Jump to content

instalatii gpl


uniq

Recommended Posts

Are idee careva cat Gpl consuma un e36 318? Un coleg ce a folosit eventual sa raspunda ca asa zic si eu ca ia 2 l in plus fata de benzina

Mie imi ia cam 1,5l in plus la suta; iarna poate ajunge si la 2. Mai mult, nu. Daca ia mai mult inseamna ca e o problema si necesita o verificare. (am fix e36 318i)

 

 

Ontopic: E cineva care are gpl pe masina si a mers mai mult de 30-40 mii km sa ne impartaseasca si noua niste impresii?

Cu e36 am mers pana acum doar vreo 25mii km. Nici o problema pana acum.

 

Dar, am avut acum vreo 4-5 ani o dacie cu care am mers pe gpl cel putin 120 mii. Nu prea ma pricep la masini. Ce pot sa va spun este ca masina aia a fost exploatata in cele mai drastice conditii (a fost un fel de masina de sacrificiu).

Impresii:

Mi-a fiert de vreo 2 ori motorul, pe timp de vara (din cauza frumosului trafic din Buc),

Mi s-a spart un furtun pe unde trecea GPL, si mirosea cam nasol... mergea cam in suturi;

Din cauza gazului prost se mai dereglau "reglajele" dar aveam pe cineva care le facea ca noi. Pe benzina mergea muuuult mai prost. Foloseam benzina doar ca sa o pornesc iarna.

Masina merge si acum, desi parca motorul nu mai are aceiasi vlaga ca in prima tinerete (o fi din reglaje :)), dar merge, iti faci treaba cu ea...

Era derajant ca, iarna trebuia pornita si oprita pe benzina... avea un buton, o accelerai pana murea, dadeai de buton... o intreaga poveste (astea pe injectie fac totul automat).

Masina si-a scos banii cu varf si indesat

Precizare: Instalatia montata era una pentru carburator... foarte simpla.

 

Cele pentru injectie sunt niste "bijuterii" fata de cele pe carburator.

 

E evident ca am fost multumit de GPL, din moment ce am ales sa-mi pun si pe asta. (Intre timp am mai avut o masina doar pe benzina... si parca megeam la spanzuratoare cand opream la peco)

Din punctul meu de vedere nu vad nici o smecherie in a lasa mai multi bani la peco, cand ai alternative.

 

Apropo: Daca te sui in masina mea, si nu stii ca merge pe GPL, credeti-ma ca NU va dati seama, decat daca vedeti ledurile de la GPL, sau va uitati in portbagaj si vedeti butelia.

 

Sper ca v-au fost de folos informatiile.

Numai bine.

mi-a placut aia cu spanzuratoarea, asa e si la mine. Cand vad cata benzina imi pune ala de 50de lei...si cand ma gandesc la gaz...:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ce model e si cat te a costat? Thx

 

Modelul este "Milano", a costat fix 2000 ron, si are garantie 2 ani. Factura, chitanta, manual, acte pentru omologare. Se omologheaza fara nici o problema (nu mai stiu sigur, dar parca a costat 100 ron la RAR.)

 

mi-a placut aia cu spanzuratoarea, asa e si la mine. Cand vad cata benzina imi pune ala de 50de lei...si cand ma gandesc la gaz...wink.gif

 

Renunti la 10 plinuri de benzina si pui instalatia... :)

Link to comment
Share on other sites

Ce model e si cat te a costat? Thx

 

Modelul este "Milano", a costat fix 2000 ron, si are garantie 2 ani. Factura, chitanta, manual, acte pentru omologare. Se omologheaza fara nici o problema (nu mai stiu sigur, dar parca a costat 100 ron la RAR.)

 

mi-a placut aia cu spanzuratoarea, asa e si la mine. Cand vad cata benzina imi pune ala de 50de lei...si cand ma gandesc la gaz...wink.gif

 

Renunti la 10 plinuri de benzina si pui instalatia... :)

 

nu te supara pe mine dar instalatile milano sunt made in turcia daca nu ai avut probleme pana acuma esti un mare norocos

Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

esti prea increzut ca sa poti merge cu un bmw pe GPL ???

Link to comment
Share on other sites

Si totusi , si-a pus careva pe diesel ? (dfd)

Pe diesel, deocamdata e "mai mare daraua decat ocaua".

Prietenu de care ziceam mi-a spus ca se amortizeaza greu, economia fiind doar de 7%.

 

Vor aparea ca ciupercile dupa ploaie cand taxele de poluare vor fi periodice si mici decat la diesel.

Link to comment
Share on other sites

Si totusi , si-a pus careva pe diesel ? (dfd)

Pe diesel, deocamdata e "mai mare daraua decat ocaua".

Prietenu de care ziceam mi-a spus ca se amortizeaza greu, economia fiind doar de 7%.

 

Vor aparea ca ciupercile dupa ploaie cand taxele de poluare vor fi periodice si mici decat la diesel.

 

 

ganditiva ca "milano" a facut instalatii pentru diesel... milano si voltran sunt cele mai proaste instalatii pe care le-am vazut... asa ca cei cu diesel mai asteptati nishte ani sa evolueze instalatiile

 

daca vreti GPL cautati tomasetto sau prins

Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

 

Daca consuma mult inseamna o marca premium ? Sunt si geep-urile benzinare din 95 care au la greu GPL. Si inca o chestie la bmw si 316 consuma 12 % in oras, si n-ai nici putere nici consum ? Pai macar sa ma bucur de consum daca nu am putere .Nu vreau sa supar posesorii de 316 dar asta e adevarul

 

daca ai masina sub 7-8 mii de euro nu prea se merita sa pui prins....in toamna era 1600e o instalatie pt 320i meu, in conditiile actuale de criza masina mea valorand undeva la maxim 3000e In schimb tomasetto e acceptabila , fiind undeva la 900e

 

 

Daca mergi mult , si daca ai si consum mare , amortizezi banii in 6 luni maxim. Daca faci 100 km pe luna nu ti amortizezi in veci

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

 

Daca consuma mult inseamna o marca premium ? Sunt si geep-urile benzinare din 95 care au la greu GPL. Si inca o chestie la bmw si 316 consuma 12 % in oras, si n-ai nici putere nici consum ? Pai macar sa ma bucur de consum daca nu am putere .Nu vreau sa supar posesorii de 316 dar asta e adevarul

 

daca ai masina sub 7-8 mii de euro nu prea se merita sa pui prins....in toamna era 1600e o instalatie pt 320i meu, in conditiile actuale de criza masina mea valorand undeva la maxim 3000e In schimb tomasetto e acceptabila , fiind undeva la 900e

 

 

Daca mergi mult , si daca ai si consum mare , amortizezi banii in 6 luni maxim. Daca faci 100 km pe luna nu ti amortizezi in veci

Daca si 316/318 au consumul mare, atunci luati-va fratilor Lupo diesel. Sau de ce nu un Matiz sau chiar un Tico si treceti-l si p-ala pe gaz... Nu ati vrea sa nu consume deloc, eventual o sticla de apa/100km? :) Inteleg sa pui gaz pe un motor de la 2000 cmc in sus, nu pe un 316/318 care oricum nu consuma mult...

Link to comment
Share on other sites

:) Inteleg sa pui gaz pe un motor de la 2000 cmc in sus, nu pe un 316/318 care oricum nu consuma mult...

Pe mine nu ma deranjeaza consumul ci pretul benzinei.

Trebuie sa fiu bou sa dau 3000 eur pe o masina cu consum mic la care mai dau in +: impozit, parcare, asigurare, rovignieta, intretinerea ei. Mai bine 900 eur si buton sa merg cum vreau.

Link to comment
Share on other sites

:) Inteleg sa pui gaz pe un motor de la 2000 cmc in sus, nu pe un 316/318 care oricum nu consuma mult...

Pe mine nu ma deranjeaza consumul ci pretul benzinei.

Trebuie sa fiu bou sa dau 3000 eur pe o masina cu consum mic la care mai dau in +: impozit, parcare, asigurare, rovignieta, intretinerea ei. Mai bine 900 eur si buton sa merg cum vreau.

+1

Link to comment
Share on other sites

:lol: Inteleg sa pui gaz pe un motor de la 2000 cmc in sus, nu pe un 316/318 care oricum nu consuma mult...

Pe mine nu ma deranjeaza consumul ci pretul benzinei.

Trebuie sa fiu bou sa dau 3000 eur pe o masina cu consum mic la care mai dau in +: impozit, parcare, asigurare, rovignieta, intretinerea ei. Mai bine 900 eur si buton sa merg cum vreau.

Da, asta in cazul unei masini cu motor foarte puternic si care consuma foarte mult, insa in cazul unui 316/318... Da-o :) de treaba ca ala chiar nu consuma mult, mai ales la drum intins...

Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

 

 

 

si asta vine din partea cuiva care conduce DIESEL :)

ce mentalitate au unii.... gpl secvential sau semisecvential e o bijuterie de instalatie, mai spunea cineva ca nu se simte diferenta intre benzina si gaz, asa este, doar la buzunar se simte, in aprox 10k km scoti banii pe instalatie.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta in cazul unei masini cu motor foarte puternic si care consuma foarte mult, insa in cazul unui 316/318... Da-o :) de treaba ca ala chiar nu consuma mult, mai ales la drum intins...

 

eu vb de instalatie pt 6 cilindrii, gen 2000+ cmc, iar ca idee daca merg nesimtit de sportiv( turat) mie imi ajunge consumul si la 20, asta dupa calculele mele inseamna 80lei/100km , suta km pe care ii fac lejer intr-o zi daca am ceva treaba.

Acum bobo te inrteb eu, daca masina ta ti-ar manca benzina de 100 lei pe zi, te-ai gandi la gaz? ti-ar conveni sa faci economie de 40-50 lei pe zi?

Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

 

 

 

si asta vine din partea cuiva care conduce DIESEL :)

ce mentalitate au unii.... gpl secvential sau semisecvential e o bijuterie de instalatie, mai spunea cineva ca nu se simte diferenta intre benzina si gaz, asa este, doar la buzunar se simte, in aprox 10k km scoti banii pe instalatie.

Mai taie un pic. In 10k dai pe benzina cat face instaltia, nu atat e economia.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta in cazul unei masini cu motor foarte puternic si care consuma foarte mult, insa in cazul unui 316/318... Da-o :) de treaba ca ala chiar nu consuma mult, mai ales la drum intins...

 

eu vb de instalatie pt 6 cilindrii, gen 2000+ cmc, iar ca idee daca merg nesimtit de sportiv( turat) mie imi ajunge consumul si la 20, asta dupa calculele mele inseamna 80lei/100km , suta km pe care ii fac lejer intr-o zi daca am ceva treaba.

Acum bobo te inrteb eu, daca masina ta ti-ar manca benzina de 100 lei pe zi, te-ai gandi la gaz? ti-ar conveni sa faci economie de 40-50 lei pe zi?

Exact asta spun si eu: se merita sa o pui pe gaz daca ai un motor puternic de la 2000 cmc in sus, dar sa pui un 316/318 pe gaz nu prea vad avantajul...poate doar daca ai de gand sa o faci taxi...

 

Am spus undeva mai sus ca daca voi trece pe un motor puternic atunci si eu ma voi gandi serios sa o trec pe GPL. Pretul benzinei este "nesimtit" de mare... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Rentabilitatea Gpl-ului nu cred ca are legatura cu capacitatea. Daca masina consuma cu 20% mai mult gaz iar el costa cu 50% mai putin fata de benzina inseamna ca platesti cu 40% mai putin pe aceeasi nr de km...

Cel mai imp e asa cum a spus un coleg nr de km pe care ii faci, si as adauga si unde oras / afara.

pai o masina cu capacitate cilindrica mare are si un consum mai mare.. daca cu un 330i te costa sa zicem 100 lei sa mergi 100km, cu 316 te consta 70 lei sa mergi 100km.. si gen 40% din 100 lei mi se pare mai mult decat 40% din 70lei.. deci se simte mai bine diferenta de pret, pentru ca iti raman mai multi bani, chiar daca ai acelasi procent de reducere cost per 100km.. gen

Link to comment
Share on other sites

"una mai putin buna despre genul acesta de persona .

 

Prin ce vrei sa faci , practic recunosti ca nu iti poti permite sa mergi zi de zi cu o masina care are un consum nu chiar mic , dar in acelas timp esti prea mandru de tine pentru a merge cu o masina care nu e marca premium ."

 

...taranisme la greu moncher!

 

Daca consuma mult inseamna o marca premium ? Sunt si geep-urile benzinare din 95 care au la greu GPL. Si inca o chestie la bmw si 316 consuma 12 % in oras, si n-ai nici putere nici consum ? Pai macar sa ma bucur de consum daca nu am putere .Nu vreau sa supar posesorii de 316 dar asta e adevarul

 

daca ai masina sub 7-8 mii de euro nu prea se merita sa pui prins....in toamna era 1600e o instalatie pt 320i meu, in conditiile actuale de criza masina mea valorand undeva la maxim 3000e In schimb tomasetto e acceptabila , fiind undeva la 900e

 

 

Daca mergi mult , si daca ai si consum mare , amortizezi banii in 6 luni maxim. Daca faci 100 km pe luna nu ti amortizezi in veci

Daca si 316/318 au consumul mare, atunci luati-va fratilor Lupo diesel. Sau de ce nu un Matiz sau chiar un Tico si treceti-l si p-ala pe gaz... Nu ati vrea sa nu consume deloc, eventual o sticla de apa/100km? :) Inteleg sa pui gaz pe un motor de la 2000 cmc in sus, nu pe un 316/318 care oricum nu consuma mult...

 

pentru cat de mort e 316 nu ti se pare mult consum de 13-14 in oras ? vorbesc de e36 ( Fara suparare pentru posesori)

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

ce aveti cu 316 ca nu e asa mort cum spuneti am condus ieri unu si chiar merge bine... toti aveti numa 3000 cmc + de spuneti de 316 ca e mort

 

Nu sunt rautacios , nici nu ma laud. Dar sa fim realisti .Nu -i nici sportiva , nici economica . Asa ca cei care zic , de ce nu ti-ai luat motor de 1.6 sa consume putin, vorbesc prostii .Mai degraba ar zice , de ce nu ti-ai luat diesel

Link to comment
Share on other sites

ce aveti cu 316 ca nu e asa mort cum spuneti am condus ieri unu si chiar merge bine... toti aveti numa 3000 cmc + de spuneti de 316 ca e mort

 

Nu sunt rautacios , nici nu ma laud. Dar sa fim realisti .Nu -i nici sportiva , nici economica . Asa ca cei care zic , de ce nu ti-ai luat motor de 1.6 sa consume putin, vorbesc prostii .Mai degraba ar zice , de ce nu ti-ai luat diesel

Unde iti ia tie un 316 13-14l/100 km in oras? :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.