Jump to content

Metoda Regenerare DPF


clauberty

Recommended Posts

Azi l-am chestionat pe mecanicul meu daca este legatura intre bujiile arse si faptul ca nu pornea regenerarea si mi-a zis ca nu e adevarat si ca nu are nicio legatura.

Cineva cu o opinie avizata?

Ca nici nu as vrea sa curat filtrul daca se rezolva prin inlocuirea bujiilor dar nici nu as merge in fiecare zi prin service.

Edited by mokanupepe
Link to comment
Share on other sites

Azi l-am chestionat pe mecanicul meu daca este legatura intre bujiile arse si faptul ca nu pornea regenerarea si mi-a zis ca nu e adevarat si ca nu are nicio legatura.

Cineva cu o opinie avizata?

Ca nici nu as vrea sa curat filtrul daca se rezolva prin inlocuirea bujiilor dar nici nu as merge in fiecare zi prin service.

sunt masini care merg ani de zile cu bujii arse . Ar insemna ca nu fac regenerare . Din tot ce am vazut eu pe forumuri e nevoie de o anumita temperatura de fct a motorului .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi l-am chestionat pe mecanicul meu daca este legatura intre bujiile arse si faptul ca nu pornea regenerarea si mi-a zis ca nu e adevarat si ca nu are nicio legatura.

Cineva cu o opinie avizata?

Ca nici nu as vrea sa curat filtrul daca se rezolva prin inlocuirea bujiilor dar nici nu as merge in fiecare zi prin service.

 

Schimba bujiile si vii apoi cu impresii/pareri/sugestii/reclamatii. Oricum trebuie sa le schimbi. Cius!

Link to comment
Share on other sites

Myxule, imi pare rau daca ai intrebat vreun consilier de vanzari...nu toti angajatii de la bmw stiu cu ce se mananca dpf-ul. Din nefericire (pt mine), le-am experimentat pe toate in materie de dpf si chiar m-am documentat in acest sens.

pai nu spun ca nu e asa , eu spun doar sa ne arati ceva documentatie oficiala .

Link to comment
Share on other sites

Asa am citit si eu pe niste forumuri din UK. Bujiile trebuie sa nu fie arse si termostatele sa fie bune , sa iti tina apa peste 72 de grade(parca) ca sa inceapa regenerarea.

 

Eu cand am avut dus termostatul am gasit o eroare de DPF. Am inlocuit termostatul si a disparut dupa un timp si eroarea de DPF. Era iarna

Link to comment
Share on other sites

Eu cand am avut dus termostatul am gasit o eroare de DPF. Am inlocuit termostatul si a disparut dupa un timp si eroarea de DPF. Era iarna

 

Am avut si eu , asa am suspectat termostat egr si l-am nimerit ca oricum e la ghici , nu-ti dai seama care e dus . Maine o bag pe tester sa vad ce mai spune .

Link to comment
Share on other sites

Ba ai cum sa-ti dai seama daca e dus cel de la EGR (prin metoda aerului). :) Nu intru in detalii aici ca nu e topicul potrivit.

stiu ce zici , dar implica demontare , am preferat sa dau 100 ron si sa montez unul nou ca sa iasa din ecuatie . De fapt parca a fost sub 100 ron beru . nu-mi amintesc exact .

Link to comment
Share on other sites

Dar daca trebuie sa fie schimbat un termostat, asta inseamna ca nici nu mai baga caldura masina?

baga mai anemic , uneori poate sta la limita nu trece de 60-70 grade . Ai nevoie de 85 grade constant ca sa ai caldura so motorul sa mearga in parametri, cand e mai frig afara cu minus , la 60 grade la motor deja ai aer rece in cabina .

Link to comment
Share on other sites

ai fi surprins, dar de obicei conditiile de activare a anumitor functionalitati ce nu sunt dedicate direct utilizatorilor autovehiculului nu sunt facute publice, implicit nu gasesti documentatie.

hai ca deja o dam in misterul schimbului de ulei la cutie automata . A fi sau a nu fi ... In fine , e bine sa mearga toate bujiile asta e clar .

Link to comment
Share on other sites

sigur au mai spus si alti colegi

 

daca e o eroare ce tine de admisie: debitmetru, sens pres turbina, EGR, furtune vacum

 

vestitele clapete de galerie scapa presiune pe langa ele cauza principala pentru infundarea filtrului si ulei sub galerie

 

bujii releu bujii comunicare cu releul de bujii, degeaba le ai bune pe toate daca da eroare de comunicare pe borna minus de baterie pe releu sau pe alternator

 

evacuare: sens temp sonda lambda sens pres gaze actuator turbina (care se repara)

 

regenerarea nu se porneste

 

odata ce ai eroare pe DPF trebuie verif presiunea gazelor inainte de filtru pe valori reale si am postat pe undeva valorile max admise la relanti la 2000 si la 4000 rpm

daca la relanti are peste 100 mb parca la relanti 65 e max adminsa nu se va regenera veci -> solutie: demontat si spalat asta e cea mai buna regenerare

 

off: pentru Myx

 

uleiul in cutia de viteze se schimba din 80 in 80 de mii

 

da e life time dar life time-ul masinii nu al tau ca persoana, life time-ul masinii este in jur de 200 000 si la cele noi e si mai scazut, nu va bazati pe km afisati ca... stim noi de ce, sport national cu km pe la noi, si mai vin unii si se plang "pai da are numa 250 de mii si deja a picat!?"

 

mai o chestiune nu schimbati uleiul in cutie cu aftermarket. puneti ulei original, eu cu aftermarket spal cutia in caz ca e uleiul foarte negru si mai are scapare daca e spalata chiar daca smuceste

 

da stiu pe off mult, scuze

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

 

 

odata ce ai eroare pe DPF trebuie verif presiunea gazelor inainte de filtru pe valori reale si am postat pe undeva valorile max admise la relanti la 2000 si la 4000 rpm

daca la relanti are peste 100 mb parca la relanti 65 e max adminsa nu se va regenera veci -> solutie: demontat si spalat asta e cea mai buna regenerare

 

off: pentru Myx

 

uleiul in cutia de viteze se schimba din 80 in 80 de mii

 

da e life time dar life time-ul masinii nu al tau ca persoana, life time-ul masinii este in jur de 200 000 si la cele noi e si mai scazut, nu va bazati pe km afisati ca... stim noi de ce, sport national cu km pe la noi, si mai vin unii si se plang "pai da are numa 250 de mii si deja a picat!?"

 

mai o chestiune nu schimbati uleiul in cutie cu aftermarket. puneti ulei original, eu cu aftermarket spal cutia in caz ca e uleiul foarte negru si mai are scapare daca e spalata chiar daca smuceste

 

da stiu pe off mult, scuze

 

presiune la ralanti 7 , valymad spune ca e ok si e nevoie de o regenerare fortata pt siguranta , nu ies cu masina mai deloc din oras eroare pe tester aveam regenerari prea dese , probabil a incercat sa faca reg si nu a reusit distante prea scurte , trafic normal , cum dracu sa se regenereze filtrele astea din senin daca merg doar in coloana . Deci trebuie scoase la drum lung vrei nu vrei :)))

 

Stiu de cutie , doar ca ma gandesc sa iau ulei ZF original de data asta asa ca o varianta sigura este

http://www.ebay.de/itm/Original-ZF-LifeGuardFluid-6-Automatikgetriebe-6-Liter-GETRIEBEOL-/121136880216?pt=DE_Autoteile&hash=item1c34521a58 , pretul variaza de la 17 la 24 E per L fctie de cantitatea cumparata . Dupa 200k ii fac si eu un schimb , masina a mai avut un schimb la 150k .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Confirm faptul ca termostatele au un rol esential in regenerarea DPF, deoarece ca sa inceapa procesul de regeneraea motorulr si DPF tre sa ajunga la o anumita temperatura, odata ce apa nu urca sa nu sta constant intre 85-90 grade es o probleme.

Eu am patit anul acesta dupa un drum la Bucuresti mi sa aprins becul motor la intoarcere am puso pe tester zi zicea ca nu a a putut porni regenerarea. am iesit cu ia inafara si am sesizat ca tepmperatura nu sta constant adica la accelerare statea la 90 cind nu o acceleram scadea la 70-75.

Am schimbat ambele termostate cu toate buba era la cel de jos si problema sa rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.