Jump to content

Metoda Regenerare DPF


clauberty

Recommended Posts

 

 

 

Solutia pentru a elimina toate problemele expuse ar fi:

i. Demontez DPF-ul si il duc la curatat. Cel mai probabil, la cei din Ploiesti... Am vazut ca multi au apelat la ei

ii. Schimb toate bujiile, ca nu au fost schimbate vreodata de proprietarul anterior

iii. Incerc o curatare a clapetei de acceleratie, daca presupunerea mea de la Q2 este adevarata

 

 

Pareri, sugestii? Orice informatie/raspuns sunt binevenite.

 

Va multumesc.

 

1. Nu incerca sa il cureti ca nu are rost si cheltui banii aiurea. Filtrul de particule este consumabil si daca a ajuns la final de viata, nu mai ai variante decat sa il schimbi cu altul nou sau sa il anulezi.

2 si 3 nu au legatura cu DPF-ul.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere pretul unui DPF nou este prohibitiv, si nu se justifica.

In functie de stilul de condus un DPF poate functiona OK de la 50k km pana la peste 350k km.

Din experienta proprie o mare parte din masinile care ajung sa nu mai poata regenera singure, mai au si alte probleme, gen injectoare...

Eu l-am anulat la masina personala cu "N47" si functioneaza foarte bine de bine. Cu mentiunea ca nu l-am anulat pentru ca avea vreo problema ci pentru ca ma tinea putin pe loc pentru tuning.

In locul tau l-as anula fara sa stau pe ganduri si m-as ocupa de restul problemelor care nu au legatura cu DPF-ul.

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere pretul unui DPF nou este prohibitiv, si nu se justifica.

In functie de stilul de condus un DPF poate functiona OK de la 50k km pana la peste 350k km.

Din experienta proprie o mare parte din masinile care ajung sa nu mai poata regenera singure, mai au si alte probleme, gen injectoare...

Eu l-am anulat la masina personala cu "N47" si functioneaza foarte bine de bine. Cu mentiunea ca nu l-am anulat pentru ca avea vreo problema ci pentru ca ma tinea putin pe loc pentru tuning.

In locul tau l-as anula fara sa stau pe ganduri si m-as ocupa de restul problemelor care nu au legatura cu DPF-ul.

Salut, si acum cum se comporta, scoate fum?

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

Posed un E90 318d din 2006 (200 000 km) si de astazi mai posed si o eroare: "FILTRE PARTICLE FAILURE"! Mentionez ca aceasta eroare am avut-o si iarna trecuta si am reusit pana la urma sa ii fac o regenerare fortata. Am mers cu un tip pe autostrada, care mi-a pus un tester pe masina si incerca fortat sa porneasa regenerarea - din tester!!! Am tinut masina la peste 3000 de turatii si pana la urma, dupa lupte grele a inceput regenerarea (s scos mult fum negru si zvacnea in mers).

Acum nu mai pot apela la acea persoana pentru ca nu mai este in tara si vad ca iar mi-a aparut problema!

 

Ce imi recomandati? Sa mai incerc inca o data regenerarea fortata? Daca da, va rog sa imi spuneti cine ar putea sa ma ajute!!!

Sau sa il scot definitiv?

 

Multumesv

Link to comment
Share on other sites

200,000km ... aia a fost viata DPF-ului. Poti sa mai incerci o regenerare, insa rezultatul va fi, probabil, de scurta durata.

ps: ai si simptome de filtru infundat sau doar ti-a aparut in bord eroarea ca trebuie schimbat (care apare la 200k, si poate fi resetata)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

200,000km ... aia a fost viata DPF-ului. Poti sa mai incerci o regenerare, insa rezultatul va fi, probabil, de scurta durata.

ps: ai si simptome de filtru infundat sau doar ti-a aparut in bord eroarea ca trebuie schimbat (care apare la 200k, si poate fi resetata)

 

 

alte simptome nu mai am..de fapt nici nu am avut cand sa imi dau seama, pentru ca mi-a aparut acum, in drum spre casa...

stiu de anul trecut ca imi limita puterea...

oricum regenerare fara tester nu am cum sa ii fac nu? adica sa merg eu singur pe autostrada si sa o tin in 3000 de ture...

Link to comment
Share on other sites

adica fostul proprietar i-a facut regenerare fortata si mai duce inca 160.000km sau la 200k trebuie sa il schimb?detaliaza te rog ...

Prin regenerare nu te mai duce inca 160.000km.

In momentul in care resetezi din idrive (fara regenerare) iti apar 200.000km.

Probabil cel care a avut masina inaintea ta a resetat km deoarece se apropiau de zero.

 

L.E.

Ar mai fi varianta ca DPF-ul sa fi fost schimbat. :)

Link to comment
Share on other sites

problema apare de regula atunci cand intr-un anumit moment, el nu se poate regenera automat, asa cum o face la un anumit interval de km.

 

Revin cu rugamintea, cine poate sau sa imi recomandati o persoana care detine un tester prin care putem forta regenerarea in timpul mersului.

 

P.S. si care a mai facut asa ceva pana acum...

 

tks

Link to comment
Share on other sites

problema apare de regula atunci cand intr-un anumit moment, el nu se poate regenera automat, asa cum o face la un anumit interval de km.

 

Revin cu rugamintea, cine poate sau sa imi recomandati o persoana care detine un tester prin care putem forta regenerarea in timpul mersului.

 

P.S. si care a mai facut asa ceva pana acum...

 

tks

 

Colegul Valymad te poate ajuta fara probleme..ia legatura cu el.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu 200.00km nu e regula. S-a dus filtrul si la ~170.000km. Sau mai tarziu.

 

acum am inteles cum cum sta treaba cu dpf-ul asta...oricum am auzit ca odata cu anularea lui masina ar trage mai bine.am vb cu http://www.filtruparticule.ro/ si garanteaza cu,curatarea dpf-ului in proportie de 99% ptr suma de 500lei.ma gandesc ca atunci cand voi avea probleme sa il trimit la ei.din ce am citit pe net parerile sunt impartite:unii spun ca dpf-ul se curata daca se folosesc anumite scule si procedee(in cuptor la 600 grade +tratarea cu nu stiu ce solutii speciale ) iar altii spun ca nu se mai poate face nimic si necesita schimbarea cu altul nou.daca este cineva aici pe forum care a facut treba asta la cei care se ocupa cu asa ceva sa lase cateva feedback-uri.

Link to comment
Share on other sites

vreau sa te intreb daca ai alimentat doar de la peco sau ai bagat si de la <galeta--mai p romaneste ???majoritatea la galeata pun ulei de transformator sa o inmultzeasca si ala se depune

caz real cu un vw si un pugeot 406 din masini ca vioara au ajuns la dezmembrari

 

Eu am e90 din 2005 si imi arata la filtru 170 000 km (mai merge )

mentionez ca masina are 154 000 km

 

cum zic si ceilalti daca nu il schimbi mai bn scoatel ca iti strici masina

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.