Jump to content

Imi consuma ulei , e normal ?


Recommended Posts

Uite ceva ce nu am auzit pana acum, mersi Darius :thumbsup:

@Alex, asta e devizul de la Banat Car:

http://i.imgur.com/Pyuwhiq.jpg

Scrie ulei W40, nu stiu ce sa mai cred, si nu mi-am dat eu cu presupusul, altii si-au dat, eu doar i-am ascultat. :(

A fost si Bimmer Service pe topic, a citit si a plecat, el/ei nu da relatii fara bani... :cry:

Link to comment
Share on other sites

@gugulete ...Deci, BMW recomanda pentru diesel cu DPF, ulei 5w30 LL04 cu specificatia ACEA C3, iar tu ai sigur motor diesel si DPF! Si cu asta am terminat. Aia de la banat ti-au dat 5w40, nu 0w40...si ti-au dat d-ala ca probabil 5w30 nu mai aveau pe stock :)) Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Ok, o sa pun in august, cand fac schimbul de 10 mii, Castrol 5W30, dar problema e de unde iau, ca asta cica e cel mai falsificat, apropos, mi-am comandat Castrol Edge de pe ebay.de, de la o firma din Germania, si scrie pe el "made in EU", e normal? Intreb ca pe asta care l-am luat de aici scrie "made in Germany". Ce inseamana asta, ca cel de aici e original, si cel din Germania e contrafacut ? :sorcerer:
Link to comment
Share on other sites

Merci de sfat ,dar as dori si ceva argumente daca nu cer prea mult pentru ca m-a mai sfatuit cineva sa bag 5w 40 . Pe cine sa cred ?

precizez ca ma cam depasesc chestiile astea si nu stiu care e diferenta intre ele sau ce inseamna cifrele astea !

 

Daca imi permiteti, 15W40 este gradul de vascozitate al uleiului iar ele sunt si clasificate dupa sezonul in care urmeaza sa intre masina, apoi, dupa cartile mele din liceul auto imi amintesc ca daca la 1000 km i-a 1 litru sau peste, ii nasol, in rest este normal sa consume ulei, nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu am trecut pe Motul 5w40 ll04 facut special ptr motoarele cu DPF.

Am un e90 320d din 2006 si imi consuma 1l/10.000km bmw 5w30 ll04..Acum am un consum de 6-700 ml/10.000km

Recomand acest ulei.

 

+1

 

Si eu am tot acest MOTUL 5W40 LL04 de vreo 2000Km si n-a mai scazut deloc, este tot acolo unde a fost la inceput! Cu uleiul BMW 5W30 mi-a mancat 2.5l in ~11 000Km si de mers, merg la fel ca si inainte! In oras schimb aproape doar la 3000(exceptie tr. 1), iar in afara o duc si pana in 4000!

Eu l-am cumparat direct din Germania! De asemenea sunetul motorului este altul in comparatie cu 5W30-ul de la BMW si asta in bine! Recomand si eu tot MOTUL!

 

Totusi nu prea inteleg pe unii care-si baga uleiuri cu indicele de vascozitate altul decat 5W, avand in vedere ca acest indice se refera la vascozitatea la rece a uleiului si se alege in functie de zona in care locuiesti! 5W este recomandat pentru zona temperata, adica unde se afla si RO, 0W as pune in zone reci gen: Norvegia, Suedia, Canada, etc si 10W spre ex in zone sub-tropicale/tropicale, gen Italia, Spania, Israel, etc!

Link to comment
Share on other sites

Exact.Iar la noi vara avem niste temperaturi foarte ridicate, deci nu este indicat sa folosesti 0w40 la un motor care e trecut de 100.000km...

 

La cald, 5W40 si 0W40 au aceeasi vascozitate! Diferenta de vascozitate intre acestea doua, este la rece! 0W < 5W! La o masina cu mai multi KM la bord, parerea mea este ca trebuie sa-i pui un ulei ceva mai gros(urmatorul ierarhic) si aici ma refer strict la vascozitatea la cald: 30/40! Zic asta intrucat la un numar de sute de mii de KM, piesele din motor nu mai au aceeasi "tinerete" ca la inceput si nici nu mai sunt in tolerantele ca si atunci cand au fost noi! De aceea jocul dintre componente poate fi mai mare si ca sa poti asigura o pelicula continua de ulei intre aceste componente, trebuie sa-i pui un ulei care sa "stea" mai bine, fara sa se scurga foarte usor! sau cam asa ceva! Sa nu uitam ca acest ulei are rol si de racire si in cazul in care uleiul se scurge repede de pe partile metalice, atunci apare supraincalzirea si deci pot sa cedeze!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

La cald, 5W40 si 0W40 au aceeasi vascozitate! Diferenta de vascozitate intre acestea doua, este la rece! 0W < 5W! La o masina cu mai multi KM la bord, parerea mea este ca trebuie sa-i pui un ulei ceva mai gros(urmatorul ierarhic) si aici ma refer strict la vascozitatea la cald: 30/40! Zic asta intrucat la un numar de sute de mii de KM, piesele din motor nu mai au aceeasi "tinerete" ca la inceput si nici nu mai sunt in tolerantele ca si atunci cand au fost noi! De aceea jocul dintre componente poate fi mai mare si ca sa poti asigura o pelicula continua de ulei intre aceste componente, trebuie sa-i pui un ulei care sa "stea" mai bine, fara sa se scurga foarte usor! sau cam asa ceva! Sa nu uitam ca acest ulei are rol si de racire si in cazul in care uleiul se scurge repede de pe partile metalice, atunci apare supraincalzirea si deci pot sa cedeze!

 

Corect.Mersi de corectare :)

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

eu bag BMW 5W30. E91 318 D, 2008. 210 k la bord. fac asta de 1 an, si am facut deja 3 schimburi. nu consuma nici un gram de ulei. ieri am verificat pe joja, dupa 10 k facuti de la schimb. e pe maxim.

totusi, observ o chestie. motorul e destul de galagios. si am observat ca e mai linistit la rece decat dupa ce se incalzeste.

stiti careva de ce ?

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

eu bag BMW 5W30. E91 318 D, 2008. 210 k la bord. fac asta de 1 an, si am facut deja 3 schimburi. nu consuma nici un gram de ulei. ieri am verificat pe joja, dupa 10 k facuti de la schimb. e pe maxim.

totusi, observ o chestie. motorul e destul de galagios. si am observat ca e mai linistit la rece decat dupa ce se incalzeste.

stiti careva de ce ?

 

Pai explicatia logica ar fi ca la rece, uleiul este mai gros, inca n-a ajuns la ~200gr de unde se presupune ca isi modifica vascozitatea corespunzatoare fazei "calde" La cald acest 5W30 se subtiaza foarte mult si coroborat cu cei 210k Km pe care ii are deja motorul, deci ceva uzura, sa devina mai zgomotos! Treci la un 5W40 dar sa fie neaparat tot LL04 care-i de altfel norma recomandata pentru E90! Daca ai filtru de particule s-ar putea ca un 5W40(dupa cum unii spun) sa ti-l afecteze, desi mi-e greu sa cred lucrul asta atata timp cat uleiul este omologat LL04, aceasta insemnand ca poate fi utilizat indiferent ca ai sau n-ai DPF! Inseamna ca nu doar mi se pare mie ca acum cu noul 5W40 de la Motul motorul este mai silentios, daca tie ti se pare zgomots cu 5W30!

Link to comment
Share on other sites

pai mi se pare foarte zgomotos dupa ce se incalzeste. ma gandesc sa incerc si varianta 5W40. eu am motorul N47, si am DPF. cred ca e important si tipul motorului.. nu cred ca sunt valabile exact aceleasi chestii ca la cel dinainte.

si vascozitatea nu e data de prima cifra ? ( 0,5 etc) , sau e data de ultimele 2 ? ( 30, 40, etc )

Edited by Paleonte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.