Jump to content

urmatoarea masina tot BMW ?


alex sabin

urmatoarea masina tot BMW ?  

547 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Personal nu cred ca un diesel cu 200.000km la bord e mai costisitor de intretinut/reparat decat un otto tot cu 200.000km la bord.

 

Subscriu - din experienta VAG motoarele pe benzina sunt mult mai slabe (cel putin unele)

Legat de motor:

VW 1.4 benzina 75 CP cumparat de nou (pana la 60.000 s-a stricat de 6 ori - 3 bobine de inductie pe rand de 3 ori a trebuit curatata clapeta de acceleratie pentru mers neregulat)

VW 1.6 benzina 105 CP cumparat la 70.000 acum are 150.000 - nu cred ca mai stiu sirul (a schimbat cel putin 5 sonde - de temperatura, lambda, debitmetru, senzor de turatie, senzor de viteza)+curatat clapeta de acceleratie pentru mers neregulat. Foarte des se aprinde sonda lambda si motorul merge neregulat.

Seat 1.9 SDI de nou pana la 100.000 km schimbat bujii de incalzire cam pe la 70.000 km. In rest nici o eroare in 6 ani la motor.

VW 1.9 TDI de nou pana la 20.000 km nimic

Seat 1.9 TDI de nou 55.000 nimic (suparator este consumul de ulei - chiar si 3 l la 15.000 km; atat fata de modelele vechi cat si fata de BMW-ul actual)

 

ÂŞi eu am avut VW 1.4, aprox. 2 ani ~30k km. Numai ulei Âşi filtre am schimbat. Depinde de mulĂži factori problemele unei maÂşini.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit ca am condus o Skoda Octavia. Este vorba de motorizarea 1.9 de 90 de cai.

Ca sa va spun ceva concret, pe ruta Bucuresti -Oradea, cea mai rapida cursa cu BMW-ul a fost cu 45 de minute mai rapida decat cea mai rapida cu Skoda. (conditiile de trafic au fost similare)

Nu are rost sa mentionez ca dupa un astfel de traseu, la BMW am intrat pe rosu la benzina, pe cand cu Skoda am reusit sa ma intorc inapoi in Bucuresti (BMW rezervor 63l, Skoda-55l)

Link to comment
Share on other sites

De la nivelul unui actual posesor de Cayenne si fost posesor de M6, poate parea o mizerie. Tot ceea ce sustin este ca Skoda este o masina corecta. Poate mai corecta decat BMW. Edited by KTU
Link to comment
Share on other sites

De la nivelul unui actual posesor de Cayenne si fost posesor de M6, poate parea o mizerie. Tot ceea ce sustin este ca Skoda este o masina corecta. Poate mai corecta decat BMW.

 

+1

 

ĂĂži faci treaba Âşi cu o Škoda Âşi cu un VW Âşi cu un Ford Âşi de ce nu Âşi cu un Logan. Numai cĂŁ problema la noi este catalogarea ta ca persoanĂŁ ĂŽn funcĂžie de ce maÂşinĂŁ ai.

Link to comment
Share on other sites

De la nivelul unui actual posesor de Cayenne si fost posesor de M6, poate parea o mizerie. Tot ceea ce sustin este ca Skoda este o masina corecta. Poate mai corecta decat BMW.

Ai foarte mare dreptate. Stiu o Skoda Octavia Tour, tata o foloseste, dar nu e a lui personala, luata de noua in 2006, 1.9tdi 90cai, are acum 200.000km, a mers si pe camp cu ea, si absolut niciun ban bagat in ea in afara de revizii, si nici alea facute la timp.

Pentru strazile noastre o Skoda cred ca este ideala.

Iar despre asociere persoana-masina asta depinde de fiecare. Obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit ca am condus o Skoda Octavia. Este vorba de motorizarea 1.9 de 90 de cai.

Ca sa va spun ceva concret, pe ruta Bucuresti -Oradea, cea mai rapida cursa cu BMW-ul a fost cu 45 de minute mai rapida decat cea mai rapida cu Skoda. (conditiile de trafic au fost similare)

Nu are rost sa mentionez ca dupa un astfel de traseu, la BMW am intrat pe rosu la benzina, pe cand cu Skoda am reusit sa ma intorc inapoi in Bucuresti (BMW rezervor 63l, Skoda-55l)

 

 

Consumul avut cu cele 2 masini arata ca motorul otto cu cilindree mare este pentru "placerea de a conduce" iar dieselul este pentru economie. La o masina diesel nu timpul necesar parcurgerii distantei dintre punctul A si B conteaza ci cati bani ai folosit ca sa ajungi. La un motor otto este exact invers, nu conteaza cat a costat, conteaza timpul (sa fie cat mai scurt) si placerea oferita de turatiile inalte.

Concluzia este ca un diesel este cu mult mai economic decat un otto (conform celor spuse de tine mergi de 2 ori mai mult cu un motor diesel)!!!!!

Fa un calcul si vezi cati bani ai salvat doar la un drum din consumul de carburant. Daca mergi multi km la un astfel de consum intr-o jumatate de an economisesti la carburant bani de o turbina noua pentru diesel (daca ai motor pe motorina) sau ii arzi sub forma de benzina (daca cel mai mult conteaza placerea de a conduce sportiv)!

 

Si Skoda si BMW sunt masini bune pana se strica. Cand incepi sa repari o masina poate sa fie ea si Porche ca bani tot trebuie sa dai pe reparatii si piese.

 

Personal in momentul actual urmatoarea masina ar fi tot BMW dar daca as lua Audi, Mercedes sau chiar Citroen nu cred ca ar fi o problema majora pentru mine.

Masina trebuie sa te ajute nu sa te incurce (financiar).

Edited by amaBMW
Link to comment
Share on other sites

skoda... ce mizerie. Adica nu stiu, insa asta imi sugereaza, asa, cum arata etc. Cred ca sunt masini bune de fapt :twoup:

 

Naspa ca mizeria asta face parte din acelasi grup cu producatorul masinii pe care o conduci tu.

Mai mult decat atat - Porsche deja utilizeaza piese din grupul VAG. Sunt destule componente mecanice identice cu touaregul. Difera este adevarat prin finisaje, softuri, calitate etc.

 

La skoda - nu inteleg designul nici eu. Dar asta nu inseamna ca este o mizerie.

Dar la un sondaj comandat de VAG Skoda a iesit ca are o calitate a fabricatiei mai buna decat Audi, VW si Seat.

 

De cand cu parvenirea nu mai dau bine lucrurile astea la prezentare :) :)

 

http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-...sche-25831.html

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit ca am condus o Skoda Octavia. Este vorba de motorizarea 1.9 de 90 de cai.

Ca sa va spun ceva concret, pe ruta Bucuresti -Oradea, cea mai rapida cursa cu BMW-ul a fost cu 45 de minute mai rapida decat cea mai rapida cu Skoda. (conditiile de trafic au fost similare)

Nu are rost sa mentionez ca dupa un astfel de traseu, la BMW am intrat pe rosu la benzina, pe cand cu Skoda am reusit sa ma intorc inapoi in Bucuresti (BMW rezervor 63l, Skoda-55l)

 

 

Consumul avut cu cele 2 masini arata ca motorul otto cu cilindree mare este pentru "placerea de a conduce" iar dieselul este pentru economie. La o masina diesel nu timpul necesar parcurgerii distantei dintre punctul A si B conteaza ci cati bani ai folosit ca sa ajungi. La un motor otto este exact invers, nu conteaza cat a costat, conteaza timpul (sa fie cat mai scurt) si placerea oferita de turatiile inalte.

Concluzia este ca un diesel este cu mult mai economic decat un otto (conform celor spuse de tine mergi de 2 ori mai mult cu un motor diesel)!!!!!

Fa un calcul si vezi cati bani ai salvat doar la un drum din consumul de carburant. Daca mergi multi km la un astfel de consum intr-o jumatate de an economisesti la carburant bani de o turbina noua pentru diesel (daca ai motor pe motorina) sau ii arzi sub forma de benzina (daca cel mai mult conteaza placerea de a conduce sportiv)!

 

Si Skoda si BMW sunt masini bune pana se strica. Cand incepi sa repari o masina poate sa fie ea si Porche ca bani tot trebuie sa dai pe reparatii si piese.

 

Personal in momentul actual urmatoarea masina ar fi tot BMW dar daca as lua Audi, Mercedes sau chiar Citroen nu cred ca ar fi o problema majora pentru mine.

Masina trebuie sa te ajute nu sa te incurce (financiar).

 

O paranteza. Nu cred cĂŁ se va "consuma" turbina aÂşa repede. De altfel, prin vest am gĂŁsit nu puĂžine maÂşini diesel cu 3-400k km. De ce diesel? Ieftine ĂŽn exploatare Âşi fiabile, aÂşa le percep ei. Dar necesitĂŁ puĂžinĂŁ atenĂžie ĂŽn exploatare. Ăn plus, reviziile Âşi schimbarea uleiului ĂŽn România pun ceva probleme. Uleiul ĂŽn sine e fĂŁcut pt. o utilizare ĂŽn ore de funcĂžionare Âşi nu numĂŁr de km. Asta ca prim criteriu de schimb. Eu am fĂŁcut niÂşte calcule Âşi ĂŽl schimb la 10k km. BMW susĂžine 30k km, dar viteza medie la noi e de 2-3 ori mai micĂŁ decât la ei. DacĂŁ l-aÂş schimba la termen, clar uleiul nu-Âşi mai fĂŁcea treaba cum trebuie cam de mult. La asta dacĂŁ adaugi tĂŁlpi la rece Âşi oprirea motorului imediat ce ai ajuns la destinaĂžie, când turbina e ĂŽncinsĂŁ, clar va cĂŁdea relativ repede.

 

ĂnĂželeg atitudinea cĂŁ am dat xxx€ pe maÂşinĂŁ, vreau sĂŁ meargĂŁ, nu mĂŁ intereseazĂŁ cum, dar ĂŽn final toate sunt niÂşte fiare, ĂŽn general plĂŁteÂşti mai scump marca, ceva materiale, dotĂŁri Âşi cam atât.

 

Urmãtoarea maºinã mi-ar plãcea sã fie un S4 3.0T, dar ca ºi utilitate ar fi ZERO, doar plãcere. Trebuie sã mã gândesc bine dacã meritã, pt. cã din experienÞa ultimilor ani nu prea mai meritã preÞul plãtit pt. plãcere În condiÞiile economice actuale mãcar, sã nu mai pomenesc de drumuri, trafic, radare. Sã ai 2 maºini nu e ok deloc. Am avut, când eram cu una, mi-o doream pe cealaltã ºi invers, aproape fãrã excepÞie. Aºa cã una ºi bunã e alegerea cea mai sãnãtoasã, dacã nu ai niºte drumuri fixe permanente pt. care sa-Þi alegi maºinile corespunzãtor.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul e pentru nr de ore dar conteaza si puterea folosita, nui tot una sa mergi 10ore cu 100km/h sau cu 200km/h asa ca lucrurile se mai compenseaza, consider ca e ok daca schimbi uleiul cam la 60-75% din km dati, in functie de cum mergi, ca daca faci doar auostrazile (legal) la noi poti sa-l schimbi linistit la cat e dat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Damn, you're good! :twoup:

 

Astra sau Clio3; daca suplimentez bugetul cu 10%, Leon sau Auris. Inca sunt in cautari, sper sa iau cea mai buna decizie.

 

 

decizie finala: Peugeot 307 1.6 HDI 110 cp din 2005 - azi am intrat in posesia ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Sunt dependenta de marca asta. Nu ma vad conducand alta marca... nu vreau sa conduc altceva ! Ador BMW ! BMW 4life, cum zicea un alt forumist... :twoup:

 

Io-te la ea...bemweista inraita. Pai ce vei face dupa ce o sa ai ocazia de a conduce noile minunatii intr-un test drive? Cum zicea alta forumista...orgasmic :)

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.