Jump to content

urmatoarea masina tot BMW ?


alex sabin

urmatoarea masina tot BMW ?  

547 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

acum: 118d

 

pe viitor (una dintre ele):

 

330xd

3 coupe Xdrive

X1

 

sau imi bag picioru si imi iau: bmw 1200 gs adventure :)

 

oricum ... xdrive its a must la urmatoarea.

 

 

Am vazut discutii despre SAAB... Nu m-as grabi sa iau o masina care dispare de pe piata in curand

poate nu-si ia noua,isi ia una de fabricatie 2003 ceva de genu

Link to comment
Share on other sites

Ambii producatori au motoare benzina turbo.... :D

 

Pot sa aiba si motoare de Ferrari... not interested :)

 

 

ce mi-ar place o lancia thema 8.32.....

sau un audi rs2....sa rada lumea sa zica ca e break, si pe urma cand zaresc etrierele PORSCHE sa le scada apetitul...

 

si ar mai fi cateva din genul asta incognito

 

Buna asta cu ingognito.

 

Am vazut in Ungaria un vw R32 care avea pe spate doar emblema de SDI :lol: Asta e chiar antonim la COCALAR, sau cum? :)

 

Voi va imaginati cum ii face de comando pe astia care se incoarda pe la semafoare cu embleme ///M, w12,etc :)

 

Pai cred ca ala e "tertipul" :)) daca era "cocalar" punea TDI, dar asa a pus SDI si a coborat cu o treapta mai jos =)) si astfel cred ca il ignora toti cei cu "

embleme ///M, w12,etc " si in primii 100 - 200 de metri le da fum !!!

Link to comment
Share on other sites

Nici la mine nu cred ca va mai BMW poate in cel mai bun caz o supersportiva gen Alpina B3 mai usor de intretinut decat un 4.0V8 , motorul este cel de pe 335i dar tunat la 360 de cai astfel incat tine pasul ft bine cu M3 .

 

Engine Motor

Cylinders 6 in line Cilindri/supape: 8/4

Displacement (cc) 2979 Capacitate in cmc: 3999

Bore (mm) 84.0 Alezaj/cursĂŁ ĂŽn mm 75.2 / 92.0

Stroke (mm) 89.6 Putere maximĂŁ ĂŽn kW la 1/min 309 (420) / 8,300

Compression ratio (:1) 9.4 Moment maxim ĂŽn Nm la 1/min 400 / 3,900

Max output (kW/hp) 265 / 360 Power-to-weight ratio (EU) in kg/bhp 3.94

at rpm (1/min) 5500 - 6000

Max torque (Nm/rpm) 500 / 3800 - 5000

Engine management Siemens MSD81

Fuel type Super plus

Emissions classification Euro 4

 

Performance : Performanta:

Acceleration 0-100 km/h (s) 4.8 0-100: 4.8

Top speed (km/h) 285 250(limitata)

Fuel consumption *

Urban (l/100 km) 14.1 17.9

Extra urban (l/100 km) 7.3 9.2

Combined (l/100 km) 9.8 12.4

CO² emissions (g/km) 234 295

 

De asemenea taxele si asigurarea sunt mai mici decat la M3 deoarece intra la categoria pana in 3000.

Acum o sa am 15 replyuri ca la bani astia nu te mai intereseaza , dar din perspectiva unui cumparator o alpina isi tine mai bine valoarea in timp fiind un model mai rar si mai exclusivist.

Pacat ca nu avem reprezentanta si aici. :)

Link to comment
Share on other sites

Urmatoarea masina cu siguranta nu va mai fi BMW.

De ce?

 

Pentru ca masina de care voi avea nevoie in viitor va trebui sa fie mai spatioasa si daca ar fi sa optez pentru ceva de la BMW ar fi cel putin seria 5 si musai va trebui sa fie diesel.Asta ce presupune: un pret destul de mare pentru o masina care are cel putin 2-3 ani (pentru ca la momentul asta nu mi-as cumpara un BMW nou datorita preturilor extraordinar de mari), o masina al carui istoric nu il poti sti niciodata in proportie de 100%, o masina care este premium dar care are probleme la fel de multe si frecvente ca orice alta masina, o masina ale carei probleme nu se rezolva la fel de ieftin ca problemele altor masini, o masina care sa aiba mai mult potential decat altele dar de care sa te poti bucura decat foarte rar, o masina expusa vandalismului mai mult decat altele (dar aici e discutabil).

Am BMW de cca 5 ani. Masina actuala o am de cca 3 ani. Nu am avut probleme majore cu ea. Decat chestii inerente- un debitmetru si un senzor ax came. Dar de ce nu au aparut probleme: pentru ca masina actuala a fost ingrijita obsesiv, cu revizii la maxim 10000km (uneori si la 5000), cu efortul supraomenesc de a evita cat mai multe gropi (fiind de notorietate sensibilitatea articulatiilor, a bucsilor in special) si cu pretul platit pe combustibil (nu sunt la fel de sigur ca daca ar fi fost diesel nu as fi avut probleme).

BMW-ul a ajuns pentru mine o pasiune, una chiar foarte mare, as putea spune, dar a confunda pasiunea cu ratiunea se poate rasfrange asupra buzunarului.

Pe parcursul iernii am circulat cu alta masina (vreo 20.000 km cu o Skoda Octavia) incomparabila ca si comfort, agresivitate sau placerea de a conduce dar beneficiile au fost pe masura(consum cu mai mult de 50% mai mic, pretul reviziilor sensibil mai mic-o economie de aproximativ 3000 RON din octombrie pana acum).

Tragand linie, nu pot spune ca BMW nu este o masina buna sau ca VAP e mai bun. In opinia mea, o masina buna este masina care corespunde necesitatilor personale si care reprezinta compromisul care tinde spre idealul raportului dintre beneficii si cheltuieli.

Este opinia mea, a unui om cu venituri normale, cu mai multe scopuri in viata decat a-mi canaliza toate veniturile intr-o masina.

Edited by KTU
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca masina de care voi avea nevoie in viitor va trebui sa fie mai spatioasa si daca ar fi sa optez pentru ceva de la BMW ar fi cel putin seria 5 si musai va trebui sa fie diesel.Asta ce presupune: un pret destul de mare pentru o masina care are cel putin 2-3 ani (pentru ca la momentul asta nu mi-as cumpara un BMW nou datorita preturilor extraordinar de mari), o masina al carui istoric nu il poti sti niciodata in proportie de 100%, o masina care este premium dar care are probleme la fel de multe si frecvente ca orice alta masina, o masina ale carei probleme nu se rezolva la fel de ieftin ca problemele altor masini, o masina care sa aiba mai mult potential decat altele dar de care sa te poti bucura decat foarte rar, o masina expusa vandalismului mai mult decat altele (dar aici e discutabil).

Am BMW de cca 5 ani. Masina actuala o am de cca 3 ani. Nu am avut probleme majore cu ea. Decat chestii inerente- un debitmetru si un senzor ax came. Dar de ce nu au aparut probleme: pentru ca masina actuala a fost ingrijita obsesiv, cu revizii la maxim 10000km (uneori si la 5000), cu efortul supraomenesc de a evita cat mai multe gropi (fiind de notorietate sensibilitatea articulatiilor, a bucsilor in special) si cu pretul platit pe combustibil (nu sunt la fel de sigur ca daca ar fi fost diesel nu as fi avut probleme).

BMW-ul a ajuns pentru mine o pasiune, una chiar foarte mare, as putea spune, dar a confunda pasiunea cu ratiunea se poate rasfrange asupra buzunarului.

Pe parcursul iernii am circulat cu alta masina (vreo 20.000 km cu o Skoda Octavia) incomparabila ca si comfort, agresivitate sau placerea de a conduce dar beneficiile au fost pe masura(consum cu mai mult de 50% mai mic, pretul reviziilor sensibil mai mic-o economie de aproximativ 3000 RON din octombrie pana acum).

Tragand linie, nu pot spune ca BMW nu este o masina buna sau ca VAP e mai bun. In opinia mea, o masina buna este masina care corespunde necesitatilor personale si care reprezinta compromisul care tinde spre idealul raportului dintre beneficii si cheltuieli.

Este opinia mea, a unui om cu venituri normale, cu mai multe scopuri in viata decat a-mi canaliza toate veniturile intr-o masina.

 

Am ĂŽnţeles, mulţumesc pentru răspuns! :)

 

Ai dreptate, gândind raţional nu prea rămân multe motive pentru a avea un BMW ĂŽn România.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am hotarat(cu inima grea) sa nu mai continui cu BMW.De cand am BMW,ba mi se fura oglinzile, il sparg si fura de prin el,ba mi se strica diverse care sunt foarte foarte scumpe.Inainte de a avea BMW nu simteam asa multa placere cand conduceam dar ma bucuram de viata foarte mult.

Acum este magie la drum intins dar momentele neplacute imi cauzeaza numai sange rau,nu ma mai pot bucura as mult de evenimente placute.

Bucuria este enorma la condus dar viata nu mai e traita cu as multa bucurie.

Voi renunta la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca masina de care voi avea nevoie in viitor va trebui sa fie mai spatioasa si daca ar fi sa optez pentru ceva de la BMW ar fi cel putin seria 5 si musai va trebui sa fie diesel.Asta ce presupune: un pret destul de mare pentru o masina care are cel putin 2-3 ani (pentru ca la momentul asta nu mi-as cumpara un BMW nou datorita preturilor extraordinar de mari), o masina al carui istoric nu il poti sti niciodata in proportie de 100%, o masina care este premium dar care are probleme la fel de multe si frecvente ca orice alta masina, o masina ale carei probleme nu se rezolva la fel de ieftin ca problemele altor masini, o masina care sa aiba mai mult potential decat altele dar de care sa te poti bucura decat foarte rar, o masina expusa vandalismului mai mult decat altele (dar aici e discutabil).

Am BMW de cca 5 ani. Masina actuala o am de cca 3 ani. Nu am avut probleme majore cu ea. Decat chestii inerente- un debitmetru si un senzor ax came. Dar de ce nu au aparut probleme: pentru ca masina actuala a fost ingrijita obsesiv, cu revizii la maxim 10000km (uneori si la 5000), cu efortul supraomenesc de a evita cat mai multe gropi (fiind de notorietate sensibilitatea articulatiilor, a bucsilor in special) si cu pretul platit pe combustibil (nu sunt la fel de sigur ca daca ar fi fost diesel nu as fi avut probleme).

BMW-ul a ajuns pentru mine o pasiune, una chiar foarte mare, as putea spune, dar a confunda pasiunea cu ratiunea se poate rasfrange asupra buzunarului.

Pe parcursul iernii am circulat cu alta masina (vreo 20.000 km cu o Skoda Octavia) incomparabila ca si comfort, agresivitate sau placerea de a conduce dar beneficiile au fost pe masura(consum cu mai mult de 50% mai mic, pretul reviziilor sensibil mai mic-o economie de aproximativ 3000 RON din octombrie pana acum).

Tragand linie, nu pot spune ca BMW nu este o masina buna sau ca VAP e mai bun. In opinia mea, o masina buna este masina care corespunde necesitatilor personale si care reprezinta compromisul care tinde spre idealul raportului dintre beneficii si cheltuieli.

Este opinia mea, a unui om cu venituri normale, cu mai multe scopuri in viata decat a-mi canaliza toate veniturile intr-o masina.

 

Am ĂŽnĂželes, mulĂžumesc pentru rĂŁspuns! :)

 

Ai dreptate, gândind raÞional nu prea rãmân multe motive pentru a avea un BMW În România.

rational vorbind imi vine sa ai dau foc cateodata,dar ma calmez ,pana la urma ce vina are masina pentru drumuri?momentan ma multumesc sa caut o a 2-a masina de hingherit

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am hotarat(cu inima grea) sa nu mai continui cu BMW.De cand am BMW,ba mi se fura oglinzile, il sparg si fura de prin el,ba mi se strica diverse care sunt foarte foarte scumpe.Inainte de a avea BMW nu simteam asa multa placere cand conduceam dar ma bucuram de viata foarte mult.

Acum este magie la drum intins dar momentele neplacute imi cauzeaza numai sange rau,nu ma mai pot bucura as mult de evenimente placute.

Bucuria este enorma la condus dar viata nu mai e traita cu as multa bucurie.

Voi renunta la BMW.

 

cel mai interesant, ca de cind am BMW-uri (de prin 2003), de cit eori ma enervez pe ele ca sunt vechi, incerc sa imi iau una noua, poate sa n fie BMW si poate sa fie mai mica..si de fiecare data mam dezamagit si mai tare si am revenit inapoi la un BMW..chiar daca ii din 1994, 1995 sau 1999...

Link to comment
Share on other sites

Urmatoarea masina cu siguranta nu va mai fi BMW.

De ce?

.............

o masina care este premium dar care are probleme la fel de multe si frecvente ca orice alta masina, o masina ale carei probleme nu se rezolva la fel de ieftin ca problemele altor masini, o masina care sa aiba mai mult potential decat altele dar de care sa te poti bucura decat foarte rar, o masina expusa vandalismului mai mult decat altele (dar aici e discutabil).

.............

 

Toatã explicaÞia ta este mai mult decât realistã, sunt de acord cu tine. :)

Ce am lĂŁsat ĂŽn quote: totul se rezumĂŁ la un singur lucru > România. Ăntr-o oricare altĂŁ ĂžarĂŁ din EU, te vei bucura de un BMW ĂŽn totalitate, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ problemele de mai sus nu existĂŁ. ExistĂŁ dar ĂŽntr-o proporĂžie foarte micĂŁ Âşi altele deloc.

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca multi imi dau dreptate, sunt convins ca altii au ajuns la concluzia pe care am enuntat-o anterior cu mult inaintea mea dar la ei pasiunea o fi mai mare. Who knoks?

Voi renunta la BMW in spiritul in care si un pasionat de fotbal nu inchiriaza Santiago Bernabeu pentru o miutza de duminica, un pasionat de ski nu coboara doar pe partii olimpice si un pasionat de sah nu joaca doar cu piese de marmura.

Sunt sigur ca nu voi fi dezamagit de alta marca, sunt sigur ca nu voi fi complet satisfacut dar, in opinia mea, exista viata si dupa BMW.

 

PS: am pus 2 poze cu o masina la care ma gandesc destul de serios.

Edited by KTU
Link to comment
Share on other sites

si la mine incepe sa se intrevada posibilitatea : x5,range,land cruiser,wrangler, discovery ,xc90 sau cross country....sau un 407 sau laguna neaparat break...

 

 

saut, deci....

 

la bmw poate cand se mai repara, ca acuma merg cu ea de zici ca o tin in palma, si cu megane-ul cu suspensie drumuri grele zbor.... si nu prea e normal.....

Link to comment
Share on other sites

un 407 sau laguna neaparat break...

Eu zic sa nu iti iei 407. Eu am una luata de noua, si la 50.000 km a trebuit sa schimb volanta+kit ambreiaj, la 70k caseta de directie.. Acum are 90 si da semne ca moare pompa de servo.. Dar pana la urma depinde si de norocul care il ai cand o cumperi, nu cred ca au toate problemele astea :)

Salut

Link to comment
Share on other sites

un 407 sau laguna neaparat break...

Eu zic sa nu iti iei 407. Eu am una luata de noua, si la 50.000 km a trebuit sa schimb volanta+kit ambreiaj, la 70k caseta de directie.. Acum are 90 si da semne ca moare pompa de servo.. Dar pana la urma depinde si de norocul care il ai cand o cumperi, nu cred ca au toate problemele astea :)

Salut

 

La majoritatea maÂşinilor franĂžuzeÂşti fiabilitatea este scĂŁzutĂŁ. Cunosc Âşi eu multe persoane apropiate care au avut Âşi au diverse probleme cu franĂžuzismele lor :)

Politica francezilor la maÂşini este foarte simplĂŁ: maÂşini ieftine la achiziĂžie Âşi scumpe la ĂŽntreĂžinere.

Link to comment
Share on other sites

Urmatoarea masina cu siguranta nu va mai fi BMW.

De ce?

 

Pentru ca masina de care voi avea nevoie in viitor va trebui sa fie mai spatioasa si daca ar fi sa optez pentru ceva de la BMW ar fi cel putin seria 5 si musai va trebui sa fie diesel.Asta ce presupune: un pret destul de mare pentru o masina care are cel putin 2-3 ani (pentru ca la momentul asta nu mi-as cumpara un BMW nou datorita preturilor extraordinar de mari), o masina al carui istoric nu il poti sti niciodata in proportie de 100%, o masina care este premium dar care are probleme la fel de multe si frecvente ca orice alta masina, o masina ale carei probleme nu se rezolva la fel de ieftin ca problemele altor masini, o masina care sa aiba mai mult potential decat altele dar de care sa te poti bucura decat foarte rar, o masina expusa vandalismului mai mult decat altele (dar aici e discutabil).

Am BMW de cca 5 ani. Masina actuala o am de cca 3 ani. Nu am avut probleme majore cu ea. Decat chestii inerente- un debitmetru si un senzor ax came. Dar de ce nu au aparut probleme: pentru ca masina actuala a fost ingrijita obsesiv, cu revizii la maxim 10000km (uneori si la 5000), cu efortul supraomenesc de a evita cat mai multe gropi (fiind de notorietate sensibilitatea articulatiilor, a bucsilor in special) si cu pretul platit pe combustibil (nu sunt la fel de sigur ca daca ar fi fost diesel nu as fi avut probleme).

BMW-ul a ajuns pentru mine o pasiune, una chiar foarte mare, as putea spune, dar a confunda pasiunea cu ratiunea se poate rasfrange asupra buzunarului.

Pe parcursul iernii am circulat cu alta masina (vreo 20.000 km cu o Skoda Octavia) incomparabila ca si comfort, agresivitate sau placerea de a conduce dar beneficiile au fost pe masura(consum cu mai mult de 50% mai mic, pretul reviziilor sensibil mai mic-o economie de aproximativ 3000 RON din octombrie pana acum).

Tragand linie, nu pot spune ca BMW nu este o masina buna sau ca VAP e mai bun. In opinia mea, o masina buna este masina care corespunde necesitatilor personale si care reprezinta compromisul care tinde spre idealul raportului dintre beneficii si cheltuieli.

Este opinia mea, a unui om cu venituri normale, cu mai multe scopuri in viata decat a-mi canaliza toate veniturile intr-o masina.

 

Apreciez sinceritatea si luciditatea postului tau!

Eu personal nu mi-as mai cumpara Skoda niciodata. Am avut si a fost o povara financiara. Mereu aveam de schimbat sau de reparat ceva la ea. D.p.d.v. al consumului nu as da BMW-ul pe Skoda. Eu am avut o Fabia 1.4 MPI si consuma mai mult decat actualul 320d.

Poate ca daca aveai diesel si nu benzina nu ti-ai fi dorit altceva, ai fi ramas tot la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.