Jump to content

intra greu in viteza 1


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Imi intra greu in viteze... :)

 

Initial intra greu in viteza 1.

Aseara, la -7 grade, intra greu in orice viteza.

Cu greu dar fara sa fortez, am bagat a 3-a, a 2-a si apoi a intrat si-n prima viteza.

Dupa ce motorul se incalzeste, in mers, vitezele intra mai usor dar a-ntaia tot ceva mai greu (asta cand plec de pe loc).

 

Am citit pe forum cum ca ar fi de la timonerie, ambreiaj, ...

As vrea sa va intreb, vi se intampla si voua? Stiti care ar fi motivul?

 

Un amic cu o skoda, tot motorina, spunea ca a avut astfel de probleme, iarna, de cand si-a luat masina; a cumparat-o de noua

 

numa' bine,

 

---

320d, 2004, cutie manuala

nu are cum sa fie normal, ca nu este tractor.

am patit la fel si dupa ce am schimbat kit ambreiaj si volanta merge perfect. Dar inainte de a face ceva, verifica ulei din cutie si timoneria. ca fapt divres ulei din cutie dupa 100.000 arata la fel de negru ca cel de la motor dupa ce faci revizia

Link to comment
Share on other sites

Am si eu "aceeasi" problema,numai ca la mine intra foarte greu in viteza 1 atunci cand opresc motorul pe liber si vreau sa o bag in viteza fara sa apas ambreiajul.Acest lucru se intampla doar la a-I-a,celelalte viteze intra perfect.
Link to comment
Share on other sites

Pai te intreb pentru ca circuitul de la instalatia de ambreiaj e comun cu cel de frana, iar de aerisit nu am vazut sa aiba vre-un aerisitor special pentru asta.

 

 

are aerisitor pe cilindrul receptor de la ambreiaj

sub masina in partea stanga(a soferului) mergi dupa conducta si dai de cilindru, fara rampa e putin mai greu de ajuns, trebuie sa intri pe jumate pe sub masina :)

ai grija la nivelul din borcanasul de frana sa fie pe max cand faci aerisirea, si sa completezi dupa!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
mai toate BMW-urile pe care le-am vazut cu cutie manuala sufera de boala intratului greu in viteza mai ales cand este rece, cutiile nefiind produse in casa. suspectez si sitemul de blocare al levierelor furcilor (acele bile de rulment) care pot agata. daca aveti posibilitatea desfaceti acele capace si bagati vaselina, nu prea ajunge uleiul din cutie sa le unga, sunt pozitionate in partea de sus a cutiei. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

mai toate BMW-urile pe care le-am vazut cu cutie manuala sufera de boala intratului greu in viteza mai ales cand este rece, cutiile nefiind produse in casa. suspectez si sitemul de blocare al levierelor furcilor (acele bile de rulment) care pot agata. daca aveti posibilitatea desfaceti acele capace si bagati vaselina, nu prea ajunge uleiul din cutie sa le unga, sunt pozitionate in partea de sus a cutiei.

Interesant asta :) ai facut tu operatiunea si a mers ?

Link to comment
Share on other sites

da, la e34 din semanatura, de fapt am desfacut-o de tot si am schimbat si un inel sincronizator pentru tr3 (proprietarul anteriror nu prea calca ambreiajul cand schimba vitezele :)). foarte greu de asamblat la loc. :lol: Acele bile, care de altfel sunt tinute pe loc si cu niste arcuri, le-am inlocuit si nu am mai avut probleme dupa! Cutia cred ca e ZF cu ulei ATF. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Am doua topicuri pe tema asta. S-a discutat si despre uleiul din cutie si despre timonerie, au spus ca intra greu pe timp rece si cei cu masini destul de noi deci ca o concluzie este vorba doar de frig care da acest comportament al cutie mai departe ca sa zic asa vara de exemplu poti pune semne de intrebare pentru ulei, timonerie, ambreiaj.

 

Am doua topicuri pe tema asta. S-a discutat si despre uleiul din cutie si despre timonerie, au spus ca intra greu pe timp rece si cei cu masini destul de noi deci ca o concluzie este vorba doar de frig care da acest comportament al cutie mai departe ca sa zic asa vara de exemplu poti pune semne de intrebare pentru ulei, timonerie, ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Concluzia e : asa se comporta cutia pe timp rece.(punct).

si atunci de ce merge perfect dupa ce am schimbat kit ambreiaj si volanta?

ca fapt divres: inainte sa le schimb, merge f greu cand scadea temperatura sub 10 grade,

dupa ce le-am schimbat la -20 grade intra foarte usor in toate vitezele si fara sa astept sa se incalzeasca motorul

asta nu inseamna ca la alte masini, problema sa fie la cutie

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
In principiu cred ca te cam lasa ambreiajul. Mai exact placa de presiune. Oricum se schimba tot chitul.

Ma mai gandesc si la pistonasul ala hidraulic. Are legatura si cu temperatura.

In principiu tu vorbesti aiurea... Eu am schimba si placa de presiune, disc, rulement(kit ambreiaj) si volanta si tot gre intra iarna in viteza intai... mai repede este de la uleiul din cutie... am trecut 2 ierni cu ea asa... stai linistit....

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema cu viteza 1,intra greu iarna,dar daca o las in viteza, o pornesc in viteza(cu ambreajul calcat) nu mai am treaba,nu cred ca este de la cutie deoarece daca o pornesc asa pot sa o bag in orce viteva usor, daca o scot pe liber si dau drumul la ambreaj imediat dupa ce o pornesc ,merge greu sa intre viteza1 dar o las mai mult pornita sau tin ambreajul calcat mai mult si merge , am verificat uleiul si era ok, am schimbat(aerisit) lichidul de frana si degeaba,mecanicul mi-a zis ca este din cauza volantei. Faza cu acceleratul si eu o faceam inainte si merge dar se darama mai repede discul de ambreaj.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema cu viteza 1,intra greu iarna,dar daca o las in viteza, o pornesc in viteza(cu ambreajul calcat) nu mai am treaba,nu cred ca este de la cutie deoarece daca o pornesc asa pot sa o bag in orce viteva usor, daca o scot pe liber si dau drumul la ambreaj imediat dupa ce o pornesc ,merge greu sa intre viteza1 dar o las mai mult pornita sau tin ambreajul calcat mai mult si merge , am verificat uleiul si era ok, am schimbat(aerisit) lichidul de frana si degeaba,mecanicul mi-a zis ca este din cauza volantei. Faza cu acceleratul si eu o faceam inainte si merge dar se darama mai repede discul de ambreaj.

 

este uleiul din cutie iti curge...in timp scapa pe la o Flansa parca asa ii zice... si din cauza aia intra greu in viteza dar la mine intra un pic mai greu dar intra...daca o lasam seara in viteza 1 cand o porneam mergeau usor daca o bagam in masarier seara a doua zi cand plecam cu ea intra foarte greu in viteza 1 , si mai erau si tampoanele de la cutie la mine...nu stiu daca era numai de la tampoane

Link to comment
Share on other sites

In principiu cred ca te cam lasa ambreiajul. Mai exact placa de presiune. Oricum se schimba tot chitul.

Ma mai gandesc si la pistonasul ala hidraulic. Are legatura si cu temperatura.

la ala am impresia ca ar putea sa simta chiar la picior !

\am avut aceeasi problema acum 6 ani bmw 320d 136cp a fost ambreiajul!

 

 

 

Stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am si eu problema asta tot cu intratul in treapta 1. daca dupa ce calc ambreiajul bag a2a si apoi bag a-1-a merge perfect. doar daca sunt pe loc si calc ambreiajul si vreau sa bag a-1-a nu intra deloc. bineinteles ca nu am fortat sa nu raman cu schimbatorul in mana. kit-ul de ambreiaj si volanta sunt noi, nu au nici 500km de cand sunt schimbate. am citit topicul de la incept dar nu am gasit o rezolvare. daca stie cineva mai multe rog sa posteze. multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.