Jump to content

intra greu in viteza 1


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu concep ca dupa ce am bagat atatia bani in kit ambreiaj+volanta sa ma chinui asa sa bag in a-1-a. de aceea m-am dus la masina si am incercat toate variantele. acestea ar fi urmatoarele:

-daca dau sprit din acceleratie cu ambreiajul calcat intra in treapta a-1-a

-daca bag in viteza cu ambreiajul calcat dar cu motorul oprit intra in orice treapta foarte usor, inclusiv a-1-a

-daca tin ambreiajul calcat si trag odata maneta in pozitia de marsarier, dar fara a impinge si in fata sa bag in marsarier, doar in pozitia de maxim stanga, spre sofer si apoi incerc sa bag a-1-a intra f bine

-daca tin ambreiajul calcat si bag intai a-2-a sau a-3-a, oricare dintre ele si apoi incerc a-1-a intra fara probleme

-daca calc ambreiajul si incerc sa bag a-1-a direct nu intra deloc

-daca dupa ce calc ambreiajul si nu vrea sa intre in a-1-a eliberez pedala si o calc din nou nu intra. pot sa repet operatiunea de "n" ori, nu intra in a-1-a oricat as repeta calcatul pedalei de ambreiaj.

acuma imi vin in minte niste intrebari, care ma rod, in conditiile in care v-am zis ca totul pe acolo este nou:kit ambreiaj sachs si volanta luk:

-e posibil sa fie defect de montaj?

-e posibil sa se imbunatateasca aceasta situatie pe masura ce mai fac cativa kilometri cu masina si piesele schimbate se mai "aseaza" putin?

-e posibil ca la demontat/montat cutia de pe masina timoneria sa nu fi fost reglata corespunzator? adica exista posibilitatea de reglaj a timoneriei sau aia cand nu mai e ok se schimba si atat?

-am senzatia ca ambreiajul tine cam jos. se poate regla sa tina mai sus? sau tine asa jos din cauza ca e abia montat si piesele inca nu sunt perfect "asezate"?

sper ca nu am devenit penibil cu aceste intrebari dar sunt intrebarile unui om care a investit ceva bani in piese si acum are surpriza ca treapta a-1-a sa nu mai functioneze corespunzator, ceea ce nu se intampla inainte de operatiunea de schimbare a kit-ului ambreiaj+volanta.

multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.

Edited by stef29
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu, numai ca la mine se manifesta un pic altfel. la rece (temp mai joase de cca 10 grade) intra greu la schimbarea din 1 in 2. in 1 intra normal, plec de pe loc, iar cand trebuie sa schimb a 2-a trebuie sa depun ceva efort sa intre :twoup:

mai nou am inceput s-o las peste noapte in treapta a 2-a (in loc de 1-a) sa vad daca se schimba ceva.

imediat ce temperatura ext. urca peste 10 grade problema dispare, prin urmare inclin sa cred ca nu e de la ambreaj sau cutie ci pur si simplu asa se comporta la frig.

 

am uitat sa mentionez ca nu am schimbat ambreiaj sau volanta, ci doar uleiul din cutie acum vreo 3 ani (aprox 35. 000 km)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Am inteles ca mai sunt de vina si niste pini/bolturi ce se uzeaza. Am sa caut si revin cu clarificari. Oricum, eu am rezolvat problema prin inlocuirea uleiului (care odata la 2 ani este inlocuit-cutie+diferential)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.