Jump to content

Frig de crapa pietrele - 23 C


Marius_Is

Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma confrunt si eu cu o problema la coupe, de cand cu gerurile astea... oricat curat masina, imi ingheata geamul, si cum el tre sa coboare primul ca sa se deschida usa, ma trezesc in situatii hilare.

 

In primul rand curat gheata (daca e) de pe cheder, sa poata cobori. Dar in acelsi timp, am observat ca se lipeste si de cheder geamul. Azi am dat cu glicerina, sa vad daca mai ramane lipit.

 

In al doilea rand, portbagajul blocat. Toata apa care se scurge de pe luneta, ajunge pe cheder si ingheata bocna. Am dat tot chederul de la portbagaj tot cu glicerina, sunt curios maine daca mai face urat. Vad ca deja sunt -15 grade, si e abia 7 seara.

Link to comment
Share on other sites

Ma confrunt si eu cu o problema la coupe, de cand cu gerurile astea... oricat curat masina, imi ingheata geamul, si cum el tre sa coboare primul ca sa se deschida usa, ma trezesc in situatii hilare.

 

In primul rand curat gheata (daca e) de pe cheder, sa poata cobori. Dar in acelsi timp, am observat ca se lipeste si de cheder geamul. Azi am dat cu glicerina, sa vad daca mai ramane lipit.

 

In al doilea rand, portbagajul blocat. Toata apa care se scurge de pe luneta, ajunge pe cheder si ingheata bocna. Am dat tot chederul de la portbagaj tot cu glicerina, sunt curios maine daca mai face urat. Vad ca deja sunt -15 grade, si e abia 7 seara.

 

 

da cu ulei siliconic

Link to comment
Share on other sites

Azi la minus 13 dupa o noapte de ger ziceai ca am v8 cand a pornit 6 in linie pt cateva secunde 10 -20 apoi totul ok ,simt masina mai ciudat pina se incalzeste !:))

 

E belea cu gerul asta !Te opresti 20 de minute iar e apa pe albastru:))

Link to comment
Share on other sites

Ma confrunt si eu cu o problema la coupe, de cand cu gerurile astea... oricat curat masina, imi ingheata geamul, si cum el tre sa coboare primul ca sa se deschida usa, ma trezesc in situatii hilare.

 

In primul rand curat gheata (daca e) de pe cheder, sa poata cobori. Dar in acelsi timp, am observat ca se lipeste si de cheder geamul.

o idee ar fi sa anulezi pe timpul iernii optiunea de cadere a geamurilor la deschiderea portierei.

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

Ma confrunt si eu cu o problema la coupe, de cand cu gerurile astea... oricat curat masina, imi ingheata geamul, si cum el tre sa coboare primul ca sa se deschida usa, ma trezesc in situatii hilare.

 

In primul rand curat gheata (daca e) de pe cheder, sa poata cobori. Dar in acelsi timp, am observat ca se lipeste si de cheder geamul.

o idee ar fi sa anulezi pe timpul iernii optiunea de cadere a geamurilor la deschiderea portierei.

Link to comment
Share on other sites

Ma confrunt si eu cu o problema la coupe, de cand cu gerurile astea... oricat curat masina, imi ingheata geamul, si cum el tre sa coboare primul ca sa se deschida usa, ma trezesc in situatii hilare.

 

In primul rand curat gheata (daca e) de pe cheder, sa poata cobori. Dar in acelsi timp, am observat ca se lipeste si de cheder geamul. Azi am dat cu glicerina, sa vad daca mai ramane lipit.

 

In al doilea rand, portbagajul blocat. Toata apa care se scurge de pe luneta, ajunge pe cheder si ingheata bocna. Am dat tot chederul de la portbagaj tot cu glicerina, sunt curios maine daca mai face urat. Vad ca deja sunt -15 grade, si e abia 7 seara.

 

 

da cu ulei siliconic

 

da, trebuie sa ajung prin targ sa cumpar, ca la magazinele euto nu au decat sprayuri

 

Ma confrunt si eu cu o problema la coupe, de cand cu gerurile astea... oricat curat masina, imi ingheata geamul, si cum el tre sa coboare primul ca sa se deschida usa, ma trezesc in situatii hilare.

 

In primul rand curat gheata (daca e) de pe cheder, sa poata cobori. Dar in acelsi timp, am observat ca se lipeste si de cheder geamul.

o idee ar fi sa anulezi pe timpul iernii optiunea de cadere a geamurilor la deschiderea portierei.

 

Nu merge. E musai ca geamul cand e inchis sa stea infipt in chederul de sus, care la randul lui il tine presat de chederul lateral. Daca nu ar fi construit asa, te-ai pomeni ca nu se mia inchide bine si iti intra apa in masina.

 

Daca geamul nu coboara intai, nu poti nici deschide si nici inchide usa.

Link to comment
Share on other sites

acum vin dupa -17 grade in care mi a murit bateria cu totul. :) problema a fost ca am stat de povesti cu , caldura aprisa.

 

pana a venit un prieten sa mi dea curent de la ai lui.

 

 

cum procedati in cazul de fata, cum le feriti pt a prevenii si ultimul caz cred ca este curent de la alta ,altceva ce e de facut?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu inteleg cum ai tinut caldura pornita cu motorul oprit.... ?

 

Sunt doua reguli in a proteja bateria:

 

1 - Nu tii consumatori cu omotorul oprit. Deloc.

2 - Eviti sa faci multe drumuri marunte, de ctae 2 km fiecare.

 

 

Asta presupunand ca ai bateria fara intretinere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.