Jump to content

Problema e36 316i m43 b16...trepideaza puternic la relanti si nu pleaca de pe loc...


Recommended Posts

In dimineata aceasta, am pornit masina sa plec la munca, bmw e36 316i motor m43 b16...octombrie 1995...temperatura exterioara in jur de -15 grade. Am plecat de pe loc si dupa 2 metri, trecand peste o gramada de zapada facuta de plugul pt dezapezire mi s-a oprit motorul....toate bune si frumoase, cand am incercat sa-l pornesc iar, a luat-o ft greu si tremura masina ft tare....sta bine la relanti, am incercat sa plec dar desi o turam rotile nu se miscau, am ridicat capota, nu am vazut nimic suspect....doar ca motorul se aude ca la un tractor si parca se chinuie sa tureze...cand am intrat in masina am simtit si un miros in interior...nu pot sa-l caracterizez...parca de la fire topite...dar nu sunt sigur...parca nu se mai transmite cuplul la roti iar motorul parca nu functioneaza complet. Nu sunt mecanic, am masina de un an nu prea ma pricep la multe...va rog sa-mi dati niste sfaturi, am nevoie neaparat de masina zilele astea. Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In dimineata aceasta, am pornit masina sa plec la munca, bmw e36 316i motor m43 b16...octombrie 1995...temperatura exterioara in jur de -15 grade. Am plecat de pe loc si dupa 2 metri, trecand peste o gramada de zapada facuta de plugul pt dezapezire mi s-a oprit motorul....toate bune si frumoase, cand am incercat sa-l pornesc iar, a luat-o ft greu si tremura masina ft tare....sta bine la relanti, am incercat sa plec dar desi o turam rotile nu se miscau, am ridicat capota, nu am vazut nimic suspect....doar ca motorul se aude ca la un tractor si parca se chinuie sa tureze...cand am intrat in masina am simtit si un miros in interior...nu pot sa-l caracterizez...parca de la fire topite...dar nu sunt sigur...parca nu se mai transmite cuplul la roti iar motorul parca nu functioneaza complet. Nu sunt mecanic, am masina de un an nu prea ma pricep la multe...va rog sa-mi dati niste sfaturi, am nevoie neaparat de masina zilele astea. Multumesc anticipat.

 

aici miroase a disc de ambreaj...cred ca te-a lasat ambreajul :)

Link to comment
Share on other sites

se aude vreo diferenta cu ambreiajul calcat sau fara?

 

Nu e nici o diferenta cu ambreiajul calcat sau fara....nu am nici 15.000 km de cand am schimbat ambreiajul....Sachs...nu am facut curse sau plecari cu scartzait, am protejat mult ambreiajul, nu cred ca e asta...ma intriga felul cum merge motorul la relanti, nu mai e lin ca inainte , acum trepideaza si parca e un tractor.

 

Am observat ca desi a mers motorul cam 5 minute nu s-a ridicat deloc acul la temperatura....si de obicei se ridica macar putin dupa cateva minute din cate stiam...poate si din cauza frigului, dar cine stie poate are vreo legatura....

Eu am scut metalic la motor...ma gandeam ca poate am lovit ceva pe dedesupt...cand am trecut peste gramada aia de zapada...

Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

ia uita-te la senzorul de la vibrochen,are zapada,gheata?

 

poti sa-mi spui unde e localizat senzorul de la vibrochen? ca sa stiu unde ma uit...eventual o poza ceva...si daca are zapada sau gheata sa-l curat sau ce e de facut?chiar acum vreau sa cobor la masina sa verific cate ceva. Mersi mult!

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult! Am verificat, e in regula, nu are gheata pe acolo. Am verificat si fisele la bujii si filtrul de aer si cateva contacte pe acolo ce am mai stiu, apoi am incercat sa o pornesc....dupa vreo 3-4 incercari si cu ajutor din pedala...a pornit, sta bine la relanti, se tureaza si surpriza acum am reusit sa plec cu ea de pe loc, am mers putin in fata si putin inapoi, s-a comportat ok, dar a ramas trepidatia masinii si zgomotul pe evacuare ca de tractor...m-am uitat sub ea si am observat ca pe anumite locuri scoate fum, de la jumatatea masinii in spate pe la imbinari scoate fum si ma gandeam ca e toba fisurata in acele locuri...poate avea legatura cu trepidatiile masinii?? si zgomotul care se aude??

Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

Nu stie nimeni din ce motiv vibreaza motorul?... Imi spunea cineva ca este posibil sa se fi decalat ceva pe la curelele motorului....alte pareri???? Specific si faptul ca vibreaza si atunci cand o turez deci nu numai cand sta la relanti...
Link to comment
Share on other sites

pai cauzele vibratiilor pot fi: bujii, fise bujii, bobine, injector... nu stiu ce altceva mai ar fi sa-l faca sa schiopateze, verifica si valva PCV

 

motorul M43B16, nu are bobine ....valva PDC ( nu cred )

 

 

 

incearca niste bujii noi .

filtrul de benizna l-ai schimbat ?

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi baieti, am mai incercat si azi sa o pornesc si vad ca porneste destul de greu e si foarte frig afara... iarna trecuta nu am avut nici o problema pornea perfect la prima cheie...O sa merge la un service sa o verififce, sper sa nu fie problema ca ma deplasez cu ea...
Link to comment
Share on other sites

ca si cauze am enumerat astea... nu stiu ce are si ce nu are pe el, altceva nu vad ce l-ar mai putea face sa vibreze...

oricum, vad ca are un furtun care conduce gazele de carter undeva... ar trebui sa aiba PCV...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pai cauzele vibratiilor pot fi: bujii, fise bujii, bobine, injector... nu stiu ce altceva mai ar fi sa-l faca sa schiopateze, verifica si valva PCV

 

motorul M43B16, nu are bobine ....valva PDC ( nu cred )

 

 

 

incearca niste bujii noi .

filtrul de benizna l-ai schimbat ?

Filtrul de benzina l-am schimbat acum vreo 8000km

Bujiile acum vreo 3000...bine in cazul lor pot apare probleme oricand...

Link to comment
Share on other sites

pai daca mergea bine si ai intrat in zapada cu botul nu putea atinge decat senzorul de care ti-am zis.

 

sau sa fi atins filtrul de benzina sau sonda:unsure: ,dar nu cred.

 

curata senzorul ala si uita-te si la filtru si sonda totusi...

 

altceva nu avea ce sa atinga...sau sa fie coincidenta si sa se fi bulit ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

pai daca mergea bine si ai intrat in zapada cu botul nu putea atinge decat senzorul de care ti-am zis.

 

sau sa fi atins filtrul de benzina sau sonda:unsure: ,dar nu cred.

 

curata senzorul ala si uita-te si la filtru si sonda totusi...

 

altceva nu avea ce sa atinga...sau sa fie coincidenta si sa se fi bulit ceva. :)

 

Mai devreme m-am uitat si am vazut ca este foarte scazut lichidul de racire....o avea vreo legatura? si pe busonul de la vas era gheata.....daca a inghetat pe acolo lichidul ...zic si eu... Am facut lichidul pt iarna in octombrie si nu am mai verificat de atunci, crezi ce e relevant? O sa ma uit iar la senzori si la filtrul de benzina....

Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

Mai bine incerc sa o bag undeva la cald si poate apoi incerc sa o pornesc...dar unde ca nu am garaj....o sa-i completez si lichidul din vas ca sa fie ok. E nasol ca inca tine gerul asta am nev de masina shit!!! O sa incerc sa aduc si un mecanic...daca o veni si ala....dar sufla vantu in buzunare... Mersi pt sfaturi baieti! Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.