Jump to content

Problema e36 316i m43 b16...trepideaza puternic la relanti si nu pleaca de pe loc...


Recommended Posts

daca merge cu/fara mufa nu inseamna ca debitmetrul e bun sau stricat!

 

crede-ma!

 

Pai atunci cum iti dai seama ca e stricat,fara a-l pune pe tester?

Daca scoate mufa si nu se observa nicio schimbare in mersul motorului,clar e defect. :)

Problema lui poate fi de la benzina proasta,bujii,fise,sonda lambda,debitmetru,furtun fisurat...Trebuie sa le incerce pe toate,dar cel mai bine e o fuga in service...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am si eu in service un e36 316 cu simptone similare, porneste, merge ok si dupa cateva minute nu mai sta la relanti, si s-a dovedit a fi debitmetrul de aer. Motorul tau nu stiu daca are valva regulatoare de relanti, e posibil sa fie si de acolo! Cel mai sanatos ar fi sa o pui pe un tester inainte sa dai banii pe orice alte tentative de a rezolva problema, sfatul meu! Edited by Cos min
Link to comment
Share on other sites

am si eu in service un e36 316 cu simptone similare, porneste, merge ok si dupa cateva minute nu mai sta la relanti, si s-a dovedit a fi debitmetrul de aer. Motorul tau nu stiu daca are valva regulatoare de relanti, e posibil sa fie si de acolo! Cel mai sanatos ar fi sa o pui pe un tester inainte sa dai banii pe orice alte tentative de a rezolva problema, sfatul meu!

 

Mersi de sfat...problema e ca pe aici prin Constanta la ce testere am fost nu au reusit sa intre pe calculatorul masinii....

Singurul loc unde au intrat baietii a fost la un service Bosch in Piatra Neamt unde mi-au vazut tot la masina acum 3 luni o singura problema aveam cu senzorul abs pe dreapta fata pe care trebuie sa-l inlocuiesc...atat...asa ca slabe sanse cu testerul...am fost in mai multe locuri in constanta dar fara rezultat.

Link to comment
Share on other sites

am si eu in service un e36 316 cu simptone similare, porneste, merge ok si dupa cateva minute nu mai sta la relanti, si s-a dovedit a fi debitmetrul de aer. Motorul tau nu stiu daca are valva regulatoare de relanti, e posibil sa fie si de acolo! Cel mai sanatos ar fi sa o pui pe un tester inainte sa dai banii pe orice alte tentative de a rezolva problema, sfatul meu!

 

Mersi de sfat...problema e ca pe aici prin Constanta la ce testere am fost nu au reusit sa intre pe calculatorul masinii....

Singurul loc unde au intrat baietii a fost la un service Bosch in Piatra Neamt unde mi-au vazut tot la masina acum 3 luni o singura problema aveam cu senzorul abs pe dreapta fata pe care trebuie sa-l inlocuiesc...atat...asa ca slabe sanse cu testerul...am fost in mai multe locuri in constanta dar fara rezultat.

 

 

deci clar trebuie sa cauti pe cineva cu untester bosch kts si sa aiba si adaptorul cu 20 de pini pentru bmw - urile mai vechi. Destul de putine service -uri au asa ceva ca e foarte scump. Iti urez bafta!

Link to comment
Share on other sites

am si eu in service un e36 316 cu simptone similare, porneste, merge ok si dupa cateva minute nu mai sta la relanti, si s-a dovedit a fi debitmetrul de aer. Motorul tau nu stiu daca are valva regulatoare de relanti, e posibil sa fie si de acolo! Cel mai sanatos ar fi sa o pui pe un tester inainte sa dai banii pe orice alte tentative de a rezolva problema, sfatul meu!

 

Mersi de sfat...problema e ca pe aici prin Constanta la ce testere am fost nu au reusit sa intre pe calculatorul masinii....

Singurul loc unde au intrat baietii a fost la un service Bosch in Piatra Neamt unde mi-au vazut tot la masina acum 3 luni o singura problema aveam cu senzorul abs pe dreapta fata pe care trebuie sa-l inlocuiesc...atat...asa ca slabe sanse cu testerul...am fost in mai multe locuri in constanta dar fara rezultat.

 

 

deci clar trebuie sa cauti pe cineva cu untester bosch kts si sa aiba si adaptorul cu 20 de pini pentru bmw - urile mai vechi. Destul de putine service -uri au asa ceva ca e foarte scump. Iti urez bafta!

 

Chestia e ca eu am mers la ei pentru senzorul de "turatie" sau "rotatie" care imi cazuse si nu mai pornea masina si mi-au pus-o si pe tester si nu mi-au luat nimic in plus pt asta, super baieti. o sa incerc sa caut tester cine stie poate gasesc si pe aici. Ms de incurajari!

Link to comment
Share on other sites

Revin cu detalii...din pacate nu am gasit service care sa nu fie full pana saptamana viitoare.... :) ....cel putin la cei la care am sunat si pe care ii cunosc..asa ca pana atunci m-am bagat eu sub capota...am verificat bujiile...erau cam negre, le-am curatat si le-am pus la loc....nu s-a simtit nici o schimbare, motorul sta la relanti , se tureaza, merge sa bag in viteza si porneste de pe loc, dar trepideaza puternic, o sa incerc sa atasez un filmulet si poate imi spuneti ce parere aveti...in cazul in care admisia nu coincide cu evacuare (ceea ce este posibil in cazul meu) cam ce ar fi de facut??? Debitmetru sunt sigur ca e in regula pentru ca nu oscileaza turatia, doar ca porneste greu si trepideaza... Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

daca are putin curaj, poate sa porneasca motorul cu ea demontata si sa tina gaura de pe admisie acoperita cu degetul incat sa nu traga aer... e nevoie de inca un om sa porneasca si sa opreasca motorul. Daca cu gaura aia acoperita merge frumos, e clar ca supapa nu inchide...

 

dar de obicei, daca valva aia e defecta, motorul are alt sunet, e "acompaniat" de un fasait continuu iar la oprire fazaitul se stinge asa lin..."fssssssssssss....." iar daca valva functioneaza bine, se aude doar la oprire un fasait scurt.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

daca are putin curaj, poate sa porneasca motorul cu ea demontata si sa tina gaura de pe admisie acoperita cu degetul incat sa nu traga aer... e nevoie de inca un om sa porneasca si sa opreasca motorul. Daca cu gaura aia acoperita merge frumos, e clar ca supapa nu inchide...

corect :)

 

poate sa porneasca motorul si sa scoata apoi furtunul,nu e pericol.

Link to comment
Share on other sites

dar de obicei, daca valva aia e defecta, motorul are alt sunet, e "acompaniat" de un fasait continuu iar la oprire fazaitul se stinge asa lin..."fssssssssssss....." iar daca valva functioneaza bine, se aude doar la oprire un fasait scurt.

 

Ceau Rhaziel! :)

Si la mine se aude un fasait la motor,de cand a aparut problema cu relantiul instabil si mers sacadat.Ai idee cat costa acea valva?

Link to comment
Share on other sites

nu, daca strangulezi furtunul nu observi nimic, aerul fals este tras direct prin valva, are un orificiu sus pe ea si daca membrana in interior e rupta trage aer p-acolo...

trebuie data jos neaparat si prin orificiul de jos al valvei tragi tare(cu gura, asta e) si ar trebui sa inchida perfect

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

nu, daca strangulezi furtunul nu observi nimic, aerul fals este tras direct prin valva, are un orificiu sus pe ea si daca membrana in interior e rupta trage aer p-acolo...

trebuie data jos neaparat si prin orificiul de jos al valvei tragi tare(cu gura, asta e) si ar trebui sa inchida perfect

Fara sa o dau jos nu o pot verifica?Chestia e ca nu am decat un patent si 2 surubelnite... :)

Link to comment
Share on other sites

furtunul ala gros l-ai schimbat?ai mari sanse sa fie ala,arata ca dracu,schimba-l!

 

o luam la puricat cand da caldura,am eu PCV de proba,regulator de proba,senzor temperatura...

 

schimba ala!

 

cu debitmetru ce ai facut?e acelasi?sau nici nu ai miscat-o din parcare?

 

Astept sa cumpere bmw-utu o masina cu motor ca al meu si o sa-i schimb cotul de care zici,sonda lambda si ce se mai poate schimba.

Din parcare nu pot sa ies...s-a format gheata pe la roti si practic e blocata acolo.Sper sa se faca vremea mai buna pana sambata sa o pot misca.

Debitmetrul merge la fel ca al meu.E deja al 2-lea pe care il verific.O duc la tester daca reusesc sa o scot de acolo.. :)

Link to comment
Share on other sites

da,corect!

 

trebuie si joja data putin intr-o parte.

 

sau da admisia superioara jos,are 3 suruburi de M10 si 2 de M11.cu ocazia asta curata si regulatorul.dar nu are scule :)

 

cine vrea face.

In dacie aveam orice tip de cheie,era plin portbagajul de chei :lol: .nu se stia pe unde ma lasa...

Ma bag la demontat dar sa ma ajuti macar cu sfaturi...ca ai mai facut asta,eu nu.. :)

Link to comment
Share on other sites

Baieti sper sa-mi puteti raspunde repede

Am scos bujiile si le-am curatat azi din nou, mai bine...a pornit din prima dar imediat si-a luat mersul cu trepidatii...am scos iar bujiile si am obs ca se uda bujiile 2 si 4....le-am curatat si uscat iar si apoi am pornit-o iar, parca a pornit si mai bine..sa zic ca 2-3 secunde parca a rulat mai bine dar iar a inceput sa trepideze, am verificat iar bujiile si la fel bujiile 2 si 4 sunt ude....ce e de facut??? am lasat fisele scoase la 2 si 4 si am venit sa usuc bujiile. Un sfat ceva ce as putea face rapid??

 

verifica totusi si piesa asta si furtunul de la ea.

 

(cand opresti motorul se aude acel fasait scurt "psssst" sau fasaie lung?)

 

piesa 1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

 

La piesa de care zici m-am uitat doar la furtun care e in stare foarte buna, dar nu m-am apucat sa o dau jos ca deja e cam mult pt mine si sunt multe chestii care incurca...la oprire se aude un "fâsâit"...aproape ca un ºuierat scurt...ceea ce cred ca e normal din cate am inteles.

Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.