Jump to content

Problema e36 316i m43 b16...trepideaza puternic la relanti si nu pleaca de pe loc...


Recommended Posts

degeaba le cureti si le usuci daca nu afli motivul pt care sunt asa. :)

 

Pai asta intrebam, daca stie cineva de ce se intampla asta :) ...de ce se uda bujiile? Care ar fi motivul?

 

degeaba le cureti si le usuci daca nu afli motivul pt care sunt asa. :)

 

Pai asta intrebam, daca stie cineva de ce se intampla asta :lol: ...de ce se uda bujiile? Care ar fi motivul?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu tot debitmetrul cred ca e "buba" la tine.... :)

Nu cunosti pe nimeni cu motor ca al tau sa faci o proba?

 

 

Nu cunosc pe nimeni, sau cel putin cunosc dar nu am un nr de contact...asa ca trebuie sa astept un loc in service, asta e. mersi mult baieti pt timpul acordat

Link to comment
Share on other sites

Eu tot debitmetrul cred ca e "buba"

 

cunosc persoane care merg fara debitmetru si nu au probleme.

 

incerca sa mergi fara.daca sunt la fel de ude problema nu e din debitmetru. :)

 

 

 

dar pot sa merg cu ea daca face motorul asa?

Sau e riscant?

Link to comment
Share on other sites

dar pot sa merg cu ea daca face motorul asa?

Sau e riscant?

Incearca,nu ai ce sa risti.Eu mai mult de 2-300 m nu am putut sa merg fara debitmetru,ma dadea cu capu' de volan . :)

La mine nu face mereu asa...are nebuniile ei.Daca schimb vitezele in turatii mari,de obicei isi revine si merge perfect.

Link to comment
Share on other sites

pune buji noi....daca se uda nu da scanteie si nu arde benzina (ferifica fisele sau bobinele ...eu am verificat asa la is meu daca da scanteie...am scos mufele de la injectoare si siguranta de la pompa de benzina am scos o bujie am bagato in fisa ei si am pus bujia pe surubu de la arcuri si unu dadea la automat putin si eu ma uitam sa vad daca da scanteie bine

scanteia trebe sa fie albastruie la mn era alba si slaba si am schimbat bujiile si so rezolvat;)

si le ei pe rand toate bujiile si fisele bafta

Link to comment
Share on other sites

bujiile cu ce sunt umede ? cu benzina sau cu ulei?

ce tip de ulei ai in motor?

 

Bujiile se umezesc cu benzina...dar se si inegresc putin...dupa ce o pornesc am simtit uneori miros de benzina...ulei folosesc Castrol magnatec 10w 40...si din cate am vazut am scurgeri mici pe la etansari...mi-a consumat cam 1l de ulei la 7000km...ceea ce este totusi normal..deci scurgeri nu sunt grave doar ca e murdar motorul..

 

Oricum sper sa gasesc pe cineva care are loc sa ma primeasca la service, am comandat si un set de bujii noi si o sa verific si injectoarele...bujiile care le am eu cred ca sunt in regula dar le schimb totusi sa elimin si cauza asta...acu sa vedem de unde vine atata benzina.

Link to comment
Share on other sites

[asigurate k fiecare fise vine pusa la locul ei k daca le incurci intre ele,trepideaza masina,poate sa provoace detonati

cel mai bine verifici daca ai scanteie cum tiam spus eu si daca da scanteie electrodu la pamblica aia de fier de pe bujie e ok ,vezi sa fie scanteia albastra si sa fie destul de puternica k daca este slaba nu arde bn benzina si daca e totu ok poti scoate din calcul (fise,bobine si buji si atunci ramane regulatoru de presiune care il ai in rampa de la injectoare baga prea multa presiune

 

 

eu totusi cred k este de la partea electrica (bobina,fisa buji)

 

 

 

 

 

schimba bujiile daca nu leai schimbat niciodata k nu costa mult ,depinde de care pui

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

[asigurate k fiecare fise vine pusa la locul ei k daca le incurci intre ele,trepideaza masina,poate sa provoace detonati

cel mai bine verifici daca ai scanteie cum tiam spus eu si daca da scanteie electrodu la pamblica aia de fier de pe bujie e ok ,vezi sa fie scanteia albastra si sa fie destul de puternica k daca este slaba nu arde bn benzina si daca e totu ok poti scoate din calcul (fise,bobine si buji si atunci ramane regulatoru de presiune care il ai in rampa de la injectoare baga prea multa presiune

 

 

eu totusi cred k este de la partea electrica (bobina,fisa buji)

 

 

 

 

 

schimba bujiile daca nu leai schimbat niciodata k nu costa mult ,depinde de care pui

 

 

Bujiile sunt schimbate de acum 3 luni si sunt Beru...sunt ft bune ca marca din cate stiu eu, oricum azi merg sa-mi iau un set nou Bosch. Fisele de la bujii sunt bagate 100% bine pt ca au si numere pe ele, e chiar greu sa le incurc. Poate fi si regulatorul de presiune de vina...o sa fac proba mai intai sa vad daca da scanteie cum trebuie...chestia e ca sunt cam incepator la chestiile astea ca am masina de un an...dar sper sa ma descurc mersi de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

si eu eram k tine cand o inceput sa faca fite masina,nimeni nu so nascut cu mecanica in cap

sati fie mai usor sa verifici daca ai bine scanteie poti scoate siguranta de la pompa de benziina si atunci cand daqi la automat nu mai baga benzina (sa nu ti mult la automat dor catva secunde 5sau 10 mAX K OMORI BATERIA)

 

si uitate bn la scanteie poate e vro problema de la bobine sau de la una dintre fise sau chiar bujiile chiar daca sunt noi k si eu la aveam noi de vro 5000km si nu dadeau scanteie bine si leam schimbat

 

 

se zice k, daca scoti bujia si nu i tai alimentarea da la injectoore,cauzeaza probleme catalizatorului k nu se ard gazele

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

si eu eram k tine cand o inceput sa faca fite masina,nimeni nu so nascut cu mecanica in cap

sati fie mai usor sa verifici daca ai bine scanteie poti scoate siguranta de la pompa de benziina si atunci cand daqi la automat nu mai baga benzina (sa nu ti mult la automat dor catva secunde 5sau 10 mAX K OMORI BATERIA)

 

si uitate bn la scanteie poate e vro problema de la bobine sau de la una dintre fise sau chiar bujiile chiar daca sunt noi k si eu la aveam noi de vro 5000km si nu dadeau scanteie bine si leam schimbat

 

 

se zice k, daca scoti bujia si nu i tai alimentarea da la injectoore,cauzeaza probleme catalizatorului k nu se ard gazele

 

 

Ok, mersi mult, am o schema electrica si stiu unde sunt sigurantele cu pricina, trebuie sa mai gasesc un prieten sa ma ajute sa dea la automat. :)

Link to comment
Share on other sites

inca un prieten ar fi de mare folos

sa pui corpu buji pe surubu de la telescoape(arcuri) si poti tine de fisa ei k nu curenteaza ,pai uitate pe capacu de la sigurante k iti dai seama foarte usor daca sti cum se zice la pompa de benzina in germana,ma gandesc k scrie in germana sau poate ai noroc si scrie in engleza;) bafta si sa revi cu ce ai facut

Link to comment
Share on other sites

revin cu noutati...azi am reusit sa ajung la un "service", am mers la un baiat recomandat de un prieten. Dupa verificarile preliminare nu dadea scanteie la o bujie...am facut rost de alta bobina si se comporta la fel, la toate dadea scanteie numai la prima bujie nu da deloc. La injector vine curent, toate functioneaza bine doar ca nu-i vine curent la prima bujie...a mai verificat si ceva senzori la motor dar sunt ok.

In cele din urma dupa un timp de gandire si ceva telefoane se suspecteaza a fi calculatorul in proportie de 90%...testerul nu a mers pe ea. Probabiil o sa trebuiasca sa gasesc un calculator sa-i fac proba sa vad daca asta e problema....deocamdata trebuie sa apelez la alta persoana care se pricepe pe partea electrica...

Astept si alte pareri din partea voastra sau eventuale sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

verifica daca da scanteie cu alta fisa conectata ,poate este de la fisa,daca nu merge nici asa ai putea sa masori mufa care intra in bobina daca are curent (nu stiu exact cum ai u bobinele dar daca ai cate una p e cilindru si la fiecare intra cate o mufa separat incerca daca da curet la mufa de la bobina la care nai scanteie

 

nu te baza asa tare k este calculatoru dus eu nu prea cred

bafta si revino cu rezultate sau ce ai facut

Link to comment
Share on other sites

pai daca nu merge o bujie de ce sunt ude toate 4? :)

 

Erau ude doar bujiile 2 si 4...si la bujia 1 nu am scanteie.

 

verifica daca da scanteie cu alta fisa conectata ,poate este de la fisa,daca nu merge nici asa ai putea sa masori mufa care intra in bobina daca are curent (nu stiu exact cum ai u bobinele dar daca ai cate una p e cilindru si la fiecare intra cate o mufa separat incerca daca da curet la mufa de la bobina la care nai scanteie

 

nu te baza asa tare k este calculatoru dus eu nu prea cred

bafta si revino cu rezultate sau ce ai facut

 

Am schimbat bobinele cu tot cu fise si face la fel, am probat si alta fisa pe fisa la care nu da scanteie si la fel, nimic. Am masurat si mufa care intra in bobina, are 6 pini, e ok, vine curent, la injectorul unde nu vine scanteie are curent...deci nu mai stiu ce ar putea avea...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.