Jump to content

Problema e36 316i m43 b16...trepideaza puternic la relanti si nu pleaca de pe loc...


Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca ai probleme doar cu cilindrii 1 si 3 sau doar cu 2 si 4 verifica diagramele de aici (sunt pentru 1.8is, pentru a ta nu am gasit). Observa cum sunt conectate injectoarele 2 cate 2, e posibil sa fie si la tine la fel. Chiar daca pe schema exterioara sunt conectate separat este posibil sa fie unite in ECU, multi producatori practica asta pentru ca la prima vedere sa nu-ti poti da seama ca injectia nu este full secventiala. :)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=73182

Link to comment
Share on other sites

Daca ai probleme doar cu cilindrii 1 si 3 sau doar cu 2 si 4 verifica diagramele de aici (sunt pentru 1.8is, pentru a ta nu am gasit). Observa cum sunt conectate injectoarele 2 cate 2, e posibil sa fie si la tine la fel. Chiar daca pe schema exterioara sunt conectate separat este posibil sa fie unite in ECU, multi producatori practica asta pentru ca la prima vedere sa nu-ti poti da seama ca injectia nu este full secventiala. :)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=73182

 

 

Ok, merita verificata treaba asta, la mine porneste greu, la a doua a treia cheie si trepideaza motorul, baietii la care am fost la service spuneau ca merge in trei dar nu sunt sigur daca au scos toate fissele pe rand sa verifice. O sa vorbesc cu un baiat care se pricepe mai bine la partea electrica sa vedem ce rezolv, mersi de sfat!

Link to comment
Share on other sites

Daca ai probleme doar cu cilindrii 1 si 3 sau doar cu 2 si 4 verifica diagramele de aici (sunt pentru 1.8is, pentru a ta nu am gasit). Observa cum sunt conectate injectoarele 2 cate 2, e posibil sa fie si la tine la fel. Chiar daca pe schema exterioara sunt conectate separat este posibil sa fie unite in ECU, multi producatori practica asta pentru ca la prima vedere sa nu-ti poti da seama ca injectia nu este full secventiala. :)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=73182

 

Ai rezolvat probelam la a ta? E vreun scurt ceva undeva sau la ce sa ma mai uit....??? Acum caut un calculator sa fac proba sa vad dca merge cu altul.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate n-am avut timp, maine voi umbla la ECU sa vad daca a intrat ceva apa, si sa mai masor una, alta.

 

 

Te rog sa ma anunti ce ai rezolvat si eventual daca poti sa-mi spui pe unde e ECU sa mai verific si eu firele si ce mai e pe acolo. Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Vezi link-ul de mai jos:

 

http://www.activeautowerke.com/pdf/ecu-instructions.html

 

Apa la ECU se pare ca e o problema cunoscuta:

 

BMW has issued a Service Bulletin and a relatively inexpensive fix for the problem. The fix is to install a third drain and use an improved style of drainage hose. The BMW factory bulletin that describes this repair is 41 03 93 (3914).

Link to comment
Share on other sites

Vezi link-ul de mai jos:

 

http://www.activeautowerke.com/pdf/ecu-instructions.html

 

Apa la ECU se pare ca e o problema cunoscuta:

 

BMW has issued a Service Bulletin and a relatively inexpensive fix for the problem. The fix is to install a third drain and use an improved style of drainage hose. The BMW factory bulletin that describes this repair is 41 03 93 (3914).

 

 

Nu stiu daca problema se aplica si la mine....mie nu-mi da scanteie la bujie...primeste curent in bobina si la injectoare...dar nu da scanteie bujia...ce poate fi? Probleme cu aprinderea..dar ce? Nu mai stiu ce sa-i fac...si stau si prost cu banii, nu ma pot arunca la primul service care il intalnesc..

Ma gandesc sa o duc la tester, dar singurul tester la care o pot duce este KTS de la Bosch...si nu prea se gasesc ...pe alte testere nu a mers. Am vazut ceva pe net la o reprezentanta Hunday parca, sunt parteneri bosch si au acolo. O sa ma interesez ce si cum dar probabil arunc banii degeaba nu stiu daca o sa-mi gaseasca problema.

Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai descoperit ca nu da scanteie esti pe drumul cel bun. Din cate am vazut la motorul tau sunt 4 bobine cate una pe fiecare cilindru. Schimba bobina care nu da scanteie cu alta si vezi daca bobina suspecta montata pe alta pozitie merge sau nu. Daca tot nu merge inseamna ca e defecta, iar daca bobina pusa in locul celei care nu mergea tot nu merge inseamna ca acolo ai probleme la fire sau in ECU.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai descoperit ca nu da scanteie esti pe drumul cel bun. Din cate am vazut la motorul tau sunt 4 bobine cate una pe fiecare cilindru. Schimba bobina care nu da scanteie cu alta si vezi daca bobina suspecta montata pe alta pozitie merge sau nu. Daca tot nu merge inseamna ca e defecta, iar daca bobina pusa in locul celei care nu mergea tot nu merge inseamna ca acolo ai probleme la fire sau in ECU.

 

 

Eu am facut proba cu bobine si fise de la alta masina si facea la fel...deci nici din bobine nu e...probabil un scurt, cel mai probabil trebuie sa verific calculatorul si ECU, maine dimineata merg la niste baieti, sa vedem rezultatul...tester KTS cu mufa rotunda nu am gasit din pacate asa ca o iau babeste...

Edited by Ovy_e36
Link to comment
Share on other sites

verifica daca ai curent pe mufele care intra in bobina (porneste masian si verifica pe rand mufele care intra la bobine)

 

 

Am curent pe mufele de la bobina si pe cele de la injectoare...din cate am inteles calculatorul da scanteia separat pt fiecare bujie si s-ar putea sa fie de la el...verific maine asta!

Link to comment
Share on other sites

fa rost de alt ecu sal pui de proba k nare rost sa dai bani aiurea

 

verifica senzoru de pe volanta din fata motorului (acela ce este pe roata dintata) dai cu sprei sal cureti k ai spus k ai trecut cu botu prin zapada si de atunci face figuri masina

daca este senzorul ala bulit nu merge masina bine k are legatura cu aprinderea, si injectoarele ,adica harta de la aprindere si de la benzina tine cont de acel senzor si senzorul de la axele cu came si multe alte piese

o sati las maine un mesaj cu mersul lor k am autodata si imi arata acolo;)

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

fa rost de alt ecu sal pui de proba k nare rost sa dai bani aiurea

 

verifica senzoru de pe volanta din fata motorului (acela ce este pe roata dintata) dai cu sprei sal cureti k ai spus k ai trecut cu botu prin zapada si de atunci face figuri masina

daca este senzorul ala bulit nu merge masina bine k are legatura cu aprinderea, si injectoarele ,adica harta de la aprindere si de la benzina tine cont de acel senzor si senzorul de la axele cu came si multe alte piese

o sati las maine un mesaj cu mersul lor k am autodata si imi arata acolo;)

 

 

Nu am de unde sa fac rost de alt ecu. Senzorul l-am verificat este ok. Lasa totusi mesajul de care zici. Mersi mult! Bafta!

Link to comment
Share on other sites

verifica senzoru de pe volanta

asta i-am zis si eu in primele post-uri.

 

distanta trebuie sa fie de cca. 1mm.

 

 

nam idee ce sfat sai mai dau k odata a spus k nu i da scanteie la bujile 2si 4 parca si zicea k o verifica bobine,fise ,buji,,mufele care intra in bobine dau curent si e totu ok :) :lol: chiar nu stiu ce sai mai spun sa verifice decat senzorul acela si suporti de la motor cea ce nu prea cred (astia ar putea provoca tremuratu)

senzorul acela este forte important,io mai spus si alti si el zicea k e OK

 

poate ai lovit conductele de benzina sau leai indoit k ele se afla sub masina

 

 

bafat la rezolvarea misterului si sa postezi ce ai mai facut k sunt curios :)

 

mesajul o sa til las maine k autodata este instalata pe laptop si nu e la mn ,este vorba de o schita care iti arata tot circuitu de banzina si toti senzori care i citeste ecu k sa dee scanteie la timp si sa bage benzina ,,,,o pun maine si o poza

 

verifica si injectoarele sa pulverizeze bine asta daca te descurci (iti pot spune detaliat ce ai de facut daca vrei)

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

Baieti...vesti ft proaste pt mine, am dus calculatorul la verificat....e prajit, omu' care s-a uitat la el mi-a zis ca a fost un scurt de la bobine si acum nu da scanteie la bujia 1 si nu functioneaza injectorul 3...deci merge in doua pistoane...Reparatia calculatorului ma costa 600 ron dupa spusele lui si trebuie sa inlocuiesc si bobina....sumbru, nu dispun de banii astia momentan...mai bine ii pun un calc la second de la dezmembrari ceva si bobine la fel ca noua e tot vreo 600 ron din cate stiu...

Poate aveti si voi alte idei. Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Incepe sa-ti cauti un ECU SH. Teoretic se poate repara si asta, tranzistorul de putere busit nu costa mai mult de cateva zeci de lei dar trebuie un electronist priceput.

 

Bobinele se pot masura usor cu un multimetru daca au scurt (primarul - partea dinspre ECU), partea de inalta tensiune mai greu. Firele de pe masina la fel trebuie masurate sa nu aiba scurt (cu bobinele si ECU deconectate).

Link to comment
Share on other sites

Incepe sa-ti cauti un ECU SH. Teoretic se poate repara si asta, tranzistorul de putere busit nu costa mai mult de cateva zeci de lei dar trebuie un electronist priceput.

 

Bobinele se pot masura usor cu un multimetru daca au scurt (primarul - partea dinspre ECU), partea de inalta tensiune mai greu. Firele de pe masina la fel trebuie masurate sa nu aiba scurt (cu bobinele si ECU deconectate).

 

 

Pai am gasit electronist care imi cere 600 ron sa-l repare (e mult???), cica ar fi doi tranzistori buliti...si apoi trebuie sa gasesc pe cineva sa-mi masoare la masina sa nu aiba un scurt pe undeva. Asta care zicea ca poate repara calculatorul a zis ca scurtul e din bobine....ai dreptate cu masuratul ca daca repar calculatorul si e ceva in scurt il ard iar si arunc banii degeaba....

 

Bobine gasesc sa le inlocuiesc dar pe aici prin Constanta inca nu am gasit un calculator ca sa il inlocuiesc pe asta...si din alta zona a tarii nu as lua fara sa fac proba...Nasoala treaba.

Link to comment
Share on other sites

Incepe sa-ti cauti un ECU SH. Teoretic se poate repara si asta, tranzistorul de putere busit nu costa mai mult de cateva zeci de lei dar trebuie un electronist priceput.

 

Bobinele se pot masura usor cu un multimetru daca au scurt (primarul - partea dinspre ECU), partea de inalta tensiune mai greu. Firele de pe masina la fel trebuie masurate sa nu aiba scurt (cu bobinele si ECU deconectate).

 

 

Pai am gasit electronist care imi cere 600 ron sa-l repare (e mult???), cica ar fi doi tranzistori buliti...si apoi trebuie sa gasesc pe cineva sa-mi masoare la masina sa nu aiba un scurt pe undeva. Asta care zicea ca poate repara calculatorul a zis ca scurtul e din bobine....ai dreptate cu masuratul ca daca repar calculatorul si e ceva in scurt il ard iar si arunc banii degeaba....

 

Bobine gasesc sa le inlocuiesc dar pe aici prin Constanta inca nu am gasit un calculator ca sa il inlocuiesc pe asta...si din alta zona a tarii nu as lua fara sa fac proba...Nasoala treaba.

Daca toata problema o constituie doar cei doi tranzistori, atunci suma care ti-a cerut-o ala ca sa-i inlocuiasca, mi se pare exagerat de mare. Pt asa ceva se ia 50 maxim 100 lei. Nu ai si tu un prieten priceput la electronica care sa faca chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.