Jump to content

E 90 320 SI


PityWPN

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu cred cĂŁ te-ai supĂŁrat degeaba.

Pe forum sunt foarte puĂžini posesori de E90, dacĂŁ ai fi avut E46 era mult mai simplu.

 

Teoretic poÞi pune frâne de M3 E46 pe maºina ta, Însã asta Înseamnã sã gãseºti o maºinã lovitã de pe care sã cumperi etrierele ºi sã iei discuri ºi plãcuÞe noi de M3.

 

Modificarea asta te-ar costa ĂŽn total cam 600-700 €.

DacĂŁ meritĂŁ, tu Âştii mai bine.

 

Aceastã conversie se poate face cu siguranÞã, doar nu vorbim de un OZN ci de o maºinã.

 

 

MULTUMESC SINCER chia rasta asteptam...sincer ma gandeam ca trebuiesc inlocuite fuzetele...daca trebuiesc doar discuri cu etriere si placute e alta treaba

 

PityWPN: raspund cum ai cerut. Da se poate, prezinti masina intr-un service le spui ce vrei sa schimbi, si cand e gata achiti factura... restu nu te intereseaza e problema celor din service :)

 

 

multam fain :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca scriptic si faptic difera. Cred doar ca multe E46 sunt obosite si nu se mai regasesc in specificatii...

Daca e un e 46 320 I intretinut perfect si care se afla "in specificatii sau in mintile lui" nu ar trebui sa fie NICI o diferenta intre ele...

 

 

fata de un E 46 e mai usoara ...are centrul de greutate mai jos si mai multe detalii pe :

 

http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-a...on-1004950.html

 

Nu, fuzetele nu trebuie ĂŽnlocuite.

 

Ce mĂŁrime au jantele maÂşinii?

 

 

cele de vara sunt motorsport pe 18

iar acum am pe 16

Link to comment
Share on other sites

Laudabil efortul tau Ciupanezule, aici pe forum. Si totusi spui ca ai permisul de doar 3 ani, hmm... cam putin timp. Sa stii ca conteaza pe langa anii de experienta, km parcursi, nr. de masini schimbate si cine ti-a pus volanul in mana, daca ai avut un meserias langa tine care sa-ti explice una, alta. Masinile actuale sunt pline de electronica si corecteaza mult deficientele de pilotaj, si totusi .... HAi ca mai revin. Pa.
Link to comment
Share on other sites

Tata m-a ĂŽnvăţat să conduc la 14 ani.

 

E colonel de armată, aşa că mă plimbam prin unitate ĂŽn week-end-uri, asta era cea mai mare distracţie pentru mine.

 

La şcoala de şoferi nu ĂŽnveţi mare lucru, instructorii sunt plictisiţi.

 

Iar tata a stat ĂŽn dreapta câteva luni după ce mi-am luat permisul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

masina de la semnatura este o editie limitata...care in afara de motor se mai difera si prin Kit-ul M exterior ...interior...si suspensie...intrebare ... pot sa pun si kit de frane de pe M 3? vin AF84855

 

daca da...in ce ar consta schimbarea?

 

1)Parerea mea sincera e sa lasi masina asa cum este.Gandeste-te ca eu am 325i E90 si resoftat(aprox.233cp spune firma la care am apelat) si am acelasi sistem de franare ca al tau(absolut toate piesele sunt identice) cu discuri 300mmX24 fata si 300mmX20 spate si crede-ma ca sistemul de franare stock isi face treaba foarte bine,nu simt deloc ca as avea nevoie de niste frane mai performante deci nu vad de ce ai simti tu treaba asta pe o masina si mai slaba ca motorizare si mai usoara ca a mea 1350kg fata de 1505kg la mine.

 

2)Odata ce decurgi la astfel de improvizatii pe o masina(cu discuri,etriere,placute,etc..de la o masina model mai vechi decat a ta)automat la revanzare vei avea probleme,masina nu va mai inspira incredere.Eu unul nu as cumpara o masina la care fostul proprietar a facut tot felul de improvizatii de capul lui.Mai ales ca masina ta este o editie limitata iar tot farmecul ei e s-o pastrezi asa cum este.

 

3)Daca tot vrei sa faci niste imbunatatiri doar de dragul de a le face macar fa-le ca la carte,de exemplu poti face un upgrade la sistemul de franare de 330i E90 cu discuri mai mari 330mmX24 fata si 336X22 spate +etrieri si placute mai mari.Insa nu vei mai putea folosi jante mai mici de 17".Ca pret sunt aproape la fel cu ce ai tu pe masina acum deci nu va fi o problema la urmatorul schimb de placute sau discuri plus ca sunt componente de aceasi generatie si model ca masina ta.Iar daca nici sistemul de franare facut pentru o masina cu vreo 100 de cp si vreo 250kg in plus fata de-a ta nu crezi ca ajuta... :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

masina de la semnatura este o editie limitata...care in afara de motor se mai difera si prin Kit-ul M exterior ...interior...si suspensie...intrebare ... pot sa pun si kit de frane de pe M 3? vin AF84855

 

Masina are 173Cp, franele sunt similare cu cele de la 323i.Parerea mea(de nespecialist) este ca arunci banii degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

masina de la semnatura este o editie limitata...care in afara de motor se mai difera si prin Kit-ul M exterior ...interior...si suspensie...intrebare ... pot sa pun si kit de frane de pe M 3? vin AF84855

 

Masina are 173Cp, franele sunt similare cu cele de la 323i.Parerea mea(de nespecialist) este ca arunci banii degeaba.

sal.eu am un e46 330xd-204 cp si am citit ca discurile sunt identice ca marime cu cele de m3.chiar ma miram cum de masina cu inca 100 de cai are frane identice..cel putin discurile..presupun ca si etrierii, dar nu stiu daca si placutele..alea sigur sunt ceva mai bune..

ideea e ca eu nu pot monta decat jante de minim 17, si ideea era ca poti cauta la dezmembrari si un 330 model 2004>... cu 204 cai pentru ca franele sunt relativ la fel ca la M3. ca m3 la dezmembrat..mai rar..

bafta,

Link to comment
Share on other sites

nu e chiar asa. Intre 316 si 328 nu sunt asa mari diferente de greutate si viteza maxima, chiar daca unul o atinge in 15 min si celalalt in 2.

Numai ce am facut vreo 400 de km prin Alpi si nu pe autostrada, iarna asta, cutie automata, deci frana de motor nu foarte eficienta. Cu un E34. Nu am avut nici o problema cu brake fadding. Pantele erau atat de lungi si abrupte incat mi se racea motorul ca oricum consumul era 0, deci practic era invartit de cutie....

E34 a avut timp de cativa ani recordul mondial la distanta de franare pentru o masina stock. Ca distante de franare e inca e comparabil cu multe modele mult mai noi. Iar tu ai o masina mult mai noua.

Voi va uitati cat e discul de frana la un seria 3 fata de un golf de exemplu ? la ~ aceasi greutate a masinii ? pai la golf zici ca sunt niste farfuriute de la cescutele de ceai...

Franele stock de BMW sunt super OK.. mai bine ia niste cauciucuri bune si schimba-le la timp, e cea mai buna investitie in siguranta masinii..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.