Jump to content

E 90 320 SI


PityWPN

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai ĂŽn plan modificĂŁri la motor?

 

Atâta timp cât nu creºti puterea motorului În mod substanÞial, niºte frâne mai eficiente sunt inutile.

 

Tu te auzi ce spui? Frane mai performante sunt inutile...

Daca modifici puterea motorului niste frane mai eficiente sunt obligatorii, dar oricand e binevenit un sistem de franare mai performant

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

masina de la semnatura este o editie limitata...care in afara de motor se mai difera si prin Kit-ul M exterior ...interior...si suspensie...intrebare ... pot sa pun si kit de frane de pe M 3? vin AF84855

 

daca da...in ce ar consta schimbarea?

 

Simpatica masina, cat te-a costat? In ce fel se simte diferenta de la 6 la 4 cilindrii?

Link to comment
Share on other sites

Tu te auzi ce spui? Frane mai performante sunt inutile...

Daca modifici puterea motorului niste frane mai eficiente sunt obligatorii, dar oricand e binevenit un sistem de franare mai performant

Ăţi recomand să gândeşti mai mult ĂŽnainte să deschizi gura, iar ĂŽn acest caz, ĂŽnainte să postezi.

 

Tu scoţi ceea ce am spus eu din context.

Eu nu am spus că frânele mai performante sunt inutile, ci am spus că sunt inutile dacă nu modifică substanţial puterea motorului.

Frânele stock sunt montate pe baza unor calcule făcute de nişte ingineri, pe baza unor măsurători, astfel ĂŽncât să fie arhisuficiente ĂŽn cazul unei exploatări normale.

 

Bănuiesc că nu vrea să se ducă pe circuit cu ea şi nici nu vrea să o supraalimenteze, prin urmare nişte frâne mai bune sunt inutile.

 

nu am de gand sa umblu la motor...si intradevar...franele raspund foarte bine...e doar "fobia accidentului" in care "sigurata" primeaza...ma gadesc ca un upgrade la frane or sa fie si mai eficiente...nu stiu...

 

Ele sunt deja foarte eficiente.

Trebuie sã te Împaci cu ideea cã unele accidente nu pot fi anticipate ºi nu ai timp sã reacÞionezi În timp util, pur ºi simplu se Întâmplã.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ai ĂŽn plan modificĂŁri la motor?

 

Atâta timp cât nu creºti puterea motorului În mod substanÞial, niºte frâne mai eficiente sunt inutile.

 

Tu te auzi ce spui? Frane mai performante sunt inutile...

Daca modifici puterea motorului niste frane mai eficiente sunt obligatorii, dar oricand e binevenit un sistem de franare mai performant

 

 

asta e si ideea mea

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

masina de la semnatura este o editie limitata...care in afara de motor se mai difera si prin Kit-ul M exterior ...interior...si suspensie...intrebare ... pot sa pun si kit de frane de pe M 3? vin AF84855

 

daca da...in ce ar consta schimbarea?

 

Simpatica masina, cat te-a costat? In ce fel se simte diferenta de la 6 la 4 cilindrii?

 

 

15 k euro + TVA ...are cuplu mai bun...trage mai bine + suspensiile si franele in curbe in care intrii cu viteza neadecvata te ajuta mult...

 

Tu te auzi ce spui? Frane mai performante sunt inutile...

Daca modifici puterea motorului niste frane mai eficiente sunt obligatorii, dar oricand e binevenit un sistem de franare mai performant

ĂĂži recomand sĂŁ gândeÂşti mai mult ĂŽnainte sĂŁ deschizi gura, iar ĂŽn acest caz, ĂŽnainte sĂŁ postezi.

 

Tu scoĂži ceea ce am spus eu din context.

Eu nu am spus cã frânele mai performante sunt inutile, ci am spus cã sunt inutile dacã nu modificã substanÞial puterea motorului.

Frânele stock sunt montate pe baza unor calcule fãcute de niºte ingineri, pe baza unor mãsurãtori, astfel Încât sã fie arhisuficiente În cazul unei exploatãri normale.

 

Bãnuiesc cã nu vrea sã se ducã pe circuit cu ea ºi nici nu vrea sã o supraalimenteze, prin urmare niºte frâne mai bune sunt inutile.

 

nu am de gand sa umblu la motor...si intradevar...franele raspund foarte bine...e doar "fobia accidentului" in care "sigurata" primeaza...ma gadesc ca un upgrade la frane or sa fie si mai eficiente...nu stiu...

 

Ele sunt deja foarte eficiente.

Trebuie sã te Împaci cu ideea cã unele accidente nu pot fi anticipate ºi nu ai timp sã reacÞionezi În timp util, pur ºi simplu se Întâmplã.

 

 

pe circuit sau liniute nu dau de fel...tin la masina in principiu si sunt perfect de acord cu tine in privinta accidentelor...ideea este alta...daca pot pune un sisten de frana mai eficient de ce sa nu pun? :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt banii tăi, e treaba ta, n-ai decât să pui ce sistem de frânare doreşti.

 

Ănsă nu vei avea nevoie de el, maşina are deja frâne foarte bune.

 

Ai putea monta şi un roll cage, tot pentru siguranţă, ĂŽnsă la fel, nu cred că ai nevoie ĂŽn condiţii normale de exploatare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Tu te auzi ce spui? Frane mai performante sunt inutile...

Daca modifici puterea motorului niste frane mai eficiente sunt obligatorii, dar oricand e binevenit un sistem de franare mai performant

Ăţi recomand să gândeşti mai mult ĂŽnainte să deschizi gura, iar ĂŽn acest caz, ĂŽnainte să postezi.

 

Tu scoţi ceea ce am spus eu din context.

Eu nu am spus că frânele mai performante sunt inutile, ci am spus că sunt inutile dacă nu modifică substanţial puterea motorului.

Frânele stock sunt montate pe baza unor calcule făcute de nişte ingineri, pe baza unor măsurători, astfel ĂŽncât să fie arhisuficiente ĂŽn cazul unei exploatări normale.

 

Bănuiesc că nu vrea să se ducă pe circuit cu ea şi nici nu vrea să o supraalimenteze, prin urmare nişte frâne mai bune sunt inutile.

 

 

 

 

Avand in vedere ca nu esti inginer (ai doar o vasta experienta in google) te rog sa te abtii de la afirmatii ca cele de mai sus!

 

Franele standard sunt ok in 95% din cazuri (ca si sfaturile tale ) dar sunt si situatii cand ai nevoie de frane mai performante (respectiv studii de specialitate) pentru ca altfel dai cu oistea-n gard!

 

P.S. Recomandarea ta legata de gandit(in domeniul auto) cred ca ti se potriveste mai mult tie avand in vedere ca eu am studii de specialitate

 

P.S. II Sustin ideea montarii unui roll cage

Edited by brabus2099
Link to comment
Share on other sites

Te rog eu să te abţii, pe mine mă doare ĂŽn cot de studiile tale de specialitate.

 

Am văzut că foarte mulţi se dau pe forumuri ingineri şi specialişti, ĂŽnsă n-au nici o treabă cu subiectul.

 

Nu se vede deloc faptul că ai studii de specialitate, nu ai dat nici un argument logic pentru afirmaţiile pe care le-ai făcut.

 

De unde până unde ai nevoie de frâne mai bune pe un 320SI, maşină de 170 cp pe care o conduci pe drumuri publice?!

 

Frânele standard ĂŽşi arată punctele slabe doar pe circuit sau ĂŽn situaţii extreme, adică liniuţe.

 

Tu ai roll cage ĂŽn maşină?

 

Ai studii de specialitate...

Păi frânele de pe un BMW nu sunt puse tot de oameni cu studii de specialitate, şi probabil şi cu o vastă experienţă ĂŽn domeniu?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, liniuţele sunt un exemplu de utilizare extremă a maşinii.

Ăn condiţii normale nu atingi asemenea viteze şi nici nu eşti forţat să frânezi violent de la viteză foarte mare.

 

Tu ai făcut asta?

 

Eu am frâne foarte performante la maşină, adică cele stock.

 

P.S: Ai măcar un an de permis?

 

P.S2: Parcă spuneai că ai rămas fâră frâne la E21 după o ĂŽntâlnire BMWclub.

De ce s-a Întâmplat asta?

 

Nu cred că eşti ĂŽn măsură să-mi dai mie lecţii din acest punct de vedere.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, liniuĂžele sunt un exemplu de utilizare extremĂŁ a maÂşinii.

Cum? La liniute franezi doar cand se termina cursa. Pe cand la un drum virajat, franezi aproape la fiecare curba.

Daca imi zici acum ca o singura franare de la o anumita viteza forteaza mai mult franele ca mersul rapid pe un drum cu serpentine, imi imaginez ca nu ai testat niciodata a doua varianta.

Link to comment
Share on other sites

As putea sa-ti imprumut lucrarea mea de licenta care tocmai pe sistem de franare se bazeaza dar avand in vedere nivelul cunostintelor pe care le ai nu cred ca ai intelege mare lucru!

 

Roll cage nu am si nici nu cred ca o sa-mi pun (din considerente financiare) dar repet, o consider o imbunatatire foarte utila

Link to comment
Share on other sites

Cum? La liniute franezi doar cand se termina cursa. Pe cand la un drum virajat, franezi aproape la fiecare curba.

Daca imi zici acum ca o singura franare de la o anumita viteza forteaza mai mult franele ca mersul rapid pe un drum cu serpentine, imi imaginez ca nu ai testat niciodata a doua varianta.

Ţi-am mai zis, tu poate vorbeşti din experienţa cu vreo bicicletă DHS, chiar nu e cazul să-mi vorbeşti mie de sus atunci când vine vorba de aşa ceva, am permis de 3 ani, tu nici măcar 1 an de permis nu ai, am cu siguranţă mult mai mulţi km decât tine şi ĂŽn condiţii mult mai sportive decât ai putut conduce tu un E21 316 care a avut şi carburator de Dacia şi un E36 318i.

 

La o liniuţă nu te dai o singură dată, poţi să te dai ĂŽn câteva minute cu 3-4 maşini, nu ĂŽţi permiţi să pierzi vremea aiurea.

La o liniuţă ajungi la 180-200 km/h, chiar mai mult dacă ai o maşină foarte performantă.

Dacă frânezi de 2 ori de la 180-200 km/h foarte violent, frânele se ĂŽncălzesc foarte tare, iar după liniuţă te opreşti, nu eşti ĂŽn mişcare, prin urmare se răcesc mai greu frânele.

 

Pe serpentine eşti ĂŽn mişcare, iar frânele se pot răci mai eficient, iar pe serpentine nu ajungi la viteze atât de mari.

 

Pe de altă parte, orice şofer cu pretenţii de conducere sportivă ştie că frânele trebuie menajate dacă vrei să te bazezi pe ele, frânezi mai din timp nu foarte violent dacă vrei să nu existe brake fading.

Dacă abuzezi de frâne, vei avea probleme oricum.

 

Ca să ĂŽnţelegi cât de mult contează şoferul ĂŽntr-o asemenea situaţie, uite povestea marelui pilot Sir Stirling Moss: http://hubpages.com/hub/Sir-Stirling-Moss-...he-Mille-Miglia

 

Acesta a reuşit să câştige curse Mille Miglia care se desfăsura tocmai ĂŽn condiţiile despre care vorbesti ĂŽntr-o maşină cu frâne pe tamburi şi a reuşit o viteză medie de ~ 160 km/h din câte ĂŽmi amintesc.

 

As putea sa-ti imprumut lucrarea mea de licenta care tocmai pe sistem de franare se bazeaza dar avand in vedere nivelul cunostintelor pe care le ai nu cred ca ai intelege mare lucru!

 

Roll cage nu am si nici nu cred ca o sa-mi pun (din considerente financiare) dar repet, o consider o imbunatatire foarte utila

 

Nici tu nu cred că ai ĂŽnţeles mare lucru din subiect dacă faci asemenea afirmaţii.

 

E o ĂŽmbunătăţire foarte utilă pentru o maşină folosită pe circuit, la raliuri, sau la curse.

 

Pentru o maşină normală nu este nevoie de aşa ceva.

 

E ca şi cum ĂŽţi iei cască şi combinezon de curse de fiecare dată când te urci ĂŽn maşină, este o chestie inutilă care te duce cu gândul la paranoia.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

P.S2: Parcă spuneai că ai rămas fâră frâne la E21 după o ĂŽntâlnire BMWclub.

Ba da. Si care este legatura? Daca iti explic care piesa din pompa de frana a cedat, iti dai seama sau te ajuta cu ceva?

 

Nu stiu de ce te ataci asa si schimbi subiectul. Am dat o parere si chiar ti-am sugerat un traseu de relaxare, nu ti-a vorbit nimeni de sus.

Link to comment
Share on other sites

Nu despre asta e vorba.

Nu am schimbat subiectul, este vorba despre frâne.

Tu te implici Într-o discuÞie despre upgrade-ul unui sistem de frânare, Însã rãmâi fãrã frâne prin Bucureºti În condiÞii normale de trafic.

 

Nu mã atac, Însã nu vãd de unde atâtea pãreri pro upgrade când omul a spus clar cã el nu foloseºte În condiÞii extreme maºina ºi vrea doar un plus de siguranÞã.

 

Un BMW modern ÎntreÞinut ÎÞi oferã destulã siguranÞã.

 

ÂŞi eu Ăži-am recomandat o lecturĂŁ foarte interesantĂŁ despre Stirling Moss ĂŽn postul meu de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

ĂŽnsă rămâi fără frâne prin Bucureşti ĂŽn condiţii normale de trafic.

Ce sa faci, cand conduci masini vechi iti asumi niste riscuri. Si nu conteaza numai de cat timp ai permisul, conteaza si cati kilometrii ai stabatut de atunci si in ce conditii. Si cu asta am terminat cu off topicul.

 

PityWPN: Discurile, placutele si poate chiar alte etriere (depinde ce vrei). Cu fuzetele nu ai treaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.