Jump to content

E60 S-a aburit un far


adi1500'63

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A si nu face ca mine sa mergi la CASCO cu el aburit, ca nu ti-l schimba, fiind defect de fabricatie, sparge-l.

Man, cum Doamne iarta-ma ai vrea sa-ti schimbe farul pe CASCO pt ca s-a aburit?! Tu ai citit clauzele din contractul ala inainte (sau dupa) sa-l semnezi? CASCO nu tine loc de service.

 

...cat despre recomandarea ta de a sparge farul, sa nu cumva sa uite si de fransiza de la casco (daca are) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
A si nu face ca mine sa mergi la CASCO cu el aburit, ca nu ti-l schimba, fiind defect de fabricatie, sparge-l.

Man, cum Doamne iarta-ma ai vrea sa-ti schimbe farul pe CASCO pt ca s-a aburit?! Tu ai citit clauzele din contractul ala inainte (sau dupa) sa-l semnezi? CASCO nu tine loc de service.

 

...cat despre recomandarea ta de a sparge farul, sa nu cumva sa uite si de fransiza de la casco (daca are) :)

 

Da, nasol... prietene, eu le-am schimbat pe ambele, pe banii mei. Farurile s-au aburit, apoi s-au defectat... si crede-ma ca numai un far este vreo 7000 roni. :lol: Eu spuneam altceva, ca dupa 2 ani de platit mii de euro pe an si zero daune (la m6 plus alte masini), puteau sa imi faciliteze schiimbarea pe CASCO. Apoi, eu am fost cinstit, nu i-am dat un ciocan ci pur si simplu am spus ce s-a intamplat.

 

Si nu aveam fransiza.

Link to comment
Share on other sites

doar un lucru etans se abureste. ex:cand se aburesc geamurile masinii lasam un geam putin si dispar aburii.

Fenomenul este pura fizica invatata in liceu. Ce mama naibii.? In masina asa cum explici tu Pedro este adevarat dar aburirea se face din cauza ca se intalesc in incinta doua mase de aer: una rece care e in masina si alta calda care o expiram noi.Ei, in momentul ala apare condensul,ca nu este etansa masina:).Asa este si cu farul.Orice far are un sistem de ventilatie bine construit de un proiectant in domeniu.In far exista masa de aer cald pe care o degaja becurile si isi face circuitul prin sistemul de ventilatie( acele aerisiri de care se leaga toata lumea). Daca prin alt loc in afara de sistemul de ventilatie apare alt aer atunci se formeaza condensul in far.Deci exact ceea ce am explicat mai sus sticla farului si garniturile aferente sau vreo crapatura pe undeva:) Numai bine si sper sa se rez problema.Cu putin silicon universal negru pus unde trebuie.

 

Bravo ptr cunostintele de fizica , da ptr cum faci legaturile ai nota 4....

 

Condensul se formeaza cand aerul cald + o oarecare umiditate intra in contact cu o suprafata rece (platicu de la far).

Link to comment
Share on other sites

sa va zis o faza cu un prieten de al meu care are un e90, far fara lupa ;

cum nici el nu stie i s-a aburit farul stang, era intr-o sambata si nu prea avea ce face si m-a chemat la el sa-l ajut sa demonteze farul ; dupa ce l-a demontat si i-a scos becul ce idee l-a "lovit" ; s-a dus in casa a adus niste vata si daca va aduceti aminte unele baloane sunt prinse de un bat de plastic elastic...foarte elastic ... a infasurat vata pe acel bat, a pus spirt si a bagat acel bat de plastic elastic prin orificiul becului pana la sticla ; batul fiind elastic a inceput sa ajunga prin toate locurile unde era nevoie...si a sters omul nostru tot farul ....fiind ca nou .......

 

deci ......:)

Link to comment
Share on other sites

Si nu se mai abureste?

 

pai dupa ce l-a montat i-a asezat mai bine cauciucurile alea care vin in spatele becurilor..cele care acopera pe acolo gaurile principale...si nu a mai avut nici o problema...si are vreo juma de an de cand a facut operatiunea asta..

Link to comment
Share on other sites

Poti incerca sa dai farul jos si sa-l cureti cum a zis kristtall, insa nu stiu cat de bine o poti face. Oricum, incercarea moarte n-are!

 

sau

 

Dai jos farurile: scoti toate capacelele becurilor si cel mic de reglaje, cureti bine garniturile lor si le ungi usor cu vaselina (ff putin, cat sa se prinda bine)... si apoi:

1. poti lipi niste saculeti de silica (din aia care se pun in pantofi) pe spatele capacelor ...pt cateva zile bune sa absoarba umezeala bine, dupa care le poti scoate si monta capacelele la loc. Insa fa-o in masina cu AC pornit sa fie aer uscat.

 

2. poti tine farul la gurile de AC ale masinii pt ceva timp ca sa scoata umezeala din ele...si sa montezi bine capacelele la loc (tot cu ceva vaselina) !

 

 

Acestea sunt doar cateva idei, nu stiu daca cineva a facut lucrul asta...insa merita incercat, ca tot esti asa disperat...ma gandesc totusi ca daca scoti acea umezeala din far si fixezi bine toate capacelele ar putea fi totul ok...daca nu inseamna ca ele respira cumva...si ar fi bine sa le "schimbi" pe Casco prin varianta "ciocanului neintentionat" :)

 

 

Uite AICI cum sa le demontezi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

si eu am probleme cu aburirea farurilor - am un e60 din 2006, far fara lupa(fara xenon) si mi se aburesc in colturile interioare.

Am si farurile murdare, probail de la condens ... o sa incerc sa le spal cu spirt dar sa vad cum le scot.

 

intrebare: m-am uitat putin azi, am vazut ca au doua suruburi mai jos si niste cleme sus. In afara de suruburile astea doua(la care trebuie un T de 8 cred) mai sunt si alte prinderi?

 

alta problema ca tocmai am smirgheluit la ele: mi s-a cojit vopseaua sub oglinzi. Mai are cineva problema asta de 2 lei?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Mi se aburesc farurile :twoup:(

Vara nu am observat....dar o data cu scaderea temperaturii .... si cu sezonul asta ploios, a devenit sesizabil.

Ambele faruri ( xenon ) se aburesc :). E chiar enervant... daca le las aprox 1 ora, cand ma intorc nu mai sunt aburite...dar cum le aprind, se aburesc inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Daca vor pot gasi foarte simplu o gramada de explicatii: presiune mai mare sau mai mica, umiditate mai mare sau mai mica, a batut sau nu vantul, etc. Repet, daca vor gasesc explicatii, mai ales ca tine de niste chestiuni din astea foarte relative. Demonstreaza tu ca presiunea atmosferica de la mine din oras din ziua x plus umiditatea din aceeasi zi nu a dus la efectul asta ...

 

E urat, dar pot sa scoata in fata treaba asta si la revedere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.