Jump to content

pierdere de lichid de racire si ulei?!


the rocket

Recommended Posts

va salut,

 

De cand a venit iarna am observat ca se tot duce din lichidul de racire. Este normal daca merg mereu cu caldura pornita sa se duca mai repede? Mentionez ca am avut probleme anul trecut cu vasul de expansiune si l-am schimbat. Pe urma nu au mai fost probleme pana acum. Cine stie si cati litri de antigel ar trebui sa intre la un e46 318i motor M43? Ma gandesc ca poate nu mi-au facut aerisirea cum trebuie si poate de astea se intampla sa mai scada nivelul in vas.

Am si ceva pierderi de ulei, pe la un simering ceva, asta de mult timp + ce mai mananca ea, trebuie sa adaug in jur de 1l la o schimbare de ulei (pe care o fac in jur de 10 mii km) este prea mult? poate avea legatura pierderea de ulei cu cea de lichid de racire? Mentionez ca nu se vad pete de lichid, totul pare curat pe langa vas, si in jurul lui.

Sa fie garnitura de chiulasa sau ceva de genul? fum nu scoate, trage bine si nu am observat spuma in ulei sau ceea ce mai stiu eu ca se intampla cand e chiulasa dusa.

 

Astept niste sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

va salut,

 

De cand a venit iarna am observat ca se tot duce din lichidul de racire. Este normal daca merg mereu cu caldura pornita sa se duca mai repede? Mentionez ca am avut probleme anul trecut cu vasul de expansiune si l-am schimbat. Pe urma nu au mai fost probleme pana acum. Cine stie si cati litri de antigel ar trebui sa intre la un e46 318i motor M43? Ma gandesc ca poate nu mi-au facut aerisirea cum trebuie si poate de astea se intampla sa mai scada nivelul in vas.

Am si ceva pierderi de ulei, pe la un simering ceva, asta de mult timp + ce mai mananca ea, trebuie sa adaug in jur de 1l la o schimbare de ulei (pe care o fac in jur de 10 mii km) este prea mult? poate avea legatura pierderea de ulei cu cea de lichid de racire? Mentionez ca nu se vad pete de lichid, totul pare curat pe langa vas, si in jurul lui.

Sa fie garnitura de chiulasa sau ceva de genul? fum nu scoate, trage bine si nu am observat spuma in ulei sau ceea ce mai stiu eu ca se intampla cand e chiulasa dusa.

 

Astept niste sfaturi.

 

Veirfica T-ul din spatele chiulasei. Poate pierzi lichid pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

va salut,

 

De cand a venit iarna am observat ca se tot duce din lichidul de racire. Este normal daca merg mereu cu caldura pornita sa se duca mai repede? Mentionez ca am avut probleme anul trecut cu vasul de expansiune si l-am schimbat. Pe urma nu au mai fost probleme pana acum. Cine stie si cati litri de antigel ar trebui sa intre la un e46 318i motor M43? Ma gandesc ca poate nu mi-au facut aerisirea cum trebuie si poate de astea se intampla sa mai scada nivelul in vas.

Am si ceva pierderi de ulei, pe la un simering ceva, asta de mult timp + ce mai mananca ea, trebuie sa adaug in jur de 1l la o schimbare de ulei (pe care o fac in jur de 10 mii km) este prea mult? poate avea legatura pierderea de ulei cu cea de lichid de racire? Mentionez ca nu se vad pete de lichid, totul pare curat pe langa vas, si in jurul lui.

Sa fie garnitura de chiulasa sau ceva de genul? fum nu scoate, trage bine si nu am observat spuma in ulei sau ceea ce mai stiu eu ca se intampla cand e chiulasa dusa.

 

Astept niste sfaturi.

 

si la mine tot t-ul a fost de vina

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema.

Pierderea de ulei o am pe la garnitura de la suportul filtrului de ulei. Am schimbat-o recent dar nu am inlocuit si oringurile alea de cauciuc, acum imi curge si mai rau.

Cat despre lichidul de racire, nu vad scurgeri pe nicaieri la mine, i-am completat cam 1 l in ultima luna, iar pana atunci nu am completat deloc. Nu m-am gandit ca e posibil sa fie de la faptul ca merg cu caldura pornita tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

garnitura aia de la suportul filtrului de ulei e o sula-n coaste... am schimbat garniturile+oringuri... si fix pwl@, a tinut 2 luni si deja s-a umezit iar...

 

pai si care ar fi solutia sa scapam de scurgerea asta? banuiesc ca nu la toate masinile curge ulei pe acolo... ne luminieaza cineva?

Link to comment
Share on other sites

garnitura aia de la suportul filtrului de ulei e o sula-n coaste... am schimbat garniturile+oringuri... si fix pwl@, a tinut 2 luni si deja s-a umezit iar...

 

pai si care ar fi solutia sa scapam de scurgerea asta? banuiesc ca nu la toate masinile curge ulei pe acolo... ne luminieaza cineva?

 

garnituri noi

Link to comment
Share on other sites

garnitura aia de la suportul filtrului de ulei e o sula-n coaste... am schimbat garniturile+oringuri... si fix pwl@, a tinut 2 luni si deja s-a umezit iar...

 

pai si care ar fi solutia sa scapam de scurgerea asta? banuiesc ca nu la toate masinile curge ulei pe acolo... ne luminieaza cineva?

 

garnituri noi

 

asa am crezut si eu... dar dupa cateva luni a inceput iar sa umezeasca acolo... nu curge, dar e asa umezit ... cred ca pun cheia pe el si-l mai strang...

Link to comment
Share on other sites

da, si la mine tot pe acolo curge. Eu am pus acum vreun an si garnitura noua si tot degeaba, tot scuipa pe acolo. Ce este acel t?

 

in spatele chiuloasei exista un T prin care circula apa astfel asigurandu-se racirea chiuloasei.

 

E greu sa schimbi T-ul acela? Cand am schimbat ambreiajul a vazut mecanicul ca are urme de scurgeri acolo, dar n-am avut atunci piesa de schimb. Stiu ca e cam greu accesul pe acolo dar se poate si fara service???

Link to comment
Share on other sites

poate fi acel T din spatele chiuloasei sau iti poate curge pe la vasul de expansiune prin partea de jos unde de asemena este o garnitura si cand este foarte frig cred ca se contracta, la caldura nu face probleme, asta am observat la mine. T-ul se schimba destul de usor, dai jos suportul de la filtrul de polen ca sa ai acces usor si are un furtun in el care e legat de cel care merge la valva PCV, cu ocazia asta poti schimba si furtunul de la valva daca nu l-ai schimbat, ambele furtune vin impreuna, nu le poti comanda separat.
Link to comment
Share on other sites

poate fi acel T din spatele chiuloasei sau iti poate curge pe la vasul de expansiune prin partea de jos unde de asemena este o garnitura si cand este foarte frig cred ca se contracta, la caldura nu face probleme, asta am observat la mine. T-ul se schimba destul de usor, dai jos suportul de la filtrul de polen ca sa ai acces usor si are un furtun in el care e legat de cel care merge la valva PCV, cu ocazia asta poti schimba si furtunul de la valva daca nu l-ai schimbat, ambele furtune vin impreuna, nu le poti comanda separat.

Ieri am schimbat acea garnitura de la vas cea de jos.

Cand am ajuns acasa era la nivel iar in dimineata asta erau scazute 2 liniute de pe vas, nu vad sa curga pe acolo este uscat,se poate sa scada din lichid daca motorul nu a fost pornit, peste noapte ?.....tot M43 motor

Edited by b-87-khl
Link to comment
Share on other sites

Si eu am probleme de genu asta. Am o gramada de ulei pe acolo pe la garnituri pe la motor, chiar la chiulasa. Am verificat pe joja si sus de tot unde este forma aceea de +, adica mai sus de nivelul maxim de ulei, era o pasta alba. Am observat ca am si niste pierderi de antigel. Ce poate sa fie?
Link to comment
Share on other sites

Cine stie si cati litri de antigel ar trebui sa intre la un e46 318i motor M43? Ma gandesc ca poate nu mi-au facut aerisirea cum trebuie si poate de astea se intampla sa mai scada nivelul in vas.

In manual scrie ca intra 6 litri de antigel. Aerisirea stiu ca se face cu caldura data la maxim deci daca ai facut aerisirea vara si nu ai dat drumul la caldura poate fi si asta o cauza mai ales ca acum ai zis ca mergi cu caldura pornita tot timpul.

 

garnitura aia de la suportul filtrului de ulei e o sula-n coaste... am schimbat garniturile+oringuri... si fix pwl@, a tinut 2 luni si deja s-a umezit iar...

Si eu trebuie sa schimb celebra garnitura, tu ai facut schimbul la service autorizat? S-a folosit cheie dinamometrica la strangere? Din ce am citit in TIS trebuie strans cu cheie dinamometrica la o anumita valoare de cuplu si ma gandesc ca asta ar putea fi o problema, nu stiu ce sa fac, sa ma duc la service autorizat sau la service de cartier, imi este sa nu dau o caciula de bani si sa imi stranga oamenii "autorizati" tot la mana :) /

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Si eu ma pregatesc sa schimb faimoasa garnitura a suportului filtrului de ulei...normal scuipa...nici daca era proiectata sa scuipe pe acolo nu scuipa la atata lume.Insa acum m-ati pus in dilema ca eu pe realOEM vad doar un o-ring voi pe aici vb de mai multe, ma lamuriti si pe mine?
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

inca un norocos : aceeasi pb cu uleiul care se scurge pe la suportu filtrului!

+ de cand mi-am schimbat anigelu tot completam 1/2-1 litru la 400-500 km,logic nefiind un avansat al bmw-ului m-am panicat. amfost azi la un baiat care chiar se pricepe dupa felu cum s-a miscat,am ridicat capota i-am zis pe unde vazusem eu apa(m-am bagat sub ea) a pus mana in spatele motorului si mi-a zis ca e flansa de apa,a scos mana una de acolo si cred ca are dreptate! seamana cu termostatul decat un pic mai mica si are un racord in y!

m-am interesat de la meyle 40ron! sper sa fie de folos cuiva dupa ce eu mi-am batut zile bune capul cu ea sa vad pe unde are piederi

 

scuze a scos mana uda din spatele motorului

Link to comment
Share on other sites

eu banuiesc ca te referi de fapt la T-ul din spatele chiulasei... L-am schimbat si eu... la cineva care se pricepe (de pe forum)... si tot acolo am schimbat si garnitura de la suportul filtrului de ulei... si nu mai curge deloc si am facut 5000 km de atunci...

Am mai shimbat si garnitura de la capacul chiulasei... insa a inceput sa se mai umezeasca pe acolo...

Cea mai mare scurgere pe care o am acum e pe la garnitura de chiulasa... Voi cum stati cu problema asta?

As schimba-o... ca nu e scumpa... insa manopera ma duce mult!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.