Jump to content

E30 cabrio


Cos min

Recommended Posts

Salutari, sunt nou venit pe forum si vreau sa va prezint achizitia mea din vara lui 2009:

 

Masina:

 

Este vorba despre un E30 325i cabrio din '88, 171cp. Ca dotari avem 4 geamuri electrice, oglinzi electrice, interior din piele, scaune fata recaro, antena electrica, check unit (un fel de computer de bord), jante aliaj 15'' oem, servo si abs.

 

Povestea:

 

Treceam pe Calea 13 Septembrie in directia Marriot si la intersectia cu Panduri o vad postata in scuarul dintre sensurile de circulatie... ca acel scuar este un mini Autovit. Pe anunt scria 1500 euro. Sun, ii ofer 1000 de euro pe loc, dar cu conditia sa o duc la mine la atelier sa o verific de rugina si toate cele, omul de acord. Am fost si am luat-o cu platforma ca avea numerele expirate, am verificat si totul a fost pe placul meu. Targ facut!

Masina a fost adusa din Germania, circulata in Ro doar o luna cat s-au luat prima oara numere rosii, nu prezinta rugina in punctele ei slabe, motorul este in mintile lui, totul functional la ea (cu mici exceptii) si dreapta la serii... cu alte cuvinte ideeala pentru un restoration project. Suspensiile, articulatiile, esapamentul, si prelata cu care se capoteaza sunt praf. Jantele patrate. A fost recent revopsita foarte prost in rosu, ea fiind originala un fel de bleu, cum scrie si in cartea ei. Abs nefunctional si martorul aprins in bord. Indicatorul de viteza si cel de carburant nefunctional. Interiorul este refacut cu mare clasa din vinilin negru cu vinilin rosu, dupa cum se si observa.

 

 

***

 

Foarte repede ma duc cu actele si obtin al doilea rand de numere rosii, autorizatia de circulatie si ii fac un RCA... ca deh, era vara si ea e cabrio :).

 

Inainte de toate a suferit o interventie de service ca sa fie ok din punctul de vedere al sigurantei, si anume:

 

schimbat amortizoare fata/spate, bascule fata, flanse amortizore, toate bucsile, bielete directie, esapament complet de pe un alt urs de-al meu, discuri si placute fata/spate, i-am schimbat toate lichidele, i-am facut revizia si distributia, schimbat aprindere (fise, bujii, delcou), radiator, elice si vascocuplaj, bateria, schimbat set iale cu cheie noua (contact, torpedou, portbagaj si usi), indreptat si echilibrat jantele, montat 4 anvelope noi si decente, efectuat geometria, reglat faruri si pentru confortul personal spalat tapiserie, montat 4 boxe si un player.

 

Cele 2 luni de vara cat am mai avut voie sa circul au fost suficiente ca sa realizez ca imi place aceasta masina si vreau sa o pastrez, numai ca taxa de prima inmatriculare este doar 15.000 de euro. Da, cinsprezece mii de euro :lol:). Asa ca am luat o prelata impermeabila si am pus-o la hibernat pana gasesc o modalitate sa o inscriu. Cea mai ieftina varianta si pe care am si ales-o saptamana trecuta, a fost inmatricularea pe Bulgaria. Nu mi-a placut ideea si timp de 5luni am cautat, fara succes, portite, pile si inclusiv o rapciuga inscrisa pentru recarosare.

 

Planul de viitor este sa o restaurez complet si sa ii redau stralucirea de care nu cred ca mai spera vreodata.

 

In momentul de fata vreau sa ii cumpar faruri si triple noi, toate chederele si garniturile la geamuri, un nou set de bandouri, un set de bari M-tehnic 1 sau 2, garnituri si amortizoare la capacul unde se rabateaza acoperisul si la portbagaj, toate grilele din fata. Apoi o bag la tinichigerie / vopsitorie si inca nu m-am decis asupra culorii, dar astept sugestii si de la voi!

 

O sa va tin la curent cu stadiile prin care va trece,

 

Bafta si minuni!

post-32604-1264385568_thumb.jpg

post-32604-1264385577_thumb.jpg

post-32604-1264385588_thumb.jpg

post-32604-1264385595_thumb.jpg

post-32604-1264385626_thumb.jpg

post-32604-1264385634_thumb.jpg

post-32604-1264385644_thumb.jpg

post-32604-1264385651_thumb.jpg

post-32604-1264385661_thumb.jpg

post-32604-1264385670_thumb.jpg

post-32604-1264385684_thumb.jpg

post-32604-1264385689_thumb.jpg

Edited by Cos min
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,eu nu inteleg ce ai mai vrea sa faci la aceasta masina,adica am inteles ca vrei sa-i aduci niste modificari,eu daca as fi avut-o ,as fi luat un hardtop pt. ea si asa sa fi ramas fara sa mai revii la decapotare ca.....e incomod si este rudimentar asa sa o decapotezi manual,nu e nici practic plafonul acela,asa, pt. ca este nonfacelift o bara fata m tech1 si spate la fel ca sa para mai masiv si cu asta as fi terminat,al foloseam zi de zi pe oras,seara,adica al folosesti si in scop practic,vb. serios,din cate se observa in poze e ''tzapana'' asa,mai rar in ziua de astazi sa vezi un e30 asacare se tine bine pe ''picioare'',o s-o faci masina de weekend banuiesc,ai schimbi suspensile,bari de fibra,ce sa zic,daca tie iti place treaba asta sa ai bafta si sa rezisti cu nervii,timpul,stresul,durerile de cap si multe alte probleme,salut.
Link to comment
Share on other sites

ce "incurajari" ii faci si tu omului ... lasa-l sa faca ce vrea. nu il umple de negativ cu niste nervi ... dace e sa faca "treaba", cred ca va trece peste eventualele greutati.

 

on: parerea mea e sa pastrezi soft-topul. ce rost ar mai avea sa ai urs decapotabil, daca ai urma sfatul lui bogdy?

Link to comment
Share on other sites

Frumosi ambii ursi....ai de munca serios sa-i aduci la viatza....insa merita din plin.

Bafta multa in continuare si sa ne mai arati in ce stadiu esti cu ei :)

 

Multumesc, am sa va tin la curent. Cel cabrio o sa intre cat de curand la tinichigerie / vopsitorie.

 

 

Salut,eu nu inteleg ce ai mai vrea sa faci la aceasta masina,adica am inteles ca vrei sa-i aduci niste modificari,eu daca as fi avut-o ,as fi luat un hardtop pt. ea si asa sa fi ramas fara sa mai revii la decapotare ca.....e incomod si este rudimentar asa sa o decapotezi manual,nu e nici practic plafonul acela,asa, pt. ca este nonfacelift o bara fata m tech1 si spate la fel ca sa para mai masiv si cu asta as fi terminat,al foloseam zi de zi pe oras,seara,adica al folosesti si in scop practic,vb. serios,din cate se observa in poze e ''tzapana'' asa,mai rar in ziua de astazi sa vezi un e30 asacare se tine bine pe ''picioare'',o s-o faci masina de weekend banuiesc,ai schimbi suspensile,bari de fibra,ce sa zic,daca tie iti place treaba asta sa ai bafta si sa rezisti cu nervii,timpul,stresul,durerile de cap si multe alte probleme,salut.

 

Cel cabrio va fi restaurat cu piese originale, si va miasina mea de vara. In poze nu se vad toate defectele dar crede-ma ca sunt multe. Nu o fac cu fibra sau alte prostii de genul asta.

 

 

ce "incurajari" ii faci si tu omului ... lasa-l sa faca ce vrea. nu il umple de negativ cu niste nervi ... dace e sa faca "treaba", cred ca va trece peste eventualele greutati.

 

on: parerea mea e sa pastrezi soft-topul. ce rost ar mai avea sa ai urs decapotabil, daca ai urma sfatul lui bogdy?

 

Ii va trebui si un hardtop pentru excursiii mai lungi

 

 

Cea taiatĂŁ este pentru piese sau vrei sĂŁ o recondiĂžionezi? :)

 

Din cele 2 din al doilea post am facut una una buna

 

Daca vrei sa o faci unicat in privinta culorii alege pe cea gen cameleon e foarte tare am mai vazut la cateva masini si am ramas :lol:

 

Eu ma gandeam la un portocaliu, dar o sa iau in considerare si propunerea ta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Aia iti place tie VIP?mda interesante gusturi...,fara bandouri,santurile acoperite cu fibra,chit,barile alea ciudate,pleoapa aia bad boy cica.....care mi se pare un.....chici...si cine stie ce o mai fi pe la interior,astea sunt masini facute de ''genii'' de care eu nu as lua asa ceva,imi aduc aminte cand am luat ursul cu mult timp in urma din lipsa de experienta l-am luat fara steme,pleoapa din asta bad boy,bari de fibra,mai mult am cheltuit,m-am dus la thinighigiu mi-a scos tabla aia din lacasul cu stema ca sudase imbecilul ala tabla si daduse cu chit,a iesit un carcalete mai ales pe spate,a trebuit sa schimb portbagajul cu totul,capota iesise cum iesise cat de cat,pleoapa bad boy era prinsa in nituri,m-am enervat intr-o zi am spart-o,barile de fibra le-am dat pe unele originale cu facelift,sti imi pare bine ca a trecut destul timp de atunci si imi aduc aminte asa si cu tristete dar si cu usurinta si un pic de zambet,te-ai uitat la ursul lui cel rosu original?un mtech 1,o janta frumoasa,un geam negru,un stop frumos,un eleron mtech 1 ar merge,adica sa ai un pic de gust,nu pleoapa bad boy sau alte ciudatenii din astea,tiganii,pana la urma face-ti ce doriti cu ele mie putin imi pasa ma bucur ca nu sunt posesorul la asa ceva,ok este mult de munca sa modifici una din asta sau sa o restaurezi,dar daca tot faci ceva la ea fa cu gust,stil parerea mea,salut.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.