Jump to content

De ce porneste greu...


Recommended Posts

Cum se repara releu buji bmw e 46 320d 136cp modelul ce a fost postat .Multumesc astept o solutie

 

nu ai niste poze mai mari, ma intereseaza si pe mine ptr ca am descoperit niste erori legate de releu bujii

 

nu pare deloc complicat din pozele alea minuscule, cred ca prima data trebuie curatat cu contact cleaner contactii de putere ai releului, in rest nu are ce sa se strice, e comandat de dde

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

depinde ce erori ai, poti ai eroare de bujii, sau eroare de releu

 

poti sa verifici-cureti contactii lamelelor de pe releu si eventuale circuite impuscate la pinii spre bujii

 

ptr mai mult tb sa apelezi la un electrician auto, sau daca te pricepi sa masori continuitatea circuitelor si ohmii integratelor :thumbsup:

 

eu o sa incerc sa curat platinele cu contact cleaner si cu putina foaie abraziva

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

depinde ce erori ai, poti ai eroare de bujii, sau eroare de releu

 

poti sa verifici-cureti contactii lamelelor de pe releu si eventuale circuite impuscate la pinii spre bujii

 

ptr mai mult tb sa apelezi la un electrician auto, sau daca te pricepi sa masori continuitatea circuitelor si ohmii integratelor :thumbsup:

 

eu o sa incerc sa curat platinele cu contact cleaner si cu putina foaie abraziva

Imi da eroare la releu si bujile sunt noi daca au o luna voi incerca si cum ai sugerat tu multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salutare tuturor! masina mea bmw 320d e46 facelift ma cam dezamageste din punct de vedere al pornirii la rece. in toamna a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu chiar si la cald. am dus-o in service si i-a gasit o bujie arsa si un injector defect in sensul ca scapa foarte multa motorina pe retur. am inlocuit si bujia si injectorul si a pornit foarte ursor pana a scazut temperatura sub 0 grade. cand afara au scazut temperaturile la -9, -10 grade a inceput sa-mi faca din nou probleme la pornire in sensul ca da pentru o fractiune de secunda sa porneasca dar se opreste. deci ea porneste relativ usor dar se si opreste imediat. nu sta nici macat o secunda pornita. abia dupe vre-o 10 incercari ramane motorul pornit care se balbaie 1-2 secunde apoi merge normal. asta se intampla doar dimineata la prima pornire. joi spre exemplu am ajuns la servici la ora 9 si nu am mai pornit-o pana la ora 16. afara erau tot asa cam -7 grade, dar spre uimirea mea a pornit "la sfert" la plecare. bujiile sunt bune toate, releul bun, injectoarele bune, baterie si electromotor bune. intrebarea mea este daca debitmetrul are legatura cu pornirea la rece. ar avea vreun rost sa incerc cu debitmetrul unui prieten care are exact acelasi tip de motor si care porneste bine dimineata? pe tester nu da nicio eroare. multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.