Jump to content

problema intinzator lant sau distributie?


Recommended Posts

am schimbat garnitura de chiulasa si tacheti de la admisie (8) si cand am dat cheie masina tremura si nu mai sta la relanti. distributia este reglata dp poza din imagine

problema este k cheia care vine in spate pe arbori de la tacheti nu o am si am reglat la ochii

problema 2 :la volanta pune k se blocheaza cu o cheie am observat k are un semn volanta si mai este o sageata pe blocu motor iar rotitele de la axe au si ele cate un semn pe un dinte si este facut iara semn pe corpu unde se baga termostatu in chiulasa si bate cu semnele de la rotite

probelma 3 intinzatoru de lant ,am inteles k trebe sa se blocheze si nu se blocheaza si cand invart cu o cheie volanta se invart toate (rotite axuri) pana la un punct cand intinzatoru se strange si sare dintr-o data si mam gandit k el provaca trmuratu (masinna + motoru tremura tara)

SA FIE DE LA INTINZATOR K NU O FOST SCHIMBAT NICIODATA??? si poate imi dati ceva sfaturi cum sa pun distributia la punct: si daca este de vina intinzatoru

 

ori ce sfat e bine venit decat trimitere la un mecanic nu e buna solutia k am fost deja la un servis sa intrb si mior spus k nu o desfacut niciodata o masina cu distributie pe lant (spanioli prosti )

 

VA MULTUmESC ANTICIPAT

motoru este un 318is/92 /e36 /m42

Link to comment
Share on other sites

ai axele defazate, daca nu gasesti calele alea cu care blochezi exista o scula universala cu care se verifica la cate grade este prima cama

sao o iei babeste, muti cate un dinte inainte si inapoi fata de cum le ai acum

 

 

 

pai mut cate un dinte inaite sau inapoi la amandoua o data sau cate una ....si trebe sapun de fiecare data capacu sau pot sa invart de volata (pote se observa diferenta cea ce nu prea cred decat daca dau cheie la masina sar simti diferenta)

zimi daca sti cum se numeste scula aia universala cu care pot afla uncghiu la prima cama k sa o pun si pe celalanta la fel

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu am gasit ( cred ca a fost inprumutata definitiv :) )

poti incerca alta varianta, ridica pistonul 1 sus , sa fie toate 4 supapele inchise, teoretic varful camei ar trebui sa fie pozitionata in partea opusa pintenului de la tachet( adica 180grade), in cazul tau mai mult ca sigur nu o sa fie perfect aliniate

vezi ca la ridicarea pistonului sunt 2 pozitii 1(compresie) toate 4 inchise si 2 la terminarea ciclului de evacuare a gazelor , cand supapele sunt putin deschise

Link to comment
Share on other sites

din pacate nu am gasit ( cred ca a fost inprumutata definitiv :) )

poti incerca alta varianta, ridica pistonul 1 sus , sa fie toate 4 supapele inchise, teoretic varful camei ar trebui sa fie pozitionata in partea opusa pintenului de la tachet( adica 180grade), in cazul tau mai mult ca sigur nu o sa fie perfect aliniate

vezi ca la ridicarea pistonului sunt 2 pozitii 1(compresie) toate 4 inchise si 2 la terminarea ciclului de evacuare a gazelor , cand supapele sunt putin deschise

 

 

 

 

MERSI MULT ---o sa revin pe vieri cu informati despre ce am rezolvat k zilele astea nu am tipm :lol: :) :) :D :) :D sper sa o scot la capat pata la urma :D

Link to comment
Share on other sites

am schimbat garnitura de chiulasa si tacheti de la admisie (8) si cand am dat cheie masina tremura si nu mai sta la relanti. distributia este reglata dp poza din imagine

problema este k cheia care vine in spate pe arbori de la tacheti nu o am si am reglat la ochii

problema 2 :la volanta pune k se blocheaza cu o cheie am observat k are un semn volanta si mai este o sageata pe blocu motor iar rotitele de la axe au si ele cate un semn pe un dinte si este facut iara semn pe corpu unde se baga termostatu in chiulasa si bate cu semnele de la rotite

probelma 3 intinzatoru de lant ,am inteles k trebe sa se blocheze si nu se blocheaza si cand invart cu o cheie volanta se invart toate (rotite axuri) pana la un punct cand intinzatoru se strange si sare dintr-o data si mam gandit k el provaca trmuratu (masinna + motoru tremura tara)

SA FIE DE LA INTINZATOR K NU O FOST SCHIMBAT NICIODATA??? si poate imi dati ceva sfaturi cum sa pun distributia la punct: si daca este de vina intinzatoru

 

ori ce sfat e bine venit decat trimitere la un mecanic nu e buna solutia k am fost deja la un servis sa intrb si mior spus k nu o desfacut niciodata o masina cu distributie pe lant (spanioli prosti )

 

VA MULTUmESC ANTICIPAT

motoru este un 318is/92 /e36 /m42

salut poza este buna dupa ce ai blocat volanta aduci axele cu came in pozitia in care iti arata si pe schema aia pe care o ai tu si ca sa sti ca sant in pozitia lor fixa verifici celalta parte a axelor cu came opusa rotilor dimtate si verifici patratele din capat sa iti mearga in prelungire nu stiu exact cum sa iti explic dar am atasat ceva poze vezi ultima poza si sper sa intelegi ce vreau sa zic daca le pui asa garantat e pusa la punct distributia.vezi ca se mai pot face reglaje si din rotile dimtate din capatul axelor .sper sa te ajute daca nu intelegi ceva mai intrebama

post-14224-1264878666_thumb.jpg

post-14224-1264878675_thumb.jpg

post-14224-1264878685_thumb.jpg

Edited by adalin
Link to comment
Share on other sites

misto poza cu creionu pe patratele din spatele axurilor .....eu ma gandeam sa masor distanta intre patratelele de la axe si cati cm are un patrat si sa fac un sablon din lemn dar pana la urma o sa fac k u :....MERSI MULT DE TOT,raman dator

o sa vin cu rezultate dp ce imi vine intinzatoru de lant k am facut comanda la o firma de pe net pt intinzator si buji beru de platinum

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.