Jump to content

AJUTOR ! Probleme acceleratie 316i - E46 din 2000


Ionut_barbu2006

Recommended Posts

Salut,

sunt putin cam disperat pentru ca de saptamana trecuta am ramas cu masina in drum.

Am un BMW 316i din 2000 model E46 si saptamana trecuta am ramas in drum cu ea din senin. Pur si simplu nu se mai accelereaza peste 2000 de ture. Cand este rece motorul merge masina, dar dupa 10 minute dupa ce se incalzeste un pic, nu se mai tureaza si nu mai are putere sa plece de pe loc.

De pornit, porneste...sta la relanti, se accelereaza putin pana la 2000 dar nu poti sa pleci cu ea de pe loc pentru ca nu mai are putere deloc.

Am pus-o pe tester si nu a dat nici un cod de eroare....deci s-ar putea sa fie o problema care nu are cod de eroare alocat (problema hard).

Nu am niciun bec aprins in bord.

La un service mai de cartier din Cernavoda mi-a spus prima data ca ar fi regulatorul de relanti (pentru ca cu cateva saptamani inainte, parca facea figuri la relanti...se mai oprea motorul din cand in cand cand o scoteam pe liber si mai fluctua cateodata la relanti fara sa se opreasca). Am pus un regulator de relanti de la un amic care are acelasi model de masina si face la fel...deci nu este de la asta.

Apoi altcineva la alt service mi-a zis ca ar fi de la regulatorul de presiune de pe rampa de injectie...altcineva mi-a zis ca nu este de la asta.

Altul mi-a zis ca ar fi de la pompa de benzina...dar nu inteleg de ce merge la rece si apoi dupa ce se incalzeste un pic nu mai merge.

Daca a mai avut cineva aceasta problema il rog sa ma ajute cu un sfat inainte sa ajung cu ea la service la Bavaria ca o sa ma rupa de bani acolo...plus ca trebuie sa o duc cu o platforma care ma mai costa 3,5 milioane pana la cea mai apropiata reprezentanta. Daca nu are niciun cod de eroare pe tester, atunci ce ar putea fi ????

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Incearca cu sonda lambda deconectata.

 

Multumesc pentru sfat !!!

Astazi am incercat sa o duc la un service si sa le zic sa deconecteze sonda lambda...si ce sa vezi ?...dupa ce m-a tractat un prieten cu un jeep la shtanga...cand am ajuns la service, mergea masina si nu mai avea probleme cu acceleratia.

Pana la service am mers cu motorul pornit, scoasa din viteza, la relanti...ca sa am frane si servodirectie si am stat cu piciorul usor pe frana.

Cand am ajuns la service si am vrut sa le arat cum face, masina mergea fara probleme...singura problema acum este relantiul care are momente cand cade dar nu se opreste motorul....si mi s-a aprins martorul galben in bord, cel de motor.

Mi-au zis baietii de acolo ca intradevar, poate sa fie de la sonda lambda, dar maine o duc undeva la un tester sa vad daca a ramas vreun cod de eroare si atunci o sa se uite si la sonda lambda.

Link to comment
Share on other sites

Valva PCV, asculta sa vezi daca nu ai aer fals. Fructuatiile alea de la relanti nu apar doar din cauza regulatorului de relanti ci si din cauza valvei PCV care fiind uzata nu isi mai face bine treaba.

 

Este exact problema care o am si eu acum, numai ca la mine se accelereaza normal, dar in rest: fructuatiile de la relanti la cald, tremura cand scade relanti-ul, martorul de la motor din bord.... of. Martorul de la motor cica s-a aprins ca sunt probleme la "exhaust emissions values deteriorated". Deci cand o sa fie amestecul bun presupun ca se va stinge martorul

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

Valva PCV, asculta sa vezi daca nu ai aer fals. Fructuatiile alea de la relanti nu apar doar din cauza regulatorului de relanti ci si din cauza valvei PCV care fiind uzata nu isi mai face bine treaba.

 

Este exact problema care o am si eu acum, numai ca la mine se accelereaza normal, dar in rest: fructuatiile de la relanti la cald, martorul de la motor din bord.... of

 

S-au mai uitat niste mecanici pe la motor sa vada daca trage aer fals pe undeva dar nu au descoperit nimic. Regulatorul ala de relanti costa intre 9-12 milioane...daca se strica ala este cam nasol...inainte sa-l inlocuiesc am incercat cu un regulator de pe alta masina si tot asa facea (nu se accelera peste 2000 de ture).

 

Ai idee cam cat costa sonda asta lambda ??? Am inteles ca la Euro 4 sunt doua sonde lambda, una pe galerie si una mai spre catalizator.

 

Care este valva PCV ?

Link to comment
Share on other sites

este in spatele rampei de alimentare pe partea dreapta. Daca te uiti la motor, in partea din spate, din _chiulasa_ iese un furtun in sus... ala duce fix in valva aia ametita. Sper sa te ajute un vre-un fel. La mine chiar se aude cum prinde aer fals pe acolo, mai ales cand opresc motorul... si fasaie inca vreo 3 secunde.

 

Bafta

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi tuturor....am fost astazi la reprezentanta la Bavaria in Constanta si am pus-o pe un tester la ei...DEBITMETRUL DE AER se pare ca a fost problema...l-am cumparat original BOSH la 780 de RON si am schimbat si filtrul de aer. Acum merge excelent....nu mai fluctueaza nici renatiul si nici nu se mai ineaca la peste 2000 de ture. Restul pieselor (sonda lambda, regulatorul de presiune, regulatorul de relanti) sunt ok.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi tuturor....am fost astazi la reprezentanta la Bavaria in Constanta si am pus-o pe un tester la ei...DEBITMETRUL DE AER se pare ca a fost problema...l-am cumparat original BOSH la 780 de RON si am schimbat si filtrul de aer. Acum merge excelent....nu mai fluctueaza nici renatiul si nici nu se mai ineaca la peste 2000 de ture. Restul pieselor (sonda lambda, regulatorul de presiune, regulatorul de relanti) sunt ok.

cat ti-au luat pentru diagnoza? pretul pentu debitmetru este de la ei sau l-ai cumparat din alta parte?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi tuturor....am fost astazi la reprezentanta la Bavaria in Constanta si am pus-o pe un tester la ei...DEBITMETRUL DE AER se pare ca a fost problema...l-am cumparat original BOSH la 780 de RON si am schimbat si filtrul de aer. Acum merge excelent....nu mai fluctueaza nici renatiul si nici nu se mai ineaca la peste 2000 de ture. Restul pieselor (sonda lambda, regulatorul de presiune, regulatorul de relanti) sunt ok.

cat ti-au luat pentru diagnoza? pretul pentu debitmetru este de la ei sau l-ai cumparat din alta parte?

 

Diagnoza a costat 100 de ron iar pretul pentru debitmetru este de la un magazin de piese auto din import din C-ta de pe Atelierelr cu reducere de 15-20%.

La ei costa 11.5 mil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.