Jump to content

abur alb la motor


Recommended Posts

buna,am un e46,si astazi iam schimbat termostatul si pompa de apa,iar acum cand ma opresc la semafor,iese abur alb de sub capota.cand dau drumul la caldura se tureaza relantiul,ajunge la 1000,daca opresc caldura cade la normal.mecanicul care mi a schimbat astazi piesele,nu a dat drumul la apa din motor prima data,mia scos pompa de apa si termostatul,iar toata apa din motor a iesit acolo ,este posibil din cauza asta sa am aburul alb?dar de ce se tureaza cand dau drumul la caldura ,?pana sa schimb piesele astea ,mergea ok relantiul,ma poate asjuta cineva cu unraspuns

,

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar fi fost bine sa postezi in zona seriei 3, sa primesti mai multe info.

Aburul cred ca il scoate de la antigelul curs pe evacuare, motor. Probabil ca in cateva zile se va duce acel abur.

Variantia ralantiului ar putea fi cauzata de deranjarea unor contacte in momentul in care s-a umblat la motor. Piesele pe care le-a schimbat mecanicul nu afecteaza ralantiul. O alta explicatie ar putea fi cresterea consumului de curent cand dai drumul la aeroterma, fapt care pune presiune pe alternator. Din acest motiv turatia motorului are tendinta sa scada iar in acel moment intervine IACV (valva de ralanti) si urca turatia. Insa nu e normal sa faca acest lucru de la o aeroterma iar turatia ar trebui sa varieze putin, dupa care sa se stabilizeze. E cazul plecarii compresorului de AC, cand se simte in mersul motorului cuplarea/decuplarea lui, dar e chestie de 1 secunda, dupa aia ramane stabil.

Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos pt raspuns,eu credeam ca nu a facut airisirea cum trebe si din acest motiv imi face asa cand pornesc caldura,am fost atent la tot ce face,nu a umblat altundeva,decat la piesele schimbate ,am sa spal astazi cu apa acolo radiatorul,poate asa scap mai repede de antigelul ramas ,si ma si duc inapoi la mecanic,sai spun ce face cu relantiul sa vada..
Link to comment
Share on other sites

rog un moderator daca se poate sa imi mute topicul unde trebuie,pentu ca nu ma procep unde trebe sa scriu,ca nu de mult am intrat pe acest seit,si nu ma pricep...si mai ar fi ceva care nu stiu daca este bine sau rau,eu stiu ca imi intra 8 litri de antigel,dintre care macnicul a spus ca nu poate sal scoat pe tot cel vechi,eu aveam in motor antigel rosu,iar acum am bagat antigel albastru de la bmw,si au intrat doar 5 litri de antigel albastu,deci mai au ramas 3 litri din cel vechi rosu in motor,este ceva rau acum sa sau amestecat cele doua antigeluri,,cel rosu cu cel albastru?poate sai faca ceva rau la motor chestia asta?
Link to comment
Share on other sites

nu e prea bine. Daca au culori diferite au si compozitii chimice diferite si pot forma depuneri. Se poate scoate tot, dar e mai dificil de accesat busonul. El banuiesc ca doar a scos furtunul de jos de la radiator.

 

 

 

a dat pompa si termostatul jos,si pe acolo a curs apa din motor,a pus cele noi ,si dupa mia desfacut surubul ala albastru de jos ,sub masina,dar nu a ma i curs mult de acolo,faza care ma dipera cel ma i tare este relantiul de ce creste cand dau drumul la caldura?cateo data merge caldura,si relatniul sta la normal,nu tot timpul face figurile astea,inainte de a schimba pompa de apa si termostatul nu imi facea figurile astea,iar acum imi face si ma dipera,ca stiu ca ceva nu este in regula daca face asa,si pana acum nu a facut,ce poate sa fie stie cineva ce sa fac?se strica ceva daca merg asa cu ea,pana cand ii dau de cap ce poate fi problema?

Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat problema, dar sa stii ca nu are nici o treaba antigelul cu variatia ralantiului. Si-o fi adus aminte mecanicul ca a uitat sa conecteze vreun senzor/ vreo mufa.

 

 

nu ca am vazut eu ce a facut,mia schimbat rolele intinzatoare,curelele si antigelul,asta a fost tot,se poate ca nu era airisita calume,chiar nu stiu ce a avut,,dar acum numa i face asa,dau drumul la caldura la maxim,si nu creste deloc relantiul acum,sta la normal,,bine ca sia revenit ca iebunisem,si mss mult pt ajutor...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Astazi dimineata am observat la un semafor ca iesea abur alb de sub capota, ajuns la destinatie am ridicat capota si am vazut ca venea din zona incadrata in poza de mai jos.

Este normal? Afara erau -3 -3.5 grade C.

 

Nu e normal, posibil sa ai scapari de antigel in jurul termostatului/pompei de apa.

 

Exact aceeasi chestie o am si eu, cand pornesc caldura turometrul se ridica la 1000r/min si sta acolo vreo 3 sec dupa care revine. Sa inteleg ca nu e facuta bine aerisirea?

 

E o ipoteza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.