Jump to content

Michael Schumacher - Mercedes GP


ionatan

Recommended Posts

Desi nu am fost niciodata fan Michael Sumacher l-am respectat pentru tot ce a facut in F1, cred ca nu a fost un pilot foarte iubit in general, dar a stiut sa se faca temut si invidiat ori si lucrul asta spune multe despre un om.

 

Marketing-ul iar impleteste itele la varf si "Campionul" intra in lupta cu Mercedes - combinatie ideeala -pilor German marca Germana. (unde esti BMW :) )

 

Pentru cei care nu mai tin minte cine e Michael, un simplu reminder despre cine e si ce a facut in acest sport...

 

 

Nationality: German

Date of Birth: 3 January 1969

Place of Birth: HĂźrth-HermĂźlheim, Germany

Lives: Switzerland

Height: 1.74m

Weight: 68kg

Marital Status: Married to Corinna with two children

Personal Interests: Football, Skiing, Parachuting

Website: www.michaelschumacher.de

 

GP Debut: Belgium, 25 August 1991

Best World Championship: World Champion - 1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004

First Win: Belgium, 30 August 1992

Last Win: China, 1 October 2006

 

Pole Positions: 68

GP Starts: 250

GP Wins: 91

GP Points: 1369

 

2010 Formula One: MERCEDES GP PETRONAS Formula One Team, Car No 3

2006 Formula One: Ferrari - 2nd in Drivers’ Championship

2005 Formula One: Ferrari - 3rd in Drivers’ Championship

2004 Formula One: Ferrari - World Champion

2003 Formula One: Ferrari - World Champion

2002 Formula One: Ferrari - World Champion

2001 Formula One: Ferrari - World Champion

2000 Formula One: Ferrari - World Champion

1999 Formula One: Ferrari - 5th in Drivers’ Championship

1998 Formula One: Ferrari - 2nd in Drivers’ Championship

1997 Formula One: Ferrari - DSQ

1996 Formula One: Ferrari - 3rd in Drivers’ Championship

1995 Formula One: Benetton - World Champion

1994 Formula One: Benetton - World Champion

1993 Formula One: Benetton - 4th in Drivers’ Championship

1992 Formula One: Benetton - 3rd in Drivers’ Championship

1991 Formula One: Jordan & Benetton - 13th in Drivers’ Championship

1991 World Sportscar Championship: Team Sauber Mercedes

1991 Deutsche Tourenwagen Meisterschaft: Zakspeed Mercedes

1991 Japanese Formula 3000: Team Le Mans

1990 World Sportscar Championship: Team Sauber Mercedes

1990 German Formula Three: WTS Racing

1990 European Formula Three Cup: WTS Racing

1990 Macau Grand Prix: WTS Racing

1989 German Formula Three: WTS Racing

1989 European Formula Three Cup: WTS Racing

1989 Macau Grand Prix: WTS Racing

1988 European Formula Ford 1600: Eufra Racing

1988 German Formula Ford 1600: Eufra Racing

1988 Formula KĂśnig: Hoecker Sportwagenservice

 

 

 

 

Declaratii ale conducerii Mercedes GP:

 

 

Dincolo de spectaculozitatea pe care o asigura revenirea lui Michael in Formula 1, exista oarecare intrebari cu privire la varsta sa. Ross Brawn considera insa aceste teorii ca fiind nefondate si are totala increderea in pregatirea fizica, dar si dorinta de a reveni a septuplului Campion Mondial. "Cred ca sunt multe studii care arata ca te afli la varful formei fizice in jurul varstei de 30 de ani. Depinde de sportul despre care vorbim si Michael atinge parametri pe care-i atingea cand era mai tanar, in ceea ce priveste antrenamentul, rezistenta fizica, vitalitate si putere. Deja egaleaza parametri pe care-i inregistra acum multi ani" a spus Brawn la lansarea noii scheme de culori a Mercedes GP Petronas.

 

"Nu vad deci nicio problema. Este un atlet exceptional, trebuie sa nu uitam asta. Si avand in vedere atributele de care ai nevoie ca pilot... nu e ca si cum ar fi un alergator sau un sportiv de orice alt tip. In masina nu ti se 'uzeaza' anumite parti ale corpului. Totul se reduce la rezistenta si putere, asa ca ma astept ca Michael sa faca fata in totalitate oricaror provocari."

 

Conform declaratiilor facute astazi de Brawn, s-ar parea ca lui Michael i s-a trasmis faptul ca aici, in cadrul Mercedes GP, nu va avea un tratament preferential, asa cum s-a intamplat sub conducerea aceluiasi Ross Brawn la Benetton sau Ferrari. "As contesta acest titlu de pilot numarul 1 - pilotul numarul 1 este cel mai rapid. Cel care va castiga cel mai repede cele mai multe curse, se poate spune ca este favorit. Vom sprijini la maximum ambii piloti" a spus Ross Brawn.

 

Britanicul a continuat: "Desigur, daca sezonul incepe sa se dezvolte in asa fel incat unul dintre piloti are mai multe sanse la castigarea titlului, sau daca din punct de vedere matematic doar unul dintre ei mai are sanse, atunci poate vom avea diferite prioritati. Totul va fi absolut egal si cred ca am demonstrat asta in trecut oferind aceleasi sanse si suport identic lui Jenson [button] si Rubens [barrichello]."

 

"Asa se va intampla si in acest an si sta in puterea ambilor piloti sa stabileasca ierarhiile, sa se invinga unul pe celalalt, sa concureze, dar s-o faca intr-o maniera sportiva si constructiva. Echipa va trebui sa reuseasca sa obtina o astfel de atmosfera. Nu avem un pilot numarul 1 si nu intentionam sa avem un astfel de pilot."

 

Ross Brawn a anuntat de asemenea faptul ca Schumacher si Rosberg vor imparti monopostul de specificatie 2010 in prima zi a testului de pe 1 februarie: "Nico va incepe cu masina. Ceea ce vrem sa facem este sa oferim masina ambilor piloti in prima zi. In prima zi totul se rezuma la verificarile de rutina si inspectarea fiecarei componente - si vom demonta mai multe piese importante dupa primul rulaj."

 

prezentare_mgpw01_05.jpg

 

prezentare_mgpw01_08.jpg

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa senna, a fost singurul pilot care mi-a placut cum a condus....nu ma intereseaza partea umana ci faptul ca era rapid...a si gresit....dar si senna a gresit la randul lui si asta nu inseamna ca ii contesta cineva valoarea ...

 

 

o sa ma uit din nou, si cred ca o sa fie interesant...

Link to comment
Share on other sites

Nu prea l-am inghitit pe Schumi vreodata , a avut parte de o masina impecabila si de toata echipa in spatele sau , nu pot sa uit cum profita de franarile intentionate ale lui Barrichello pt. a castiga cateva puncte in plus . Nici ca stil de pilotaj nu ma atrage , preferatii mei la capitolul acesta au fost Montoya si Raikkonen.

Nu cred ca va face mare branza , sa vedem.

Link to comment
Share on other sites

Formula1 Presentation Presentation - Mercedes Petronas F1 2010

 

"Formam echipa nationala perfecta a Germaniei in Formula 1", au fost cuvintele presedintelui Daimler, astazi, la prezentarea primului monopost construit integral de Mercedes, in era moderna a Formulei 1. "Obiectivul nostru este clar: vrem sa fim campioni mondiali. Dati-ne doar un pic de timp", a mai spus Dieter Zietsche. - e clar pentru oricine de ce Michael e in combinatie cu Mercedes - interes national :)

 

Dupa o pauza de 55 de ani, Mercedes se reintoarce in elita automobilismului mondial, cu propria echipa. Monopostul MGP001, prezentat astazi, in cadrul unei festivitati gazduite de Mercedes Museum din Stuttgart, este vopsit, conform traditiei marcii, in argintiu deschis. "Sagetile argintii" vor fi pilotate in 2010 de germanii Nico Rosberg si Michael Schumacher.

 

http://www.youtube.com/watch?v=fYx81HCpj5I...player_embedded - aici clipul de la lansarea monopostului.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca era un campion promovat. impins de la spate de toti. talentat, e drept, dar sustinut.

 

oricum, nu va mai face minuni. pentru ca nu se mai indeplinesc conditiile de care vorbeam. pentru ca nu mai are masina. si pentru ca e batran.

 

 

o sa-si pateze renumele, asa cum a facut-o zidane, tyson si multi altii.

 

asta se intampla atunci cand refuzi sa recunosti ca timpul e mai puternic decat cei mai buni dintre noi.

Link to comment
Share on other sites

Zidane nu Âşi-a pĂŁtat renumele. :)

 

La ultima CupĂŁ MondialĂŁ a luat premiul de cel mai bun jucĂŁtor al competiĂžiei, a jucat genial.

 

Singura lui greÂşealĂŁ este cĂŁ a rĂŁspuns violent unei maimuĂže pe numele de Materazzi.

 

Tyson la fel, nu ºi-a pãtat deloc renumele, la el nu a fost problemã de vârstã.

Problema e cĂŁ lua droguri Âşi nu se pregĂŁtea suficient.

La ce fizic are Tyson, sunt sigur cã dacã s-ar pregãti ca lumea, ar putea face din nou performanÞã.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca are sanse mari sa fie in top.

 

Cel mai elocvent exemplu:

 

Nigel Mansell, (nĂŁscut 8 august 1953), este un fost pilot de Formula 1, campion mondial ĂŽn 1992. La 39 de ani campion mondial.

 

NaĂžionalitate: BritanicĂŁ

Ani in F1: 1980-1992 si 1994 - 1995

Echipe - Lotus ,Williams, Ferrari, McLaren

Starturi - 190

Titluri - 1 (1992)

Victorii - 31

Podiumuri - 106

Pole positions - 32

Tururi rapide - 30

Puncte - 480

Prima cursĂŁ - Austria 1980

Prima victorie - Marea Britanie 1985

Ultima victorie - Australia 1994

Ultima cursĂŁ - Spania 1995

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

iar o sa incep sa ma uit la F1 .

Si eu :)

 

Montoya si Raikkonen.

cei mai ratati piloti de F1

 

 

Pai ai vrea tu sa fii asa un ratat sa ajungi in F1 sa faci cat o facut ei. Ce comentariu de 2 lei.

 

Sa fii pilot in F1 e o realizare, nu mai vorbesc daca reusesti macar o data sa iei un podium sau un ploe pozition daca te-ai uita in CV-urile celor 2 piloti ai vedea ca au realizari mari. Dar deh e usor sa comentam aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Sa comentam aiurea cum faci tu, am zis eu ca sunt sau vreau sa fiu pilot de F1. Au un CV cat carul si in F1 ce au facut ? Si unul si celalat nu au facut altceva decat sa rupa masini in doua si sa se claseze pe locuri rusinoase. Daca vrei sa ma certi incearca pm-ul nu are rost sa stricam topicul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.