Jump to content

Michael Schumacher - Mercedes GP


ionatan

Recommended Posts

Montoya si Raikkonen.

Nu prea au rupt gura targului in F1

E bine asa ? Oricum tot aia e.

 

Montoya

 

Naţionalitate : Columbia Columbia

Ani in F1: 2001-2006

Echipe : Williams, McLaren-Mercedes

Startur:i 95

Titluri : 0

Victorii : 7

Podiumuri : 30

Pole positions :13

Tururi rapide : 12

Puncte :307

Prima cursă :Australia 2001

Prima victorie : Italia 2001

Ultima victorie : Brazilia 2005

Ultima cursă : Statele Unite 2006

Raikkonen

 

Număr maşină : 4

Echipa :Scuderia Ferrari

Foste echipe: Sauber, McLaren

Curse disputate : 157 (156 starturi)

Titluri de campion : 1 (2007)

Victorii :18

Podiumuri :62

Pole positions :16

Tururi rapide :35

Prima cursă :Australia 2001

Prima victorie : Malaesia 2003

Puncte :579

Ultimul sezon :2009 (loc 6)

 

Cateva date despre cei 2 piloti care pot sa confirme ca se numara printre cei de top.

 

Afla ca sunt piloti care au concurat sezoane intregi si nu au optinut puncte. Ori numele Montoya si Raikkonen au ramas si vor fi legate de F1.

 

 

Daca pentru tine pilotii astia sunt slabi ce sa mai vb atunci de piloti ca O. Panis,

 

Active years 1994–1999, 2001–2004

Teams Ligier, Prost, McLaren (as Test Driver in 2000), BAR, Toyota

Races 158 (157 starts)

Championships 0

Wins 1

Podiums 5

Pole positions 0

Fastest laps 0

Career points 76

First race 1994 Brazilian Grand Prix

First win 1996 Monaco Grand Prix

Last win 1996 Monaco Grand Prix

Last race 2004 Japanese Grand Prix

 

Montoya a reusit sa ma impresioneze prin tupeul care il avea in calificari are vre-o 10 sau 11 pole castigate consecutiv.

 

Exemplele pot contiunua.

 

P.S. Cei doi piloti nu se numara printre favoritii mei.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu si-au luat eject pur si simplu afla ca erau piloti destul de cotati iar unele firme din F1 nu aveau banii necesari sa-i dea pe piloti de talia lor asa ca au preferat piloti mai tineri.

 

Uite un articol despre KImi:

 

Fostul campion al lumii se pregĂŁteÂşte sĂŁ fie Âşomer de lux ĂŽn sezonul viitor al Formulei 1 fiindcĂŁ nu a ajuns la un acord cu McLaren Mercedes

 

Kimi Raikkonen este recunoscut ca un pilot care nu face concesii atunci când este vorba de finanÞele sale, iar lucrurile au stat la fel ºi În cazul negocierilor pentru revenirea sa la McLaren Mercedes. Motiv pentru care nordicul este pregãtit sã stea un an pe tuºã, dupã cum a declarat managerul sãu.

 

În urmã cu o lunã, pe când se ºtia deja cã Ferrari s-a despãrþit de el - bineînþeles, doar dupã ce i-a plãtit o compensaþie considerabilã -, Raikkonen a declarat cã singura lui opþiune de a rãmâne în lumea Formulei 1 este McLaren, pentru cã team-ul anglo-german era singurul care îi oferea un monopost capabil sã-l ducã spre victorie.

 

Ca urmare a speculaĂžiilor tot mai insistente privind cooptarea lui Jenson Button la echipa din Woking, managerul lui Kimi, Steve Robertson, a dezvĂŁluit, ĂŽn cotidianul finlandez Turun Sanomat, cĂŁ negocierile cu McLaren au fost sistate.

 

"Aveam de ales pentru a rãmâne În F1: McLaren sau deloc", a declarat Robertson. "Kimi ºi McLaren nu au putut ajunge la un acord, aºa cã nu va pilota În Formula 1- cel puÞin anul viitor. O pauzã de un an nu Înseamnã nimic pentru Kimi. El este mult mai interesat sã lupte pentru victorii ºi pentru titlul mondial".

 

Chiar dacã nu a spus-o deschis, managerul lui Raikkonen a lãsat sã se ÎnÞeleagã cã motivele dezacordului au fost, pe lângã latura financiarã, numãrul de apariÞii la evenimentele sponsorilor (lucru pe care finlandezul Îl detestã) sau libertatea pe care Kimi o are de a participa la raliuri (foto stânga).

 

Cum fostul campion mondial din 2007 este dornic sã revinã În Formula 1 În 2011, cea mai bunã variantã de a avea o maºinã capabilã de victorii este Red Bull Racing, care, cel puÞin teoretic, ar avea un loc vacant pentru acel sezon Întrucât contractul lui Mark Webber a fost prelungit doar pentru stagiunea urmãtoare. Chiar dacã nu este clar ce va face Raikkonen În 2010, este foarte probabil ca el sã-ºi concentreze atenÞia pe Campionatul Mondial de raliuri sau pe cursa de 24 de ore de la Le Mans.

Link to comment
Share on other sites

Montoya si Raikkonen.

cei mai ratati piloti de F1

Si cand te gandesti ca m-am referit la stilul lor de pilotaj .

Nu-mi plac pilotii care merg ca un ceasornic , pe unde au trecut in prima tura pe acolo o sa treaca mereu , folosesc aceleasi trase si nu dau semne ca ar forta masina , parca e un dans pt. ei.

Imi plac in schimb cei care forteaza virajele , care incaleca la maxim vibratoarele , cu frane violente care scot fum din cauciucuri . Chiar daca nu este sanatos pt. pneuri si rezultate . Si deobicei astfel de piloti , intr-o lupta , nu cedeaza usor , de multe ori acrosandu-se cu adversarul.

Link to comment
Share on other sites

Schumacher are de gand sa imbatraneasaca frumos in F1.

 

Multiplul campion mondial de Formula 1 Michael Schumacher Âşi-a exprimat satisfacĂžia pentru faptul cĂŁ echipa sa, Mercedes, i-a acordat un contract pe 3 ani, acest gest fiind, ĂŽn ce-l priveÂşte, o dovadĂŁ de ĂŽncredere. Schumacher a subliniat, de asemenea, cĂŁ finalul acestui contract nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ va fi Âşi finalul carierei sale.

 

Michael Schumacher, incantat ca are un contract pe 3 ani

 

"Cel mai bine pentru mine este cĂŁ Mercedes a avut ĂŽncredere cĂŁ putem avea o colaborare pe timp de 3 ani. TotuÂşi, dupĂŁ aceÂşti 3 ani nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ s-a ĂŽncheiat totul", a spus Schumacher, 41 de ani, pentru cotidianul Bild.

 

Pilotul german, care are În palmares 91 de victorii În Mari Premii, a mai precizat cã se gândeºte foarte serios la un nou titlu mondial, chiar din primul an cu noua sa echipã.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cel mai bun strateg din F1(Ross Brown) + Michael Schumacher = Titlu mondial ! Schumi e nebun , are un curaj imens , ambitie cu nemiluita si pe deasupra are si un car de talent ! eu zic ca are sanse destul de frumusele la titlu! nu m-am mai uitat de vreo 2 ani la F1 pt ca era plictisitor , decat anu trecut la vreo 2-3 curse cand au castigat Vettel si Rubinho ... SCHUMI rulz ! Fortza !
Link to comment
Share on other sites

Ross Brown a facut multe chestii interesante in F1, cel mai interesant a fost anul trecut cand a preluat echipa, cu un buget de timp si financiar limitat a reusit sa fie campion "interpretand" la limita regulamentul.

 

Acum colaborarea cu Mercedes nu-i poate aduce decat avantaje dar nu e greu sa anticipezi cine va fi campion anul asta, cum a fost si anul trecut de altfel.

 

Faptul ca Michael SCumacer s-a intors o sa readuca publicul in tribune, de fapt deja tribunele au fost pline la Valencia unde s-a facut testul de iarna dar parerea mea e ca F1 trebuie urmarita cu sau fara Michael Schumacher, e interesanta.

Link to comment
Share on other sites

Sincer, de cand a plecat Schumi eu nu am mai urmarit F1, cel putin nu am reusit sa vad o cursa cap-coada...cum obisnuiam pe vremuri. Nu stiu daca din cauza ca erau prea plictisitoare cursele, sau din cauza ca pilotii au fost prea mediocrii si incapabili sa-ti capteze atentia cum o faceau cuplurile: Schumi/Hakkinen, Schumi/Hill sau Senna/Prost.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Efectul Michael Schumacher. Contra-efectul TVR

 

Michael Schumacher , iata subiectul aproape unic de presa ce a captat atentia tuturor o data cu debutul noului sezon de Formula 1. Intrebare: de ce? De ce o persoana ca “Schumi” a generat o asemenea emulatie si a atras ca un magnet interesul tuturor la un nivel la care, restul “subiectelor” au trecut neobservate?

 

Revenirea lui Schumacher nu a fost unica premiera a noului sezon de F1. Din contra: Mercedes GP au redebutat cu o echipa 100% proprie dupa decenii, celebra Lotus a reintrat si ea in F1, primul pilot rus (Petrov) a ajuns sa marcheze primii sai kilometri, Bruno Senna, nepotul “magicului” Ayrton Senna a debutat la randu-i. Asadar o multime de subiecte, insa Michael Schumacher, cel care pentru multi s-a identificat cu Formula 1, asa cum Senna si Prost sau Lauda au marcat o era trecuta in istorie, a monopolizat atentia. Efectul Schumi are la baza o explicatie simpla. Un campion absolut al sportului, un pilot care a marcat ultimele doua decenii ale Formulei 1, revine la sportul in care s-a consacrat. Iata o sansa pentru fanii sai de toate varstele de a mai vedea la lucru favoritul lor. Iata o noua sansa pentru cei care il gasesc antipatic, sa isi canalizeze atentia spre F1.

 

Multi fani si-au dorit o reintoarcere in F1, fie si pentru o cursa, a lui Mansell sau poate a lui Prost? “Miracolul” nu s-a realizat, insa Schumacher (foto), un om care nu poate trai fara motorsport, a decis sa de-a curs unei dorinte a sale mai vechi, de a rasplati Mercedes pentru sansa pe care a primit-o ca tanar pilot, de a se afirma. Interesant cum “cercul” se inchide, Schumacher incepandu-si cariera la nivel inalt alaturi de Mercedes si si-o va incheia tot alaturi de echipa germana.

 

Va mai castiga Schumi? O intrebare ce era pe buzele tuturor inainte de Marele Premiu al Bahrainului. Pentru cunoscatorii fenomenului, era clar ca o victorie nu poate surveni imediat si nu din cauza “varstei” neamtului, ci mai degraba datorita materialului de concurs. Un lucru este cert, Schumi nu si-a pierdut “mana”, iar aceasta cursa din Bahrain a infirmat ipoteza conform careia, multiplul campion va suferi aceeasi soarta precum Fisichella sau Badoer, sezonul trecut la Ferrari.

 

Rezultatele cu care ne-a obisnuit nu vor intarzia sa apara, desi nu am putea risca un pronostic, totusi un podium pentru neamt ar fi un pariu sigur, mai ales in primele etape europene. Sa nu uitam ca pilotii ce formeaza concurenta, par mai puternici ca nicioada: Alonso, Massa, Vettel, Hamilton, Button sau Webber beneficiind de monoposturi competitive si de experienta unor sezoane in care si-au demonstrat valoarea.

 

Cat despre varsta, acesta este un argument fals. Atat timp cat corpul si mintea nu cedeaza, un pilot va putea alerga fara probleme la cel mai inalt nivel. Exemple concrete le gasim poate mai putin in F1 si mai mult in seria americana IndyCar unde legende absolute ale motorsportului mondial, precum Mario Andretti (campion si in F1) au alergat pana la o varta mult mai inaintata decat cei 42 de ani a lui Schumi (foto).

 

Efectul Schumacher s-a simtit direct in audientele inregistrate de F1 la o cursa de altfel anonima, precum mai toate cursele desfasurate pe circuitele “artificiale” din Mediul Orient. Oricati bani s-ar investi in aceste piste, ele niciodata nu vor egala frumusetea naturala si atractia fanilor fata de circuitele “clasice” gen Monza, Spa, Monaco, Interlagos, Nurburgring sau, de acum, vechiul Hockenheim. La fel, oricata promovare va fi canalizata spre un pilot gen Hamilton, acesta niciodata nu se va ridica la cotele de popularitate ale “clasicilor” Schumacher (foto sub), Hakkinen, Irvine, Coulthard sau Senna si nu datorita faptului ca am folosi talentul drept criteriu, ci datorita faptului ca atat pilotii cat si circuitele clasice au o personalitate bine conturata. Restul sunt... anonimi.

 

 

 

TVR... iata chinul nostru, cursa de cursa. Comentarii in general pe langa subiect, menite sa distraga atentia de la cursa si mai putin sa o focalizeze pe evenimentul ce se desfasoara in direct. Detalii si amanunte ce bombardeaza privitorul, buimacindu-l de-a dreptul. Dragi comentatori, foarte multi fani ai Formulei 1 de mult au renuntat sa mai urmareasca la TVR aceasta competitie din cauza comentariului inferior calitativ (la un nivel uneori de nesuportat) prin comparatie cu... oricine.

 

A critica este usor, stim, dar ce e prea mult, este prea mult. Nimeni nu este perfect, a gresi uman (este), a persista in greseala... completati Dvs. Gasim comentariul F1 la un nivel calitativ foarte slab, iar aceia care va sustin munca prin aplauze, probabil nu cunosc cum trebuie sa “sune” un comentariu profesionist. Asadar, va rugam, imbunatatiti calitatea acestor comentarii, studiati un pic “materia” inainte de “examen” ori... sa lasam pe altii mai capabili, pentru ca Dvs de sezoane bune sunteti “restanti” la “materia” Formula 1.

Link to comment
Share on other sites

Revenirea lui Michael Schumacher a dublat audienta in Germania

 

 

Revenirea În Formula 1 a septuplului campion mondial Michael Schumacher, la vârsta de 41 ani, a stârnit un interes uriaº În Germania, numãrul telespectatorilor care au urmãrit cursa de debut a sezonului fiind aproape dublu faÞã de anul trecut, informeazã agenÞia Reuters.

 

Revenirea lui Michael Schumacher a dublat audienta in Germania Potrivit postului de televiziune RTL, care a transmis Marele Premiu al Bahreinului, cursa de pe circuitul de la Sakhir, desfĂŁÂşuratĂŁ duminicĂŁ, a fost urmĂŁritĂŁ de 10,5 milioane de germani, ĂŽn timp ce anul trecut, la etapa de debut a sezonului au asistat doar 5,3 milioane de telespectatori.

 

"Ne aºteptam la o creºtere, dar nu ne-am Închipuit niciun moment cã aceasta va fi atât de mare", a declarat ºeful departamentului sport de la RTL, Manfred Loppe.

 

Revenit În Marele Circ dupã o pauzã de trei ani, Michael Schumacher, care concureazã pentru echipa Mercedes GP, s-a clasat pe locul 6 În cursa din Bahrein, câºtigatã de spaniolul Fernando Alonso (Ferrari).

 

P.S. Da, ar merita. Rascumpararea ceruta sa fie atat de mare incat sa ramana la Bahrain sa curete circuitul de nisip.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Legiunea de Onoare pentru Michael Schumacher

 

Vineri, 30 Aprilie 2010, ora 11:18, de Sorin Arotaritei

 

Germanul Michael Schumacher, cel mai titrat pilot din istoria Formulei 1, a primit joi insigna de ofiĂžer al Legunii de Onoare din partea autoritĂŁĂžilor franceze, informeazĂŁ cotidianul sportiv "L'Equipe", citat de Agerpres.

 

Legiunea de Onoare pentru Michael Schumacher "AstĂŁzi, pentru a gĂŁsi comparaĂžia cea mai pertinentĂŁ, cred cĂŁ trebuie sĂŁ ne ĂŽntoarcem la originile Formulei 1 Âşi la legendarul Fangio, care a fost, fĂŁrĂŁ ĂŽndoialĂŁ, peste timp, singurul dumneavoastrĂŁ rival", a declarat primul ministru francez Francois Fillon, cu ocazia ceremoniei care a avut loc la Paris.

 

Argentinianul Juan Manuel Fangio, care a Încetat din viaÞã În 1995, a fost campion mondial de cinci ori (1951, 1954, 1955, 1956 ºi 1957), În timp ce Schumacher are În palmares ºapte titluri mondile, cucerite Între 1994 ºi 2004, cu echipele Benetton (2) ºi Ferrari (5).

 

Retras din activitate În 2007, germanul a decis sã revinã În Marele Circ la Începutul acestui sezon, concurând acum pentru Mercedes GP.

 

Referindu-se la "cea de-a doua paginĂŁ" a carierei sale, "Schumi" a declarat cĂŁ sperĂŁ sĂŁ poatĂŁ retrĂŁi, pe viitor, momente precum cele de care a avut parte ĂŽn anii trecuĂži. El a salutat, totodatĂŁ, cunoÂştinĂžele "excepĂžionale" ale premierului francez ĂŽn materie de automobilism sportiv, pe care Fillon ĂŽl practicĂŁ de mai mulĂži ani.

 

Printre puĂžinii invitaĂži la acest eveniment s-au numĂŁrat preÂşedintele FederaĂžiei internaĂžionale de automobilism, Jean Todt, Âşi fostul pilot de Formula 1 Jean Alesi.

Link to comment
Share on other sites

"Schumacher şi-a pierdut magia. E un om normal acum. Carne şi oase!"

 

Fost coechipier cu Michael Schumacher la Benetton, olandezul Jos Verstappen dezvăluie: "Şi ĂŽnainte, cĂŽnd era ĂŽnvins, devenea vulnerabil. Poţi să observi cĂŽt de dărĂŽmat e acum, văzĂŽndu-l pe Rosberg mult mai rapid decĂŽt el! Nu va mai fi niciodată Schumi pe care-l ştim!"

 

P.S. Eu cred ca baiatul asta chiar daca s-a urcat vre-odata intr-un monopost de F1 nu stie ce inseamna sa fii pilot si sa iubesti circuitul.

 

In definitiv el e o legenda intre acesti pusti din F1, poate tocmai asta ii si determina pe tinerii piloti din F1 sa meaga fantastic pe pista. E asemeni pensionarilor care nu vor sa iasa la pensie pt. ca si-au iubit prea mult job-ul.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Sper sĂŁ-Âşi revinĂŁ Schumacher Âşi sĂŁ le dea peste nas tuturor celor care se ĂŽndoiesc de capacitĂŁĂžile sale.

Nu am fost niciodata fan al sau insa am un respect enorm pentru om. Din punct de vedere al nervilor este foarte aproape de Rossi in MotoGP. Rezista foarte mult, iar victoria il face din ce in ce mai puternic. In momentul in care, insa, cineva ii spargea combinatia incepea usor usor sa lase nervii sa ii surclaseze gandirea. Schumi a patit-o 3 ani la randul cu Hakkinen(apropox...eu sant fan Mika all the way). Se vedea pe fata lui cum, usor usor, zambetul calm ii disparea, si nu stia cum, un pilot pana atunci mediocru reusea sa-l bata cu niste depasiri incredibile(a se vedea depasirea de la Spa, sau macelurile de la Silverstone). La fel a patit Rossi in 2006 cu Hayden, in 2007 cu Stoner, si in 2008 si 2009 cu Lorenzo care, desi nu l-a batut la campionat, i-a bagat betze in roate constant. Anul asta are de confruntat cu toti 3, plus Spies si Dovi. La fel si Schumi anul asta are de furca cu un Button, un Vettel, un Hamilton si un Alonso in revenire. Partea buna insa e ca Schumi isi invata lectia umilintei...e putin cam mult spus umilinta, avand in vedere statutul sau, insa acum gandeste o cursa din perspectiva unui loc 6,7,8 in cursa trecuta si nu din perspectiva locului 1. Asta o sa-l ajute sa-si depaseasca problema mai sus mentionata. Eu zic ca poate face o figura frumoasa si ma bucur ca a revenit.

Link to comment
Share on other sites

Atât Schumacher cât ºi Rossi Îmi plac din cauza talentului cât ºi pentru atitudinea pe care au avut-o Întotdeuna.

Niºte sportivi desãvârºiÞi, modeºti În comparaÞie cu rezultatele pe care le-au avut.

 

Rossi a arĂŁtat ĂŽn aproape fiecare cursĂŁ superioaritatea sa ĂŽn faĂža lui Lorenzo, un puÂşti talentat dar foarte ĂŽnfumurat Âşi care a beneficiat o foarte mare perioadĂŁ de faptul cĂŁ a copiat setĂŁrile motocicletei lui Rossi.

 

Rossi a cerut o separare a echipei astfel Încât Lorenzo sã nu mai fure din experienÞa sa pentru setãrile motocicletei, iar acest lucru s-a vãzut.

 

Sunt absolut sigur cĂŁ Schumacher mai are multe de arĂŁtat.

Link to comment
Share on other sites

Atât Schumacher cât ºi Rossi Îmi plac din cauza talentului cât ºi pentru atitudinea pe care au avut-o Întotdeuna.

Niºte sportivi desãvârºiÞi, modeºti În comparaÞie cu rezultatele pe care le-au avut.

 

Rossi a arĂŁtat ĂŽn aproape fiecare cursĂŁ superioaritatea sa ĂŽn faĂža lui Lorenzo, un puÂşti talentat dar foarte ĂŽnfumurat Âşi care a beneficiat o foarte mare perioadĂŁ de faptul cĂŁ a copiat setĂŁrile motocicletei lui Rossi.

 

Rossi a cerut o separare a echipei astfel Încât Lorenzo sã nu mai fure din experienÞa sa pentru setãrile motocicletei, iar acest lucru s-a vãzut.

 

Sunt absolut sigur cĂŁ Schumacher mai are multe de arĂŁtat.

Corect...nimic de reprosat celor doi....sau....cel putin lui Rossi ii reprosez zambetul ala care ii pica atunci cand este batut constant. I-a facut-o Stoner cel mai bine. Daca il urmareai atent in sezonul 2007(iar eu am vazut inclusiv curse la fata locului) de fiecare data cand il batea, Rossi devenea din ce in ce mai nervos, gresea mai des si nu mai zambea cu orice ocazie. Cel mai mult mi-a placut ce a spus un jurnalist italian..."e usor sa fii galant in victorie". Rossi are priza la public pentru ca si felicita pe toti dupa ce termina cursa. In 2007 nu stiu daca a facut-o de 2-3 ori. E greu sa fii numarul 1 si apoi sa te bata cineva in asa hal incat sa stii cum sa mai faci...eu il numesc sindromul Biaggi. Lui Max i-a facut-o Vale, lui Vale i-a facut-o Casey. Si chestii similare a facut si Schumi.

 

Cat despre faza cu separatul de Lorenzo e ceva de povestit. Spun din prima ca eu nu-l suport pe acel baiat...imi este antipatic 100%. Insa ceva similar s-a intamplat intre Hayden si Pedrosa inainte ca Nicky sa plece de la Honda. Au fost separati pe motiv ca Hayden copia setarile lui Dani....rezultatul? Ultimile 4-5 curse disputat de Hayden la honda au fost numai cu top 5, dupa un sezon de dezastru, in timp ce Dani nu stia cum sa mai stea pe motor...pica mai tot timpul si avea niste rezultate execrabile. Chestia trebuia sa fie un publicity stunt pentru Dani...sa fie facut el pilotul numarul 1 al Hondei, asa ca Puig(managerul lui Dani) a iesit la atac in presa cu zvonurile de setari copiate. Problema a fost ca treaba a back-fired pentru ca Hayden a castigat simpatia publicului, spunand ca isi respecta echipa alaturi de care a fost 9 ani si daca ei asta vor sa spuna despre el, atunci asa fie(s-ar putea in povestea cu Nicky sa fiu putin subiectiv pentru ca ii sunt fan, insa parerile generale sunt aceleasi cu ale mele). Revenind la Lorenzo, nu as vrea sa ii iau apararea, insa mie tare imi miroase a ceva similar.

 

Atat Rossi cat si Schumi sunt cei mai buni in ceea ce fac. Asta o spun fara nicio retinere, insa amandoi au acelasi defect de campioni supremi...cand cineva te bate, te enervezi si nu mai esti simpaticul fair-play care erai odata...cand te bate chiar colegul de echipa, ii tragi presul de sub picioare. Ei, Schumi are acum ocazia sa se dezvete de acest gest, luand-o de la capat in F1. Inca odata spun, nu ma indoiesc ca va face fata si va arata ca este totusi cel mai bun. :twoup:

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.