Jump to content

Cum se comporta cutia de viteze pe gerul asta?


CatuXXX

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E 36 merge normal ,cateodata face figuri in viteza 1 dar foarte rar .........se mai intampla cuiva ???

tuturor dar nu vor sa recunoasca.

:) :lol: stiu

sa vezi ce imi aud acum.

Fii sigur ,abia astept sa ai vad :) dar uite ca mai sunt si ca Alexandru care recunoste :D ........oricum nu-i nici o mare problema eu am vazut chestia asta la mai multe marci gen Ford sau Opel .......cred ca este din cauza uleiului din cutie care este rece . Hai bafta tuturor :)!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

E 36 merge normal ,cateodata face figuri in viteza 1 dar foarte rar .........se mai intampla cuiva ???

tuturor dar nu vor sa recunoasca.

:lol: :) stiu

sa vezi ce imi aud acum.

Eeee spun ei daca au sau nu probleme ca poate gasesc solutia... :)

recunosc ca m-ai bulversat total si iremediabil. nu mai inteleg nimik din ce vrei sa spui cu cei care au sau nu au probleme si cu cei care vor sa afle si ce sa afle.

Link to comment
Share on other sites

La -25 de grade dimineata .... foarte greu. Ambreiajul ... ciudat, revenea greu dupa ce il apasam, intra in viteza mai greu (in special intr-a 1-a). Fluierat in mers, cred ca de la cutie, in primii 2 km.

aceleasi simtome le am si eu ..mai putin cu fluieratul, in treapta 1 putin mai greu ..ambreiajul cam tot la fel ..era ciudat..se ridica mai greu...i nrest isi revea dupa primi km ...cam in 5- 10 minutele...

Si @alex_bmw e90_wly spunea la fel, ca ii intra greu dupa o noapte de ger. Fluieratul e foarte infundat si nu il auzeam daca nu era o pauza la radio. Oricum, ceva nu ii place in frigul asta. Urca mai greu in ture si sunetul e altfel. Poate e si de la schimbarea benzinei, am pus Efix 95 cand de obicei pun Petrom99+. Pacat ca am zis sa fac plinul, cum e recomandat ca sa nu faca condes and shit.

Edited by Alex B
Link to comment
Share on other sites

Bmw e46 318i

 

Are tendinta sa intre mai greu dimineata cand e frig probabil ca e normal in 1 si marsarier.

Solutii mai apas odata ambreajul pentru 1 sau bag in a 2 si pe urma in 1.

Pentru marsalier tin apasat si pe frana nu stiu de ce dar parca intra mai bine.

La fel facea si mie la E46 nu tot timpul numai cand il apuca, la E36 imi intra putin mai greu in treapta 1.

Link to comment
Share on other sites

Pot spune ca nici nu am verificat uleiul cutie sper sa o fac dupa ce se duce frigul, avand in vedere ca masina are deja 10 ani, nu am un still de condus agresiv poate fi o problema usor remediabila"astept sa se faca mai cald :)"

 

As vrea sa am o solutie la problema asta dar sa fim seriosi si cu inchisul mai greu la portiere , BMW nu a fost niciodata o masina pentru doamne este o masina barbateasca premium care difera cu multe calitati de alte marci care au aceleasi probleme.

 

Ford Probe 1995 2.0 16v - am fost propietar

Opel Vectra B 2.0 16v - am fost propietar

Opel Astra G 1.4 16v - Am fost propietar

Renault ,.....etc

 

Eu apreciez BMW pentru calitatiile care le are.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca e normal sa intre mai greu dupa ce sta la -25 de grade.

a mea sta in garaj, si tot am simtit de 2 ori chestia cu intratul mai greu in a 1-a. cred ca la majoritatea se intampla, dar multi nu dau importanta, sau tin masina pe loc foarte mult sa se incalzeasca inainte sa plece cu ea.

la -25 am impresia ca si uleiul ala se face mai gros, si circula mai greu prin cutie, indiferent cat de noua/buna/extraordinar de intretinuta e masina. drept dovada baiatul cu e90 care a zis ca ii face la fel.

Link to comment
Share on other sites

Degeaba ne ascundem dupa deget , asta e realitatea . In general , masina fiecaruia e cea mai dreapta , cea mai corecta si cea mai buna dintre toate masinile !

 

Dar hai sa vorbim faptic , nu basme !

 

E fix ca peste tot , sunt 2 grupuri de oameni : cei care o fac si cei care nu recunosc :)

 

P.S. Acum 3 nopti , dinspre Intorsura Buzaului veneam spre Buzau la -33 de grade pe calculatoru masinii si la 150km/h a inceput sa imi scada apa un pic , de la 90 de grade sa spun ca a ajuns in jur de 60 si a stationat . Cui am spus asta a zis domne fugi deaici ca are probleme sau cine stie ce......pe dracu !

 

Sa nu mai vorbim ca cei care mi-au spus asta , nu au reusit sa isi porneasca masinile luni dupa 2 zile de weekend si nu au mers cu ele si cu frigu ..... luni canci au pornit ..... dar deh , masina ta e cea mai buna si masina altuia nu :lol:

 

Asa suntem noi romanii !

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e ceva normal sa intre mai greu cel putin in viteza 1 cand bagi la prima plecare pt ca uleiul e rece si automat mai "coagulat" ca sa zic asa si nu mai are aceeasi frecare. Si la mine intra putin mai greu in viteza 1 dar nu e o problema...
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e ceva normal sa intre mai greu cel putin in viteza 1 cand bagi la prima plecare pt ca uleiul e rece si automat mai "coagulat" ca sa zic asa si nu mai are aceeasi frecare. Si la mine intra putin mai greu in viteza 1 dar nu e o problema...

 

Logic , acolo e si referirea . Motorul fiind rece , macar 3-4 minute pana se incalzeste un pic , nu are cum sa intre perfect din prima ..... asa cum unii afirma :)

Link to comment
Share on other sites

oricum nu-i nici o mare problema eu am vazut chestia asta la mai multe marci gen Ford sau Opel .......

 

 

am avut un opel vectra B 1.6 16v , ala nu intra in viteza 1-a cand incepea vremea cu - grade celsius, pur si simplu nu vroia...puteam sa rup maneta ca nu vroia, plecam doar cu a2-a...primavara ,vara, toama erau ok, iarna insa...cred ca era uleiul de vina, insa nu m-am sinchisit sa il schimb si am vandut masina.

 

la bmw-u merge ca vara.

 

Asa suntem noi romanii !

 

 

ai probleme pe la termostate ,d-aia ti-a scazut apa, iti spun pt ca iarna traiam experienta cartonului...acum ,nu mai este nevoie... :)

cei care nu au reusit sa le porneasca, spunele sa isi schimbe bujiile cu unele beru... :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

E 36 merge normal ,cateodata face figuri in viteza 1 dar foarte rar .........se mai intampla cuiva ???

tuturor dar nu vor sa recunoasca.

:lol: :) stiu

sa vezi ce imi aud acum.

Eeee spun ei daca au sau nu probleme ca poate gasesc solutia... :)

recunosc ca m-ai bulversat total si iremediabil. nu mai inteleg nimik din ce vrei sa spui cu cei care au sau nu au probleme si cu cei care vor sa afle si ce sa afle.

Vroiam sa zic ca unii chiar daca au o problema nu o spun sau nu o recunosc dar vor sa afle remediu la problema respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 nopti , dinspre Intorsura Buzaului veneam spre Buzau la -33 de grade pe calculatoru masinii si la 150km/h a inceput sa imi scada apa un pic , de la 90 de grade sa spun ca a ajuns in jur de 60 si a stationat . Cui am spus asta a zis domne fugi deaici ca are probleme sau cine stie ce......pe dracu !

 

in primul rand e aventura sa mergi cu viteza aia pe frigul asta. "gumele" sunt rigide, scade aderenta.

in al doilea rand as vrea sa ma alatur celor care au spus ca ai ceva probleme. nu e normal sa scada la 60 de grade in timp ce circuli.

Link to comment
Share on other sites

Degeaba ne ascundem dupa deget , asta e realitatea . In general , masina fiecaruia e cea mai dreapta , cea mai corecta si cea mai buna dintre toate masinile !

 

Dar hai sa vorbim faptic , nu basme !

 

E fix ca peste tot , sunt 2 grupuri de oameni : cei care o fac si cei care nu recunosc :)

 

P.S. Acum 3 nopti , dinspre Intorsura Buzaului veneam spre Buzau la -33 de grade pe calculatoru masinii si la 150km/h a inceput sa imi scada apa un pic , de la 90 de grade sa spun ca a ajuns in jur de 60 si a stationat . Cui am spus asta a zis domne fugi deaici ca are probleme sau cine stie ce......pe dracu !

 

Sa nu mai vorbim ca cei care mi-au spus asta , nu au reusit sa isi porneasca masinile luni dupa 2 zile de weekend si nu au mers cu ele si cu frigu ..... luni canci au pornit ..... dar deh , masina ta e cea mai buna si masina altuia nu :lol:

 

Asa suntem noi romanii !

Nu stiu daca te refereai la mine sau la altii care spuneau ca intra in viteze normal. Eu am mai facut un topic pe treaba asta dar nu s-a discutat cine stie ce. Sunt momente la mine cand nu intra pana la capat in viteza intai la rece iar ideea acestui topic este ca am pornit masina dupa 3 seri de GER(am fumat 2 tigari pana am plecat de pe loc) si a intrat chiar bine in viteze(din parcare si 4-5 semafoare) dupa care a facut figuri de cateva ori si dupa aceea totul normal. M-am gandit la ulei care poate intre anumite temperaturi nu mai da randamentul necesar.

Link to comment
Share on other sites

Stefann Te invit la mine În orice dimineaÞã când pornesc maºina sã vezi cã nu-mi intrã greu În a 1 a :lol:

 

Nu avea niciun rost sã mint; de fiecare datã când am avut o problemã cu maºina, am spus aici pe forum... ºi am avut ceva probleme cu ea.

 

 

PS: maÂşina stĂŁ afarĂŁ, nu am garaj :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.