Jump to content

trepideaza esapament


saco

Recommended Posts

BMW E46 320 din 2001 daca ma pate ajuta cineva cu aceasta problema care ma :) ,am inlocuit la o firma specializata teava esapamentului care crapase ,de atunci vibraza toata caroseria.Care sa fie cauza?am verificat tot ,suporti motor,racord flexibil pe care l am si inlocuit ,suporti cutie,tampoane esapament,test motor.Sa fie materialul din aceasta teava care se stie ca pe original e super casant?daca cineva a mai intalnit problema astept un raspuns.mersi
Link to comment
Share on other sites

BMW E46 320 din 2001 daca ma pate ajuta cineva cu aceasta problema care ma :) ,am inlocuit la o firma specializata teava esapamentului care crapase ,de atunci vibraza toata caroseria.Care sa fie cauza?am verificat tot ,suporti motor,racord flexibil pe care l am si inlocuit ,suporti cutie,tampoane esapament,test motor.Sa fie materialul din aceasta teava care se stie ca pe original e super casant?daca cineva a mai intalnit problema astept un raspuns.mersi

Suspectez cum ca ar fi de vina racordul flexibil(sigur nu l-ai pus OEM) deci e prea rigid,dar...cine stie...

Link to comment
Share on other sites

am schimbat racordul a doua oara ,primul era prea scurt am pus unul mai lung ,nu atinge nicaieri in caroserie .ma gandesc la ce zice pedro pozitionare incorecta sau ar mai fi posibil rupt ceva in catalizatorul din mijlocul masinii intre toba si cel din fata,ma gandesc eu.
Link to comment
Share on other sites

BMW E46 320 din 2001 daca ma pate ajuta cineva cu aceasta problema care ma :) ,am inlocuit la o firma specializata teava esapamentului care crapase ,de atunci vibraza toata caroseria.Care sa fie cauza?am verificat tot ,suporti motor,racord flexibil pe care l am si inlocuit ,suporti cutie,tampoane esapament,test motor.Sa fie materialul din aceasta teava care se stie ca pe original e super casant?daca cineva a mai intalnit problema astept un raspuns.mersi

Suspectez cum ca ar fi de vina racordul flexibil(sigur nu l-ai pus OEM) deci e prea rigid,dar...cine stie...

OEM glumesti 3500 lei

Link to comment
Share on other sites

BMW E46 320 din 2001 daca ma pate ajuta cineva cu aceasta problema care ma :) ,am inlocuit la o firma specializata teava esapamentului care crapase ,de atunci vibraza toata caroseria.Care sa fie cauza?am verificat tot ,suporti motor,racord flexibil pe care l am si inlocuit ,suporti cutie,tampoane esapament,test motor.Sa fie materialul din aceasta teava care se stie ca pe original e super casant?daca cineva a mai intalnit problema astept un raspuns.mersi

Suspectez cum ca ar fi de vina racordul flexibil(sigur nu l-ai pus OEM) deci e prea rigid,dar...cine stie...

OEM glumesti 3500 lei

dar la mina nu atinge caroseria nicaieri ,se poate sa fie teava esapamentului sudata pe o alta traectorie si de aceea?

Link to comment
Share on other sites

BMW E46 320 din 2001 daca ma pate ajuta cineva cu aceasta problema care ma :) ,am inlocuit la o firma specializata teava esapamentului care crapase ,de atunci vibraza toata caroseria.Care sa fie cauza?am verificat tot ,suporti motor,racord flexibil pe care l am si inlocuit ,suporti cutie,tampoane esapament,test motor.Sa fie materialul din aceasta teava care se stie ca pe original e super casant?daca cineva a mai intalnit problema astept un raspuns.mersi

Suspectez cum ca ar fi de vina racordul flexibil(sigur nu l-ai pus OEM) deci e prea rigid,dar...cine stie...

OEM glumesti 3500 lei

dar la mina nu atinge caroseria nicaieri ,se poate sa fie teava esapamentului sudata pe o alta traectorie si de aceea?

Intrebare:" teava esapamentului " a crapat dupa sau inainte sa inlocuiesti racordul flexibil ? Poate totusi e pre rigid flexibilul si transmite vibratia motorului (in special la pornire-oprire dar si in relanti ) catre teava esapamentului, pe care o crapa. E posibil sa fie pozitionat esapamentul incorect (adica sta tensionat),dar probabil tot de la nenorocitul de flexibil i se trage (adica dupa modul cum a fost sudat). Ideal ar fi sa fie sudat direct pe masina (in ultima faza) pentru a se respacta aliniamentul esapamentului. Scuza-ma ca te tot bazai cu flexibilul asta dar si la mine a inceput sa chitaie si sunt direct interesat despre ceea ce se intampla dupa inlocuire. Daca sta tensionat esapamentul, e normal sa transmita vibratii in caroserie (nu e neaparat nevoie sa atinga undeva).

Link to comment
Share on other sites

BMW E46 320 din 2001 daca ma pate ajuta cineva cu aceasta problema care ma :lol: ,am inlocuit la o firma specializata teava esapamentului care crapase ,de atunci vibraza toata caroseria.Care sa fie cauza?am verificat tot ,suporti motor,racord flexibil pe care l am si inlocuit ,suporti cutie,tampoane esapament,test motor.Sa fie materialul din aceasta teava care se stie ca pe original e super casant?daca cineva a mai intalnit problema astept un raspuns.mersi

Suspectez cum ca ar fi de vina racordul flexibil(sigur nu l-ai pus OEM) deci e prea rigid,dar...cine stie...

OEM glumesti 3500 lei

dar la mina nu atinge caroseria nicaieri ,se poate sa fie teava esapamentului sudata pe o alta traectorie si de aceea?

Intrebare:" teava esapamentului " a crapat dupa sau inainte sa inlocuiesti racordul flexibil ? Poate totusi e pre rigid flexibilul si transmite vibratia motorului (in special la pornire-oprire dar si in relanti ) catre teava esapamentului, pe care o crapa. E posibil sa fie pozitionat esapamentul incorect (adica sta tensionat),dar probabil tot de la nenorocitul de flexibil i se trage (adica dupa modul cum a fost sudat). Ideal ar fi sa fie sudat direct pe masina (in ultima faza) pentru a se respacta aliniamentul esapamentului. Scuza-ma ca te tot bazai cu flexibilul asta dar si la mine a inceput sa chitaie si sunt direct interesat despre ceea ce se intampla dupa inlocuire. Daca sta tensionat esapamentul, e normal sa transmita vibratii in caroserie (nu e neaparat nevoie sa atinga undeva).

a crapat dupa inlocuire ,totusi am mers ieri la un service si am desfacut patea din spate de cea din fata sa vad daca persista vibratia si surpriza nu mai vibra , esapamentul era tensionat acum nu stiu ce o sa fac ,cred ca o sa inlocuiesc suportii de cauciuc cu altceva mai moale sau sa renunt la toba care este foate grea si creaza vibratia.ce zici

 

 

a mai taiat cineva toba definitiv jos ma gandesc sa o inlocuiesc cu o simpla teava :)

Edited by saco
Link to comment
Share on other sites

am tot avut si eu problema asta dupa ce am schimbat racordul ..

teoretic mi s-a spus si mie ca pot sa renunt cu totul la toba aia finala si s-o inlocuiesc cu teava, dar nu cred ca e neaparat doar din toba aia problema

la mine s-a fisurat de vreo 2 ori esapamentul si s-au desprins/rupt niste suruburi din cauza vibratiilor ...scotea niste sunete metalice cand atingea de caroserie .. o nebunie :lol:) am mers deja de vreo 3 ori sa mi-o dea jos si sa sudeze pe unde era nevoie, deocamdata n-am gasit alta solutie .. am mai putea sa renuntam la toata evacuarea si la toba aia intermediara si s-o inlocuim cu o evacuare noua gen "custom made" :)

Link to comment
Share on other sites

am tot avut si eu problema asta dupa ce am schimbat racordul ..

teoretic mi s-a spus si mie ca pot sa renunt cu totul la toba aia finala si s-o inlocuiesc cu teava, dar nu cred ca e neaparat doar din toba aia problema

la mine s-a fisurat de vreo 2 ori esapamentul si s-au desprins/rupt niste suruburi din cauza vibratiilor ...scotea niste sunete metalice cand atingea de caroserie .. o nebunie :lol:) am mers deja de vreo 3 ori sa mi-o dea jos si sa sudeze pe unde era nevoie, deocamdata n-am gasit alta solutie .. am mai putea sa renuntam la toata evacuarea si la toba aia intermediara si s-o inlocuim cu o evacuare noua gen "custom made" :)

eu am ajuns deja la faza "custom made" de la racordul flexibil si pana la toba dar nici asa nu am scapat de trepidatii,eu cred ca de vina este materialul care este mai flexibil decat cel original find teava standard,original care se stie ca este super casant (tare) + ca se poate sa se fi gresit si traectoria ei originala pe sub auto ,desi nu a fost facuta la un atelier naspa.

Edited by saco
Link to comment
Share on other sites

tot ce insemna trepidatie venea de la suporti motor care au fost verificati si reverificati nimeni nu a observat ca unul din ei era spart pana nu au fost luati jos .aici ar fi de mentionat faptul ca la o eventuala schimbare a lor trebuie inlocuiti ambii si rezultatul merita din plin.
Link to comment
Share on other sites

Asta as fi frut sa iti recomand citind posturile de mai sus dar vad ca ai rezolvat intre timp. Suportii uzati am impresia ca duc si la ruperea racordului original.

 

Astept sa se faca vreme buna o sa schimb si eu suportii de motor. Cat costa?

Link to comment
Share on other sites

Asta as fi frut sa iti recomand citind posturile de mai sus dar vad ca ai rezolvat intre timp. Suportii uzati am impresia ca duc si la ruperea racordului original.

 

Astept sa se faca vreme buna o sa schimb si eu suportii de motor. Cat costa?

nu va zgarciti la pretul suportilor rezultatul schimbului merita toti banii mie nu imi vine sa cred dupa cat am umblat prin servisuri ,eu am pus original 210 lei ,170/180 pe producator si da se rup multe ,suporti la cutie,racord flexibil si tot esapamentul facut bucati in cazul meu + multe altele .

Edited by saco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.