Jump to content

problema xenon proiectoare


ar85gyl

Recommended Posts

ba da, daca nu te duce capul la altceva. Nu e numai treaba ta cand pui tot felul de improvizatii pe masina sa i-a ochii la 3 fani 4tuning si pui in pericol viata celorlati. Un lucru corect e ca cine te vede sa sune la 112 dupa un echipaj de politie. Poate dupa 2-3 amenzi si certificat luato sa le dai jos inainte sa nenorocesti pe cineva...

Nu imi sta in obicei si pot sa iau si warn sau suspend, dar amice esti IDIOT.

Moderatorii care de altfel se sesizeaza cand se cer sfaturi pentru chestii ilegale nu stiu cum de au lasat topicul asta sa curga...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca urmareai topicul vedeai ca e un kit penal fara lupe si din poze se vede si temperatura prea inalta de culoare care de fapt nici nu lumineaza ci doar orbesc, dar arata "cool" cu lumina aia albastra. E design special sa i-a ochii la niste penale de 16 ani din discoteca din Tecuci...

Amice pune certificatul de la ITP cu noile proiectoare ca sunt omologate si imi inghit cuvintele...

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate partial vorbind despre calitatea si legalitatea kitului pus de el dar din punctul lui de vedere sunt ok pt ca lumineaza f bine. farurile cu xenon aftermarket ma scot din minti si pe mine dar proiectoarele daca sunt reglate ok nu ma deranjeaza indiferent de lumina lor pt ca ar trebui sa bata foarte jos. cu siguranta ce este oe este oe.
Link to comment
Share on other sites

daca urmareai topicul vedeai ca e un kit penal fara lupe si din poze se vede si temperatura prea inalta de culoare care de fapt nici nu lumineaza ci doar orbesc, dar arata "cool" cu lumina aia albastra. E design special sa i-a ochii la niste penale de 16 ani din discoteca din Tecuci...

Amice pune certificatul de la ITP cu noile proiectoare ca sunt omologate si imi inghit cuvintele...

auzi prietene daca imi permiti

nu stiu cine esti si chiar nu ma intereseaza dar putaei sa iti spui opinia intr-un alt mod

e ok ca nu sunt legale ca scot ochii participantilor la trafic dar daca omul isi asuma raspunderea poate ca isi permite amenzile si sa ii fie luat talonul,dar nu cred ca cineva iti permite tie sa il faci si idiot si cretin ca vezi doamne tie nu iti convine

Si apropo de faptul ca sunt ilegale din cate am vazut eu este la moda si prin germania unde esti tu cu xenon pe proiectoare asa ca lasa ca nu toti suntem idioti

Noroc cu oamenii ca tine ca ne pastram toti in legalitate

:)

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca nu imi convine sau ca estetic mi se pare o taranie ca si foliile sau alte elemente de "tuning" E vorba siguranta in trafic.

Proiectoarele Xenon nu sunt la moda de loc. Ramai fara talon in secunda doi + amenda. Ca ia el amenda si isi permite sa o plateasca ma doare la basca . Cand se lasa cu accidente din cauza unora ca el e alta problema. Stiu personal pe cineva care abia a scapat cu viata in urma unei intalniri dinasta cu un smecher cu proiectoare. Si multe alte accidente de care am auzit.

Cata vreme ma pune pe mine in pericol ma intereseaza.

Faptul ca nu intelege asta din punctul meu de vedere il face idiot.

Ma mira atitudinea de admiratie si desi sunt convins ca multi ati fost orbiti de tot felul de improvizatii. Poate dupa ce o sa ajungeti intr-un sant, omorati vreo baba de pe marginea drumului sau un bicilist o sa va schimbati parerea si o sa fie si treaba ta ca are el sau nu bani de amenzi.

Proiectoarele care se pun in germania pe masini se omologheaza. Nici un service nu iti face operatiunea fara certificare TUV, si a lor ( a produsului in sine) si a montarii. Nu se folosesc decat pe timp de ceata. Daca esti prins cu ele aprinse de aiurea esti amendat. Daca incomodezi pe cineva, acel cineva va chema politia si iar o incasezi. Nu stiu unde ai vazut tu ca sunt la moda...

Regula generala si de un minim bun simt e ca faci ce vrei cu masina ta cata vreme nu ii pui in pericol pe ceilalti.

 

 

Dracula, nu au bagat nemtii nici o lege in mine. Pur si simplu am ramas cu ceva din cei 7 ani de acasa cat sa nu deranjez pe altii in trafic pe cat posibil. Nu as fi facut asa ceva nici daca eram in Romania.

Daca e smecher si fie smecher pana la capat, sa isi ia unlele omologate si sa umbe cu factura in parbriz, in felul asta e si legal si smecher ... , ca alea omologate si autorizate probabil sunt de 5 ori mai scumpe...

Ce asa greu pentru cineva care are e60. Inseamna ca daca are bani de e60 are bani si de piese la ea , nu ? Se presupune ca iti cumperi o masina pe care ti-o permiti...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

hai sa iti dau un exemplu

saptamana trecuta veneam de la timisoara la arad cu matizul de la servici , in spatele meu un nissan navara cu xenon pe faruri fara lupa ia gandeste-te tu daca eu mai puteam vedea ceva in oglinzi sau in rest si ma gandesc ca alea erau din fabrica

Iar de vazut am vazut in germania xenon pe proiectoare dar nu stiu daca sunt sau nu omologate

Nici eu nu ii dau dreptate lui sau altora care merg cu ele aprinse non stop si da intradevar si eu m-am confruntat cu din astia care mi-au scos ochii da asta este ce drac sa fac

Iar cu omologarea in germania hai sa fim serioosi ca se pot demonta instantaneu pt verificare si sa rezolvat problema,iar legat de respectarea legii circulatiei in germania nu am vazut unu care sa respecte limita legala admisa in afara localitatii

e drept ca in localitate merg ok asa cum zice legea dar in afara localitatiiii dau aia in gura la masina de o ia toti dracii

Asa ca stai linistit ca nici cei din germania nu sunt usa de biserica

si aporpo cei cu neoane pe sub masina sunt in regula sau cei cu dvd in tetiere sunt in regula sau cei cu muzica de te sparge sunt in regula nu sunt,dar na daca te opreste politia te amendeaza

sau cei cu tobe sport ca aici sunt si eu sunt in regula iti spun eu ca nu, dar pt zogomot exista o limita care eu nu o depasesc de asta inca nu ma oprit politia 74 de decibeli maxim admis

si mama mama ce urlatoare am vazut si in germania

diferenta este ca in germania exista respect fata de semenul tau ceea cie aici nu prea exista,ca daca si el ar folosi proiectoarele numai pe ceata nu te-ar deranja deloc

Link to comment
Share on other sites

In germania nu exista limita de viteza pe autostrada. Unde vezi semnul de limita e de defapt o recomandare. Daca vezi semn de 120 Km/h cu 2 cocoase inseamna ca sunt denivalari si se recomanda 120 de km. Daca vrei poti sa mergi si cu 300. Mai sunt apoi panourile de avertizare electronice cand e vreme proasta. Alea e bine sa le respecti, dar tot la fel, sunt doar recomandari. Cand vezi indicator cu limitari si jos un panou ca e radar kontroll sau ceva de genul atunci mergi cu cat scrie acolo.

Daca la e60 farurile sunt chioare si nu vezi eu la e34 ce sa mai zic ? proiectoarele alea sunt puse ca tuning de vitan, nu au au nici un rol practic. Daca snt reglate bine e doar un efect de placebo si daca nu sunt reglate si nu au lupa sunt un pericol. Dar asta sunt gusturile,treaba lui. Foliile pentru mine mi se par aceasi chestie. Dar daca nu sunt ilegale si nu incurca pe nimeni sanatate si drum bun...

Desi la cum si pe unde se parcheaza in Romania e foarte dificil sa te asiguri cand i pe colt parcat unul cu folii complet opace, dar ma rog, asta e...

 

Primul lucru care se pune la o masina in Romania cand e adusa sunt folii si Xenon. Sunt si foarte ieftine de altfel.. Se merge cu cauciucuri cu sarme pe afara sau de vara pe zapada , cu Discuri de frana stravezii.. nu e problema. Alea nu se vad la exterior si costa bani ...

Voi sa fiti sanatosi si va urez sa circulati in siguranta...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca este doar o recomadare la chestia cu limitarea de viteza ca daca stam sa o luam asa toate indicatoarele sunt o recomandare ca daca vrei faci ce spun ele daca nu platesti daca esti prins

dar cum nu cunosc legislatia in germania se poate sa ai dreptate

iar legat de folii ele s-au inventat ptp protectia pasagerilor iar mai apoi ca si obiect de tuning si tin ssa mentionez ca si eu am avut folii pe masina precedenta adioca pe e32 si erau foarte incomode asa ca le-am dat jos mai repede decat le-am pus

imi plac si mie foliile dar sunt mult mai ucigase decat xenoanele pe proiectoare mai ales daca puii folii cu opacitate maxima si sa mai ai si pe geamurile din fata

si din cauza ca sunt foarte incomode nu mi-am mai pus si nici nu am sa imi pun vreodata decat daca am sa gasesc folie heliomata

in rest si eu va doresc drumuri multe si bune fara incidente

Link to comment
Share on other sites

am cumparat o instalatie xenon hb4 de 50w nu de 35 pentru ca mi s-a zs ca da eroare ,am montato pe masina si se pare ca nu imi da eroare in bord dar imi palpaie becurile iar din cand in cand se mai si sting,ma poate ajuta cineva va rog

 

 

Ce mare tam-tam cu proiectoarele astea...

Am si eu xenon pe proiectoare. Le-am tras cate un colier rapid pe carcasa interioara si le-am tras in jos... nu bat la mai mult de 10 metrii - si asta pe asfalt nu prin pomi.

Sunt foarte utile la urmarit gropi :lol:).

Cine va veni sa spuna ca orbesc xenoanele din proiectoare ii recomand sa stea in fata celor cu xenon pe faruri fara lupa... si daca mai sunt si nereglate... :)

Proiectoarele nu orbesc nici 10% cat un far prost reglat chiar si fara xenon.

Daca e sa ne luam dupa faptul ca unii orbesc cu proiectoarele si spunem ca trebuie sa mergem fara, atunci daca facem aceeasi discutie si la orbirea de la farurio sa ajungem la concluzia ca ar trebui sa mergem numai cu pozitiile :)).

Eu am fost la ITP la RAR Bucuresti cu xenon pe proiectoare si nu mi-a zis nimeni nimic... sa fim seriosi...

Link to comment
Share on other sites

Aia de la ITP stiu ce-i aia xenon in ceata? Daca le spui ca ai zic "fugi dom'le de aici, ca alea doar la scurta se pun".

Nu stiu cum poate pe voi sa va deranjeze foliile, eu am de 5 ani, si nu am nici cea mai mica problema. Nici noaptea, nici cand ploua, ninge, sau ploua cu dolari :)

Link to comment
Share on other sites

Aia de la ITP stiu ce-i aia xenon in ceata? Daca le spui ca ai zic "fugi dom'le de aici, ca alea doar la scurta se pun".

Nu stiu cum poate pe voi sa va deranjeze foliile, eu am de 5 ani, si nu am nici cea mai mica problema. Nici noaptea, nici cand ploua, ninge, sau ploua cu dolari :)

 

:lol:) pai nici nu cred ca le aprind.

Pana la urma daca ne uitam bine nici nu sunt obligatorii. Multe nici nu au proiectoare...

 

Folii mi-am pus si eu vara asta si sunt excelente. Nu se mai incinge masina in ultimul hal si nici nu mai arde soarele chiar asa. Iti da si un plus de siguranta. Nu-ti mai poate sparge geamul in 3 secunde si sa fuga stiu cu stiu eu ce din masina. In caz de accident, Doamne fereste!, nu-ti mai sar cioburile in prin toata masina.

De deranjat nici nu poate fi vorba.

Link to comment
Share on other sites

In germania nu exista limita de viteza pe autostrada. Unde vezi semnul de limita e de defapt o recomandare. Daca vezi semn de 120 Km/h cu 2 cocoase inseamna ca sunt denivalari si se recomanda 120 de km. Daca vrei poti sa mergi si cu 300. Mai sunt apoi panourile de avertizare electronice cand e vreme proasta. Alea e bine sa le respecti, dar tot la fel, sunt doar recomandari. Cand vezi indicator cu limitari si jos un panou ca e radar kontroll sau ceva de genul atunci mergi cu cat scrie acolo.

Daca la e60 farurile sunt chioare si nu vezi eu la e34 ce sa mai zic ? proiectoarele alea sunt puse ca tuning de vitan, nu au au nici un rol practic. Daca snt reglate bine e doar un efect de placebo si daca nu sunt reglate si nu au lupa sunt un pericol. Dar asta sunt gusturile,treaba lui. Foliile pentru mine mi se par aceasi chestie. Dar daca nu sunt ilegale si nu incurca pe nimeni sanatate si drum bun...

Desi la cum si pe unde se parcheaza in Romania e foarte dificil sa te asiguri cand i pe colt parcat unul cu folii complet opace, dar ma rog, asta e...

 

Primul lucru care se pune la o masina in Romania cand e adusa sunt folii si Xenon. Sunt si foarte ieftine de altfel.. Se merge cu cauciucuri cu sarme pe afara sau de vara pe zapada , cu Discuri de frana stravezii.. nu e problema. Alea nu se vad la exterior si costa bani ...

Voi sa fiti sanatosi si va urez sa circulati in siguranta...

 

DOMI: 60% dintre autostrazile nemtesti ACUM au limita de viteza, iar pe restu exista limitari de viteza intre anumite ore, de exemplu noaptea, si limita de viteza pentru tiruri si camioane :).

 

PS: sau semnele lor de circulatie nu inseamna acelas lucru ca cele din romania....

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

In germania nu exista limita de viteza pe autostrada. Unde vezi semnul de limita e de defapt o recomandare. Daca vezi semn de 120 Km/h cu 2 cocoase inseamna ca sunt denivalari si se recomanda 120 de km. Daca vrei poti sa mergi si cu 300

Nu am mai auzit asa ceva pana acum... :)

 

Unde vezi semnul 120km/h ai limitare 120km/h.Peste tot e la fel...

http://www.drivinglessonscork.com/images/r15.gif

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

DOMI: 60% dintre autostrazile nemtesti ACUM au limita de viteza, iar pe restu exista limitari de viteza intre anumite ore, de exemplu noaptea, si limita de viteza pentru tiruri si camioane :).

 

PS: sau semnele lor de circulatie nu inseamna acelas lucru ca cele din romania....

 

Multumesc de informatie, habar nu aveam, eu merg foarte rar in Germania pe autostrada :lol:. Exista unele limitari unde se lucreaza, in rest nu exista limite. Si find limitata pe o portiune de 10 km din 100 inseamna ca autostrada are limita, cea ce e corect. Si intradevar se reconstruiesc si se refac multe autostrazi fiind extrem de vechi. Probabil ai citit niste statistici pe undeva, nu stiu cat ai mers pe ele. De fapt sunt doar niste portiuni cu circulatie restrictionata pe o singura banda si limita 60 sau 80 km/h. Pe restul autostrazii mergi cu cat vrei tu. ..In legislatie a fost introdus ceva vag fiind fortati de EU si mai au ceva semne pe ici pe colo, dar majoritatea sunt insotie de alte semne. Adica ai semnul de 120 km/h si apoi cel de acvplanare.sau de ceata ... adica mergi cu 120 cand ploua de rupe, nu cand e soare si nu e nici dracul pe autostrada.

La orele de varf langa marile orase, cand se formeaza cate un "Stau" (blocaj de circulatie), apar indicatii de redus viteza si e limitata pe portiunea aia... foarte adevarat. E destul de naspa sa urci o panta cu 180 si in varful ei sa vezi o coloana nesfarsita de masini care stau blocate fara nici o sansa sa franezi la timp. In sensul asta si la ora de "stau" , esti avertizat de panouri electronice ca e "Stau" in fata si sa reduci viteza. Deci da e restrictionata intre anumite ore. Eu unul traiesc fara probleme cu genul asta de restrictii si in rest merg voios cu cat ma duce masina de vreo 2 ani fara nici o amenda ...

Nu am detector de radar. Am un GPS care il updatez destul de regulat si are si locatiile camerelor fixe. Dar nu e foarte precis oricum. In belgia si Franta nu fac 10 km fara sa inceapa sa ma bazaie dar in Germania nu am vazut nici macar o camera de ars oamenii, ci doar de management de trafic .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.