Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Alte probleme la e34


Vadim

Recommended Posts

Salve

 

Am sa incep cu o veche problema adica check controlul : este normal ca cc sa deruleze toate erorile adica fara sa apesi pe buton?? , atunci cand scot cheia din contact e normal ca cc sa mai insire odata erorile? culmea e ca le insira dar fara sa aiba lumini ! , de doua sapt mi am pus obc iar din cate stiu eu ce afiseaza pe obc ar trebui sa afiseze si pe ecranul de la cc si nimik :blink: :) :) .

O alta problema ar fi compresorul de la aerul conditionat care cupleaza atunci cand dau de rotita din stanga la 18 grade fara sa mai apas butonul care are fulguletul pe el , butonul de la recirculare aer nu merge :) :D

(cateodata cand am doar contactul pus daca apas pe butonul de la AC si recirculare aer se aprind)

Ce i as putea face pragului din dreapta deoarece masina a fost putin atinsa acolo si s a julit plasticul ala in cateva locuri si a inceput sa rugineasca ? se gaseste la magazin ??

post-1786-1152079015_thumb.jpg

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

      Am sa incep cu o veche problema adica  check controlul  : este normal ca cc sa deruleze toate erorile adica fara sa apesi pe buton?? , atunci cand scot cheia din contact e normal ca cc sa mai insire odata erorile?

100957[/snapback]

 

Pana aici totul normal. Sau cel putzin, asha face shi la mine...

 

    O alta problema ar fi compresorul de la aerul conditionat care cupleaza atunci cand dau de rotita din stanga la 18 grade fara sa mai apas butonul care are fulguletul pe el ,  butonul de la recirculare aer nu merge  :blink:  :)

(cateodata cand am doar contactul pus daca apas pe  butonul de la AC si recirculare aer se aprind)

100957[/snapback]

 

Aici e o problema, dar cel mai probabil de contacte imperfecte; desfa comanda de climatizare shi curatz+o bine. Shi inlocuieshte shi becul daca o desfaci, ca in mod sigur e ars :)

 

Ce  i as putea face pragului din dreapta deoarece masina a fost putin atinsa acolo si s a julit plasticul ala in cateva locuri si a inceput sa rugineasca ? se gaseste la magazin ??

100957[/snapback]

 

Plasticul care e pus pe usha, nu? Eu l-am dat jos, pt. ca tzine apa acolo shi rugineshte usha... Cat despre plastice + bandouri, cel mai bine cred ca ramane sa cautam noi, ca second sunt imbatranite rau. Shtiu ca sunt scumpe, dar...

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Pana aici totul normal. Sau cel putzin, asha face shi la mine...

Aici e o problema, dar cel mai probabil de contacte imperfecte; desfa comanda de climatizare shi curatz+o bine. Shi inlocuieshte shi becul daca o desfaci, ca in mod sigur e ars :)

Plasticul care e pus pe usha, nu? Eu l-am dat jos, pt. ca tzine apa acolo shi rugineshte usha... Cat despre plastice + bandouri, cel mai bine cred ca ramane sa cautam noi, ca second sunt imbatranite rau. Shtiu ca sunt scumpe, dar...

100960[/snapback]

la cc mai am o problema si aceea cu obc-ul ca nu-mi afiseza pe diplay-ul de la cc

E vorba despre plasticul de pe prag , eu nu am scos alea de pe usa si a ruginit :blink: dar am sa le scot cat de curand

Merita sa luam piese noi deoarce trebuie sa ne respectam masina :)

 

P.s Ac-ul l am scos de acolo acum vreo 2 sapt sa-i schimb becu si am gasit un fir acolo lipit cu letconu care pleca si hab nu am unde se ducea . Iar din cutia de relee pleaca un fir care se duce in cutia mica cu relee

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Legat de OBC: obc-ul nu iti va arata ce arata si check controlul niciodata. Ai alte minunatii pe obc: consum , viteza , limit, code, etc. etc. chestii fun si dragute dar fara legatura cu check control.

 

Cu pragul: cumpara un spray cu teroson, du-te la cineva care se pricepe la vopsit si dupa ce cureti rigina aia de acolo, da 2 maini de teroson. Este f bun impotriva ruginii si reda aspectul original al pragului. Stiu, pt ca tocmai am facut si eu operatiunea asta :blink:

Link to comment
Share on other sites

Legat de OBC: obc-ul nu iti va arata ce arata si check controlul niciodata. Ai alte minunatii pe obc: consum , viteza , limit, code, etc. etc. chestii fun si dragute dar fara legatura cu check control.

100974[/snapback]

 

Daca e din fabrica cu OBC shi CC, OBC-ul shtie sa foloseasca shi afishajul CC-ului... E marfa, vezi tot ce e pe "ala micu'" shi pe "ala mare"

 

La voi e montat OBC-ul later, deci probabil ca lipseshte o forma de comunicare intre ele, ceva...

Link to comment
Share on other sites

Legat de OBC: obc-ul nu iti va arata ce arata si check controlul niciodata. Ai alte minunatii pe obc: consum , viteza , limit, code, etc. etc. chestii fun si dragute dar fara legatura cu check control.

 

Cu pragul: cumpara un spray cu teroson, du-te la cineva care se pricepe la vopsit si dupa ce cureti rigina aia de acolo, da 2 maini de teroson. Este f bun impotriva ruginii si reda aspectul original al pragului. Stiu, pt ca tocmai am facut si eu operatiunea asta  :blink:

100974[/snapback]

Merci mult o sa caut zilele astea un spray de teroson si sa dau

Link to comment
Share on other sites

Daca e din fabrica cu OBC shi CC, OBC-ul shtie sa foloseasca shi afishajul CC-ului... E marfa, vezi tot ce e pe "ala micu'" shi pe "ala mare"

 

La voi e montat OBC-ul later, deci probabil ca lipseshte o forma de comunicare intre ele, ceva...

100995[/snapback]

Dap cred k asa este , tre sa vad daca firu nu mai stiu care ajunge la cc

Link to comment
Share on other sites

Dap cred k asa este , tre sa vad daca firu nu mai stiu care ajunge la cc

101162[/snapback]

Poate le faci sa nu mai afiseze nimic :blink:

Multa atentie..ca pe un fir de date poti, dintr-o regretabila eroare...sa-l pui la +12V sau la masa...si l-ai rezolvat...cel mai bine vezi pe o schema electrica/electronica despre culoarea firului pe care-l suspectezi tu ca nu e ...adica identificarea teoretica...a cauzei..si apoi verificarea...

Desi daca e after..e posibil ca instalatia pusa after sa nu mai aibe culorile originale impuse de fabrica BMW :)....

Succes oricum...eventual daca e cineva cu after si-i merge cum vrei tu...ia-te dupa respectivul si fa-ti-o si tu :)

Link to comment
Share on other sites

Poate le faci sa nu mai afiseze nimic :blink:

Multa atentie..ca pe un fir de date poti, dintr-o regretabila eroare...sa-l pui la +12V sau la masa...si l-ai rezolvat...cel mai bine vezi pe o schema electrica/electronica despre culoarea firului pe care-l suspectezi tu ca nu e ...adica identificarea teoretica...a cauzei..si apoi verificarea...

Desi daca e after..e posibil ca instalatia pusa after sa nu mai aibe culorile originale impuse de fabrica BMW :)....

Succes oricum...eventual daca e cineva cu after si-i merge cum vrei tu...ia-te dupa respectivul si fa-ti-o si tu :)

101223[/snapback]

Eu trebuie sa urmaresc doua fire care ar trebuii sa plece de la obc si sa ajunga la cc si sper sa nu fac vreo boacana :)

P.S. e posibil pentru ca nu am chestia aia de la semnal si cu comanda pentru obc ???

Link to comment
Share on other sites

Succes si mare atentie :blink:...de obicei firele...pana sa ajunga intr-un loc...se duc pe niste trasee bine fixate de caroserie si f bine izolate in manunchiuri de plastic...dar te descuri tu...ca vad ca vrei intr-adevar sa citesti acelasi lucru in ambele parti..:)
Link to comment
Share on other sites

Succes si mare atentie :)...de obicei firele...pana sa ajunga intr-un loc...se duc pe niste trasee bine fixate de caroserie si f bine izolate in manunchiuri de plastic...dar te descuri tu...ca vad ca vrei intr-adevar sa citesti acelasi lucru in ambele parti..:)

101538[/snapback]

Ms mult

 

 

Am descoperit ca daca pun contactul in pozitia 1 adica obc si instrumente , obc-ul imi afiseaza pe ceck control temperatura cum apas de ex sa-mi arate cata benzina mai am in rezervor sau alte chestii nu mai afiseaza in cc :blink: :) . Asa k am doua solutii una ar fi k sunt ceasurile cu tot cu cc bulite sau e posibil sa nu mearga pt ca nu am ala de la semnalizare cu comanda pentru obc

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu o problema am un bmw 525i din 90 si de curand am o problema cu el adika se incinge foarte tare motoril si arata la temperatura aproape pe rosu aveti idee de la ce poate fi anul trecut cand l-am cumparat nu se incingea asa de tare acum .... mentionez ca i-am schimbat uleiul , filtru de ulei ......pls help

102044[/snapback]

 

Ai o problema serioasa, trebuie neaparat sa te ocupi de ea.

 

Pe rand:

1 - Verifica nivelul de lichid de racire.

2 - Verifica daca potzi opri ushor elicea ventilatorului cand motorul este incalzit. Nu baga mana, baga un ziar facut sul.

3 - Verifica furtunul ce duce de la carcasa termostatului pana la radiator tot cand e motorul incalzit. Daca termostatul e blocat pe inchis (furtunul nu se incazeshte shi il simtzi gol, fara apa in el), lichidul de racire va circula doar in motor, nu shi prin radiator.

 

Atat pt. inceput :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu o problema am un bmw 525i din 90 si de curand am o problema cu el adika se incinge foarte tare motoril si arata la temperatura aproape pe rosu aveti idee de la ce poate fi anul trecut cand l-am cumparat nu se incingea asa de tare acum .... mentionez ca i-am schimbat uleiul , filtru de ulei ......pls help

102044[/snapback]

La fel am patit si eu asa k am sa-ti spun ce am facut eu

 

-Am schimbat radiatorul pt k era prea mic

-Am schimbat pompa de apa k era dusa + elice+vascocupla

-Am schimbat termostatul

-Iar daca ai A/C vezi daca iti merge ventilatorul din fata

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Vezi daca ai joc prea mare la vasco-cuplul ventilatorului...adica daca elicea se misca fata-spate si se invarte prea usor...atunci inseamna ca ventilatorul nu-ti merge cum trebuie...sau prinzi rigid elicea de axul ei, ca la majoritatea masinilor...sau gasesti vascocuplul si-l schimbi...
Link to comment
Share on other sites

Am si eu probleme cu viscoculajul.... La temperatura de lucru a motorului (acul pe mijloc) il pot opri ushor cu mana, il invart shi invers :blink:

Norocul meu este cu electroventilatorul (am AC) care intra shi tzine pe loc temperatura (la mine ambele trepte de viteza sunt "high").

 

Intrucat nu sunt in pericol, nu ma grabesc sa iau viscocupla, ci vreau sa fac modificarea asta, sa pun electroventilator. Eventual shi cu sistem failsafe, cu un buton de override. Mai cashtig un 0.2 cai putere :), plus ca la mine e iarna 6 luni pe an, shi se incalzashte mai repede motorul...

Link to comment
Share on other sites

Adica ,ca la majoritatea proprietarilor care isi bat joc de masini :blink:

102267[/snapback]

Negativ...asa si-a batut joc constructorul si a rigidizat elicea :) (ma refer la alte marci...nu cele serioasa-unde se optimizeaza racirea cu sistemul de mers al motorului) ...poate fi o varianta de urgenta pana gasesti vasco-cuplul :)...mai ales ca e o caldura afara de nu poti sa respiri :D ...deci oricum vascocuplul merge pe maxim :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Negativ...asa si-a batut joc constructorul si a rigidizat elicea :) (ma refer la alte marci...nu cele serioasa-unde se optimizeaza racirea cu sistemul de mers al motorului) ...poate fi o varianta de urgenta pana gasesti vasco-cuplul :)...mai ales ca e o caldura afara de nu poti sa respiri :D ...deci oricum vascocuplul merge pe maxim :blink:

102303[/snapback]

 

 

Se strica pompa de apa dupa un timp,si creste consumul :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.