Jump to content

ITP 2010


srb_alex

Recommended Posts

Salutare, luni imi expira itp-ul si fiind aproape de Sama service am zis sa dau o fuga sa intreb de preturi. Cat mi-au cerut astia? Surpriza doar 270 ron. Nu mi-a venit sa cred si am plecat acasa. Cine stie o statie itp mai ieftina in Bucuresti mai pe la preturi mai acceptabile, sa zicem 150 ron.Mersi
Link to comment
Share on other sites

stiti cumva pana la ce turatie le tb la astia de la itp sa verifice noxele, ca un prieten a avut probleme ca nu i se tura masina mai mult de 4000 si ceva si aia vroiau sa ajunga la 5100 si ceva. Masina era impecabila din totate punctele de vedere si s-au legata de lucrul asta , eu cred ca nu stiau cum sa scoata spaga. Sau mai bine zis la ce turatie se taie injectia?
Link to comment
Share on other sites

si daca dai de vreun inginer nefe sau cu excel de zel, iti da la reveniri de te duci cu capul, pentru orice .........

Eu mi-am luat revenire pentru frana de mana, nu ca nu tinea, si ca tinea diferit stanga fata de dreapta, si diferenta mica de 100 sau 200 newtoni

 

Edit: nu vb de augsburg, ci in general de service-uri si itp-uri facute fara o mica atentie

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

pe langa cei care vor spaga mai sunt si multi ingineri pe la statiile ITP care nu se pricep deloc la ceea ce fac ca sa nu le zic altfel, mai pe romaneste. citeam mai sus ca unul dintre acestia de care zic eu voia sa ia noxele la 5200rot/min la BMW 320d. imposibil. motorul asta nu se va tura in gol mai mult de 4000rot/min. e limitat din soft. abia daca atinge 5200rot/min in sarcina, dar nici asa nu cred. cred ca undeva imediat dupa 5000 ii taie alimentarea cu combustibil. in fine, fiecare masina cu particularitatile ei insa mi se pare normal ca un inginer care zi de zi se ocupa cu treaba asta sa stie aceste particularitati. eu in ultimii trei ani am fost cu 4 masini la RAR pentru identificare(peugeot106,peugeot306,peugeot406 si actualul bmw 320). de fiecare data , la fiecare masina se uitau astia ca la avioane pana sa le gaseasca seria motor. mi se pare ceva de neimaginat asa ceva. oare erau primele masini modelul respectiv pe care le vedeau, avand in vedere ca in fiecare zi ei numai asta fac? deci parerea mea este ca unii sunt rau intentionati cand scornesc fel de fel de defectiuni ale masinii in momentul cand te prezinti cu ea la ITP dar altii sunt de buna credinta dar pur si simplu nu se pricep la ceea ce fac. bafta tuturor.
Link to comment
Share on other sites

Erau idioti sau javre, cel mai probil a 2-a (mi-e greu sa cred si mie canu stiau)

Din cate stiu eu este limitat in gol la 4000, la 5000 nu ajunge nici in sarcina cel putin common rail-ul

Testul de fum nu se face la toate masinile la aceeasi turatie, revin cu valoarea turatiei daca nu o face altcineva inainte mea.

Motoarele mai vechi treceau de 5000, acum s-a schimbat strategia - turbo mai mare, turatie mai mica

 

 

 

OFF

si daca dai de vreun inginer nefe sau cu excel de zel, iti da la reveniri de te duci cu capul, pentru orice .........

Nu te supara. Stiu ca e o simpla gresala dar n-am putut sa nu ma gandesc ca poate el are noroc si gaseste pe unii cu word de zel.

Link to comment
Share on other sites

ce-ti verifica la ITP ? e ok daca ma duc cu xenon in faruri fara lupa ? poate sa ma intoarca pentru asta ?

Nu e mare lucru...daca nu iti gaseste altceva...

 

Si eu cand am facut RAR-ul am stat jumatate de ora si m-am amuzat de ala incercand sa gaseasca seria de pe motor. Pana la urma a intrat pe sub masina si a dat scutul jos. Dupa care presupun ca s-a amuzat si el de mine cand mi-a luat 100 de ron ca nu mi-am tradus brieful mare si nu scria nicaieri de geamurile ionizate...in fine...traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

 

La inspectie se trece greu?Mie imi bate caseta iar discurile sunt la limita, e vre-o problema? Pana fac itp sper sa le schimb da intreb asa :)

Link to comment
Share on other sites

ce-ti verifica la ITP ? e ok daca ma duc cu xenon in faruri fara lupa ? poate sa ma intoarca pentru asta ?

 

pai pe strada se ia talonul pentru asta...

 

hai hai :) .... cunosc legea....dar spune-o si la marcile care au montat din fabrica asa ceva.

nu asta era intrebarea

Link to comment
Share on other sites

Am fost la ITP si un Dodge producite 2009...diesel...mergea turat pe loc in 2300 turatii...e facut in fabrica asa....ce e de facut? i-am dat eu noxele de pe a mea :) bafta si tie, traiasca spaga

Fiecare masina are specificat pentru noxe 2 turatii la care se masoara, posibil la masina respectiva sa fie 2300.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
pe langa cei care vor spaga mai sunt si multi ingineri pe la statiile ITP care nu se pricep deloc la ceea ce fac ca sa nu le zic altfel, mai pe romaneste. citeam mai sus ca unul dintre acestia de care zic eu voia sa ia noxele la 5200rot/min la BMW 320d. imposibil. motorul asta nu se va tura in gol mai mult de 4000rot/min. e limitat din soft. abia daca atinge 5200rot/min in sarcina, dar nici asa nu cred. cred ca undeva imediat dupa 5000 ii taie alimentarea cu combustibil. in fine, fiecare masina cu particularitatile ei insa mi se pare normal ca un inginer care zi de zi se ocupa cu treaba asta sa stie aceste particularitati. eu in ultimii trei ani am fost cu 4 masini la RAR pentru identificare(peugeot106,peugeot306,peugeot406 si actualul bmw 320). de fiecare data , la fiecare masina se uitau astia ca la avioane pana sa le gaseasca seria motor. mi se pare ceva de neimaginat asa ceva. oare erau primele masini modelul respectiv pe care le vedeau, avand in vedere ca in fiecare zi ei numai asta fac? deci parerea mea este ca unii sunt rau intentionati cand scornesc fel de fel de defectiuni ale masinii in momentul cand te prezinti cu ea la ITP dar altii sunt de buna credinta dar pur si simplu nu se pricep la ceea ce fac. bafta tuturor.

salut acum am citit aici si am o intrebare....iai dat vreodata cu a 6-s cat poate ea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.