Jump to content

ce consum aveti pe ora ?


ak_47

Recommended Posts

vreau sa-mi fac o idee , si niste comparatii in legatura cu capacitatea cilindrica si cat au progresat motoarele.

La relanti , nu poate fi vorba de greutatea masinii pt ca nu conteaza, asa ca nu ma intereseaza modelul , seria 3,5, etc.

 

Din ceea ce am vazut eu , consumul pe ora creste fix proportional cu capacitatea cilindrica. Consumul extraurban creste foarte putin, chiar daca motorul este mult mai mare mergand la aceeasi viteza, asta pentru ca motorul cel mic , sta mai turat la aceeasi viteza.

De exemplu , un prienten cu e32 750 cu motor de 5 litri la drum spre mare , a scos consum la 12% pe tempomat iar eu scot 11, la aceeasi viteza medie de 130-150 km/h.Desi el are motor de aproape 2 ori mai mare consumul a crescut abia cu un litru.

 

Ma intereseaza doar tipul motorului ,capacitatea si combustibilul eventual si anul

Incep eu

Vorbesc de consumul la cald, nu la rece.

 

Tip : M60

An :1994

Capacitate cil : 2997 cmc v8

Combustibil : gaz

Consum pe ora: 1.8-2.1 litri pe ora depinde de consumatori

Link to comment
Share on other sites

de unde il afli la e34 ? sunt si eu curios. Am computer dinala penal doar temp ext si ora...

 

Am obc 4 ca la 7-ar. Cel cu 21 de teste.

Testul 3 e cel pt consum pe ora.

Tu cred ca ai obc 3 , cel din stanga ,nu stiu cum afli la tine

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/obc_secrets/obc_secrets.html

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
M57 3000 CC 0,7-0,8l/h

vad ca este bine in comparatie cu colegul de 2.5l

 

 

esti parfum :)

 

 

M57 3000 CC 0,7-0,8l/h

vad ca este bine in comparatie cu colegul de 2.5l

 

totusi vezi factorul de corectie la obc poate il reglezi mai exact, poate nu e.

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si "e" :) Observasem.

La diesel pierderile la ralanti sunt mai mari decat la la benzina, si compensate de energia mai mare continuta in motorina.

Asta se vede clar la consumurile urbane, unde diferentele sunt mult mai mici decat la exterior, mai ales la viteze mari, unde dieselul ajunge la randamente mai bune.

Consumul in gol la un diesel aspirat poate fi asa mic dar la supra-alimentat cam greu.

 

Nu stiu cum sa-l vad la mine, dar parca am calculat odata si ar fi pe la 0.8 la 2000cc diesel.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si "e" :) Observasem.

La diesel pierderile la ralanti sunt mai mari decat la la benzina, si compensate de energia mai mare continuta in motorina.

Asta se vede clar la consumurile urbane, unde diferentele sunt mult mai mici decat la exterior, mai ales la viteze mari, unde dieselul ajunge la randamente mai bune.

Consumul in gol la un diesel aspirat poate fi asa mic dar la supra-alimentat cam greu.

 

Nu stiu cum sa-l vad la mine, dar parca am calculat odata si ar fi pe la 0.8 la 2000cc diesel.

 

DE DRAGUL STATISTICII O SA MA UIT LA AL MEU

eu am 530d 2005 dar nu am zis nimicpt ca nu m-a interesat...dar de drsgul statisticii...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 8 months later...

0,5 are 1,9tdi si 0,7 cu ac pornit

 

1.9 TDI? tu de ce motor vorbesti, de VW?

Daca vb de motoarele de pe golf 4 ele au consum de 0.6-0.8/h, am avut eu unul.

Dar daca vb de motoarele mai noi, nu poti sa le compari, cu E39, atunci erau alte tehnologii, iar acum sunt altele si consumul a scazut mult la toate capitolele si oras, si pe ora, si drum lung...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vreau sa-mi fac o idee , si niste comparatii in legatura cu capacitatea cilindrica si cat au progresat motoarele.

La relanti , nu poate fi vorba de greutatea masinii pt ca nu conteaza, asa ca nu ma intereseaza modelul , seria 3,5, etc.

 

Din ceea ce am vazut eu , consumul pe ora creste fix proportional cu capacitatea cilindrica. Consumul extraurban creste foarte putin, chiar daca motorul este mult mai mare mergand la aceeasi viteza, asta pentru ca motorul cel mic , sta mai turat la aceeasi viteza.

De exemplu , un prienten cu e32 750 cu motor de 5 litri la drum spre mare , a scos consum la 12% pe tempomat iar eu scot 11, la aceeasi viteza medie de 130-150 km/h.Desi el are motor de aproape 2 ori mai mare consumul a crescut abia cu un litru.

 

Ma intereseaza doar tipul motorului ,capacitatea si combustibilul eventual si anul

Incep eu

Vorbesc de consumul la cald, nu la rece.

 

Tip : M60

An :1994

Capacitate cil : 2997 cmc v8

Combustibil : gaz

Consum pe ora: 1.8-2.1 litri pe ora depinde de consumatori

Salut! La e39 2.5tds cum pot sa aflu consumul instant?Multumesc si am sa revin cu informatia de indata ce am sa aflu cum se face.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.