Jump to content

bmw 320 2002 150 cp vs bora 2003 131 cp


p3tric

Recommended Posts

Sal . Am o intrebare pt cei care poate au testat:

bmw cu 5 trepte 150 cp se poate tine dupa o bora din 2003 6 trepte 131 caiuti.

Ceva dovezi care aveti va rog postati.

Parerea mea ca o bora cu 131 cp lasa la plecarea de pe loc un bmw din 2002 de 150 cai si il tine in urma.

Astept si alte pareri dar reale.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 382
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Te referi la ambele motorizari diesel?

2. In orice caz la puterile mentionate BMW pleaca primul datorita tractiunii spate?

 

Le: Acum am vazut ca ai 320d.

 

Il faci grav pe bora, e cam o secunda diferenta pana la suta.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

1. Te referi la ambele motorizari diesel?

2. In orice caz la puterile mentionate BMW pleaca primul datorita tractiunii spate?

 

Le: Acum am vazut ca ai 320d.

 

Il faci grav pe bora, e cam o secunda diferenta pana la suta.

 

1)Da ambele diesel, am omis sa spun.

2) Am mers cu bora de care spun si ma lasa in scaun in orice viteza aproape fata de bmw. Scrie pe Bora sport edition si e de la sfarstiul lui 2003 si are 131 cp. Bmw e din 12.11.2001 mai exact si are 150 cp. Dar parca bora e mai nervoasa.

Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

Sal . Am o intrebare pt cei care poate au testat:

bmw cu 5 trepte 150 cp se poate tine dupa o bora din 2003 6 trepte 131 caiuti.

Ceva dovezi care aveti va rog postati.

Parerea mea ca o bora cu 131 cp lasa la plecarea de pe loc un bmw din 2002 de 150 cai si il tine in urma.

Astept si alte pareri dar reale.

Daca ambele masini sunt stock, cu roti de dimensiuni corecte, Bora e mai lenta.

Link to comment
Share on other sites

Ce ĂŽntrebi tu aici ar suna cam aÂşa :

 

Un ogar prinde din urmĂŁ un techel ? :)

Mai explicit daca vrei ca nu ma pricep la catei.

 

 

 

http://farm5.static.flickr.com/4016/4270167608_d2663c864d_o.gif

 

 

mmmm.. liniuțe intre dizĂŁluri :lol:

:)

Nu neaprat linute , dar o comparatie intre performate dar cat mai exact.

Daca as fi intrebat asa ceva pe un forum de VW toti sr fi spus bora, asa toti spun bmw desi nimeni nu a incercat sau are dovezi clare. Doar numele bmw nu face fata.

Link to comment
Share on other sites

Motoarele pumpe duse de la vw au un cuplu destul de maricel (pe care il livreaza destul de jos parca 2200rot/min dupa care scade la fel de brusc) si nu este expus pe o plaja mai larga de turatii cum e la bmw de aia simti tu ca te baga in scaun mai tare.Pe de alta parte daca vrei sa faci o liniuta poate cel cu bora o are cipuita si nu spune iar in cazul asta te cam face.Dar in mod normal un 320d de 150 cp nu are nici o treaba cu o bora de 131cp.
Link to comment
Share on other sites

-Intelege-te cu cel cu Bora sa mergeti undeva intr-o parcare sau undeva unde ai macar 200-300m drum liber.

-Scoate DSC

-Cand pleci de pe loc nu tura masina precum un benzinar. Stai turat cu ea peste turatia de cuplu maxim.

-Ai grija cat stai in tr. a II-a si cat in tr. a III-a.

Link to comment
Share on other sites

Asta e tare liniutza :))

Parca voi, detinatorii de diesel, le-ati luat pentru consum nu? si daca in loc de 6.9%, va apare pe bord 7.1%, deschideti topic...

Ma rog, unii din voi.

 

stiu povestea lui cu acel Bora :lol: nu are legatura cu ce ai scris mai sus ^^

 

P.S. p3tric chiar nu l-a luat pentru consum.

Link to comment
Share on other sites

Roco pai si ce daca mai facem cate o liniuta cu diesel-ul?Care e treaba cu consumul?Eu o calc si imi ia 10 in oras,daca aveam benzina imi lua 14-15 la acelasi stil de condus si nici nu fugea ca asta.Plus ca fac minim 30.000 km pe an asa ca se renteaza investitia.
Link to comment
Share on other sites

Asta e tare liniutza :))

Parca voi, detinatorii de diesel, le-ati luat pentru consum nu? si daca in loc de 6.9%, va apare pe bord 7.1%, deschideti topic...

Ma rog, unii din voi.

 

stiu povestea lui cu acel Bora :lol: nu are legatura cu ce ai scris mai sus ^^

 

P.S. p3tric chiar nu l-a luat pentru consum.

Ma bucura faptul ca mai sunt si asemenea detinatori de diesel.

Lumea minte in ziua de azi, la modificari... daca are soft si tu n-ai, te cam face, dar stock, e slaba bora aia...

Link to comment
Share on other sites

Asta e tare liniutza :))

Parca voi, detinatorii de diesel, le-ati luat pentru consum nu? si daca in loc de 6.9%, va apare pe bord 7.1%, deschideti topic...

Ma rog, unii din voi.

 

stiu povestea lui cu acel Bora :lol: nu are legatura cu ce ai scris mai sus ^^

 

P.S. p3tric chiar nu l-a luat pentru consum.

MS de help Jacobs. L-am luat pt aspect si performanta(despre care nu par prea multumit). Si consumul il am de 5,9 deocamdata in bord.

Link to comment
Share on other sites

Eu am Passat de 130CP 6 trepte (prima masina)si am mers si cu Golf V 140CP 6 trepte amandoua au cuplu la turatii joase se cutia etajata mai scurt, fapt pt care da impresia ca e foarte nervoasa insa pe ture peste 3000rpm nu mai poate sa duca la fel ca BMW-ul care urca cu mai rapid peste turatia asta.

 

Cu Golf V m-am "intrecut" pe autostrada era cumnatul meu in masina, sunt apropiate la putere si prestatii parca un pic mai rapid am urcat eu cu BMW-ul de pe la 170 - 190 km/h dar depinde foarte mult de abilitatile driver-ului.

 

Daca Golf V 140CP e apropiat de 320 150Cp in parte si datorita avantajului de masa al Golf-ului Bora cred ca e mai slaba.

 

Pentru drumuri de zi cu zi e avantajos cuplul la turatie joasa oferit de VW dar pentru sportivitate merg pe BMW.

 

La drumuri intinse si circulat normal nu se simte o inferiroritate a motorului de 131CP, am calatorit des in tara fratele mau cu Passat-ul si eu cu BMW-ul in depasiri si acceleratii(fara sa incerc sa omor masina) se tine de mine foarte bine.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Cand spui Bora, te referi la o masina anume? Ai facut cu mai multe?

Poate cea despre care vbesti are chip.

 

Uite datele tehnice ca si idee teoretica:

http://www.autoevolution.com/engine/volksw...tdi-130-hp.html

http://www.autoevolution.com/engine/bmw-3-...-2002-320d.html

Nu e cipuita. Doar ca rupe locu. Intradevar din ce am citit pe linkurile tale bmw e mai tare.

 

ce greutate are bora? ca mai conteaza si asta oricum eu nu cred ca face un 320d, decat daca o fi cpiuita

Bmw e mai greu cu vreo 15 - 20 kg

Link to comment
Share on other sites

p3tric

Pune-i soft, 200 e, si esti om. :lol: Adica la diesel se simte zici ca ai 330 :)

se simte pe draq... am mers eu cu unul resoftat la (cica) 180hp si parca e putin mai sprinten decat normal(bine.. cand am mers prima data nesoftat am zis ca e dus turbo :)), nicio legatura cu 330

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.