Jump to content

bmw 320 2002 150 cp vs bora 2003 131 cp


p3tric

Recommended Posts

  • Replies 382
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut liniuta, defapt au fost mai multe. Passat Variant 131Cp 6 trepte vs. Bmw Touring 320d 150Cp 6 trepte. Ambele masini cu softul stock si cu DSC/ESP dezactivate.

La prima linie Bmw-ul a pierdut aderenta la plecarea din loc, cand am dat a doua deja aveam mult avans si nu mai avea rost sa continuam.

La a doua am plecat bine amandoi, cam pana la 95-100 la ora am avut avans, destul de putin ce-i drept. Dupa 100+ la ora a inceput sa ia distanta fata de mine, sub o masina distanta. Mai mult ca sigur daca am fi continuat mai mult aceea distanta s-ar fi marit mult in favoarea Bmw-ului.

La a treia liniuta mi-a sarit furtunul de la turbo la intercooler, a trebuit sa opresc.

A 4 linie am schimbat masinile, eu am fost cu Bmw-ul. Bine, dupa ce in prealabil ne-am plimbat umpic cu masinile sa ne obisnuim cu ambreajul si cutia de viteze. In schimb am ratat eu plecarea si am reluat.

Ultima linie, am plecat bine amandoi si Passatul a luat putina distanta fata de mine. Dar (ca inainte) dupa ce am trecut de 100 si am schimbat viteza am inceput sa iau distanta. Nu am stat cu ochii pe turometru sa vedem ce si cum. Doar talpa cat sa putut.

Deci Bmw-ul se duce mult mai bine, insa nici eu nu m-am facut chiar de ras. In concluzie, nu se pot compara. Clar Bmw-ul a iesit pe primul loc.

Link to comment
Share on other sites

Da, posibil ca Bora sa fie ceva mai usoara. Si inca o chestie, eu am avut cauciucuri pe 15 si Bmw-ul pe 16. Un atu in plus la plecare, probabil ca daca si Bmw-ul avea jante pe 15 ma lua de la bun inceput. Chestia e ca la Passat ai cupplu mare de jos si cand dai a treia ai impresia ca rupi planetarele dar explozia aia mare de putere dureaza cat un fass, la fel de rapid si dispare. As fi fost curios sa vad cum e cu un passat in 5 trepte, astea in 6 au treptele extrem de scurte, pierzi mult la schimbarea vitezei.
Link to comment
Share on other sites

Am facut liniuta, defapt au fost mai multe. Passat Variant 131Cp 6 trepte vs. Bmw Touring 320d 150Cp 6 trepte. Ambele masini cu softul stock si cu DSC/ESP dezactivate.

La prima linie Bmw-ul a pierdut aderenta la plecarea din loc, cand am dat a doua deja aveam mult avans si nu mai avea rost sa continuam.

La a doua am plecat bine amandoi, cam pana la 95-100 la ora am avut avans, destul de putin ce-i drept. Dupa 100+ la ora a inceput sa ia distanta fata de mine, sub o masina distanta. Mai mult ca sigur daca am fi continuat mai mult aceea distanta s-ar fi marit mult in favoarea Bmw-ului.

La a treia liniuta mi-a sarit furtunul de la turbo la intercooler, a trebuit sa opresc.

A 4 linie am schimbat masinile, eu am fost cu Bmw-ul. Bine, dupa ce in prealabil ne-am plimbat umpic cu masinile sa ne obisnuim cu ambreajul si cutia de viteze. In schimb am ratat eu plecarea si am reluat.

Ultima linie, am plecat bine amandoi si Passatul a luat putina distanta fata de mine. Dar (ca inainte) dupa ce am trecut de 100 si am schimbat viteza am inceput sa iau distanta. Nu am stat cu ochii pe turometru sa vedem ce si cum. Doar talpa cat sa putut.

Deci Bmw-ul se duce mult mai bine, insa nici eu nu m-am facut chiar de ras. In concluzie, nu se pot compara. Clar Bmw-ul a iesit pe primul loc.

Cool. Dar de ce pierde la stast pana in 100? Cand are teoretic 1 sec in fata ca performanta/

 

"bmw 320 2002 150 cp vs bora 2003 131 cp, la demaraj in lungime "

 

Super tare ! Cel mai tare pleonasm !

 

In latime n-a incercat nimeni ? :)

Bine ca esti tu destept. La sprint atunci si la drag ca sa folosim termeni NFS. Esti prea destept pt mine.:)

 

Da, posibil ca Bora sa fie ceva mai usoara. Si inca o chestie, eu am avut cauciucuri pe 15 si Bmw-ul pe 16. Un atu in plus la plecare, probabil ca daca si Bmw-ul avea jante pe 15 ma lua de la bun inceput. Chestia e ca la Passat ai cupplu mare de jos si cand dai a treia ai impresia ca rupi planetarele dar explozia aia mare de putere dureaza cat un fass, la fel de rapid si dispare. As fi fost curios sa vad cum e cu un passat in 5 trepte, astea in 6 au treptele extrem de scurte, pierzi mult la schimbarea vitezei.

Pierzi mult dar demareaza mai repede.

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca tu ai 5 trepte la bmv esti in mare avantaj.el cu 6 trepte e mai lent putin.si eu am tot 320d si sunt foarte foarte multumit si de consum si de prestantze:) :)

Dupa aceeasi logica, daca schimb din doua in doua trepte pot sa accelere mai repede ca unu cu masina identica ce schimba prin toate :)

 

Ai condus de ambele ca sa vezi?

Link to comment
Share on other sites

Daca comparati 320i E36/E46 de 150 cp cu Bora TDI PD de 150 cp cred ca glumiti. TDI-ul de 150 de cp de la Bora iti mananca cu fulgi cu tot benzinarul de la bmw.

 

hai ca ai zis`o p`asta.....nu te supara...da cate liniute ai facut in viata ta?

 

Pfaai,Stig tu erai? :) ....

Link to comment
Share on other sites

Daca comparati 320i E36/E46 de 150 cp cu Bora TDI PD de 150 cp cred ca glumiti. TDI-ul de 150 de cp de la Bora iti mananca cu fulgi cu tot benzinarul de la bmw.

 

hai ca ai zis`o p`asta.....nu te supara...da cate liniute ai facut in viata ta?

 

Pfaai,Stig tu erai? :) ....

 

nu sunt Stig stai tu linistit....da daca si tu mai stii de masini....cum sa zici ca bora de 150 de cai diesel manca 320i`u....

Link to comment
Share on other sites

nu sunt Stig stai tu linistit....da daca si tu mai stii de masini....cum sa zici ca bora de 150 de cai diesel manca 320i`u....

 

Vai,Cum sa zic asa ceva?! :) Pai am mers cu ambele si iti pot spune ca 320i(E36/E46) este lesinat pe langa Bora TDI PD de 150 cp,atat la plecare de pe loc cat si din mers nu ai nici o sansa cu bmw-ul in fata Borei.Cu 320i E36 dadeam ture dreacu acu vreo 10 ani asa ca nu-mi spune mie de ce "racheta" pe roti e masina aia.E cel mai slab 6 in linie de la bmw.

 

Asa ca idee mai uite-te si in cartea tehnica la masinile astea:

320i E36 2.0i L6 150 cp 190NMla 4200rot/min 0-100 in 9,9s

320i E46 2.0i L6 150cp 190NM la 350 rot/min 0-100 in 9,9s

Bora 1.9 TDI PD 150 cp 320NM la 1900rot/min 0-100 in 9s

 

WOW!!! CE performante fulminante are celebrul 320i!Dar bineteles dc e bmw e racheta!Caii de bmw sunt alti cai.

Link to comment
Share on other sites

Nu te supara pe el. Nu e vorba ca e BMW, ci ca e otto.

Nu-i vine sa creada nici de 320d.

Eu inteleg perfect fenomenul pentru ca l-am trait.

 

Silviu, cand vin in tara (acum am vazut ca esti "consatean"), daca vrei, iti dau o tura masinuta mea, sau "ne dam" o tura, poate iti largesti vederile si intelegi ca dieselul nu mai e asa puturos ca "pe vremuri".

P.S. Nu te supara, nu sunt rautacios dar ma surprinde fixul asta cu otto la cineva asa tanar (de obicei voi sunteti mai la curent cu evolutiile tehnice)

 

 

Completez cu:

320d E46 0-100 in 8.9s (5 trepte)/ in 8.8s (6 trepte)

Link to comment
Share on other sites

de unde scoateti voi asta cu 6 trepte mai lent. daca ai 6 trepte demarezi mai usor, trage motorul mai bine la turatii joase.

 

E mai lent, are treptele mult mai scurte. Intradevar pleci mai bine de pe loc insa pierzi la schimbatul vitezelor. O cutie in 6 nu e la fel cu una in 5, multi fac confuzia ca e aceeasi cutie dar cu o treapta in plus.

Cea in 5 trepte are treptele mai lungi si nu esti nevoit sa schimbi viteza ca si la cea in 6 trepte.

Link to comment
Share on other sites

de unde scoateti voi asta cu 6 trepte mai lent. daca ai 6 trepte demarezi mai usor, trage motorul mai bine la turatii joase.

 

E mai lent, are treptele mult mai scurte. Intradevar pleci mai bine de pe loc insa pierzi la schimbatul vitezelor. O cutie in 6 nu e la fel cu una in 5, multi fac confuzia ca e aceeasi cutie dar cu o treapta in plus.

Cea in 5 trepte are treptele mai lungi si nu esti nevoit sa schimbi viteza ca si la cea in 6 trepte.

La diesel, e asa cum spui, insa la benzinar a 6-ea treapta e in plus, restul vitezelor sunt identice...

Link to comment
Share on other sites

Nu te supara pe el. Nu e vorba ca e BMW, ci ca e otto.

Nu-i vine sa creada nici de 320d.

Eu inteleg perfect fenomenul pentru ca l-am trait.

 

Silviu, cand vin in tara (acum am vazut ca esti "consatean"), daca vrei, iti dau o tura masinuta mea, sau "ne dam" o tura, poate iti largesti vederile si intelegi ca dieselul nu mai e asa puturos ca "pe vremuri".

P.S. Nu te supara, nu sunt rautacios dar ma surprinde fixul asta cu otto la cineva asa tanar (de obicei voi sunteti mai la curent cu evolutiile tehnice)

 

 

Completez cu:

320d E46 0-100 in 8.9s (5 trepte)/ in 8.8s (6 trepte)

 

deci sa inteleg ca 320d fata de 320i are o secunda chiar si peste :) adevaru e ca am gasit pe forumul asta niste experti.....

 

nu sunt Stig stai tu linistit....da daca si tu mai stii de masini....cum sa zici ca bora de 150 de cai diesel manca 320i`u....

 

Vai,Cum sa zic asa ceva?! :twoup: Pai am mers cu ambele si iti pot spune ca 320i(E36/E46) este lesinat pe langa Bora TDI PD de 150 cp,atat la plecare de pe loc cat si din mers nu ai nici o sansa cu bmw-ul in fata Borei.Cu 320i E36 dadeam ture dreacu acu vreo 10 ani asa ca nu-mi spune mie de ce "racheta" pe roti e masina aia.E cel mai slab 6 in linie de la bmw.

 

Asa ca idee mai uite-te si in cartea tehnica la masinile astea:

320i E36 2.0i L6 150 cp 190NMla 4200rot/min 0-100 in 9,9s

320i E46 2.0i L6 150cp 190NM la 350 rot/min 0-100 in 9,9s

Bora 1.9 TDI PD 150 cp 320NM la 1900rot/min 0-100 in 9s

 

WOW!!! CE performante fulminante are celebrul 320i!Dar bineteles dc e bmw e racheta!Caii de bmw sunt alti cai.

 

deci din ce rezulta domnul "stie-tot"......=>bora 150 de cai e sub bmw 320d de 150 din care...320d<320i=> 320i e peste bora de 150 de cai....offf daca ai fii stiut atatea despre masini....erai departe...o seara buna iti urez :)

 

Nu te supara pe el. Nu e vorba ca e BMW, ci ca e otto.

Nu-i vine sa creada nici de 320d.

Eu inteleg perfect fenomenul pentru ca l-am trait.

 

Silviu, cand vin in tara (acum am vazut ca esti "consatean"), daca vrei, iti dau o tura masinuta mea, sau "ne dam" o tura, poate iti largesti vederile si intelegi ca dieselul nu mai e asa puturos ca "pe vremuri".

P.S. Nu te supara, nu sunt rautacios dar ma surprinde fixul asta cu otto la cineva asa tanar (de obicei voi sunteti mai la curent cu evolutiile tehnice)

 

 

Completez cu:

320d E46 0-100 in 8.9s (5 trepte)/ in 8.8s (6 trepte)

asa e numai e asa puturos ca pe vremuri....da 320d 150 hp vs 320i 150hp...iti zic eu ca benzinarul e in fata...nu ca am eu....da am simtit pe propia piele

Edited by SilviuSLV
Link to comment
Share on other sites

Chestia cu 5 si 6 trepte... la prima vedere o fi asa insa in realitate ceva mai rapida si pe 0-100 , pentru ca a 3-a e mai scurta, dar si la viteze mari pentru ca a 5-a este pozitionata foarte bine, compensand diferentele care erau intre ultima si penultima la cea cu 5.

La 6, treptele 2,3,4 sunt mai scurte, a 5-a e adugata, si a 6-a e la fel ca ultima la cea cu 5.

 

Tr 5 la 2000rpm ~95km/h pe ceas, deci te duci cu ea si la ~200-210 daca vrei

 

Garantat, in orice situatie, esti avantajat de cea cu 6 trepte, v-o spun din practica.

 

Cred ca am gasit cum sa explic: pana la 190-200 (4000rpm) e ca si cum ai avea o cutie in 5 mai scurta, cele una-doua secunde abia dupa aceea s-ar pierde dar au fost luate avans dinainte.

 

 

Silviu , uite nu sunt acasa, dar iti trimit primele (si singurele) mele teste cu masina, ne-chipuita, ne-nimic, la cateva zile de cand o aveam, deci nici foarte familiarizat cu ea.

 

Le bagi tu intr-un programel unde poti sa vezi cadru cu cadru si care sa-ti afiseze timpi (sugerz Vdub), si te uiti cam in cat ia suta (in unul se si aude scartaitul de la plecare, ca nu cunosteam bine masina)

Mentinez ca era seara si nu eram decat eu si aveam rezervorul jumatate (deci mai usor decat in conditii de test)

Apoi fa si tu ca mine, filmeaza-te si trimite-mi si tu mie. Dar filmeaza si locul, nu pe tomis la vale :) (unde am impresia ca stai)

 

P.S. Poate nu stii ca 320d sunt si cu pompa rotativa (pana in 2001,nfl) care au ~10s, poate cu din alea te-ai dat.

 

Astea sunt cifrele oficiale, nu le scoatem din burta.

Tu ai de 2.0 sau 2.2? Daca ai 2.2, normal sa fii in fata unui 320d E46 stock

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

 

deci sa inteleg ca 320d fata de 320i are o secunda chiar si peste :) adevaru e ca am gasit pe forumul asta niste experti.....

 

 

deci din ce rezulta domnul "stie-tot"......=>bora 150 de cai e sub bmw 320d de 150 din care...320d<320i=> 320i e peste bora de 150 de cai....offf daca ai fii stiut atatea despre masini....erai departe...o seara buna iti urez :)

 

Acum am vazut ca ai 19 ani,te inteleg.Esti cel mai cool,cel mai tare pilot,expert in industria auto,si ai cel mai puternic bemvee ever!Ceva ce nimeni n-a mai condus vreodata si anume un 320i de 150 de caaai!Masina ta are 150 de cp dar cu tine la volan are peste 300!!! Si toate astea dupa numai 1 an de permis.

Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut ca ai 19 ani,te inteleg.Esti cel mai cool,cel mai tare pilot,expert in industria auto,si ai cel mai puternic bemvee ever!Ceva ce nimeni n-a mai condus vreodata si anume un 320i de 150 de caaai!Masina ta are 150 de cp dar cu tine la volan are peste 300!!! Si toate astea dupa numai 1 an de permis.

 

in familie mai e si un 530d ...nu ma o fii a ta cea mai buna si cea mai tare =)) deci nu e chiar asa cum crezi tu gogule...daca erai inteligent...dadeai o replica buna ...nu de 2 bani...intelegi..cu tot ai mei 19 ani

 

Chestia cu 5 si 6 trepte... la prima vedere o fi asa insa in realitate ceva mai rapida si pe 0-100 , pentru ca a 3-a e mai scurta, dar si la viteze mari pentru ca a 5-a este pozitionata foarte bine, compensand diferentele care erau intre ultima si penultima la cea cu 5.

La 6, treptele 2,3,4 sunt mai scurte, a 5-a e adugata, si a 6-a e la fel ca ultima la cea cu 5.

 

Tr 5 la 2000rpm ~95km/h pe ceas, deci te duci cu ea si la ~200-210 daca vrei

 

Garantat, in orice situatie, esti avantajat de cea cu 6 trepte, v-o spun din practica.

 

Cred ca am gasit cum sa explic: pana la 190-200 (4000rpm) e ca si cum ai avea o cutie in 5 mai scurta, cele una-doua secunde abia dupa aceea s-ar pierde dar au fost luate avans dinainte.

 

 

Silviu , uite nu sunt acasa, dar iti trimit primele (si singurele) mele teste cu masina, ne-chipuita, ne-nimic, la cateva zile de cand o aveam, deci nici foarte familiarizat cu ea.

 

Le bagi tu intr-un programel unde poti sa vezi cadru cu cadru si care sa-ti afiseze timpi (sugerz Vdub), si te uiti cam in cat ia suta (in unul se si aude scartaitul de la plecare, ca nu cunosteam bine masina)

Mentinez ca era seara si nu eram decat eu si aveam rezervorul jumatate (deci mai usor decat in conditii de test)

Apoi fa si tu ca mine, filmeaza-te si trimite-mi si tu mie. Dar filmeaza si locul, nu pe tomis la vale :) (unde am impresia ca stai)

 

P.S. Poate nu stii ca 320d sunt si cu pompa rotativa (pana in 2001,nfl) care au ~10s, poate cu din alea te-ai dat.

 

Astea sunt cifrele oficiale, nu le scoatem din burta.

Tu ai de 2.0 sau 2.2? Daca ai 2.2, normal sa fii in fata unui 320d E46 stock

da stiu....era 320d 150 cai 2003...eu am 2.0

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.