Jump to content

BMW Active E vs BMW Hydrogen 7


icetrance

Recommended Posts

Deschid acest topic pentru a afla parerea voastra cu privire la care dintre cele 2 variante va avea succes in viitor,pe de o parte avem BMW Hydrogen 7 (optiunea mea) si de cealalta noua masina electrica de la BMW conceptul ACTIVE E,parerea mea este ca Hydrogen 7 are toate calitatile unui BMW adevarat(putere,sportivitate,nu stai 4h sa incarci bateri...etc) si pe deasupra este un hibrid si poate fi folosit azi.

post-19199-1264772499_thumb.jpg post-19199-1264772537_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pai si in Romania ai merge numai pe benzina :)

Chiar am vazut un interviu cu cei de la BMW in care spuneau ca sunt in discutii cu mai multi producatori si distribuitori de carburant pentru o retea de stati de alimentare cu hidrogen dar estimau ca va dura peste 15 ani pana se va face ceva(probabil ca mai trebuie mulsa vaca asta cu benzina cat mai tine)

Edited by icetrance
Link to comment
Share on other sites

Tocmai aici e avantajul ca e un hibrid si merge si pe benzina

 

Eu am ĂŽnĂželes asta.

 

ĂnsĂŁ dacĂŁ oricum mergi pe benzinĂŁ, nu e mai simplu sĂŁ iei o maÂşinĂŁ normalĂŁ?

 

Dupa cum am specificat in primul post,care dintre cele 2 variante va prima in viitor(asta poate sa insemne si peste 10-50ani) ,practic care este parerea voastra va avea castig de cauza masina pe hidrogen sau cea electric(sau poate o combinatie:) )

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am specificat in primul post,care dintre cele 2 variante va prima in viitor(asta poate sa insemne si peste 10-50ani) ,practic care este parerea voastra va avea castig de cauza masina pe hidrogen sau cea electric(sau poate o combinatie:) )

 

Depinde, nu putem Âşti exact.

 

ªi maºinile cu motor electric pe lângã cel pe benzinã au sens.

 

Iar dacĂŁ se vor dezvolta noi tehnologii, maÂşinile electrice ar putea fi tot mai comune, mai ales cĂŁ nu polueazĂŁ deloc Âşi au cuplu maxim instant.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am specificat in primul post,care dintre cele 2 variante va prima in viitor(asta poate sa insemne si peste 10-50ani) ,practic care este parerea voastra va avea castig de cauza masina pe hidrogen sau cea electric(sau poate o combinatie:) )

 

Nici mama omida nu stie ce va fi peste 10 ani.... dar cei de la BMW....

Dupa parerea mea in maxim 10 ani nu v-a mai exista BMW :) ...

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea in maxim 10 ani nu v-a mai exista BMW :) ...

 

de ce nu va mai exista BMW , presupun ca ai si o explicatie :)

 

Era ceva retoric..... discutam ce va fi peste "10 -50 ani"....... iar BMW v-a disparea ca marca de sine statatoare..... v-a fi cumparata de indieni sau chinezi sau arabeti :lol: .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eu nu prea mai inghit ce spun astia de la Topgear de la emisiunea aia facuta in Romania.Si parerea mea este ca viitorul este al motoarelor electrice.Imigineaza-ti cum ar fi sa ai cuplu maxim pe toata perioada accelerarii ,suna bine nu?
Link to comment
Share on other sites

Suna bestial,deabia astept sa rezole problemele cu bateria si timpul de incarcare.

Eu nu prea mai inghit ce spun astia de la Topgear de la emisiunea aia facuta in Romania.Si parerea mea este ca viitorul este al motoarelor electrice.Imigineaza-ti cum ar fi sa ai cuplu maxim pe toata perioada accelerarii ,suna bine nu?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La cerintele actuale (omu vrea putere, autonomie etc) hidrogenul va avea succes.

E problema cu statiile dar daca ne uitam in urma: cate statii gpl erau acum 10 ani? dar 15? Asa ca se poate.

Hidrogenul nu exclude automat electricitatea, pilele cu hidrogen au un randament mai bun ca motoarele cu ardere interna.

 

Motoarele electrice sunt de mult la maturitate: unele tipuri merg zeci de mii de ore NON-STOP fara probleme, ganditiva la cate alternatoare isi "ingroapa" masinile si tot functioneaza.

Propulsia electrica necesita o supraveghere ce presupune muuult mai putini senzori decat ORICE motor cu ardere modern iar conditiile necesare de functionare sunt mult mai putine.

Consumabilele neglijabile si cu intervale muult mai mari.

Daca s-ar folosi sisteme cu 2 motoare si by-passuri ale elctronicii, sansele sa ramai cu ea in camp ar tinde la zero.

Cred ca solutia pentru viitorul apropiat ar fi benzina+hidrogen iar cand se temina petrolul - pile cu hidrogen

Link to comment
Share on other sites

O problema la ora actuala este obtinerea hidrogenului, care desi este cel mai bogat element chimic din Univers, se obtine in prezent prin arderea carbunelui (daca imi aduc eu bine aminte). Deci impactul asupra mediului este tot unul negativ. La fel si la masinile electrice (cu o preponderenta covarsitoare obtinuta din carbune, energie nucleara si mai putin din hidro, eoliana si solara - singurele cu adevarat verzi fara impact negativ asupra mediului ). Totusi sunt convins de faptul ca autoturismele viitorului vor functiona pe baza de hidrogen odata ce noi metode de obtinerea a acestuia vor fi folosite. Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

Hidrogenul se obtine cu energie electrica si apa :)

Poate provenii din orice forma de energie conventinala sau neconventionala.

Nu obtinerea e problema (poti sa ti-l faci acasa) ci imbutelierea si pastrarea - trece prin majoritatea materialelor avand molecula foarte mica.

Link to comment
Share on other sites

Hidrogenul se obtine cu energie electrica si apa :)

Poate provenii din orice forma de energie conventinala sau neconventionala.

Nu obtinerea e problema (poti sa ti-l faci acasa) ci imbutelierea si pastrarea - trece prin majoritatea materialelor avand molecula foarte mica.

 

te contrazic. nu e chiar asa usor cum ai impresia. da se obtine si din hidroliza :) (stiu ce reprezinta) dar e un proces costisitor si putin folosit . plus ca implica energie electrica, obtinuta din.... surse neregenerabile in mare parte.

Link to comment
Share on other sites

Este o problema obtinerea Hidrogenului, mai precis o problema de randament, nu de infrastructura. Inca nu exista un proces de cat de cat eficient de obtinere a hidrogenului, intodeauna bagi mai multa energie decat obtii din arderea lui. Inca e mai eficient din punct de vedere al resurselor consumate sa mergi cu combustibil normal. Pur si simplu, la ora asta e mai scump si poluezi mai mult daca folosesti o masina cu hidrogen. Sunt doar niste exercitii de marketing facute de companii la presiunea istericilor cu incalzirea globala...

Pana nu se inventeaza o sursa de energie aplicabila pe scara larga, nepoluanta si regenerabila toate astea sunt niste exercitii de imaginatie si campanii de marketing.

Este posibil ca niste masinute mici de oras electrice sa fie fezabile in aglomerari urbane mari, ca nu fac decat sa diminueze poloarea la nivel local, per total vor avea aceasi amprenta de de CO2 ca si curentul care il i-au din priza, deci pe scara larga nu rezolva absolut nimic.

Link to comment
Share on other sites

Este o problema obtinerea Hidrogenului, mai precis o problema de randament, nu de infrastructura. Inca nu exista un proces de cat de cat eficient de obtinere a hidrogenului, intodeauna bagi mai multa energie decat obtii din arderea lui. Inca e mai eficient din punct de vedere al resurselor consumate sa mergi cu combustibil normal. Pur si simplu, la ora asta e mai scump si poluezi mai mult daca folosesti o masina cu hidrogen. Sunt doar niste exercitii de marketing facute de companii la presiunea istericilor cu incalzirea globala...

Pana nu se inventeaza o sursa de energie aplicabila pe scara larga, nepoluanta si regenerabila toate astea sunt niste exercitii de imaginatie si campanii de marketing.

Este posibil ca niste masinute mici de oras electrice sa fie fezabile in aglomerari urbane mari, ca nu fac decat sa diminueze poloarea la nivel local, per total vor avea aceasi amprenta de de CO2 ca si curentul care il i-au din priza, deci pe scara larga nu rezolva absolut nimic.

 

da de acord ca este in prezent o problema cu obtinerea unui combustibil alternativ. dar se va rezolva. nu sunt de acord insa cu ideea legata de istericii incalzirii globala. fenomenul asta se intampla chiar daca multi il neaga. nu sunt un fanatic al energiei verzi insa sunt diverse studii ce arata cresterea temperaturii globale in ultima suta de ani. in fine asta e un alt subiect, la fel ca si motivele fenomenului care pot fi legate sau nu de cresterea industrializarii. insa de voie, de nevoie trebuie obtinut un alt combustibil fezabil (si sunt convins ca se va realiza si va fi cel mai probabil hidrogenul) pentru ca in urmatorii maxim 30-40 de ani nu vom mai exista petrol si implicit benzina sa punem in bmw-urile noastre.

Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

Din pĂŁcate, nu ai de unde alimenta cu hidrogen.

 

Ăn Þãrile nordice se lucreazĂŁ intens la autostrĂŁzi ale hidrogenului, va fi produs pe loc la staĂžiile "PECO". Ideea am ĂŽnĂželes cĂŁ a fost preluatĂŁ Âşi ĂŽn California deoarece teoretic nu mai existĂŁ factorul poluare. Ănainte producerea hidrogenului era o problemĂŁ, dar mai ales transportul sĂŁu.

 

Din ce ºtiu ºi prin alte Þãri existã diverse proiecte similare.

Link to comment
Share on other sites

pai nu neg ca poate exista ceva adevar in treaba cu incalzirea globala. Problema mea e ca sunt multi isterici care nu gandesc la nivel macro. Si ignora faptul ca in acest moment mergand cu o masina exclusiv electrica nu rezlova nimic in schema mare a lucrurilor, avand in vedere de unde vine nergia aia electrica.

Cred ca solutiile hibride gen motor electric la viteze foarte mici si in oras, motor normal in rest pot aduce niste economii semnificative si o reducere a poluarii, dar restul sunt doar exercitii de marketing dupa parerea mea.

Nici macar tehnologiile nu sunt spectaculoase in sine. Pur si simplu adaptezi cateva piese pentru temperaturile diferite de ardere si niste calcule ale procesului de ardere in cilindru la alt combustibil Asta s-a facut de 50 de ani, exista tancuri care in acelasi motor bagi orice, de la alcool si benzina pana la gaz si motorina...

Iar motoarele electrice sunt la fel de simple ca acum 100 de ani...

Sau cutia automata in 8 trepte. Teoretic imbunatateste consumul , practic, in viata de zi cu zi e egala cu 0 sau economiile sunt infime in comparatie cu efortul de a construi si intretine o astfel de cutie, care se traduce in final tot in energie consumata....

Link to comment
Share on other sites

Ăn Þãrile nordice se lucreazĂŁ intens la autostrĂŁzi ale hidrogenului, va fi produs pe loc la staĂžiile "PECO". Ideea am ĂŽnĂželes cĂŁ a fost preluatĂŁ Âşi ĂŽn California deoarece teoretic nu mai existĂŁ factorul poluare. Ănainte producerea hidrogenului era o problemĂŁ, dar mai ales transportul sĂŁu.

 

Din ce ºtiu ºi prin alte Þãri existã diverse proiecte similare.

 

Probabil cã aºa este, Însã noi nu cred cã vom avea acces la aceastã tehnologie prea curând. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.