Jump to content

O SPALAM SAU O LASAM CU JEGUL PE EA DIN CAUZA FRIGULUI?


pedro

Recommended Posts

Eu spla masina cel putin o data pe saptamana.Si azi am spalat-o si sunt -15C.

pana nu am muscat-o nu aveam frica de spalatorie.dar de atunci evit cu toate ca mi-e sila sa o vad.bineinteles nu vorbesc si de interior.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

@pedro:

 

In Canada de exemplu nu-i mizeria asta ce vezi la noi, sloata, noroi amestecat cu zapada, atmosfera este mai curata, asta incepand de la felul in care sunt executate constructiile (cu plase de protectie etc), serviciile de salubrizare, pana la educatia cetateanului canadez, caruia probabil ii place curatenia nu mizeria, astfel incat o intretine la nivel personal... bine, asa am auzit, nu stiu sigur.

 

Probabil merita sa iti speli masina, chiar si in anumite conditii meteorologice.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

inteleg ca bavaria sta in canada.cu siguranta asa e . am facut 4000 de km in europa di care 3500 pe ploaie si nu atrebuit sa spal masina. mergeam pe torentiala si in ungaria la 80 la ora in spatele tiruui si nu trebuia sa pornesc stergatorul pt ca apa care o aruca era curata . si di bors pana in cluj masina mea a fost troaca. asta este adevarat. cred cx maine imi iau inima in dinti si o spal iarasi.
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca de cate ori urcam/coboram din masina ma faceam numai de "faina"( substanta aia de dau neneii pe sosele si se numeste clorura de calciu), am procedat la spalarea masinii. Recomand in masura in care este posibil sa folositi o spalatorie automata, si sa-l rugati pe nenea care se ocupa de spalatorie sa o usuce cat mai bine. Dupa ce-am iesit din spalatorie, ţuşti cu ea in prima parcare subterana, cat timp facem cumparaturile masina se usuca bine bine si daca mai are apa/condens pe la ghedere sterg frumos cu o carpa uscata. NU am avut nici-o problema cu usile sau altceva care sa inghete, si stau in Brasov, deci e destul de rece.

Eh...si ce bine arata asa curat...manca-l-ar tata pe el de beemveu :)

 

P.S. Ca sa nu se murdareasca repede, mergem putin mai incet, eventual o dotam cu aparatori si se murdareste mult mai greu. Succes!

Edited by Marius Ionut
Link to comment
Share on other sites

da. cesa spun. exemplu este foarte convingator. la americani de exemplu cand costruiesc o chestie noua prima data fac drumurile de acces nu ca la noi la sfarsit dupa ce au carat enspe mii de tone de moloz pe drum
Link to comment
Share on other sites

eu clar nu spal, e si asa o mare bataie de cap pentru masina cu care merg eu (care este coupe si n-are ramele alea de fier la portiere, doar geamul)... nu mai coboara automat geamul cand deschid portiera si cand o inchid e cam nasol.

din asta, plus multe alte motive (garda la sol etc.) nici nu prea am folosit-o in perioada asta.

Link to comment
Share on other sites

La temperaturi cu - o speli si faci o plimbare intr-un mall, parchezi subteran, se usuca si a doua zii poti intra linistit in masina , eu nu pot rezista sa am masina atat de jegoasa incat sa nu pot vedea culoarea masinii nu mai vorbesc de solutiile (sare) cu care dau astia contra inghetului care dauneaza
Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa nu se mai foloseasca sarea. Este elementul daunator pentru vopseaua masinii

Mie de la sare mi-au ruginit aripile, in 4 ani. Dar rugina d-aia cu gaura direct in aripa. E coroziva rau sarea. Dau cu sare mai mult pe drumurile de la munte. Prin oras am inteles ca dau cu clorura de calciu.

Cate ceva despre substanta:

Clorura de calciu. Ăntre principalele sale calitĂŁĂži, se numĂŁrĂŁ: dĂŁ rezultate Âşi la temperaturi de sub -30 grade Celsius, penetrĂŽnd rapid stratul de zĂŁpadĂŁ sau gheaÞã; ĂŽn anumite doze este folosit ca microelement nutritiv pentru culturi (ĂŽn timp ce sarea afecta foarte puternic spaĂžiile verzi, clorura de calciu nu dĂŁuneazĂŁ); nu are efecte negative asupra oamenilor Âşi mediului ĂŽnconjurĂŁtor; aplicatĂŁ ĂŽn cantitĂŁĂži mici la primele ninsori, reduce considerabil efortul de curĂŁĂžare a drumurilor; nu lasĂŁ sedimente Âşi se curãÞã uÂşor; nu distruge betonul, ori suprafeĂžele asfaltate Âşi se reduce deteriorarea autovehiculelor (sarea avĂŽnd efect coroziv).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.