Jump to content

Informatii omologare motor


kathalin

Recommended Posts

Cum adica declari,asa,ca la politie? Cei de la fisc se iau dupa ce ai in carte,tu poti sa ai si motor de 3000

la notar :)

 

Nu cred,dar ma interesez maine si dau raspunsul aci.

 

da,am vazut pozele si pe urma am editat,iti mai spun odata:el se uita in talon si vede ca scrie 318;ei,de unde stie el ca 318 e in 4 cilindri?

Edited by katlin
Link to comment
Share on other sites

Cum adica declari,asa,ca la politie? Cei de la fisc se iau dupa ce ai in carte,tu poti sa ai si motor de 3000

la notar :lol:

 

Nu cred,dar ma interesez maine si dau raspunsul aci.

 

da,am vazut pozele si pe urma am editat,iti mai spun odata:el se uita in talon si vede ca scrie 318;ei,de unde stie el ca 318 e in 4 cilindri?

ma eu cred ca stie si el ,nu doar noi :))

daca e un pasionat mai mare ca noi?

in sfarsit ,pe cine stiu ca a schimbat motorul nu s-a stresat sa-l declare nici pana acum, asa ca daca ar fi multa munca nici eu nu o sa-l declar

Link to comment
Share on other sites

ma eu cred ca stie si el ,nu doar noi :))

daca e un pasionat mai mare ca noi?

in sfarsit ,pe cine stiu ca a schimbat motorul nu s-a stresat sa-l declare nici pana acum, asa ca daca ar fi multa munca nici eu nu o sa-l declar

 

 

Nu prea vad eu politisti atat de pasionati , iar in cazul in care este pasionat te intelege :lol: , probabil are si el in garaj aceiasi problema :)

Link to comment
Share on other sites

ca sa rezolvi la rar, iti trebuie in primul rand deviz de la service autorizat de rar sa schimbe motoare de BMW... pana la o anumita crestere de putere este suficienta modificare de civ, daca depasesti pragu ala stabilit de ei, trebuie omologare.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Bun ,da la cand trebuie sa faci itp-ul ce te faci ??Acolo se uita si la seria de la motor.

Daca ai noroc ca mine, si in carte motorul original e trecut ''FARA SERIE'', te-ai scos.

 

Eu de aia am vrut mai mult tot m52, ca si motorul meu de 2000cmc.

Ca sunt fix identice, le-am vazut jos, unul langa celalalt si am avut unele dubii daca nu cumva imi pune omul sus, tot motor de 2000 :))

Toata smecheria e in el, si nimeni nu va desface motorul sa vada...

 

Daca ai serie in carte... e naspa, adica na, te vad ei mai usor.

Singura mea problema e la emisii, care oricum as da eu problema, sunt mai mari la m52b28 decat la m52b20 :lol:

De aia am scos si catalizatoarele :)

Dar aia se rezolva, nu e grav.

Link to comment
Share on other sites

Bun ,da la cand trebuie sa faci itp-ul ce te faci ??Acolo se uita si la seria de la motor.

Daca ai noroc ca mine, si in carte motorul original e trecut ''FARA SERIE'', te-ai scos.

 

Eu de aia am vrut mai mult tot m52, ca si motorul meu de 2000cmc.

Ca sunt fix identice, le-am vazut jos, unul langa celalalt si am avut unele dubii daca nu cumva imi pune omul sus, tot motor de 2000 :))

Toata smecheria e in el, si nimeni nu va desface motorul sa vada...

 

Daca ai serie in carte... e naspa, adica na, te vad ei mai usor.

Singura mea problema e la emisii, care oricum as da eu problema, sunt mai mari la m52b28 decat la m52b20 :lol:

De aia am scos si catalizatoarele :)

Dar aia se rezolva, nu e grav.

 

 

la tine e cazul ideal, asa sa treci de la 4, la 6 e cam naspa.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

RAR (Registrul Auto Roman) te poate opri pe drum, nu ARR (Autoritatea Rutiera Romana-astia verifica autorizatii te transport, licente, rovignete si altele..),si exista o mica probabilitate sa isi dea seama.In talon, la tipul motorului, apare ,de exemplu in cazul meupentru M44, 194S1, 4 este numarul de pistoane, la motor 25 daca nu ma insel este 256S1, 6-numarul de pistoane.

Eu am sa fac un transplant, de la M44 la M50, deci de la 4 la 6 pistoane.Am sa-i fac ITP-ul inainte de transplant, si dupa aceea doi ani nu o sa am probleme.

Dupa ce schimibi motorul, o posibila problema la ITP este aceea ca trebuie sa ti se faca o poza din fata, cu capota ridicata.Asta e mai aiurea, chiar daca ai blatul cu tipul de la ITP-uri. Exista riscul ca cineva sa verifice pozele alea, iar acel cineva trebuie sa isi dea seama ca motorul difera.

 

Cam astea ar fi riscurile, bine la mine in CIV ,"Seria motorului nu poate si poansonata".Asta e unul din avantaje.

Mai departe, in Romania se rezolva toate, nu vad eu la RAR oameni asa de bine pregatiti sa isi dea seama dintr-o poza ca motoarele sunt schimbate.

 

 

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Ipotetic vorvbind daca "sterg" seria de pe motor are ceva? Gen in loc de 2.0 m50 imi pun 2.5 m50 si am grija ca la 2.5 sa apara fara serie... Ma gandesc ca e mai ok decat sa apara 2 serii diferite , sa apara doar o serie in carte si a doua serie de pe motor sa fie indescifrabila. Si la o adica o dau in diverse gen: nu stiu domne ce s-a intamplat, eu n-am umblat la ea, poate aia de la rar la omologare au fost mai priceputi
Link to comment
Share on other sites

ideea era doar sa polizezi si sa dai cu smirghel.. doar sa nu se vada seria existenta.. Ca sa te apuci sa manaresti seria la stilul ala deja o dai in altele...

 

PS: pt toti polististii si RAR-istii care "controleaza" forumul: Stati linistiti, nu am de gand sa fac asta, nu va chinuiti sa ma vanati pe strazi , pur si simplu discutam strict teoretic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.