Jump to content
Intalnire BMWClub 2025 ×

Martor in bord !


Alex Dragan

Recommended Posts

Imi apare o chestie in bord pe care am gasit o in manualul masinii si la care scrie asa :

 

Kontrollleuchte 1 blinkt :

 

Motorstorung bei erhohter Belastung.

Erhohte Motorbelastung beschadigt den Katalysator

Kontrollleuchte 1 leuchtet :

Motorstorung mit Verschlterung der Abgaswerte

 

arata ca un fel de rezervor gol fara nimic in el caci am vazut langa poza asta si una asemanatoare jumatate neagra ..

 

Pot gasii undeva aceste pictograme explicate ? :) Ms!

Link to comment
Share on other sites

Check Engine... se aprinde din mai multe cauze, ar trebui sa se vada pe tester problema...

 

probabil data trecuta doar ti-a sters eroarea cu testerul... nerezolvand problema care a cauzat aprinderea lui. Tot ce-i posibil sa fie aceeasi problema...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Check Engine... se aprinde din mai multe cauze, ar trebui sa se vada pe tester problema...

 

probabil data trecuta doar ti-a sters eroarea cu testerul... nerezolvand problema care a cauzat aprinderea lui. Tot ce-i posibil sa fie aceeasi problema...

 

salutare tuturor posesorilor de BMW, sunt proaspat user pe acest forum, de altfel viitor proaspat proprietar de E46 316i. de acelasi lucru ma lovesc si eu, acelasi martor aprins in bord "check engine", care de fapt e cu sub-intelesuri si are zeci/sute de variante de motive sa se aprinda. acelasi martor l-am intalnit pe vw-ul unui amic dar acesta "cica" era de la benzina proasta.oricum nu ne-am lamurit niciunul ce se intampla, cu toate k intrebase mai multi mecanici dar fiecare venea cu o alta varianta.

doi la mana mai sta aprins si cel de air-bag ceea ce imi da impresia k masina a fost pocnita, cu toate k nu are nici cel mai mic semn de air-bag explodat pe bord sau volan si nici urme ale unui posibil accident, sau stiu si eu alte "lufturi" ne la locul lor. Ceva nu-i in regula cu sorcova asta de bord, asa ca pls ajutati-ma si pe mine sa nu iau o decizie najpa...vreau din tot dinadinsul masinutza asta, mi-o doresc de mic copil pot sa zic (bmw-ul cre k e visul oricarui baiat).multumesc

Link to comment
Share on other sites

problema e pe jum rezolvata...scuze alta data caut mai atent http://www.bmwclub.ro/forums/lofiversion/i...php?t42177.html aici explica cineva priceput ce si cum legat de martorul "air-bag". aceeasi treaba o sustinea si proprietarul knd l-am intrebat de eroare "senzorul din scaun: prezenta pasager fara centura pusa" mi-am luat o piatra dupa inima dar tot ma ingrijoreaza check engine
Link to comment
Share on other sites

Imi apare o chestie in bord pe care am gasit o in manualul masinii si la care scrie asa :

 

Kontrollleuchte 1 blinkt :

 

Motorstorung bei erhohter Belastung.

Erhohte Motorbelastung beschadigt den Katalysator

Kontrollleuchte 1 leuchtet :

Motorstorung mit Verschlterung der Abgaswerte

 

arata ca un fel de rezervor gol fara nimic in el caci am vazut langa poza asta si una asemanatoare jumatate neagra ..

 

Pot gasii undeva aceste pictograme explicate ? :) Ms!

 

 

Probabil este vorba de erori pentru misfire care duc la distrugerea catalizatorului.

 

salutare tuturor posesorilor de BMW, sunt proaspat user pe acest forum, de altfel viitor proaspat proprietar de E46 316i. de acelasi lucru ma lovesc si eu, acelasi martor aprins in bord "check engine", care de fapt e cu sub-intelesuri si are zeci/sute de variante de motive sa se aprinda. acelasi martor l-am intalnit pe vw-ul unui amic dar acesta "cica" era de la benzina proasta.oricum nu ne-am lamurit niciunul ce se intampla, cu toate k intrebase mai multi mecanici dar fiecare venea cu o alta varianta.

 

Pai degeaba intrebi un mecanic, trebuie sa verifici cu un tester ce erori apar. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Check Engine... se aprinde din mai multe cauze, ar trebui sa se vada pe tester problema...

 

probabil data trecuta doar ti-a sters eroarea cu testerul... nerezolvand problema care a cauzat aprinderea lui. Tot ce-i posibil sa fie aceeasi problema...

 

salutare tuturor posesorilor de BMW, sunt proaspat user pe acest forum, de altfel viitor proaspat proprietar de E46 316i. de acelasi lucru ma lovesc si eu, acelasi martor aprins in bord "check engine", care de fapt e cu sub-intelesuri si are zeci/sute de variante de motive sa se aprinda. acelasi martor l-am intalnit pe vw-ul unui amic dar acesta "cica" era de la benzina proasta.oricum nu ne-am lamurit niciunul ce se intampla, cu toate k intrebase mai multi mecanici dar fiecare venea cu o alta varianta.

doi la mana mai sta aprins si cel de air-bag ceea ce imi da impresia k masina a fost pocnita, cu toate k nu are nici cel mai mic semn de air-bag explodat pe bord sau volan si nici urme ale unui posibil accident, sau stiu si eu alte "lufturi" ne la locul lor. Ceva nu-i in regula cu sorcova asta de bord, asa ca pls ajutati-ma si pe mine sa nu iau o decizie najpa...vreau din tot dinadinsul masinutza asta, mi-o doresc de mic copil pot sa zic (bmw-ul cre k e visul oricarui baiat).multumesc

martorul de airbag imi sta si mie aprins de cateva luni se mai stinge se aprinde din cauza senzorului de prezenta din scaun. Daca masina nu are urme de accident inseamna ca patesti acelasi lucru si stai linistit toate o sa faca asa mai devreme sau mai tarziu eu am testat airbag-urile si cu martorul aprins le am te toate disponibile.

Link to comment
Share on other sites

martorul de airbag imi sta si mie aprins de cateva luni se mai stinge se aprinde din cauza senzorului de prezenta din scaun. Daca masina nu are urme de accident inseamna ca patesti acelasi lucru si stai linistit toate o sa faca asa mai devreme sau mai tarziu eu am testat airbag-urile si cu martorul aprins le am te toate disponibile.

 

oky ms mult pt info...pana la urma am luat-o,azi am facut actele, e un benzinar 316i, din 2001 cu motor 1.9, 110k km, si in rest ce sa spun ma bucur k un copil mic. am de schimbat filtrul de benzina ca cik ala se futu de la benzina najpa (app ala se afla cumva sub masina??), consumabilele k sa fiu eu sigur si curelele de angreneaza pompa de apa si alternatorul mi se par cam coapte, plus o oglinda care a fost sparta dupa o tentativa nereusita de a fi furata k i-au impiedicat antifurtul.

 

PS: a fost super de incredere omu si ii multumesc inca o data daca tot am ocazia :) ...sorry pt offtopic

Link to comment
Share on other sites

oky ms mult pt info...pana la urma am luat-o,azi am facut actele, e un benzinar 316i, din 2001 cu motor 1.9, 110k km, si in rest ce sa spun ma bucur k un copil mic. am de schimbat filtrul de benzina ca cik ala se futu de la benzina najpa (app ala se afla cumva sub masina??), consumabilele k sa fiu eu sigur si curelele de angreneaza pompa de apa si alternatorul mi se par cam coapte, plus o oglinda care a fost sparta dupa o tentativa nereusita de a fi furata k i-au impiedicat antifurtul.

 

PS: a fost super de incredere omu si ii multumesc inca o data daca tot am ocazia :lol: ...sorry pt offtopic

S-o stapanesti sanatos! :)

Fugi cu ea la tester si apuca-te de schimbat piese.

Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos! :)

Fugi cu ea la tester si apuca-te de schimbat piese.

 

 

Sarna' :Dsanatos si fara evenimente. Deja am schimbat toate filtrele, uleiurile, curelele. problema cu intreruperile s-au rezolvat, merge super rotund, am mai curatat tot ce putea desfacea, de la debitmetru pana la galeria de admisie...in schimb a aparut o problema cand reduc acceleratia si o las la ralanti imi scade pana in 500rot, variaza vreo 10-15 secunde intre 500-600 uneori putin sub 500 si apoi creste pana la normal in 800-900. chiar acum ma interesam si de un tester si rezolvam, in rest masina fuge de rupeeee :lol:

Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos! :)

Fugi cu ea la tester si apuca-te de schimbat piese.

 

 

Sarna' :Dsanatos si fara evenimente. Deja am schimbat toate filtrele, uleiurile, curelele. problema cu intreruperile s-au rezolvat, merge super rotund, am mai curatat tot ce putea desfacea, de la debitmetru pana la galeria de admisie...in schimb a aparut o problema cand reduc acceleratia si o las la ralanti imi scade pana in 500rot, variaza vreo 10-15 secunde intre 500-600 uneori putin sub 500 si apoi creste pana la normal in 800-900. chiar acum ma interesam si de un tester si rezolvam, in rest masina fuge de rupeeee :lol:

am avut un prieten cu aceeasi problema si a schimbat releul de incarcare de pe alternator(sau cum io zice la partea electronica de pe alternator) fiindca nu-i incarca , si atunci a vazut ca nici nu-i mai oscileaza , dezamagitor a fost ca dupa doua luni oscilatia a revenit dar mai rar(dar acu alternatorul incarca)

Link to comment
Share on other sites

am avut un prieten cu aceeasi problema si a schimbat releul de incarcare de pe alternator(sau cum io zice la partea electronica de pe alternator) fiindca nu-i incarca , si atunci a vazut ca nici nu-i mai oscileaza , dezamagitor a fost ca dupa doua luni oscilatia a revenit dar mai rar(dar acu alternatorul incarca)

 

nu prea cred sa fie d la alternator k nu am probleme cu bateria, in plus porneste bine...am desfacut PCV-ul, l-am suflat cu o pompa si vad k aerul nu mai circula doar intr-un singur sens.

oricum ms pt sfat

Link to comment
Share on other sites

am avut un prieten cu aceeasi problema si a schimbat releul de incarcare de pe alternator(sau cum io zice la partea electronica de pe alternator) fiindca nu-i incarca , si atunci a vazut ca nici nu-i mai oscileaza , dezamagitor a fost ca dupa doua luni oscilatia a revenit dar mai rar(dar acu alternatorul incarca)

 

nu prea cred sa fie d la alternator k nu am probleme cu bateria, in plus porneste bine...am desfacut PCV-ul, l-am suflat cu o pompa si vad k aerul nu mai circula doar intr-un singur sens.

oricum ms pt sfat

 

oricum si eu sunt tare curios ca pe teste nu da nici o eroare... senzori acceleratie schimbat, debitmetru schimbat, niste valve iara a schimbat, sonde lambda schimbate,bujiile schimbate, toate filtrele.... si tot ii oscileaza....

Link to comment
Share on other sites

Imi apare o chestie in bord pe care am gasit o in manualul masinii si la care scrie asa :

 

Kontrollleuchte 1 blinkt :

 

Motorstorung bei erhohter Belastung.

Erhohte Motorbelastung beschadigt den Katalysator

Kontrollleuchte 1 leuchtet :

Motorstorung mit Verschlterung der Abgaswerte

 

arata ca un fel de rezervor gol fara nimic in el caci am vazut langa poza asta si una asemanatoare jumatate neagra ..

 

Pot gasii undeva aceste pictograme explicate ? :) Ms!

 

 

E posibil sa fie de la benzina proastaa. La Ford se intampla destul de des asta si e din cauza benzinei. Baga-i un tratament ceva si fa un plin.Vezi dc mai apare?! sal

Link to comment
Share on other sites

salut revin cu noi amanunte :lol: azi am pus bot in bot doua e46, al meu si cel al unui prieten si in incercarea noastra disperata :) sa deslusim treaba cu relantiul (dupa ce am interschimbat mai multe piese) m-am uitat mai atent in galerie si am vazut ca imi LIPSESTE clapeta din camera de admisie. din ce am mai citit pe aici am aflat ca se numeste "regulatorul de relanti" sau "valva DISA". cred ca nu "bat campii" cand zic de clapeta ca se numeste DISA, oricum corectati-ma daca gresesc eventual sa stiu ce sa cer in magazine sau sa nu mai vb prostii pe forum :).

in plus am mai descoperit o problemutza care in schimb am rezolvat-o: am avut apa in pompa de aer care se leaga de EGR (arata ca un borcan si este amplasata in spatele radiatorului in partea stanga lipita oarecum de vasul cu lichid pt parbriz ). pur si simplu apa baltea in pompa si in mufa de sub ea, am scos cam 100ml. in fine am gasit pompa la dezmembrari cu 200 ron, dar intrebarea mea era daca a mai patit cineva asa ceva sau cum ar trebui sa ma feresc. clar este ca nu am intrat in garla cu ea si zilele astea cat a nins si a plouat masina a stat intr-un garaj. ma gandesc ca poate fostul proprietar a spalat motorul si atunci s-a infiltrat apa!?

va salut!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.