Jump to content

BMW SERIA 5 E60 SAU AUDI A6 (AMBELE AN 2006-07)


mario_marius

Recommended Posts

Guest poleposition

eu nu inteleg faza asta cu "emotiile", pai in principiu, n-am nevoie de "emotii" ca sa ajung dintr-un loc in altul :lol: Vreau sa ajung in siguranta si relaxat. Ca nu-s pe circuit F1, NU ? :)

 

Sau placerea de a conduce inseamna sa iti fuga kuru la masina si sa pieri controlul din cand in cand asa... de emotie :) A dreq emotie bai frate :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu nu inteleg faza asta cu "emotiile", pai in principiu, n-am nevoie de "emotii" ca sa ajung dintr-un loc in altul :lol: Vreau sa ajung in siguranta si relaxat. Ca nu-s pe circuit F1, NU ? :)

 

Intradevar, chestia e ca mai mari emotii am pe strazile din Romania, decat pe un circuit F1 macar acolo nu sunt gropi si tot felu de tampenii cum sunt pe strazile noaste.

 

Sau placerea de a conduce inseamna sa iti fuga kuru la masina si sa pieri controlul din cand in cand asa... de emotie blink.gif A dreq emotie bai frate

 

Eu nu am vazut la nici un BMW cu Xdrive sa se intample asta, nici la a mea care e numai spate nu am intampinat problemele astea, folosesc cauciucuri GoodYear Ultra Grip 7+ si chiar m-am aventurat iarna asta si nu am tras nici cea mai mica spaima cu masina. Tot ce a fost mai nasol ca am ramas in parcare de vreo 3 ori cu masina in muntele de zapada care sa format insa am facut balans fata/spate cu masina cateva minute pana am iesit probabil daca aveam Xdrive a-si fi iesit mult mai usor.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Ambele masini sunt foarte bune iar diferentele de performante si comportament pe sosea nu le va simti decat cineva care vine tot de pe o masina din gama premium deci cred ca sunt ignorabile diferente de jumatati de secunda la acceleratii, jumatati de metru la franare sau jumatati de litru la consum.

 

Chestia asta ma face sa ma indoiesc sincer ca ai mers cu acele masini, poate ca pasager.

 

Eh.. ma bagam si eu in seama.

Ideea era una singura. Diferentele sunt mici si sunt impartite. Tin de SUBIECTIVISM ce te deranjeaza mai mult sau mai putin si la care model.

Clasa limuzina mare nu tinteste prioritar la sportivitate ci la confort, siguranta. BMW are plus la sportivitate, Audi la confort.

 

OFF .. depinde de ce isi doreste fiecare.

M-a mancat in "trei litere" sa postez.

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg faza asta cu "emotiile", pai in principiu, n-am nevoie de "emotii" ca sa ajung dintr-un loc in altul :lol: Vreau sa ajung in siguranta si relaxat. Ca nu-s pe circuit F1, NU ? :)

 

Sau placerea de a conduce inseamna sa iti fuga kuru la masina si sa pieri controlul din cand in cand asa... de emotie :) A dreq emotie bai frate :)

Exact ceea ce voiam sa subliniez....

Si probabil ca din acelasi motiv ti-ai luat Porsche nu?? :D)

 

Eu nu am vazut la nici un BMW cu Xdrive sa se intample asta, nici la a mea care e numai spate nu am intampinat problemele astea, folosesc cauciucuri GoodYear Ultra Grip 7+ si chiar m-am aventurat iarna asta si nu am tras nici cea mai mica spaima cu masina. Tot ce a fost mai nasol ca am ramas in parcare de vreo 3 ori cu masina in muntele de zapada care sa format insa am facut balans fata/spate cu masina cateva minute pana am iesit probabil daca aveam Xdrive a-si fi iesit mult mai usor.

Revenind on topic:

E vorba de un Audi A6 cu motorizare mare (si ala e numai quattro si un BMW care poate sa fie si RWD).

Da, sistemul X-drive de la BMW este un sistem bun insa pe mine nu m-a convins. Conduc un S5 (Mario cred ca il stie ca suntem din acelasi oras) si sunt impresionat de ce poate masinuta asta pe zapada....

Dar ca sa sustii ca tractiunea RWD e la fel de buna... asta mi se pare cel putin aberant.

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg faza asta cu "emotiile", pai in principiu, n-am nevoie de "emotii" ca sa ajung dintr-un loc in altul :lol: Vreau sa ajung in siguranta si relaxat. Ca nu-s pe circuit F1, NU ? :)

 

Sau placerea de a conduce inseamna sa iti fuga kuru la masina si sa pieri controlul din cand in cand asa... de emotie :) A dreq emotie bai frate :)

Exact ceea ce voiam sa subliniez....

Si probabil ca din acelasi motiv ti-ai luat Porsche nu?? :D)

 

Eu nu am vazut la nici un BMW cu Xdrive sa se intample asta, nici la a mea care e numai spate nu am intampinat problemele astea, folosesc cauciucuri GoodYear Ultra Grip 7+ si chiar m-am aventurat iarna asta si nu am tras nici cea mai mica spaima cu masina. Tot ce a fost mai nasol ca am ramas in parcare de vreo 3 ori cu masina in muntele de zapada care sa format insa am facut balans fata/spate cu masina cateva minute pana am iesit probabil daca aveam Xdrive a-si fi iesit mult mai usor.

Revenind on topic:

E vorba de un Audi A6 cu motorizare mare (si ala e numai quattro si un BMW care poate sa fie si RWD).

Da, sistemul X-drive de la BMW este un sistem bun insa pe mine nu m-a convins. Conduc un S5 (Mario cred ca il stie ca suntem din acelasi oras) si sunt impresionat de ce poate masinuta asta pe zapada....

Dar ca sa sustii ca tractiunea RWD e la fel de buna... asta mi se pare cel putin aberant.

 

Depinde prin ce zapada umbli, eu nu m-am dus cu ea in Alpi, eu vorbesc de zapada din orasul meu si de unde am fost la munte in Brasov nu am avut nici cea mai mica problema sa raman blocat, sa ma rastorn, sa pierd controlu sau alte tampenii din astea.

Link to comment
Share on other sites

Depinde prin ce zapada umbli, eu nu m-am dus cu ea in Alpi, eu vorbesc de zapada din orasul meu si de unde am fost la munte in Brasov nu am avut nici cea mai mica problema sa raman blocat, sa ma rastorn, sa pierd controlu sau alte tampenii din astea.

Eu ma refer la deplasarile in afara orasului ... atunci cand te mai grabesti un pic .. atunci cand iti pleaca un pic spatele si nu prea sti unde se duce masina ... etc.

Nu ma refer la plimbarile de tip "Slow" prin cartier sau prin oras.

Link to comment
Share on other sites

Depinde prin ce zapada umbli, eu nu m-am dus cu ea in Alpi, eu vorbesc de zapada din orasul meu si de unde am fost la munte in Brasov nu am avut nici cea mai mica problema sa raman blocat, sa ma rastorn, sa pierd controlu sau alte tampenii din astea.

Eu ma refer la deplasarile in afara orasului ... atunci cand te mai grabesti un pic .. atunci cand iti pleaca un pic spatele si nu prea sti unde se duce masina ... etc.

Nu ma refer la plimbarile de tip "Slow" prin cartier sau prin oras.

 

Nu am vazut zapada pe nici un drum Europan iarna asta, cel putin pe cele pe care am fost eu.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce tot ziceti de tractiunea spate ca e cu probleme. E alt stil de condus si te adaptezi, iar daca o inveti poti scoate mult din ea. Cu toata electronica din ziua de azi e doar o chestiune de cauciucuri bune si sa fie de sezon.

Faza asta am remarcat-o de mult timp, e din categoria "legenda urbana" BMW = RWD = probleme la conducerea lui...

De Mercedes care e si el RWD nu se zice nici pas, eu unul nu am auzit nimic sau in nici un caz de as multe "probleme" ca la BMW..

Culmea ca e nevasta-mea de exemplu, care e un sofer neexperimentat si foarte fricoasa zice ca BMW e una din cele mai usoare si ascultatoare masini care le-a condus si cu care se impaca cel mai bine, si a mea e veche si in in afara de ABS nu are nimic....

e mai sigur un AWD ? probabil, mai ales pentru cineva care crede ca daca are niste cai si AWD poate intra in curba pe zapada cu 120 km/h.... E mai putin agil ? cu siguranta .. Care e mai fun ? treaba e subiectiva...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Fa un test drive cu ambele dar sa fie din aceeasi categorie pentru a putea face diferenta. In legatura cu tractiunea si propulsia, pentru BMW cu toate sistemele, este o provocare pentru a o conduce in special pe timp de iarna. Daca te intereseaza achizitionarea din Germania este bine sa o cumperi din reprezentante second-hand, insa trebuie sa afli de ce nationalitate este firma. S-a umplut si Germania de facaturi. Pot sa soliciti si o evaluare cu diagnoza cu tot pentru a te convinge de datele reale ale masiniii si eventual sa ceri o garantie DECA pentru un numar de KM. Succes
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei AUDI neaparat motorul de 3.0TDI e cel mai fiabil, sau 2.7TDI, 2.0TDI e praf rau de tot cel cu 140CP.

BMW 525d 177 CP e ok, pt E60.

Costurile de intretinere vor fi la fel de mari, la amandoua masinile.

Asigurari + altele la fel...

BMW E60 are o forma mai agresiva fata de A6, care e mai business, sa-i zic asa...

 

Parerea mea? mergi in .de iei dintr-un autohaus un a6 la test, un 5, si te hotarasti singur, eu zic ca vei alege 5series, exact acelasi lucru l-am facut si eu.

 

Am dat o tura cu a6 2.7tdi, si dupa serie 5.

 

Ce am cumparat? Se vede in semnatura :)

Link to comment
Share on other sites

pai iti fuge curu daca ai sistemele dezactivate.....daca mergi cu ele activate si ai cauciucuri adecvate pt conditiile de vreme nu ai de ce sa iti faci probleme poti sa retrogradezi si a 2-a la 80-90 ca garantat nu vei pierde controlu sistemele isi fac foarte bine treaba .
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ca proaspat posesor de e60 520 indraznesc sa ma bag in vorba :)

si eu eram in dubiu, imi placea seria 5 la nebunie dar imi era frica de costuri, ma gandeam la A6 2.0 in speranta ca intretinerea e mai ieftina(stiti voi - piese VW, Skoda) dar mi-am luat inima in dinti si am ales 520, pot spune ca nu regret, masina e super.

 

Audi(parerea mea):

- motorul de 2.0(cam slab dar ma gandeam la un cip) e varza(parerea mea), consuma ulei, motoarele de la inceputuri aveau probleme, crapau in veselie - sora unui coleg a avut unul luat de nou de la PBN si la 35 000km s-a dus

- design .. asa si asa, cu toate ca e mai lunga cu 6cm decat seria 5, e facuta in asa fel incat pare autobuz

 

Bmw:

- super design

- imi era frica de costuri dar pe net gasesti piese garla(de origine sau de firma, de exemplu am luat filtre MANN la 70-80 de lei) la preturi bune

- motorul nu se compara cu cel de la VW, pentru mine 163 de caluti sunt chiar suficienti, in fine masina mi se pare ca trage super. 525 are motorul in 6 fara trepidatii, 177cp, cuplu mai mare dar are suta in 8,1 si 520 in 8,6, sincer nu mi s-a parut o diferenta foarte mare(o sa spuneti ca sunt diff mari, asta e doar parerea mea)

- am ales 520 in speranta ca or sa fie costurile mai mici, fiind motorul cel mai des intalnit si pe 320

- in carte diferenta de consum e de 1,5l cred, nu cred ca nu se vede si in realiate

 

Acuma sa va spun si cum am luat-o, poate il intereseaza pe amicul nostru nehotarat:

Initial am vrut sa iau o skoda octavia(foarte scumpa) apoi pasat(din cate citeam pe forum nu extraordinara) apoi am zis sa imi iau una care sa merga la inima sa nu mai umplu curtea de catarage.

Pana am strans banii m-am uitat cam 2-3 luni pe net, autovit, mobile, autoscut24.de, 321auto.com, autoscut24.fr, autoscut24.be. In fine vroiam cu piele(ca asa sta bine la un cinciar) si in jur de 100 000km dar preturile ma bagau in ceata, nu gaseam in afara sub 16 000 fara piele, 18 000 cu piele. Pe autovit cam 14 700 - 15 000 fara piele(aducea cineva din Cluj si vindea 1-2 pe saptamana). In fine pe autovit baiatii pe langa km poate mesteriti le cumpara fara TVA din afara -> de unde o reducere de 3000-4000 fata de pretul pe care l-as fi platit eu(apropos, am fost in Franta cu jobul 3 saptamani, am cautat si pe acolo, si prin Belgia dar nu gaseai sub 18-20 000).

Am vorbit cu cel din Cluj sa imi aduca dar cand m-am hotarat nu mai gasea in Germania cinciar(mi-a zis el ca pretul era mare) si incepuse sa aduca A6, 2.0 cam in 13 500.

Am gasit pe autovit una la 130 000, 2006, 14 700E, masina arata foarte bine, intretinuta, nu stiu cat de prelucrata si spalata a fost de baieti, a fost rulata in luxembourg, unic proprietar in afara, negru cu piele bej, jante 17 model 138 - picatura. dezavantajul e ca nu are xenon si parktronic ... dar asta e, mi-a placut cum arata si am ales sa renunt la ele.

Am fost la BMW i-am facut teste - electric, tinichigerie, mecanica, aia mi-au zis ca masina e ok (m-a costat 350 lei) fara lovituri, km reali verificati, tot istoricul scos(ce aveau ei corespundea cu ce era in carte) si am luat-o. Am mai dat taxa 580E.

 

 

cei de la bmw au gasit:

1. de schimbat filtrele erau schimbate la 120 000, masina avea 130 000, le-am schimbat dar nu erau asa murdare

2. o eroare la un senzor presiune roata

3. janta pe spate lovita

 

belele:

1. am fost sa ii fac janta si era cam stranba, acuma cine a lovit-o?!?!? nu stiu, sau ala in afara sau asta cand a adus-o.

2. mai am o janta lovita de la aparatele alea de vulcanizat, fiind guma tare, cand a dat-o cineva jos de pe janta, a sarit guma si cred ca "laba aia" s-a dus in janta. Janta e lovita pe interior, urma perfecta de aparat

3. am luat-o cu gume de iarna runflat good year, si dupa ce le umflam in 1 sapt de inmuiau. Rasuflau usor intre guma si janta, le-am scos partial, mi-au dat aia cu pasta si acuma sunt ok. Ma intreb: nemtii aia cand le-au pus, chiar sa nu fi dat cu pasta?!?!?

 

Asa ca trebuie sa ii iau jante(avand 2 jante lovite) si gume de vara.

In rest nu stiu ... am luat teapa nu am luat, asta e. e pretul mare, e pretul mic ... 1000e acolo in plus, in minus nu e o avere, sanatate sa fie.

 

 

imi pare rau ca v-am plictisit atata dar am vrut sa va spun povestea mea :lol: si sper sa fiu de ajutor pentru cel care a deschis topicul.

Link to comment
Share on other sites

viper adica?

Simplu, nu exista 525d de 163 de cai, decat pe e39, tu ai e60.

Ori ai 177, ori ai 197, desi 197 s-a pus din 2007, deci nu cred ca ai.

 

 

au fost niste serii limitate ce-i drept E60 525D la 163 cp.

am vazut una pe un forum(posibil asta safie) si am ma vazut pe mobile.de cand cautam:

http://www.autohusb2b.de/cms/cardb/druck.p...mp;bk=form&

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.