Jump to content

Inlocuire DME la E46


Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e o poveste mai lunga...

 

cand e motorul rece, cilindrul 6 nu merge cum trebuie (pe tester imi da o corectie f mare la injectorul 6), motorul tremura foarte tare la relantiu, si daca il las sa tremure si nu il accelerez putin mi se aprinde Check Engine, si imi da eroarea: "Cyl. 6 missfire with fuel cut-off".

 

am schimbat vreo 5 bobine pe cil 6 (4 bosch si 2 originalea), si cand se racea morotul, facea la fel

 

am luat injector nou, l-am montat, am pornit-o, motorul fiind rece, la fel facea

 

am mai schimbat sonda apa, debitmetru, termostat, etc, toate originale, si tot degeaba

 

am facut resoftare, si asta degeaba

 

ma gandesc ca ar fi totusi o eroare din calculator pt ca, daca o las sa mi se aprinda Check-ul si merge in 5 cilindri, o opresc imediat, o pornesc inapoi, si mi se stinge si Check-ul, si merge iar in 6 cilindri

 

si toate astea se intampla cand e motorul rece ... cum s-a incalzit un pic, merge frumos, nici nu zici ca e pornit

Link to comment
Share on other sites

am luat injector nou, l-am montat, am pornit-o, motorul fiind rece, la fel facea

 

am mai schimbat sonda apa, debitmetru, termostat, etc, toate originale, si tot degeaba

 

am facut resoftare, si asta degeaba

 

ma gandesc ca ar fi totusi o eroare din calculator pt ca, daca o las sa mi se aprinda Check-ul si merge in 5 cilindri, o opresc imediat, o pornesc inapoi, si mi se stinge si Check-ul, si merge iar in 6 cilindri

 

si toate astea se intampla cand e motorul rece ... cum s-a incalzit un pic, merge frumos, nici nu zici ca e pornit

 

Pe sonda de apa , debitmetru si termostat ai dat banii degeaba, nici nu imi dau seama de ce le-ai schimbat.

Verifica/schimba cablajul de la bobine, este separat de cablajul motorului.Verifica compresia si fa-i un leak down test.

Schimba bujiile, asta daca nu le-ai schimbat deja.Daca totul este ok, este foarte posibil sa fie de la tacheti, ma rog, la cilindrul respectiv, sau sa fie depuneri de carbon pe supape.

Nu cumpara un computer de injectie, daca vrei sa il probezi pune unul de la alta masina.Zic asta deoarece este scump si s-ar putea sa dai banii degeaba pe el.

Link to comment
Share on other sites

ar putea ramane una dintre cele 2 supape de la cilindru 6 deschise si sa nu faca compresie, (cele 2 supape de la evacuare de pe cilindru) stiu un caz la care asta era cauza si i provoca trepidati,scotea aburi si se simptea miros de benzina

 

 

nu sunt sigur k ar putea fi si la u dar incerc sa ajut :)

Link to comment
Share on other sites

orice e posibil, dar ai idee de ce ramanea supapa deschisa la cunostinta ta? din ce cauza? ... si cum si-a dat seama, si eventual cum a remediat problema?

mersi

 

 

pai a incercat toate posibiliatile k u,la el se simtia pierdere de putere si scotea aburi pe esapament vibra masina la rlanti,cand era turata nu se mai simtiau vibratile,si se simtea miros de benzina daca stateai langa esapament, o avut o supapa indoita si nu inchidea bn,cauza nu o stiu ,poate din cauza vechimi k masina are 200000km si o cam tureaza e vb de un 323 e46 automat si o tine numa pe sport (schimba numa pe rosu)

toata chestia a inceput dupa ce o fortato putin

 

 

orice e posibil, dar ai idee de ce ramanea supapa deschisa la cunostinta ta? din ce cauza? ... si cum si-a dat seama, si eventual cum a remediat problema?

mersi

 

 

pai a incercat toate posibiliatile k u,la el se simtia pierdere de putere si scotea aburi pe esapament vibra masina la rlanti,cand era turata nu se mai simtiau vibratile,si se simtea miros de benzina daca stateai langa esapament, o avut o supapa indoita si nu inchidea bn,cauza nu o stiu ,poate din cauza vechimi k masina are 200000km si o cam tureaza e vb de un 323 e46 automat si o tine numa pe sport (schimba numa pe rosu)

toata chestia a inceput dupa ce o fortato putin

remedierea se face prin schimbarea supapei ,scoterea chiulasei si schimbarea supapei sau supapelor daca ai mai multe

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

daca era vreun furtun de la vacum, ma gandesc ca mergea tot timpul urat motorul, nu doar 3-5 minute pana se incalzeste, si nu-mi afecta doar cilindrul 6

 

cat despre supapa, nu stiu ce sa zic ... daca era o supapa blocata pe deschis, nu se "pupa" cu pistonul?? .. oricum, nu scoate aburi, nu miroase a benzina, nu papa ulei (mai mult decat ar trebui)

 

PS: n-are nimeni un DME de 2.2 ca sa fac si eu o proba? :)

Link to comment
Share on other sites

daca era vreun furtun de la vacum, ma gandesc ca mergea tot timpul urat motorul, nu doar 3-5 minute pana se incalzeste, si nu-mi afecta doar cilindrul 6

 

cat despre supapa, nu stiu ce sa zic ... daca era o supapa blocata pe deschis, nu se "pupa" cu pistonul?? .. oricum, nu scoate aburi, nu miroase a benzina, nu papa ulei (mai mult decat ar trebui)

 

PS: n-are nimeni un DME de 2.2 ca sa fac si eu o proba? :)

nu poti....trebuie imperechiat si cu EWS.....se repara DME-ul tau......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
zici ca se repara?

 

poti sa detaliezi un pic te rog? (cine repara, cam in ce consta reparatia, cat ar dura, cat ar costa, etc)

mersi

Eu ti-o repar....se repara in aceeasi zi ...costa....depinde de de e dus in el.....

si eu am aceeasi problema si banuiesc ca e DME......numai ca la mine face pe cil 5 si din cand in cand pe 6 :) si asta numai la pornire cand e motorul rece.....cand se incalzeste merge perfect

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.