Jump to content

probleme pornire e46 320D


Recommended Posts

Poate a mai intalnit cineva problema asta, am fost de dimineata sa pornesc masina am dat la automat a invartit un pic mai greu si nu a pornit, am lasat-o am mai dat odata si tot asa iar am lasat-o dupa cand am mai incercat se aude doar un ,,tac'' si atat, am zis ca e bateria devina am fost am cumparat alta baterie bosch de 80 amperi si cand am pus-o pe asta nimic, cand dau la automat tot un tac si atat. Sa fie electromotoru blocat sau vreun releu ars :lol: , mai ales ca electromotoru l-am dat jos acum o luna si l-am curatat, carbuni in el erau ok, l-am pis pe masina si mana azi de dimineata a portnit fara probleme :)
Link to comment
Share on other sites

Poate a mai intalnit cineva problema asta, am fost de dimineata sa pornesc masina am dat la automat a invartit un pic mai greu si nu a pornit, am lasat-o am mai dat odata si tot asa iar am lasat-o dupa cand am mai incercat se aude doar un ,,tac'' si atat, am zis ca e bateria devina am fost am cumparat alta baterie bosch de 80 amperi si cand am pus-o pe asta nimic, cand dau la automat tot un tac si atat. Sa fie electromotoru blocat sau vreun releu ars :) , mai ales ca electromotoru l-am dat jos acum o luna si l-am curatat, carbuni in el erau ok, l-am pis pe masina si mana azi de dimineata a portnit fara probleme :)

 

Bateria bosch care ai luat-o cat amperaj real are.... iti spun din proprie experienta... cand mi-a murit bateria a adus cineva o bateria Exide sigilata nou nouta de 80 ah si surpriza facea tot asa tac-tac....canci curent in ea :lol: si era sigilata subliniez.

Apoi am luat cu ajutorul lui pavel si robert o baterie banner bulls extra calciu de 100ah si crede-ma ca era maaare diferenta a luat-o din prima cheie.... oricum se vedea si dupa becurile din portbagaj ca are curent...

Link to comment
Share on other sites

Poate a mai intalnit cineva problema asta, am fost de dimineata sa pornesc masina am dat la automat a invartit un pic mai greu si nu a pornit, am lasat-o am mai dat odata si tot asa iar am lasat-o dupa cand am mai incercat se aude doar un ,,tac'' si atat, am zis ca e bateria devina am fost am cumparat alta baterie bosch de 80 amperi si cand am pus-o pe asta nimic, cand dau la automat tot un tac si atat. Sa fie electromotoru blocat sau vreun releu ars :) , mai ales ca electromotoru l-am dat jos acum o luna si l-am curatat, carbuni in el erau ok, l-am pis pe masina si mana azi de dimineata a portnit fara probleme :)

 

Bateria bosch care ai luat-o cat amperaj real are.... iti spun din proprie experienta... cand mi-a murit bateria a adus cineva o bateria Exide sigilata nou nouta de 80 ah si surpriza facea tot asa tac-tac....canci curent in ea :lol: si era sigilata subliniez.

Apoi am luat cu ajutorul lui pavel si robert o baterie banner bulls extra calciu de 100ah si crede-ma ca era maaare diferenta a luat-o din prima cheie.... oricum se vedea si dupa becurile din portbagaj ca are curent...

 

Am probat bateria cea veche (de 2 ani) si pe cea noua pe masina mea (318d/2004) si a pornit ambele la sfert.Parerea mea este ca e ceva releu de vina, ca acel ,,tac" se aude din zona releelor si nu de la electromotor care practic e ca si inexistent.Sa fie cumva siguranta aceea mai groasa din spatele tabloului de sigurante?

Link to comment
Share on other sites

e o problema la electromotor

s-au dus bucsele sau carbunii/platoul de carbuni

@cristianiorga22

asa naspa sa fie EXIDE? e peste banner cu 5 clase

sunt printre cele mai bune baterii; probabil ai fost tu ghinionist sau era expirata cine ti-a vandut-o

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un shunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave la electromotor.

aa vezi daca ai masa buna pe motor.

 

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un sunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave laelectromotor.

Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un shunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave la electromotor.

aa vezi daca ai masa buna pe motor.

 

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un sunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave laelectromotor.

 

Da releu de protectie (sau comanda) este cumva ptr. electromotor? Stie cineva unde esta asa ceva?Ma gandesc ca daca era totusi bobina ar fi trebuit sa clentane cumva, dar nimic.......

Link to comment
Share on other sites

Pai l-ai dat jos si nu l-ai mai montat cum trebuie(poate n-ai strans suruburile)

 

Ce treaba are pompa,bujii,etc. daca face numai TAC,si nu invarte?

 

Pai cand am pus electomotorul la loc eu zic ca a fost pus bie si suruburile starse cum trebuie doar pana azi de dimineata a pornit fara nici o problema. Oricum am vb pt maine dimineata cu un electonist sa vina sa masoare rele, sigutante si alte chestii, sper sa fie astea pt ca daca e ceva bulit la electromotor nu imi e decat cata bataie de cap e sa il dai jos :)

Link to comment
Share on other sites

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un shunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave la electromotor.

aa vezi daca ai masa buna pe motor.

 

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un sunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave laelectromotor.

 

Da releu de protectie (sau comanda) este cumva ptr. electromotor? Stie cineva unde esta asa ceva?Ma gandesc ca daca era totusi bobina ar fi trebuit sa clentane cumva, dar nimic.......

cum sa " clentane" daca e defecta.

Link to comment
Share on other sites

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un shunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave la electromotor.

aa vezi daca ai masa buna pe motor.

 

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un sunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave laelectromotor.

 

Da releu de protectie (sau comanda) este cumva ptr. electromotor? Stie cineva unde esta asa ceva?Ma gandesc ca daca era totusi bobina ar fi trebuit sa clentane cumva, dar nimic.......

cum sa " clentane" daca e defecta.

 

Pai cand sunt arse(temperate) contactele din ea si nu mai cupleaza normal da rateu(clentane).In cazul cand este intrerupt bobinajul atunci este terminata nu mai da niciun semn. Mai curatam si remediam asa ceva cand aveam Dacia sa Aro. :)

Link to comment
Share on other sites

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un shunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave la electromotor.

aa vezi daca ai masa buna pe motor.

 

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un sunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave laelectromotor.

 

Da releu de protectie (sau comanda) este cumva ptr. electromotor? Stie cineva unde esta asa ceva?Ma gandesc ca daca era totusi bobina ar fi trebuit sa clentane cumva, dar nimic.......

cum sa " clentane" daca e defecta.

 

Pai cand sunt arse(temperate) contactele din ea si nu mai cupleaza normal da rateu(clentane).In cazul cand este intrerupt bobinajul atunci este terminata nu mai da niciun semn. Mai curatam si remediam asa ceva cand aveam Dacia sa Aro. :)

da sau daca nu mai merge bobina deloc nu mai face nimic.el zicea ca ii clantane ceva releu nu bobina de cuplare.

Link to comment
Share on other sites

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un shunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave la electromotor.

aa vezi daca ai masa buna pe motor.

 

fa o verificare si vezi daca vine + pe firul subtire de la electromotor cand dai la automat, daca vine iti tre o bobina de cuplare. daca nu ceva releu ca daca era siguranta arsa nu mai tacanea nimic.

pune contactul si fa un sunt intre polii grosi de pe bobina electromotorului. daca nici asa nu vrea ai probleme mai grave laelectromotor.

 

Da releu de protectie (sau comanda) este cumva ptr. electromotor? Stie cineva unde esta asa ceva?Ma gandesc ca daca era totusi bobina ar fi trebuit sa clentane cumva, dar nimic.......

cum sa " clentane" daca e defecta.

 

Pai cand sunt arse(temperate) contactele din ea si nu mai cupleaza normal da rateu(clentane).In cazul cand este intrerupt bobinajul atunci este terminata nu mai da niciun semn. Mai curatam si remediam asa ceva cand aveam Dacia sa Aro. :)

da sau daca nu mai merge bobina deloc nu mai face nimic.el zicea ca ii clantane ceva releu nu bobina de cuplare.

 

are idee careva daca e poate ajunge la bobina pe sub masina, ca nu mai tin minte exact cand am dat electromotorul jos unde era pozitionata :lol: , si nu am cef sa demontez prea multe :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.