Jump to content

Da sa moara motorul la turatii mari


ral

Recommended Posts

Salut,in seara asta cand am pornit masina am lasato 2 3 min la relanti,iar la un moment dat s-a oprit motorul fara sa-i fac nimic.Mentionez ca atunci cand am pornito relantiul nu oscila .Am pornito din nou si la fel a stat putin si s-a oprit,a facut faza asta de 3 ori apoi s-a stabbilizat,dar daca o turez in 5 6 mii de ture cand revine acul de la turometru se opreste 3 4 sec la 1500rpm apoi scade brusc aproape sa se opreasca.Aveti idee ce poate fi??Multumesc. E36 318I motor m40 Edited by ral
Link to comment
Share on other sites

Sonda, sau debitmetrul....

O diagnoza ai facut?

 

O diagnoza inca nu i-am facut,urmeaza pe al sfarsitul saptamanii cand am mai mult timp liber,faza e ca nu am consumul marit,gazele nu miros a benzina,iar masina trage ca inainte.Senzorul de la clapeta de acceleratie are vreo treaba?

Link to comment
Share on other sites

Sonda, sau debitmetrul....

O diagnoza ai facut?

Mai... nu chiar, eu am schimbat piesele astea cu piese noi, si o data la saptamana cand revin din turatii fluctueaza ralantiul, bine ca nu e mai des.

Scurgeri de vacum nu am, am facut testul cu smoke bomb, ma gandesc ca valva pcv ar fi responsabila la mine... Sau benzina, am avut de la mol normala de 95 si apoi am pus alto 101, n-a mai facut deloc... nu stiu ce sa zic.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Salut,in seara asta cand am pornit masina am lasato 2 3 min la relanti,iar la un moment dat s-a oprit motorul fara sa-i fac nimic.Mentionez ca atunci cand am pornito relantiul nu oscila .Am pornito din nou si la fel a stat putin si s-a oprit,a facut faza asta de 3 ori apoi s-a stabbilizat,dar daca o turez in 5 6 mii de ture cand revine acul de la turometru se opreste 3 4 sec la 1500rpm apoi scade brusc aproape sa se opreasca.Aveti idee ce poate fi??Multumesc. E36 318I motor m40

Faze de genu asta mai face de la debitmetru de aer, dar vezi daca se intampla asta si cand e mai cald afara, sau poate face lucrul asta daca nu ai mers in perioada asta cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Un test e sfant pentru ca sunt mai multe chestii de verificat, tot ce ti s-a spus pana acum si cred ca inca alte cateva lucruri pot fi cauza dar mai bine fa un test ca sa vezi de unde sa incepi remedierea problemei, in ideea de a nu schimba ceva care nu e nevoie in cazul tau desi se afla pe lista de potentiala cauza.
Link to comment
Share on other sites

Salut,in seara asta cand am pornit masina am lasato 2 3 min la relanti,iar la un moment dat s-a oprit motorul fara sa-i fac nimic.Mentionez ca atunci cand am pornito relantiul nu oscila .Am pornito din nou si la fel a stat putin si s-a oprit,a facut faza asta de 3 ori apoi s-a stabbilizat,dar daca o turez in 5 6 mii de ture cand revine acul de la turometru se opreste 3 4 sec la 1500rpm apoi scade brusc aproape sa se opreasca.Aveti idee ce poate fi??Multumesc. E36 318I motor m40

Faze de genu asta mai face de la debitmetru de aer, dar vezi daca se intampla asta si cand e mai cald afara, sau poate face lucrul asta daca nu ai mers in perioada asta cu ea.

 

Cand era mai cald nu a facut niciodata,a mai facut odata cand erau -20 grade si am crezut ca e de la benzina dar si-a revenit si aseara a apucato din nou.Cu masina merg zi de zi dar distante scurte in medie 30 min pe zi,cand ma duc la servici si seara cand ma intorc,azi s-a comportat normal.Oricum sambata sunt programat pt.o diagnoza.Multumesc pt.raspunsuri. :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,in seara asta cand am pornit masina am lasato 2 3 min la relanti,iar la un moment dat s-a oprit motorul fara sa-i fac nimic.Mentionez ca atunci cand am pornito relantiul nu oscila .Am pornito din nou si la fel a stat putin si s-a oprit,a facut faza asta de 3 ori apoi s-a stabbilizat,dar daca o turez in 5 6 mii de ture cand revine acul de la turometru se opreste 3 4 sec la 1500rpm apoi scade brusc aproape sa se opreasca.Aveti idee ce poate fi??Multumesc. E36 318I motor m40

la fel mi s-a intamplat si mie acum cateva zile la un E46 318i, dupa ce s-a racit am pornit-o si a mers normal apoi i-am schimbat si debitmetrul nu pentru ca m-am gandit ca asta ar fi fost cauza ci pentru ca imi venise cel nou, acum nu stiu daca debitmetrul vechi o fi avut vreo vina, se poate, ideea este ca dupa ce am schimbat debitmetrul mi s-a stins martorul check engine si nu mi-a mai facut acea figura cu opritul, sper sa nici n-o mai faca. Eu m-am gandit ca ar putea fi si senzorul de la axa cu came, insa nu sunt sigur, am dedus asta prin prisma faptului ca motorul era cald cand s-a oprit si din cate am citit acest senzor doar la cald se manifesta cand e defect.

Link to comment
Share on other sites

Sonda, sau debitmetrul....

O diagnoza ai facut?

Mai... nu chiar, eu am schimbat piesele astea cu piese noi, si o data la saptamana cand revin din turatii fluctueaza ralantiul, bine ca nu e mai des.

Scurgeri de vacum nu am, am facut testul cu smoke bomb, ma gandesc ca valva pcv ar fi responsabila la mine... Sau benzina, am avut de la mol normala de 95 si apoi am pus alto 101, n-a mai facut deloc... nu stiu ce sa zic.

si la mine vad ca mai fluctueaza din cand in cand, tocmai i-am schimbat debitmetrul cu unul nou original Bosch dupa ce in prealabil pusesem un Pierburg si s-a dovedit a nu fi ce trebuia, si inca mai are momente cand fluctueaza, dar ca si la tine destul de rar, cred totusi ca si benzina are un aport la toata problema asta.

Apropoo, in ce consta testul asta smoke bomb? ce folosesti?

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Fluctuarea ralantiului poate veni de la foarte multe chestii, e foarte greu de zis corect, nici mecanicii, multi din ei nu stiu.

Eu am fost cu a mea la service, service calumea, nu trompete, mi-au zis aia ca sigur sunt sondele lambda, aia e problema, desi le-am zis, saptamana trecuta le-am pus noi, originale bmw. Au zis aia, hai la test, vezi acolo ca sondele is praf, am facut testul la ei, mi-a luat cascavalu aiurea, cand colo 0 erori, nici o problema, sondele exact in parametri.

Astia in general o iau pe rand... aia e naspa.

O cauza poate fi valva PCV, care se schimba la 100k, insa cine face asta in RO? aia daca scapa din vacum, sau e infundata etc, sunt probleme.

Link to comment
Share on other sites

iata un raspuns corect...."sunt multe chestii".

 

asa e,nu glumesc.eu tot pe rand am luat asa:debitmetru,sonda lambda,senzor temperatura,valva PCV,furtun admisie,furtunuri vacuum,injectoare,regulator de presiune,regulator de ralanti,senzor axa cu came,filtru benzina,pompa benzina,senzor TPS.........pana la urma DME-ul a fost buba :) .totul a durat 3 luni :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da...

Dupa ce au vazut ca sondele sunt bune, parerea lor dinainte fiind pe langa rau de tot, s-au luat de debitmetru, le-am zis, l-am schimbat si pe el o data cu sondele....

N-au mai zis nimic.

Singurul lucru ce nu am schimbat e valva pcv, insa mie imi face foarte rar, alteori trece vreme buna si nu face asa, n-a facut nici cand sondele erau praf.

Link to comment
Share on other sites

Sonda, sau debitmetrul....

O diagnoza ai facut?

Mai... nu chiar, eu am schimbat piesele astea cu piese noi, si o data la saptamana cand revin din turatii fluctueaza ralantiul, bine ca nu e mai des.

Scurgeri de vacum nu am, am facut testul cu smoke bomb, ma gandesc ca valva pcv ar fi responsabila la mine... Sau benzina, am avut de la mol normala de 95 si apoi am pus alto 101, n-a mai facut deloc... nu stiu ce sa zic.

Ciudate rau masinile astea :)

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu : au chiar asa de mare importanta sondele astea lamda? pentru ca mie de cand am luat masina(2006) la fiecare test facut imi apareau sondele 1,2,3,4 aleatoriu sau concomitent, ca la scoala "prezent doamna invatatoare", si am schimbat una de la motor care nu inregistra nimic era blocata pe aceeasi valoare. M-am interesat un pic si ca o concluzie o sonda lamda trebuie schimbata in momentul in care se "blocheaza" si chiar si asa, si aia noua poate functiona inafara parametrilor ei din mai multe considerente(in principal in cauza la benzina proasta). Prin urmare in 4 ani de zile si 130mii de km am schimbat o sonda din patru si concluzia e ca si acum daca as face un test cred ca ies sondele ca eroare.
Link to comment
Share on other sites

Sonda, sau debitmetrul....

O diagnoza ai facut?

 

O diagnoza inca nu i-am facut,urmeaza pe al sfarsitul saptamanii cand am mai mult timp liber,faza e ca nu am consumul marit,gazele nu miros a benzina,iar masina trage ca inainte.Senzorul de la clapeta de acceleratie are vreo treaba?

 

 

am avut eu senzoru de la clapeta de accelaratie bulit,da in nas cand o acelarezi, am mers o saptamana cu mufa scoasa de la senor si facea cum iti face tie, (culmea k o consumat mai putin atunci fata de obicei si relantiu statea undeva la 600 ) inlocuiestel de proba de la o alta masina

curata regulatoru de relanti

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am pus masina pe tester,sonda lamba este buna ,totul e ok nu avea nici o eroare,mecanicu a zis ca trebuie schimbate bujiile si curatat clapeta de acceleratie.Au legatura bujiile si clapeta cu consumul pt.ca momentan de 14% in oras nu scap fata de 9 cat i-mi lua inainte?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.