Jump to content

sugestii, sfaturi ... e34 525i 24v


Recommended Posts

Salut,

 

De vreo 3-4 luni am un 525i din '92 (fara vanos) cu 200.000km si treptat am inceput sa descopar probleme destul de grave la motor:

- ulei la bujii

- bat tachetii daca o tin in turatii ridicate

- consuma ulei (cred ca acum depaseste 1l/1000km)

- mici variatii ale motorului la relanti (nu se vad pe acul de la turometru, dar se mai aud sau le simt in scaun); daca dau pornesc a/c variatiile se vad si pe ac (1-2 milimetrii)

- scapa ulei pe la chiulasa

- de curand scoate un fum subtire la relanti, mai mult abur (banuiesc ca intra apa in camera de ardere, pentru ca si consuma apa)

 

Cu toate aceste probleme masina trage bine, liniar, se aude bine, cu alte cuvinte chiar nu da deloc semne de oboseala, merge perfect.

 

Am fost la service Caprita si mi-a spus maiestrul de acolo dupa ce a "ascultat" motorul ca acesta lucreaza foarte bine pentru cei 200.000 km pe care-i are, dar sa pun un ulei mai gros si nu o sa mai bata tachetii (ceva gen 20w50; eu i-am pus castrol magnatec 10w40). Pentru celelalte probleme am inteles ca nu fac mare lucru decat daca fac o reparatie completa la motor (cred ca depaseste 2000 EUR) care implica si pistoane noi +0.25mm (foarte scumpe).

 

Cam ce solutii as avea?

Am sanse sa gasesc un motor la mana a doua?

Rezolv ceva doar daca schimb segmenti, garnitura chiulasa, simeringuri si alte chestii marunte (fara pistoane ca sunt scumpe rau) ?

Link to comment
Share on other sites

Salve

 

Am si eu un 525i tot din 1992 fara vanos cu 283 000 km iar de cand l am luat am numai probleme cu el :blink: :) :)

Consuma ulei in duÂşmanie 1l/1000km , turatiile motorului stau sub 1000 de ture la relantii , la relantii chiar si cand o accelerezi tremura .

Ieri cand cand m am urcat in masina am pornit motoru' iar cand sa dau drumu la A/C ce sa vezi nu mai cupla compresoru' :) :D :D .

 

 

 

P.s in compresor intra dua mufe ??????

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Salut,

 

De vreo 3-4 luni am un 525i din '92 (fara vanos) cu 200.000km si treptat am inceput sa descopar probleme destul de grave la motor:

- ulei la bujii

- bat tachetii daca o tin in turatii ridicate

- consuma ulei (cred ca acum depaseste 1l/1000km)

- mici variatii ale motorului la relanti (nu se vad pe acul de la turometru, dar se mai aud sau le simt in scaun); daca dau pornesc a/c variatiile se vad si pe ac (1-2 milimetrii)

- scapa ulei pe la chiulasa

- de curand scoate un fum subtire la relanti, mai mult abur (banuiesc ca intra apa in camera de ardere, pentru ca si consuma apa)

 

Cu toate aceste probleme masina trage bine, liniar, se aude bine, cu alte cuvinte chiar nu da deloc semne de oboseala, merge perfect.

 

Am fost la service Caprita si mi-a spus maiestrul de acolo dupa ce a "ascultat" motorul ca acesta lucreaza foarte bine pentru cei 200.000 km pe care-i are, dar sa pun un ulei mai gros si nu o sa mai bata tachetii (ceva gen 20w50; eu i-am pus castrol magnatec 10w40). Pentru celelalte probleme am inteles ca nu fac mare lucru decat daca fac o reparatie completa la motor (cred ca depaseste 2000 EUR) care implica si pistoane noi +0.25mm (foarte scumpe).

 

Cam ce solutii as avea?

Am sanse sa gasesc un motor la mana a doua?

Rezolv ceva doar daca schimb segmenti, garnitura chiulasa, simeringuri si alte chestii marunte (fara pistoane ca sunt scumpe rau) ?

101548[/snapback]

 

Salut! Pai, cine te pune sa faci toate reparatiile odata ? incepe cu ce e mai important in momentul de fata: schimba garnitura de chiulasa ! faza cu "pune ulei mai gros" e o MARE TAMPENIE ! ma surprinde raspunsul alora pt ca eu la Caprita merg cand am o problema si a fost ok pana acum...

 

Si cand mai mergi cauta-l pe unu' Gica (e mecanic acolo), spune-i ca te-a trimis Ionut cu 5-ar-ul negru, vorbeste cu el si poate poti sa faci niste combinatii cu el... ma intelegi ? :blink:

 

P.S. Cumva stai prin zona ? (Domenii)

Link to comment
Share on other sites

Salut! Pai, cine te pune sa faci toate reparatiile odata ? incepe cu ce e mai important in momentul de fata: schimba garnitura de chiulasa !  faza cu "pune ulei mai gros" e o MARE TAMPENIE ! ma surprinde raspunsul alora pt ca eu la Caprita merg cand am o problema si a fost ok pana acum...

 

Si cand mai mergi cauta-l pe unu' Gica (e mecanic acolo), spune-i ca te-a trimis Ionut cu 5-ar-ul negru, vorbeste cu el si poate poti sa faci niste combinatii cu el... ma intelegi ? :blink:

 

P.S. Cumva stai prin zona ? (Domenii)

101703[/snapback]

Eu stau la Domenii

Link to comment
Share on other sites

Salut! Pai, cine te pune sa faci toate reparatiile odata ? incepe cu ce e mai important in momentul de fata: schimba garnitura de chiulasa !  faza cu "pune ulei mai gros" e o MARE TAMPENIE ! ma surprinde raspunsul alora pt ca eu la Caprita merg cand am o problema si a fost ok pana acum...

 

Si cand mai mergi cauta-l pe unu' Gica (e mecanic acolo), spune-i ca te-a trimis Ionut cu 5-ar-ul negru, vorbeste cu el si poate poti sa faci niste combinatii cu el... ma intelegi ? :blink:

 

P.S. Cumva stai prin zona ? (Domenii)

101703[/snapback]

Caprita e ala de pe Misail???

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Caprita e ala de pe Misail???

101708[/snapback]

 

pe Missail e alt service am impresia, Caprita e a 2-a strada paralela cu Missail nu mai stiu cum se cheama... oricum service-ul e foarte bun, si ffff curat zici ca-i farmacie.

 

Unde stai la Domenii ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

pe Missail e alt service am impresia, Caprita e a 2-a strada paralela cu Missail nu mai stiu cum se cheama... oricum service-ul e foarte bun, si ffff curat zici ca-i farmacie.

 

Unde stai la Domenii ? :blink:

101712[/snapback]

Fata-n fata cu piata pe Clucereasa Elena

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Si u stai pe aici??

101723[/snapback]

 

io pe Sandu Aldea, dar care e piata Clucereasa Elena ? :blink:

hai sa ne mutam pe PM, ca suntem off topic...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

- ulei la bujii

Schimba garnitura de la tacheti, e cam 600k garnitura si f putin manopera (poti sa o faci si tu, daca te pasioneaza), si scapi de asta; daca tot esti acolo, schimba si bujiile.

 

- bat tachetii daca o tin in turatii ridicate

tachetii hidraulici, ori bate unu mai ratacit, ori n-ai destul ulei in masina, nu ar fi mare problema daca asta ar fi singura buba a motorului. Faza cu ulei mai gros e adevarata, dar e de kkt.

 

- consuma ulei (cred ca acum depaseste 1l/1000km)

Depinde cum o arzi. Aceeasi masina poate lua 1l la 3000 km si 1l la 1000km, in fn de cine o calca. In general se rezolva cu o segmentate + simeringuri supape. Maxim 1000 euro cu tot cu manopera, fara sa schimbi pistoane degeaba.

 

- mici variatii ale motorului la relanti (nu se vad pe acul de la turometru, dar se mai aud sau le simt in scaun); daca dau pornesc a/c variatiile se vad si pe ac (1-2 milimetrii)

- scapa ulei pe la chiulasa

- de curand scoate un fum subtire la relanti, mai mult abur (banuiesc ca intra apa in camera de ardere, pentru ca si consuma apa)

Probabil ca s-a ciupit usor garnitura de _chiulasa_. Cam 1-200 euro, depinde cine si cum ti-o face.

 

 

"Cu toate aceste probleme masina trage bine, liniar, se aude bine, cu alte cuvinte chiar nu da deloc semne de oboseala, merge perfect."

 

Foarte bine, analizeaza ce inseamna sa faci ce ti-am sugerat si poate ca o sa fi multumit.

 

Succes.

 

Un fost proprietar de M50B25 care mai regreta uneori ca nu a facut ce a scris mai sus.

Edited by mgrx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.