Jump to content

Intrebare legata de ralanti


Recommended Posts

Am observat azi niste mici fluctuatii la ralanti. Asta dupa ce motorul a ajuns pe la 70 de grade(apreciez). Am mai citit topicuri cu debitmetre duse insa acolo am inteles ca e vorba de o variatie destul de mare, coborari pana chiar in 500 rpm. La mine e vroba de 10-15 de rpm. Si apare foarte foarte rar. Adica opresc undeva si acul joaca putin(intre 825 si 840) timp de vreo 10 de secunde, apoi se stabilizeaza la valoarea normala de 830rpm. Chestia asta am observat-o de vreo 3-4 ori in ultimile 3 luni deci nu se intampla deloc des. Toate filtrele au fost inlocuite la utima revizie(acum 10.000km). Eu ii fac revizia la cel mult 12.000km asa ca acum se apropie una noua. Dupa cum am spus am inlocuit toate filtrele, mai putin cel epurator...poate fi de la acesta? Debitmetru este si el destul de nou(inlocuit la 100.000km) de vechiu proprietar din germania. Vreo sugetise la ce as putea sa ma mai uit?

 

Masina in cauza BMW 318d E46 8/2004 cu 151.000km! Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca si mie mi-a pus masina pe tester si s-a uitat la turatiile motorului, dar pe loc, nu ca am mers pana undeva si am vazut ca fluctuatie. eu cred ca e normala. la mine pe loc fluctua intre 825-830 823-828 827-835, nu stiu de ce depinde, dar cred ca e ok.
Link to comment
Share on other sites

Masina e diesel, deci chestia cu bujiile cam iese din schema

 

La asta ma gandeam si eu....cat despre filtru epurator sincer inca nu am desfacut...nu stiu daca e cu pasla sau decantor(cel din plastic) pe care-l pot curata. Ar fi bine sa am decantor si sa-l curatz...as economisi banii pentru o inghetata...sau doua :) !

 

Faza e ca nu se intampla decat foaaaaaarte rar. Dupa cum am spus de 3-4 ori in 3 luni. In rest ralanti-ul se plimba intre 829-830-831, acul ramanand fix.

Link to comment
Share on other sites

Masina e diesel, deci chestia cu bujiile cam iese din schema

 

La asta ma gandeam si eu....cat despre filtru epurator sincer inca nu am desfacut...nu stiu daca e cu pasla sau decantor(cel din plastic) pe care-l pot curata. Ar fi bine sa am decantor si sa-l curatz...as economisi banii pentru o inghetata...sau doua :) !

 

Faza e ca nu se intampla decat foaaaaaarte rar. Dupa cum am spus de 3-4 ori in 3 luni. In rest ralanti-ul se plimba intre 829-830-831, acul ramanand fix.

 

 

Cand ai fluctuatiile acestea ai consumatori porniti?.... la mine face doar putin cand pornesc mai multi consumatori si apoi gata se stabilizeaza.

Link to comment
Share on other sites

Masina e diesel, deci chestia cu bujiile cam iese din schema

 

La asta ma gandeam si eu....cat despre filtru epurator sincer inca nu am desfacut...nu stiu daca e cu pasla sau decantor(cel din plastic) pe care-l pot curata. Ar fi bine sa am decantor si sa-l curatz...as economisi banii pentru o inghetata...sau doua :) !

 

Faza e ca nu se intampla decat foaaaaaarte rar. Dupa cum am spus de 3-4 ori in 3 luni. In rest ralanti-ul se plimba intre 829-830-831, acul ramanand fix.

 

 

Cand ai fluctuatiile acestea ai consumatori porniti?.... la mine face doar putin cand pornesc mai multi consumatori si apoi gata se stabilizeaza.

 

Nu am observat asta. La mine sta tot timpul pornita clima si casetofonul...Am sa mai fiu atent sa vad cand apare...

Link to comment
Share on other sites

Cam aceeasi problema o am si eu la un M43 cand ma opresc la semafor scade turatia undeva la vre-o 800 sau cat dracu o fi dupa cateva secunde cam 4-5, an acest timp sta undeva cam pe la 1000 r/m, de la ce o fi ? :)

 

Pai la tine vad ca variaza destul de tare. La mine e vorba de 10-15 rpm. Abia daca vezi cum se misca acul. Eu zic sa nu fie de la baterie...la mine inca e destul de slabita bateria...

Link to comment
Share on other sites

Cam aceeasi problema o am si eu la un M43 cand ma opresc la semafor scade turatia undeva la vre-o 800 sau cat dracu o fi dupa cateva secunde cam 4-5, an acest timp sta undeva cam pe la 1000 r/m, de la ce o fi ? :)

 

Pai la tine vad ca variaza destul de tare. La mine e vorba de 10-15 rpm. Abia daca vezi cum se misca acul. Eu zic sa nu fie de la baterie...la mine inca e destul de slabita bateria...

Nu are cum sa fie la mine de la baterie pentru ca asa facea si inainte si dupa ce i-am pus baterie noua....,sau la tine te refereai ?

Link to comment
Share on other sites

Cam aceeasi problema o am si eu la un M43 cand ma opresc la semafor scade turatia undeva la vre-o 800 sau cat dracu o fi dupa cateva secunde cam 4-5, an acest timp sta undeva cam pe la 1000 r/m, de la ce o fi ? :)

 

Pai la tine vad ca variaza destul de tare. La mine e vorba de 10-15 rpm. Abia daca vezi cum se misca acul. Eu zic sa nu fie de la baterie...la mine inca e destul de slabita bateria...

Nu are cum sa fie la mine de la baterie pentru ca asa facea si inainte si dupa ce i-am pus baterie noua....,sau la tine te refereai ?

 

Ma refeream la mine :lol: . Eu am bateria slabita(urmeaza sa o schimb) si probabil ca apare cand am mai multi consumatori porniti cum spunea cristianiorga22 mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.