Jump to content

Recomandare marca pompa apa E36 320i


Recommended Posts

Salut!

 

Mi-a cedat pompa de apa si, evident, trebuie sa o schimb. Am gasit cateva oferte, numai ca nu am nici cea mai vaga idee pe care sa o cumpar. In mod normal cea mai scumpa este si cea mai buna, insa pe mine m-ar interesa cele din partea de jos a listei de preturi.

In ordine crescatoare a pretului, asta este lista:

 

- PRODUCATOR FEBI 156.69 - asta am inteles ca este prastie, are 7 palete

- PRODUCATOR GLOBAL 162.51

- PRODUCATOR KOLBENSCHMIDT 171.13 - astea m-ar interesa in special

- PRODUCATOR AIRTEX 179.11

- PRODUCATOR LPR 180.31

- PRODUCATOR SIL 212.88

- PRODUCATOR METELLI 219.41

 

Orice parere legata de oricare din pompele astea, ar fi binevenita. Totodata, daca are cineva idee cat costa manopera pt. toata operatiunea de schimbare a pompei?

De mentionat ca masina este un e36 320i Vanos (S3)

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Stai un pic ca se poate sa ma insel, eu atunci am schimbat si pompa si rola intinzatoare. Acum, ori pe una ori pe alta scria ruville bmw original...

Ma uit maine sa vad daca mai gasesc piesele vechi.

 

ruville nu e producator OE in nici unul din cazuri

e un impachetaor de piese in mare parte

Link to comment
Share on other sites

Daca le ai cat de cat cu mecanica, nu e nimic complicat de schimbat. Cred ca cel mai greu e de dat ventilatorul de pe vascocuplaj jos.

Poate-ti spune un coleg care a umblat la motorul asta pasii exacti si te apuci de treaba singur.

Daca era mai cald, ne strangeam 1-2 de prin zona si dadeam bac-ul pe masina ta, acum e mai complicat.

Link to comment
Share on other sites

Daca le ai cat de cat cu mecanica, nu e nimic complicat de schimbat. Cred ca cel mai greu e de dat ventilatorul de pe vascocuplaj jos.

Poate-ti spune un coleg care a umblat la motorul asta pasii exacti si te apuci de treaba singur.

Daca era mai cald, ne strangeam 1-2 de prin zona si dadeam bac-ul pe masina ta, acum e mai complicat.

 

Pe mine m-a lasat pompa de apa mai departe de casa. Avea joc foarte mare axul incat lovea elicea de la vascocuplaj in radiator. Asa ca am desfacut elicea si am ajuns acasa pe roti.

E prinsa cu 4 suruburi de vasc si se da foarte usor jos. Te chinui putin la inceput pana te prinzi cum sa bagi imbusul acolo ca e destul de aiurea pozitia. :)

 

Si eu vreau sa o schimb singur dar astept sa se mai incalzeasca afara. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu, ca am pus mana pe acolo. Pt ca nu aveam cheie de 32 am desfacut inbusurile si am scos roata, lasand vascul pe pompa. Bine, si daca ai cheie, daca e strans bine nu-l desfaci din socuri. Dupa operatiune, eram plin de sange pe mana de la zgarieturile provocate de radiator. E locul stramt si freci mana de radiator. Ultima oara l-am desfacut cu dalta pe acea piulita, cedeaza imediat.

Nu stiu cum e exact la E36, nu am avut ocazia sa umblu pe acolo. De aia am zis ca un coleg cu modelul asta il poate indruma mai bine. Am pus mana la 520i, diferenta majore nu cred ca sunt dar mai bine vorbeste cineva care a pus mana.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.