Jump to content

E36 problema ciudata caldura interior


Recommended Posts

am intalnit o problema ciudata la un E36 318 :

 

Dureaza destul de mult pana baga caldura in interior ...chiar si dupa ce motorul ajunge la temperatura optima.

Intrun final daca mergi cu ea ...baga caldura ....dar cand te opresti la semafor cam in 5 secunde ....baga rece si dupa ce pornesti de la semafor ...cam in 2 minute baga iar cald.

 

ce poate fi? ( ca daca nu baga caldura deloc ...intelegeam )

Link to comment
Share on other sites

nivelul apei e tot timpul scazut oricat se completeaza cu antigel ......dar nu i`mi dau seama pe unde pierde apa ...de la o zi la alta ...ca daca ar fi ceva spart ...ar trebui sa fie iasa aburi la greu.

E posibil sa se piarda apa prin motor si sa fie evacuata pe esapament? ....ca aaburi scoate cat de cat

Link to comment
Share on other sites

lipsa calduri este de la nivelu scazut al apei ,asta garantez 100%

ar trebui sa av preocupe pe unde pierde apa nu caldura,k daca se rezolva problema cu pierderea apei ai rezolvat si faza cu caldura :) nu ai apa in vasu de expansiune nu ai caldura.....poate sa fie garnitura de chiulasa daca scoate aburi pe esapament (poate este ciupita un pic ganitura) sau slabite suruburile de la chiulasa eu asa le aveam de le putem desface cu mana nu trebea sa aplic forta la crichet k sa le desfac,incercati sa aerisiti totusi dupa ce bagati apa sa vedeti cums e comporta are un surubel langa busonu de la radiator si il desfaci,pornesti motoru si completezi cu apa pana iese pe la surubelu ala si dp inchizi (lasate de antigel pana rezolvi problema cu pierderea apei,bagi o gramada de bani in antigel aiurea ,,,lasa masina jumatate de ora pornita si bagate sub ea sa vezi poate picura pe ceva fierbinte si se evapora si asa nu lasa urme pe asfalt,daca nu gandestete la garnitura de chiulasa daca nu chiar chiulasa fisurata daca ai mers mult timp fara apa in vas,,, cand schimbi garnitura du si chiulasa al rectificat uitate in poza la mn ,o curata si o face plana

 

 

 

daca imi dai mai multe date despre masina,poate et pot ajuta cu o schita pt montarea distibuti la loc , model ,an ,luna

bafta

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

cel mai bine ar trebui rectificata,pt k o face plana si te scuteste de problemele nedorita in cazul in care ea nu mi este plana

nu te astepta sa se vada cu ochiu liber daca mai este plana,se verifica la atelier

daca nu o rectifici si ai ghinionul sa nu fie plana o sa ai aceiasi problema cu pierdera apei ,compresie ,etc

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

se poate verifica cumva garnitura daca este ciupita.aceia problema am si eu,scade apa in vas dar nu foarte mult.Dimineata complectez pana la semn si dupa 2 zile este iar sub semn.De pierdut m-am tot uitat dar nu pica pe nicaieri.Faza e ca si pe esapament iese abur nu tare dar iese dar m-am gandit ca asa este iarna.M-am gandit ca daca ar intra apa in motor ar trebui sa se vada la ulei dar uleiul e ok.

Poate ma ajuta cineva cu un sfat. multumesc

Link to comment
Share on other sites

se poate verifica cumva garnitura daca este ciupita.aceia problema am si eu,scade apa in vas dar nu foarte mult.Dimineata complectez pana la semn si dupa 2 zile este iar sub semn.De pierdut m-am tot uitat dar nu pica pe nicaieri.Faza e ca si pe esapament iese abur nu tare dar iese dar m-am gandit ca asa este iarna.M-am gandit ca daca ar intra apa in motor ar trebui sa se vada la ulei dar uleiul e ok.

Poate ma ajuta cineva cu un sfat. multumesc

 

 

nu iti dai seama daca este ciupita nici daca o dai jos si te uiti la ea

ai grija sa nu picure in partea din spate de la motor (intre motor si parbriz) daca picura pe ceva fierbinte se evapora si nuti dai seama k nu reamane pete pe asfalt

 

care aveti problema cu caldura (nu baga) schimbati termostau si se rezolva daca nu ai apa in vasul de expaniune la nivelul normal nu baga caldura (prea putin),depinde si cata este sub nivel

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Inca nu am descoperit pe unde pierde lichidul de racire dar am mai descoperit o problema : in dreapta la picioarele pasagerului e mereu ud sub covoras.Poate fi ceva radiator de caldura din interior spart?

Si inca o observatie uneori porneste aerul conditionat din senin.

E adevarat ca aerul conditionat mai este folosit si la racirea motorului? In ce conditii ponrneste singur?

 

M`am uitat mai bine la esapament si nu scoate aburi in conditii de temperatura normala doar cand este foarte frig afara ca si orice benzinar dar nu in exces.

Link to comment
Share on other sites

Pai ai gasit cauza pierderii lichidului de racire.

AC-ul propriu zis nu ajuta la racirea motorului, insa ventilatorul de la AC care raceaste radiatorul de AC (condesatorul) are si functie de racire suplimentara, in cazul in care se depaseste o anumita temperatura a motorului.

Link to comment
Share on other sites

Cum ar fi cel mai simplu sa verific daca radiatorul de caldura din interior e spart?

 

Exista vreo posibilitate sa inchid circuitul pe care se afla radiatorul asta ...si asa sa observ daca dispare umezeala din interior?

 

Cat e de greu de inlocuit acest radiator de interior ? ca am inteles ca e undeva in bord.

Link to comment
Share on other sites

am intalnit o problema ciudata la un E36 318 :

 

Dureaza destul de mult pana baga caldura in interior ...chiar si dupa ce motorul ajunge la temperatura optima.

Intrun final daca mergi cu ea ...baga caldura ....dar cand te opresti la semafor cam in 5 secunde ....baga rece si dupa ce pornesti de la semafor ...cam in 2 minute baga iar cald.

 

ce poate fi? ( ca daca nu baga caldura deloc ...intelegeam )

si la mine facea la fel......am schimbat termostatu si tin cont sa fie apa la nivel in vas si e okkkk....baga cald acum de nu stai nici in tricou

Link to comment
Share on other sites

da` dar eu acuma sunt aproape sigur ca radiatorul de caldura din interior e spart deoarece e ud sub covorase ....si as vrea sa stiu cum pot sa verific daca asta e problema fara sa demontez bordul si sa scot radiatorul ala afara .

stiu ca se gaseste o solutie sau praf de lipit radiatoare....e pana in 10 lei si o bagi pe furtunu care intra cu apa in radiatorul din masina......isi face treaba singur cand recircula apa...

Link to comment
Share on other sites

nu se poate cumva masura presiunea din instalatie? ... sau sa se aplice presiune de la o sursa exterioara si sa se verifice daca exista vreo pierdere.

mie imi pierdea si apa exact unde intra turu si returu la un teu la intrare in bord......dar completez intruna apa pt ca e greu de umblat la teul ala....

Link to comment
Share on other sites

am reusit si eu sa gesesc pe unde i-mi pierdea antigel si acel loc este capacul de la termostat,acela din plastic care se afla sub vanos parca. noroc cu soarele asta ca altfel nu-mi dadeam seama.:)

acuma o sa incerc sa fac rost de capacul ala din metal si nu din metal cum are acuma.Deci verificati si capalcul de la termostat :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.