Jump to content

Probleme 318is


Recommended Posts

Prima problema ce ai avut-o tu am avut-o si eu....doar ca invers, dadea in cap cat era rece....vre-o 5 minute dupa care era ok si din ce m-am interesat eu e de la debitmetru, eu am e46 si la astea e in debitmetru un termistor(masoara temperatura aerului ce intra si regleaza volumul in functie de asta) si daca e bulit .......,iar simptomele ce le ai acum de relantiu pot fi date si de debitmetru ,adik eu daca scot mufa de la debitmetru cam asa face.Din cate vad eu pe real oem la tine debitmetru si senzorul temperatura aer admisie sunt separat si e 66 ron senzorul si debitmetru gasesti mai ieftin pe ebay...eu am gasit cu 250 ron(aici tu decizi daca merita sau nu) oricum eu am dus-o si la AB si verdictu a fost debitmetru. Edited by kynjo
Link to comment
Share on other sites

mi-ai scris si mie in topic,am facut 2 diagnoze si imi apare eroare senzor ax cu came pe care trebuie sa-l schimb(mi l-au curatat la service si ziceau sa vad cum se comporta dar tot la fel).am exact aceasi problema cu relantiul ca si la tine.in cazul in care nu-mi face figuri relantiul ma pune in nas la plecarea de pe loc,numai ca la mine isi revine daca o acceleez puternic.si dupa acea merge bine.
Link to comment
Share on other sites

mi l-au curatat la service

cum adica l-a curatat?

 

nu ai ce sa cureti...poate mufa,dar mufele au o garnitura de cauciuc si nu intra nimic acolo pt ca etanseaza f bine.

 

capatana senzorului sta in ulei,nu ai ce sa cureti.

 

a devenit curatatul asta obsesie pe forum.am curatat cu wd40...terminati!

Link to comment
Share on other sites

Ce valori au adaptatiile computerului?Le vezi cu testerul.

M42 a avut probleme cu regulatorul de ralanti si cu softul.Exista un model nou de regulator.Softul nu poti sa il schimbi decat daca schimbi epromul din calculator.Din pacate.Are multi km motorul?

Ai incercat sa alimentezi din mai multe locuri si cu benzina cu cifra octanica mai mare?Incearca daca nu ai incercat.

 

edit

 

Regulatorul trebuie sa fie 13 41 1 433 627 , sau mai nou.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Ce valori au adaptatiile computerului?Le vezi cu testerul.

M42 a avut probleme cu regulatorul de ralanti si cu softul.Exista un model nou de regulator.Softul nu poti sa il schimbi decat daca schimbi epromul din calculator.Din pacate.Are multi km motorul?

Ai incercat sa alimentezi din mai multe locuri si cu benzina cu cifra octanica mai mare?Incearca daca nu ai incercat.

 

edit

 

Regulatorul trebuie sa fie 13 41 1 433 627 , sau mai nou.

 

Din pacate nu pot vedea adaptarile si nici live-data. Masina nu foloseste protocolul OBD2 si sunt destul de limitat din cauza asta.

Motorul e in stare foarte buna, aproape 200k are carte de service si pana acum nu am gasit nimic care sa indice ca n-ar fi reali ba din contra.

 

Benzine am incercat mai multe, de obicei bag petrom 99 si uneori rompetrol.

 

Am sa studiez problema cu regulatorul, multumesc pentru informatii.

Link to comment
Share on other sites

Daca folosesti softul de la BMW are trebui sa le vezi.In zilele astea cam toti au INPA si softul de pe GT1. :)

Este posibil sa ai si depuneri pe supape, asta ar fi alt motiv.Incearca sa pui niste aditivi in benzina, poate ajuta.Aditivi pentru curatat camera de ardere si supapele, nu pentru marit cifra octanica si alte prostii.

Daca apare eroare lambda regulation inseamna ca adaptatiile au fost depasite, deci este o problema la amestec.Verifica si valorile sondei lambda cand motorul este la ralanti.Vezi daca se modifica des sau nu.Incearca sa mergi o perioada si cu sonda deconectata si sa vezi daca se schimba ceva.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema. De vina au fost injectoarele. Sambata cand le-am schimbat am uitat sa resetez adaptarile asa ca ieri cand am ajuns la servici am deconectat bateria. Seara masina a mers perfect, la fel si azi toata ziua. :)

 

La toate celelalte schimbari dinainte am facut si resetare.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema. De vina au fost injectoarele. Sambata cand le-am schimbat am uitat sa resetez adaptarile asa ca ieri cand am ajuns la servici am deconectat bateria. Seara masina a mers perfect, la fel si azi toata ziua. :)

 

La toate celelalte schimbari dinainte am facut si resetare.

 

 

daca vereificai injectoarele de mult cum am spus eu, era deja rezolvata,ma bucur k ai rezolvat problema :) :twoup:

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si injectoarele si face exact la fel (vezi filmulteul de mai sus). :twoup:

 

Asta se intampla cand se probeaza cu piese sh. :)

 

Sau ai pus injectoare noi? :)

 

SH dar reconditionate complet: curatate, o-ringuri noi, microfiltre noi. Nu faptul ca sunt SH a facut sa persiste problema ci faptul ca nu am sters adaptarile. Oricum tu mi-ai reamintit de adaptari asa ca iti multumesc.

 

Momentan sunt in cautare de injectoare noi dar nu modelul original pentru ca sigur de atunci au aparut modele imbunatatite ce produc o pulverizare mai fina si implicit o ardere mai buna. E de studiat aici, am gasit ceva info utile pe forumurile de afara.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si injectoarele si face exact la fel (vezi filmulteul de mai sus). :(

 

Asta se intampla cand se probeaza cu piese sh. :)

 

Sau ai pus injectoare noi? :)

 

SH dar reconditionate complet: curatate, o-ringuri noi, microfiltre noi. Nu faptul ca sunt SH a facut sa persiste problema ci faptul ca nu am sters adaptarile. Oricum tu mi-ai reamintit de adaptari asa ca iti multumesc.

 

Momentan sunt in cautare de injectoare noi dar nu modelul original pentru ca sigur de atunci au aparut modele imbunatatite ce produc o pulverizare mai fina si implicit o ardere mai buna. E de studiat aici, am gasit ceva info utile pe forumurile de afara.

 

Da, nu intelesesem bine, am crezut ca ai pus injectoare sh si mergea la fel, astfel ai eliminat injectoarele din calcul.

Depinde totusi de software, este posibil ca la modelele mai vechi adaptatiile sa fie indicate prin valoarea lambda integrator.

Poate mai ai nevoie pe viitor. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.