Jump to content

Reglare suport bucsa bascula e36


GTG

Recommended Posts

salut,

 

mi-am dat jos basculele am schimbat pivotii si bucsele de bascula doar ca am uitat sa marchez pozitia la suportul de bucsa fatza de bascula :| si daca o pun nitel stramb se strica imediat

Aveti idee ce e de facut ?

 

eu m-am gandit doar sa fac rost de alte bascule si sa.. montez dupa alea dar poate stiti voi o metoda mai simpla (pe masina nu am caseta cu bielete pusa si nici fuzeta si chiar daca le-as pune nu stiu cat de corect as lua pozitia)

 

va atasez si o poza sa vedeti exact la ce ma refer

 

 

are cineva o sugestie relativ buna ?

 

 

ms

post-32715-1265462417_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

te referi la bucsele de bascula,oricum trebue facuta directia dupa ce le schimbi.

sal, cu directia stiu nu e asta problema

 

problema e ca nu am marcat pozitia capului de bucsa fata de bascula cand am scoso iar acum cand o pun la loc trebuie sa o pun la fel si nu stiu cum

Link to comment
Share on other sites

nu este nevoie sa marchezi vechea pozitie, suportul se aseaza pe ghidajul de pe caroserie iar bratul se va alinia singur in bucsa

 

 

daca se aseaza atunci care ar fi fost rostul cartilor tehnice sau bmw tis care spun ca trebuie sa marchezi ca sa o pui bine ca altfel risti sa se duca si sa iti afecteze si directia :) ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

nu este nevoie sa marchezi vechea pozitie, suportul se aseaza pe ghidajul de pe caroserie iar bratul se va alinia singur in bucsa

 

 

daca se aseaza atunci care ar fi fost rostul cartilor tehnice sau bmw tis care spun ca trebuie sa marchezi ca sa o pui bine ca altfel risti sa se duca si sa iti afecteze si directia :) ... :lol:

 

 

 

 

+1 , sunt patit, masina tragea usor dreapta , si-a revenit dupa ce am reglat-o din nou.

Link to comment
Share on other sites

Mai important aici e lubrifiantul ala misterios, care dupa cod, nu exista.

Am citit despre el, unge acolo cat sa intre axul bine, dupa 30 de min, se intareste, devine lipici, fiindca axul nu trebuie sa se miste in bucsa, ci bucsa cu axul in ea trebuie sa flexeze...

Conteaza extrem de mult sa folosesti lubrifiantul ala si sa faci exact ce scrie acolo, nu-i de mirare ca bucsele noi, nu tin decat foarte putin, comparativ cu cele cu care a venit masina.

Nu cred ca prea multe unitati service, stiu treaba asta, le monteaza direct, unii pun vaselina, sau ulei pe ax ca sa intre usor... cea mai mare prostie, mai bine nu le schimbi atunci..

 

@mihai_leu320

 

Ce ai reglat? ai refacut unghiul? ca ma gandesc ca n-ai scos bucsa din suport, apoi ai pus-o la loc.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

nu este nevoie sa marchezi vechea pozitie, suportul se aseaza pe ghidajul de pe caroserie iar bratul se va alinia singur in bucsa

 

 

daca se aseaza atunci care ar fi fost rostul cartilor tehnice sau bmw tis care spun ca trebuie sa marchezi ca sa o pui bine ca altfel risti sa se duca si sa iti afecteze si directia :) ... :lol:

 

+1 , sunt patit, masina tragea usor dreapta , si-a revenit dupa ce am reglat-o din nou.

Eu le-am schimbat de 2 ori, si abia a 2-a oara am mers sa fac directia, cand le-am schimbat si pe cele din spate, si nu mi-au facut nimic la rotile din fata.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

mi-am dat jos basculele am schimbat pivotii si bucsele de bascula doar ca am uitat sa marchez pozitia la suportul de bucsa fatza de bascula :| si daca o pun nitel stramb se strica imediat

Aveti idee ce e de facut ?

 

eu m-am gandit doar sa fac rost de alte bascule si sa.. montez dupa alea dar poate stiti voi o metoda mai simpla (pe masina nu am caseta cu bielete pusa si nici fuzeta si chiar daca le-as pune nu stiu cat de corect as lua pozitia)

 

va atasez si o poza sa vedeti exact la ce ma refer

 

 

are cineva o sugestie relativ buna ?

 

 

ms

de regula pe bucsa si pe acea ureche unde intre sunt niste semne, trebuie sa ti cont de semnele alea si totul va fi perfect :)

Link to comment
Share on other sites

eu am pus vaselina ca sa le pot baga , si ma refeream la pozitia urechii fata de ax nu al bucsei fata de ureche(unde gasim semne), am luat pozitia de pe masina si tre sa le pun azi o sa vad daca sunt pe pozitie dupa ce e pe roti.

 

p.s bucsa nu culiseaza pe ax chiar si cu vaselina. am bagat o cu presa si am incercat sa o invart dar tinde sa cedeze cauciucul.

Link to comment
Share on other sites

, si ma refeream la pozitia urechii fata de ax nu al bucsei fata de ureche(unde gasim semne),

 

 

 

 

pozitia urechi fata de ax :) :lol:

baga urechia cu bucsa pe ax si dupaia monteazo pe caroserie k se aseaza ea (asa am vazut la toti si asa am facut si eu si nu am avut probleme)

Link to comment
Share on other sites

Cu vaselina pura, e CEA MAI MARE GRESEALA, le-ai pus degeaba.

Alta data stii.

pai una e cand invarti tu cu mana si una e cand la gropi e invartit axul ala... eu am schimbat de 2 ori la mine, o data mi-a pus la service cu vaselina, lemforder, ma plangeam pe aici ca a doua zi dupa ce am schimbat tot la directie bate ceva, bateau bucsele alea ca se misca de la vaselina aia. Am fost cu masina la facut unghi, mi-a bagat ala levierul sa verifice si am vazut cu joaca axul in bucsa, bucsa nu prea flexa. Axul ala nu trebuie DELOC sa se miste in bucsa.

Defapt ce ma agit eu sa scriu romane, oricum nimeni vad ca nu vede importanta acestui fapt. Faceti cum vreti fratilor :)

A doua oara le-am schimbat cu un prieten si nu am pus vaselina, am pus lichid de parbriz, sa intre mai usor, am respectat ce scrie in carte in afara de lipici ca n-are nimeni, nu stie nimeni de el... totul e ok, ca lichidul ala s-a uscat, prinde mult mai bine decat sa aibe unsoarea aia mereu acolo, stiu ca si mai bine ar fi daca ar sta daca as fi folosit vaselina adeziv originala...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Cu vaselina pura, e CEA MAI MARE GRESEALA, le-ai pus degeaba.

Alta data stii.

pai una e cand invarti tu cu mana si una e cand la gropi e invartit axul ala... eu am schimbat de 2 ori la mine, o data mi-a pus la service cu vaselina, lemforder, ma plangeam pe aici ca a doua zi dupa ce am schimbat tot la directie bate ceva, bateau bucsele alea ca se misca de la vaselina aia. Am fost cu masina la facut unghi, mi-a bagat ala levierul sa verifice si am vazut cu joaca axul in bucsa, bucsa nu prea flexa. Axul ala nu trebuie DELOC sa se miste in bucsa.

Defapt ce ma agit eu sa scriu romane, oricum nimeni vad ca nu vede importanta acestui fapt. Faceti cum vreti fratilor :)

A doua oara le-am schimbat cu un prieten si nu am pus vaselina, am pus lichid de parbriz, sa intre mai usor, am respectat ce scrie in carte in afara de lipici ca n-are nimeni, nu stie nimeni de el... totul e ok, ca lichidul ala s-a uscat, prinde mult mai bine decat sa aibe unsoarea aia mereu acolo, stiu ca si mai bine ar fi daca ar sta daca as fi folosit vaselina adeziv originala...

 

 

:| mersi de poveste

 

acum le am pus deja o sa vad cand o scot din garaj ca mai am ceva si cu, cutia..etc

eu am tras de ele pana aproape se rupeau :) tot lemforder iar vaselina care am pus-o la cat m am chinuti sa le bag fara presa s-a cam dus doar ce a ramas axul nitel unsuros, am facut rost de presa si le am bagat am tras de ele mai mult de jumatate de tura si nu se clinteau acum daca tu zici ca pe masina e altceva ramane de vazut..

probabil o sa ma bag sub masina dupa fiecare groapa sa vad :lol:)

va tin la curent... asta daca mai intereseaza pe cineva

 

p.s ms pt sugestii baieti

Link to comment
Share on other sites

tre sa faci un semn pe suportul de fier si bascula, sa fie aliniate. Dai bucsa veche afara, pui bucsa noua in suport si infigi bucsa noua cu tot cu suport astfel incat sa fie semnele facute inainte, aliniate. Daca nu faci asta cand lucreaza suspensia o sa-ti rupa bucsa foarte repede.

 

nu mai folositi vaselina ca nu e buna, nu unge grozav si imbatraneste cauciucul prematur! ca sa intre usor ORICE fel de bucsa de cauciuc pe un ax de fier, folositi SAPUN ! da SAPUN de spalat pe maini cel mai ieftin cel mai prost. aluneca de rupe si dupa cateva ore se usuca de tot, bucsa nu mai aluneca deloc, se fixeaza perfect.

 

spor la treaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.