Jump to content

Martor aprins in bord


Recommended Posts

Salut.. Va rog mult, cum google translate-ul nu m-a ajutat si nici manualul in limba germana, spuneti-mi voi, martorul din imagine indica faptul ca...? Deasemenea, acul de la turometru e normal sa stea acolo? Cand se afla acolo (pentru ca nu o face mereu, de obicei sta imediat sub 1) tremura cate putin ca si cum ar da sa moara. Si nu in ultimul rand, mi-au furat oglinda de pe partea soferului. Doar sticla. Fiind electrica daca actionez butonul se misca platforma. Posibil pe sticla sa mai fi fost ceva? O ventuza sau... nu inteleg sistemul de prindere. Recomandari? 318i E46 Va multumesc anticipat.

post-29989-1265471001_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Indicatorul aprins se numeste Check engine si indica ca exista un defect care poate cauza cresterea emisiilor poluante. Nimeni nu te poate ajuta pe forum, de la distanta, trebuie sa mergi la un service.

 

Cel mai bun sfat este sa cauti pe forum, subiectul s-a discutat de foarte multe ori.

Mai sunt o gramada de topicuri pe aceasta tema. Inca un topic nu ajuta deloc, doar face informatia mai greu de gasit.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...ghlite=%2Bcheck

 

Pe spatele oglinzii este o piese circulara prin care se fixeaza de mecanismul care misca oglinda. Daca trage de oglinda cand ti-o fura, se poate rupe si mecanismul. In acesta caz pe langa oglinda mai ai nevoie si de mecanismul care misca oglinda.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult paul...nu am catalizator.. asta ar explica emisiile.. ideea e ca nici inainte nu aveam iar martorul nu se aprindea.. doar de cand a dat inghetul..si inca ceva, se stinge dupa...stiu eu, 30 min de mers..oricum multumesc inca odata.

 

 

 

 

 

Merci mihais.

Edited by Raul_88
Link to comment
Share on other sites

Martorul ala iti spune ca ti-a scazut prea tare nivelul al lichidul de racire. Completeaza antigelul inainte sa mai pornesti motorul si aeriseste bine instalatia. Turometrul sta bine acolo unde e in poza. Atunci cand e motorul rece turatia la relanti e mai mai mare dar dupa ce motorul se incalzeste turatia de relanti se stabilizeaza cam unde e indicatorul in poza, in jur de 800 de ture.
Link to comment
Share on other sites

multumesc mult paul...nu am catalizator.. asta ar explica emisiile.. ideea e ca nici inainte nu aveam iar martorul nu se aprindea.. doar de cand a dat inghetul..si inca ceva, se stinge dupa...stiu eu, 30 min de mers..oricum multumesc inca odata.

 

Nu este "CE" adica "check engine" ci martorul care iti idica nivelul lichidului de racire, si se stinge datorita faptului ca odata ce se incalzeste, se dilata (...lichidul)

Nu trebuie decat sa desfaci busonul de la radiator (cu motorul rece) si sa completezi antigelul la nivel. Atat si nimic mai mult

 

PS: Daca se repeta figura, posibil sa ai pierderi si in cazul asta trebuiesc localizate si eliminate.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.