Jump to content

Intrebare incepator 318i


yo8stl

Recommended Posts

Salutare!

 

Sunt fericitul proprietar al unui 318i touring din 2000.

 

De curand am trecut pe la RAR pentru autentificare si omologare. La omologare am dat peste un nene care umbla dupa spaga... m-a luat din prima...n-ai extinctor, n-ai trusa ...mai vii odata :) , si las ca vedem noi pe bancul de test ca sigur ai ceva probleme.... . Si bineinteles ca mi-a zis ca am frana pe dreapta spate cu probleme... ca e fier pe fier . Va dati seama ca s-a calmat cu o mica spaga. Acum totusi stau sa ma gandesc daca cumva are dreptate si am probleme cu frana? N-as vrea sa se uzeze discul :blink:

 

Din ce am mai citit pe forum se pare ca trebuie sa se aprinda semnul de avertizare de la senzorul de placute frane cand acestea s-au uzat. La mine nu se aprinde, franeaza super bine, nimic suspect. Deci trebuie sa se aprinda senzorul la uzarea placutelor sau nu?

Link to comment
Share on other sites

exista posibiliattea sa trebuiasca o mica aerisire a sistemului sau din cate stiu eu senzorul din bord se aprinde pt placute nu si pt discuri,mergi la un service care face itp si au role unde poti verifica franele exact :blink: e cateva sute testul respectiv :)
Link to comment
Share on other sites

Cand ai luat-o, nu i-ai facut o verificare generala?

Ar fi indicat sa ii faci o astfel de verificare, ca sa nu ai surprize, rezolvi acum ce e de rezolvat si mergi linistit o perioada buna.

P.s. sa te bucuri de ea si bine ai venit in club :blink:

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

Bulangiul ala de la RAR sigur umbla dupa spaga.

Eu cand mi-am cumparat masina (318i din 1991) anul trecut, mi-am facut programare la RAR in Voluntari, si am ales doar autentificarea. La o saptamana imi expira ITP-ul, pe care am ales sa-l fac la un service autorizat RAR, deoarece stiam ca sunt cu "mufa" aia de la RAR.

Tu ai spus ceva si de omologare ? Sa inteleg ca ai adus-o din afara si tu esti primul proprietar aici ? Ca daca ai cumparat-o de aici, nu era nevoie sa ii faci si omologarea decat daca s-a modificat ceva la ea si necesita omologare RAR.

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca ai adus-o din afara si tu esti primul proprietar aici ?

 

Da, eu sunt primul proprietar in .ro, si a mai avut un singur proprietar in .de

 

Inainte de o lua, s-a facut TUV-ul in Germania si a iesit ok.

 

Nu e vorba oare de frana de mana ? Si eu am avut aceasi problema cu a mea (320d). Frana de mana e pe tambur si s-ar putea sa trebuiasca intins cablu.

102054[/snapback]

 

 

Cum adica frana de mana?? Acu tre sa recunosc ca am mers cu frana de mana vreo 10 metri din greseala :blink: chiar in ziua cand am fost la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Da, eu sunt primul proprietar in .ro, si a mai avut un singur proprietar in .de

 

Inainte de o lua, s-a facut TUV-ul in Germania si a iesit ok.

Cum adica frana de mana??  Acu tre sa recunosc ca am mers cu frana de mana vreo 10 metri din greseala  :blink:  chiar in ziua cand am fost la RAR.

102097[/snapback]

 

 

Probabil ca tipu de la rar ti-a spus ca nu prinde bine frana de mana. Ajunge sa mergi odata cu ea trasa 10m si ai "dereglat-o". Trage frana de mana la maxim, ar trebui sa blocheza la al 7-lea clic, dupa care incearca sa pornest cu ea .. usor din ambreaj, daca reuseste sa pornesti sau incepe masina sa miste de fund intr-o parte inseamna ca una dintre roti nu mai blocheaza.

Link to comment
Share on other sites

Testeaz-o si vei putea sa dormi linistit...ca sa nu mai vb de imaginea RAR-istului ala...care, daca ai probleme cu frana...sa mergi sa-i ceri scuze :) ...daca nu...sa-l trimiti acolo unde-i e locul... :D si tu sa nu mai treci pe acolo :) ba chiar sa-i publici fotografia... :blink: sa fie evitat chiar si de prietenii lui...in afara de clienti :) Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Sunt fericitul proprietar al unui 318i touring din 2000.

 

De curand am trecut pe la RAR pentru autentificare si omologare. La omologare am dat peste un nene care umbla dupa spaga... m-a luat din prima...n-ai extinctor, n-ai trusa ...mai vii odata  :) , si las ca vedem noi pe bancul de test ca sigur ai ceva probleme.... . Si bineinteles ca mi-a zis ca am frana pe dreapta spate cu probleme... ca e fier pe fier . Va dati seama ca s-a calmat cu o mica spaga. Acum totusi stau sa ma gandesc daca cumva are dreptate si am probleme cu frana? N-as vrea sa se uzeze discul  :)

 

Din ce am mai citit pe forum se pare ca trebuie sa se aprinda semnul de avertizare de la senzorul de placute frane cand acestea s-au uzat. La mine nu se aprinde, franeaza super bine, nimic suspect. Deci trebuie sa se aprinda senzorul la uzarea placutelor sau nu?

102023[/snapback]

oare cat te-ar costa sa o ridici pe cric si sa dai o geana...creca putina transpiratie!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.