Jump to content

A fiert


Recommended Posts

Aveti idee care putea fi problema, de ce a crescut temperatura?

 

 

daca ai avut "narile" acoperite cu zapada a fost de ajuns.

termostat

vasco cuplaj

nivel scazut al lichidului de racire

pierderi ale lichidului de racire.

 

 

 

cam aste ar fi cauzele.

 

fericitule......... :)

 

exact acelasi furtun la mine a sarit cand aveam 140km/h.....( eram o mica racheta )

tot lichibul se scurgea pe evacuarea incinsa si a rezultat un "minunat" nor de fum....

M46 motorul .

 

in fine...

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee care putea fi problema, de ce a crescut temperatura?

 

 

daca ai avut "narile" acoperite cu zapada a fost de ajuns.

termostat

vasco cuplaj

nivel scazut al lichidului de racire

pierderi ale lichidului de racire.

 

 

 

cam aste ar fi cauzele.

 

fericitule......... :)

 

exact acelasi furtun la mine a sarit cand aveam 140km/h.....( eram o mica racheta )

tot lichibul se scurgea pe evacuarea incinsa si a rezultat un "minunat" nor de fum....

M46 motorul .

 

in fine...

La mine nu este vorba de nici un furtun curge pe la fundul vasului ......

Link to comment
Share on other sites

mda, interesant, fix prin ce am trecut si eu. prima data cand mi s-a intamplat, mi s-a rupt primul capat al conectorului de plastic de pe chiulasa. n-am facut nimic altceva decat sa pun furtunul pe bucata de cot care a mai ramas, am completat cu lichid, am aerisit si am plecat...

 

a doua chestie care am observat-o a fost faptul ca-mi picura de sub radiator. bla bla bla ..evident radiatorul din cauza presiunii din instalatie a cedat

 

a treia chestie... abur mult pe evacuare

si nu se mai incalzea masina din lipsa lichidului de racire, care tot era introdus in motor.

 

aici am realizat ca garnitura de chiulasa e arsa, adica fisurata.

 

a patra...celalalt capat al cotului din spatele chiulasei a cedat. pus la loc , mai din scurt ca la celalalt.

 

5 masina consuma antigel cot la cot cu benzina

 

6 cost in jurul a 4 milioane pt reparatie. nu si pt mine, trec direct la alt motor mai mare, oricum voiam sa fac asta

 

 

cauze:

supraincalzire (bimetal schimbat prea tz, termostat imbatranit)

imbatranire

 

Succes in luarea deciziei! :)

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Si mie imi curge pe la fundul vasului acum...

As vrea sa-i fac o verificare si sa schimb toate garniturile(chiulasa, capac, etc) si ce mai trebuie pe la sistemul de racire(termostat, pompa de apa, etc) + daca mai e altceva. Aveti idee despre ce suma vorbim? M-ar ajuta si sugestii pentru un service bun.

Edited by sammy
Link to comment
Share on other sites

nu schimba haotic totul. pompa de apa schimb-o doar daca vezi ca are scurgeri de apa sau daca caraie.

 

si asa mai departe, afla simptomele la fiecare inainte de a schimba tot, ca altfel vei da o gramada de bani, unii dintre ei aiurea.

 

cel mai bine incearca sa gasesti pe cineva care chiar se pricepe si sa te ajute. da sfoara printre prietenii tai si vezi, nu trebuie sa fie mecanic special de bmw, conteaza sa fie mecanic foarte bun doar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.