Jump to content

fierbe motoru in trafic


Recommended Posts

Salut .... ajutati va rog un boboc BMW.

 

Mi-am luat un BMW 316i e46, an 2000, si am constatat o problema ce ma ingrijoreaza.

 

In trafic, motorul incepe sa fiarba! Daca pornesc din loc si se creeaza fluz de aer, sa raceste imediat, deci clar problema e ca nu porneste ventilatorul... :blink:

 

Cauzele m-am gandit eu ca pot fi ori electrocupla ori e defect ventilatorul. Imi spune-ti va rog daca ventilatorul e electric sau vasco?!??

 

Aveti idee cat costa piesele ce pot fi stricate?

 

MULTUMESC!

 

bmw 4ever!

Link to comment
Share on other sites

Salut .... ajutati va rog un boboc BMW.

 

Mi-am luat un BMW 316i e46, an 2000, si am constatat o problema ce ma ingrijoreaza.

 

In trafic, motorul incepe sa fiarba! Daca pornesc din loc si se creeaza fluz de aer, sa raceste imediat, deci clar problema e ca nu porneste ventilatorul...  :blink:

 

Cauzele m-am gandit eu ca pot fi ori electrocupla ori e defect ventilatorul. Imi spune-ti va rog daca ventilatorul e electric sau vasco?!??

 

Aveti idee cat costa piesele ce pot fi stricate?

 

MULTUMESC!

 

bmw 4ever!

102339[/snapback]

am avut si eu o problema de genul asta la pisicutza. am schimbat bimetalul (parca asa ii zice) de la ventilator si s-a rezolvat. nu mai stiu cat a costat pt. ca am mai schimbat si pe la directie ceva.

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu o problema de genul asta la pisicutza. am schimbat bimetalul (parca asa ii zice) de la ventilator si s-a rezolvat. nu mai stiu cat a costat pt. ca am mai schimbat si pe la directie ceva.

102346[/snapback]

bimetal sau vascocuplaj e acelas lucru :) si eu l-am schimbat de curand :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut...la e46 din 2000 nu ai vascocuplaj. Si eu am aceeasi masina si am avut aceeasi problema. De altfel am si deschis un topic exact ca al tau acum putin timp dar nu am scris daca s-a rezolvat problema pentru ca nu sunt 100% sigur ca s-a intamplat asa. Oricum, in cazul meu se pare ca problema a fost la busonul de la vasul de expansiune (e chiar langa radiator). Are pe el 3 o-ringuri (daca nu ma insel) si se sparsese plasticul care tinea primul o-ring. Am schimbat capacul de la vas (530.000 lei)...si pana acum nu am mai avut probleme. Dar nu am mai apucat sa fac drumuri lungi prin bucuresti ca am fost plecat deci nu sunt inca sigur ca asta era problema.

Tu in schimb poti sa verifici simplu scotand busonul si verificand daca mai este intreg.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Salut...la e46 din 2000 nu ai vascocuplaj. Si eu am aceeasi masina si am avut aceeasi problema. De altfel am si deschis un topic exact ca al tau acum putin timp dar nu am scris daca s-a rezolvat problema pentru ca nu sunt 100% sigur ca s-a intamplat asa. Oricum, in cazul meu se pare ca problema a fost la busonul de la vasul de expansiune (e chiar langa radiator). Are pe el 3 o-ringuri (daca nu ma insel)  si se sparsese plasticul care tinea primul o-ring. Am schimbat capacul de la vas (530.000 lei)...si pana acum nu am mai avut probleme. Dar nu am mai apucat sa fac drumuri lungi prin bucuresti ca am fost plecat deci nu sunt inca sigur ca asta era problema.

Tu in schimb poti sa verifici simplu scotand busonul si verificand daca mai este intreg.

Numai bine.

102698[/snapback]

 

salut,

 

busonul e ok .... :blink:

 

... deci tre sa fie altceva .... :)

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

busonul e ok ....  :blink:

 

... deci tre sa fie altceva ....  :)

102827[/snapback]

 

la mine a fost corpul termostat, care consta din cot, termostat si sonda. mai exact a fost sonda prin care computerul comanda termostatul. vezi si la tine, poate e aceeasi problema :)

Link to comment
Share on other sites

In trafic, motorul incepe sa fiarba! Daca pornesc din loc si se creeaza fluz de aer, sa raceste imediat, deci clar problema e ca nu porneste ventilatorul...  :blink:

 

102339[/snapback]

 

Deci motorul se incalzeste dar totusi nu porneste ventilatorul ?

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

busonul e ok ....  :blink:

 

... deci tre sa fie altceva ....  :)

102827[/snapback]

 

Eu in locul tau nu eram asa fericit...ca macar scapai repede si relativ ieftin :) Alte idei personale nu mai am..decat ce s-a mai discutat pe aici...verifica sa nu ai aer in instalatie, termostatul, sa nu fie spart/infundat radiatorul etc.

Multa bafta si sa ne anunti ce ai descoperit

Link to comment
Share on other sites

Mi-a facut si mie astazi de 2 ori in 5 minute :blink:

Prima data a inceput sa uruie ceva de la compresorul de aer conditionat :) si dupa 2 minute a urcat apa.Am oprit aerul apa a revenit la normal,l-am repornit iar a urcat :)

M-am oprit cam 1 ora pt ca aveam ceva de rezolvat,iar in drum spre casa nu a mai facut...

Ce sa fie ca ma dispera? :)

Link to comment
Share on other sites

Mi-a facut si mie astazi de 2 ori in 5 minute :blink:

Prima data a inceput sa uruie ceva de la compresorul de aer conditionat :)  si dupa 2 minute a urcat apa.Am oprit aerul apa a revenit la normal,l-am repornit iar a urcat :)

M-am oprit cam 1 ora pt ca aveam ceva de rezolvat,iar in drum spre casa nu a mai facut...

Ce sa fie ca ma dispera? :)

103395[/snapback]

 

Pai...se pare ca la tine are legatura cu aerul conditionat... n-am idee :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la mine a fost "regulatorul de turatie". e o chestie dreptunghiulara prinsa de ventilator, un chip care ii zice cat de repede si daca sa mearga.

 

aia la BMW au vrut sa-mi schimbe ventilatorul cu totul (1350RON), asa ca am apelat la un service de BMW pirat in timisoara, care mi-a schimbat numai ala cu 100e :)

 

sper sa nu mai am alte probleme :blink:

 

mersi mult tuturor ce m-au sfatuit :)

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, pai voi ma ingroziti cu atatea defectiuni! :blink:

 

Cum naiba BMW si atatea probleme cu circuitul de racire?

 

Chiar nu inteleg! Aveam impresia ca BMW este intruchiparea perfectiunii, dar cu stupoare constat ca nu e asa! Sunt eu incepaor, dar voi, chiar ma bagati in boale! :)

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, pai voi ma ingroziti cu atatea defectiuni! :blink:

 

Cum naiba BMW si atatea probleme cu circuitul de racire?

 

Chiar nu inteleg! Aveam impresia ca BMW este intruchiparea perfectiunii, dar cu stupoare constat ca nu e asa! Sunt eu incepaor, dar voi, chiar ma bagati in boale! :)

107812[/snapback]

cam orice masina dupa vreo 6 7 ani daca nu o ingrijesti k la carte o sa ai probleme cu ea :)

Link to comment
Share on other sites

Nu multumesc. Masini facute undeva prin Asia, nu servesc!

Am avut o Toyota Supra si o Mazda 626 si crede-ma sunt niste tentative de masini.

Poate noi or fi fost bune, dar la fiecare masina pe care am cumparat-o ma lasat motorul intr-un an! :blink:

 

Ar fi culmea, de fiecare data sa fie o coincidenta! :) Plus de asta intretinerea, uleiurile, au fost dintre cele mai bune.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.